Partyflock
 
Forumonderwerp · 980176
 
AMSTERDAM - Kraken is binnenkort hoogstwaarschijnlijk verleden tijd. Een initiatiefwet van het CDA kan rekenen op een meerderheid van de Tweede Kamer, schrijft De Telegraaf. VVD en PVV zijn al langer voor het strafbaar stellen van kraken.

ChristenUnie en SGP staan welwillend tegenover een verbod, schrijft de krant, maar zouden hun steun nog laten afhangen van de vorm waarin de initiatiefwet van het CDA wordt gegoten. De vijf partijen hebben samen tachtig zetels in de Tweede Kamer.

Vroeger was kraken nog idealistisch, zegt ChristenUnie-Kamerlid Ed Anker in de krant. "Maar dat wordt nu overschaduwd door internationale krakers die hierheen komen om rotzooi te schoppen."

Verwonden

Krakers in Amsterdam zouden maandag tijdens een ontruiming de Kerkstraat geprobeerd hebben politiemensen te doden of ernstig te verwonden. Op het moment dat de Mobiele Eenheid via het dak het pand zou binnendringen, zou door een apparaatje een steunbalk worden weggetrokken.

"In het gunstigste geval waren de politiemensen gewond geraakt, maar eerder denk ik dat er doden te betreuren zouden zijn geweest als de motor van het apparaat niet zou zijn vastgelopen", zegt de commissaris die de ontruimingen leidde in de krant. "Ons is er nu alles aan gelegen de verantwoordelijken hiervoor op te pakken. Ook zullen we in de toekomst niet langer ontruimingen aankondigen zodat krakers zich in alle rust kunnen prepareren."

Volgens De Telegraaf vinden CDA en VVD in de Tweede Kamer dat de krakers moeten worden vervolgd wegens poging tot moord.
 
(Y) Waar kan ik stemmen?
dikke respect hiervoor :respect:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 09:51:
Krakers in Amsterdam zouden maandag tijdens een ontruiming de Kerkstraat geprobeerd hebben politiemensen te doden of ernstig te verwonden. Op het moment dat de Mobiele Eenheid via het dak het pand zou binnendringen, zou door een apparaatje een steunbalk worden weggetrokken.

zelfs dat kunnen ze niet :roflol:
laatste aanpassing
Ach , volgens mij overdrijven ze het wel een beetje hoor. Poging tot doodslag. :|

Dan valt er wat puin op je harses. Lekker belangrijk, heb ik ook gehad paar jaar geleden. Stelletje wijven.

En dan hebben die knuppels nog een helm ook :/
 
Agenten met geslepen pijpen bekogelen, boobytraps met brandbommen en gebouwen die instorten...

Volgens mij zijn die tekno-feestjes van 4 dagen per week niet goed voor je bovenkamer
mooi zo. allemaal ophangen die profiteurs
 
Artiest Necrid
Werd ook eens tijd.
Aanpakken die gasten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 09:51:
Ook zullen we in de toekomst niet langer ontruimingen aankondigen zodat krakers zich in alle rust kunnen prepareren."

(Y) Gelijk de beuk er in, of lekker uitroken!!

Teringvolk :@
 
hè hè :cheer:


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 2 november 2007 om 10:03:
Teringvolk
knokploegen naar binnen er filmen, verdien je er ook nog aan (y)
laatste aanpassing
Ik las Kaakverbod :bloos:
Ik las Kaakverbod

Zou voor sommige mensen niet verkeerd zijn
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 2 november 2007 om 09:57:
Ach , volgens mij overdrijven ze het wel een beetje hoor. Poging tot doodslag.

Dan valt er wat puin op je harses. Lekker belangrijk, heb ik ook gehad paar jaar geleden. Stelletje wijven.

En dan hebben die knuppels nog een helm ook

Uitspraak van M0L op vrijdag 2 november 2007 om 09:53:
Op het moment dat de Mobiele Eenheid via het dak het pand zou binnendringen, zou door een apparaatje een steunbalk worden weggetrokken.

vind ik anders vrij ernstig, opruimen dat tuig (y)
Uitspraak van M0L op vrijdag 2 november 2007 om 10:04:
knokploegen naar binnen er filmen, verdien je er ook nog aan laatste aanpassing 2 november 2007 10:04

ik zou m wel kopen denk :D
Krakers (n)
Wat betekent dit voor de antikraak???
Het principe van kraken was zo slecht nog niet. Jammer dat die kutkrakers het verzieken.
Uitspraak van Bas™ op vrijdag 2 november 2007 om 10:32:
Wat betekent dit voor de antikraak???

Niets neem ik aan, antikraak is ok, omdat er controle over is. (y)
 
kut, waar moet ik nu gaan wonen :O?
Uitspraak van actief op vrijdag 2 november 2007 om 10:54:
kut, waar moet ik nu gaan wonen

daklozenopvang.
 
Echt alles wordt hier verboden man! Zeikland!!! :[ Word er echt een beetje moe van! Van fietslicht tot roken... bleehhh

:loser:

Tja, ze moeten zich ergens mee bezig houden he! :rot:
ik snap het niet hoor..

moeten die huisbazen maar niet hun huis leeg laten staan in een tijd dat er heel veel mensen geen woningen hebben.. ik vind t juist wel de goede stok achter de deur:P

jongens allemaal gaan kraken!!
 
Eindelijk!!

opzouten met die krakers en snel
Uitspraak van TERROR STUFFIE op vrijdag 2 november 2007 om 11:07:
moeten die huisbazen maar niet hun huis leeg laten staan in een tijd dat er heel veel mensen geen woningen hebben.. ik vind t juist wel de goede stok achter de deur

Als krakers de panden fatsoenlijk zouden gebruiken en achterlaten dan zou er in mijn ogen geen probleem zijn maar dat is het hem nou net, dat doen ze niet. Tevens gaan ze niet vrijwillig er uit als men dat vraagt/zegt en zijn het zelf vaak de meest stinkende walgelijke lui om te zien.
 
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 2 november 2007 om 11:17:
Als krakers de panden fatsoenlijk zouden gebruiken en achterlaten dan zou er in mijn ogen geen probleem zijn maar dat is het hem nou net, dat doen ze niet. Tevens gaan ze niet vrijwillig er uit als men dat vraagt/zegt

Indd, met het principe van kraken is absoluut niets mis, met de mentaliteit van mensen die zich kraker noemen absoluut wel
 
dit kabinet is wel lekker bezig he... Wat willen ze nog meer allemaal gaan verbieden? De mongolen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 11:18:
met de mentaliteit van mensen die zich kraker noemen absoluut wel

:yes: en nog snappen ze het niet en ligt het niet aan hun :looser: sukkels!
Gewoon meteen schieten.
ahhh das KUT voor kitty klitty :nocheer:

goeie zaak!(Y) maar hou dan wel het anti-kraakgebeuren in stand(Y) is wel zo relaxt, tijdelijk goedkoop wonen:D
 
Ideeën kan je niet verbieden, kraken gaat door...;)
 
Werd eens tijd dat dat verbod er kwam.
Gewoon afschoppen dat kutvolk.
 
Lekker bekrompen weer van de overheid, dat kleine groep crimineel krakers moet keihard worden gestraafd, maar helaas in plaats van alleen de daders te straffen grijpt rechts dit aan als een reden kraken te verbieden. Dit doet mij een beetje denken aan de paddoverbod, maar dan nog idiooter:S

Straks rijdt iemand met een joint op iemand dood en wordt blowen ook verboden! Ik zie het al helemaal voor me...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Knoalster op vrijdag 2 november 2007 om 10:35:
Het principe van kraken was zo slecht nog niet. Jammer dat die kutkrakers het verzieken.

natuuuuuuuuuurlijk.....hij weer!
Uitspraak van TERROR STUFFIE op vrijdag 2 november 2007 om 11:07:
moeten die huisbazen maar niet hun huis leeg laten staan in een tijd dat er heel veel mensen geen woningen hebben

als jij je auto een tijd niet gebruikt mag iedereen die dan ook pakken?
Als jij een tijd geen sex hebt met je man mag iedere meid je man dan maar pakken?

Dat huis is gekocht door iemand en dus derhalve zijn eigendom. Al wil hij het ook volledig laten verpauperen dat is dan toch ook zijn zaak?


Ik zeg :respect:
 
Krakers zijn vies links tuig :yes:
 
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 2 november 2007 om 11:17:
Als krakers de panden fatsoenlijk zouden gebruiken en achterlaten dan zou er in mijn ogen geen probleem zijn

dat gebeurd ook 9 van de 10 keer!!!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:24:
dat gebeurd ook 9 van de 10 keer!!!

Dat zou 999 van de 1000 keer zo moeten zijn...
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:21:
als jij je auto een tijd niet gebruikt mag iedereen die dan ook pakken?
Als jij een tijd geen sex hebt met je man mag iedere meid je man dan maar pakken?

is er een auto of vrouwen tekort?:/ kom dan met een goede vergelijking.

De meeste mensen hier kijken alleen maar naar het stereotype beeld van een kraker, niet douchen en extreem links, daar vergissen ze zich in, je zou verbaasd zijn wie niet allemaal kraakt of heeft gekraakt. De kraak beweging heeft heel veel opgeleverd in amsterdam en biedt nog steeds tegenstand aan de voorgekauwde cultuur wat de meesten hier al te graag ophappen. :dood:
 
dat gebeurd ook 9 van de 10 keer!!!

Ja daaaag, die panden worden volledig uitgewoond :o

Ben regelmatig op krakersfeesten geweest en de pis en strond ligger overal. Vuurtjes worden binnen gestookt en als je de kleding van de gemiddelde kraker ziet weet ook dat er binnen echt geen allesreiniger staat :D
Bij het woord krakers denk ik gelijk aan mensen die nooit douchen.

Ot: Goed plan(y)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:29:
is er een auto of vrouwen tekort? kom dan met een goede vergelijking.

Dat hele tekort doet niets aan die vergelijking af. Het gaat er om dat het iemands eigendom is en je daar met je poten af te blijven hebt (en voor de vorm neem je dan toch gewoon een zeer ZELDZAME auto die heel de dag voor de deur staat....dan mag het volgens jou wel?).
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:29:
is er een auto of vrouwen tekort?

Nee, en er is ook geen huizentekort zolang je maar betaalt...
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:31:
Ja daaaag, die panden worden volledig uitgewoond :o

Ben regelmatig op krakersfeesten geweest en de pis en strond ligger overal. Vuurtjes worden binnen gestookt en als je de kleding van de gemiddelde kraker ziet weet ook dat er binnen echt geen allesreiniger staat :D

ja daaaag:bye:die feesten ken ik ook, maar er zijn heel wat woningen gekraakt waar je het niet een aan zou merken, die uitgewoonde panden vallen op en daar denkt iedereen meteen aan
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:29:
De meeste mensen hier kijken alleen maar naar het stereotype beeld van een kraker, niet douchen en extreem links,

Uitspraak van Vlaco op vrijdag 2 november 2007 om 12:35:
Bij het woord krakers denk ik gelijk aan mensen die nooit douchen.

weer zo een bekrompen pfer:)
 
HOERA, een prachtige ontwikkeling, en laat ik dan al die krakers eens een koekje van eigen deeg toewensen, namelijk hetgeen ze hun 'nazistiche' tegenstanders altijd wensen:

Opsluiting in gevangenissen en psychiatrische gestichten.

Want nu hebben ze straks ook al bij gebrek aan kraakpanden, geen onderduikadressen meer.

Wellicht kunnen ze dan altijd nog terecht in het Achterhuis, van de Anne Frankstichting............

HAHAHAHAHAHA
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:38:
weer zo een bekrompen pfer

Dank je(y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:35:
Het gaat er om dat het iemands eigendom is en je daar met je poten af te blijven hebt

Precies.
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 november 2007 om 12:38:
HAHAHAHAHAHA

lach je altijd om je eigen grappen?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:35:
Dat hele tekort doet niets aan die vergelijking af. Het gaat er om dat het iemands eigendom is en je daar met je poten af te blijven hebt (en voor de vorm neem je dan toch gewoon een zeer ZELDZAME auto die heel de dag voor de deur staat....dan mag het volgens jou wel?).

een zeldzame auto blijft een auto, er is geen zeldzame autonood dus blijft het een ongeschikte vergelijking:)