Partyflock
 
Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....


*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
Artiest Colt
echt die wackiejackie
damnz....ik vind echt zielig dat je op zo'n leeftijd (27) zo doet.GROW UP!!!!
Uitspraak van :beer: Colt op dinsdag 10 mei 2005 om 22:31:
echt die wackiejackie
damnz....ik vind echt zielig dat je op zo'n leeftijd (27) zo doet.GROW UP!!!!

Hoor ik daar een aap een scheet laten....

:x

Ow ik zou me er niet meer mee bemoeien, lees het morgen wel op mijn gemak terug, heb ik gelijk wat om te lachen...


Ow ja :

HARDCORE IS AL JAREN FUCKING DEAD.... EN DAT HEB JIJ MET JE LEEFTIJDSGENOOTJES OP JULLIE GEWETEN !!
TerrorGabberNick citeer top bottom 10 mei 2005 22:21[!]
TerrorGabberNick nou stoer hoor
maar ik loop helemaal niet te pogo'en
en ik denk dat je mij niet eens eruit hakt
kijk nou is hoe je op die fotos op je profiel eruit ziet
denk maar is goed na wie hier zielig is
en wat nou onvolgroeid piemeltje....
groei is ff op je bent fockin 27
en wat nou holland is godverdomme het hardste
ben geen nazi ofzo


Nee geen nazi, maar skinhead is a way of life toch? :D

Sorry broekventje, you couldn't be more wrong. Het was gezellig om even met je te kletsen. :)


Sandra A.K.A beer5579 citeer top bottom 10 mei 2005 22:22[!]
Jij heb wel lef he!!! dat jij nou van die trance sooi houd ok!!

Maar kraak dan nie de ECHTE hardcore liefhebber af, Heb je wat tegen lonsdale dragers?? waar maak je je druk om?? ut hoort dr nou eenmaal bij...

En je gaat weer een oordeel over iemand geven...dat nick pogo't nou nie dus, dat is ut meest zielige wat je kan doen, zo verneuk je een feest, je lolkt irritatie uit bij anderen door tege mekaar op te knalle en zo krijg je gevechte...Kan opzich wel, als je ut bij vriende doet en je grenzen kent, maar helaas dat gaat vaak helemaal verkeerd...


:D :D :D Ah kappen nou zeg!

De ECHTE hardcoreliefhebber...En wat houdt dat dan in volgens jou?

Trancezooi...kijk voor de gein maar eens wat leuke oude videobanden. Van Mysteryland vroeger. Van Hellraiser enzo. Toen er niet alleen hardcore gedraaid werd maar er ook zaaltjes waren met club en trance. En dat zonder problemen samenging. Zoals dat ook HOORT.



Meisje, echt, je bevestigt met dit soort replies alle vooroordelen die toch al bestaan over gabbers, Lonsdale en hardcore. Dat vind ik nou dus zo jammer. Want in mijn optiek heeft dat trieste gedoe van jullie nl. geen FUCK met de muziek te maken.

Sterker nog, ik baal ervan dat de scene zo verkracht wordt door dat hersenloze meeloopgedrag. Wie huppelt d'r hier nou eigenlijk achter wie aan? Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een huppelkkutje ja. :D
is alleen een plaatje wil niet zeggen dat ik dat meteen ben
en Karstuh HARDCORE LEEFT!!!! en zal nooit weggaan!
als hardcore al jaren dood is wrom zijn er dan nog zoveel feesten en zoveel mensen die ervan houden? :/
met jou kan ik praten Ultra Rebel :)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:35:
Meisje, echt, je bevestigt met dit soort replies alle vooroordelen die toch al bestaan over gabbers, Lonsdale en hardcore. Dat vind ik nou dus zo jammer. Want in mijn optiek heeft dat trieste gedoe van jullie nl. geen FUCK met de muziek te maken.

:respect: allemaal gwoon niet zo zeiken en gwoon feesten :bounce:
TerrorGabberNick ik ga niet eens in duscusie met jou wackiejackie
komop iedereen ze eigen smaak muziek
en kom nou niet zo praten
laat iedereen in ze waarde
dan ben ik maar een tering gabber voor jou
dan ben jij voor mij een clubkut


Hmmm jammer, had wel zin in een dUscusie, is weer ns wat anders.
:D

En weet je wat het is gastje? Jij bent voor mij juist GEEN teringgabber. Niet eens een gabber.

Het feit dat je al zo denigrerend spreekt over clubkutjes en denkt te kunnen beoordelen waar iemand van houdt puur aan de hand van de kleding die iemand draagt, maakt dat je nog niet eens in de BUURT komt van wat gabber zijn inhoudt.

Ik vind je geen teringgabber.

Ik ben gek op hardcore en ik ga al 10 jaar lekker naar hakkefeestjes. Dat mag jij triest vinden, als jij op je 27e achter de geraniums wilt gaan zitten wens ik je veel plezier. (l)

Ik vind je eerder het prototype meelopertje waar je d'r hier duizenden van ziet. Best jammer want volgens mij ben je geen kwaaie. Denk dat je alleen nog een heleboel te leren hebt. :)
 
Laat elkaar nou is lekker in waarde en oordeel niet over iemand zijn smaak.
Trance, hardcore maakt niet uit. Geniet waar je je het prettigste bij voelt en respecteer elkaar.
En om even on-topic te blijven.... Ik word al blij van Tiesto als hij nog geen plaat heeft aangeraakt.
Have fun iedereen en meer :respect: graag.
k snap zowiezo niet dat mensen zich drukmaken over clubkutjes etc. je gaat tog om te feesten niet om andere mensen af te zeiken :frusty:
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:45:
k snap zowiezo niet dat mensen zich drukmaken over clubkutjes etc. je gaat tog om te feesten niet om andere mensen af te zeiken

Ben het helemaal met je eens, dat wijf dat hele verhalen heeft, loopt net nog te lulle, van ga me dr nie druk om make, ga geen hele verhale houden,nou merk ut, ok, ik hou van hardcore jij van trance, nou blij??? jij ben huppelkutje, ik nie, ook geen gabber, gwoon hardcoreliefhebber. Heb geen zin om nog tege jou te zeiken, ik respecteer jou mening, ben het er zelf nie heelmaal mee eens, maar hou op met dat lope te focken op iedreen...inc mij....
laatste aanpassing
ik krijg er harde tepels van, van die euro disney house (H)
 
wackiejacky :respect: (K)
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:56:
Ben het helemaal met je eens

blij om te hore:P



Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:56:
Heb geen zin om nog tege jou te zeiken, ik respecteer jou mening, ben het er zelf nie heelmaal mee eens, maar hou op met dat lope te focken op iedreen...inc mij....laatste aanpassing 10 mei 2005 22:58

:respect:
Uitspraak van Willems :smoke: op dinsdag 10 mei 2005 om 22:58:
ik krijg er harde tepels van, van die euro disney house (H)

Haha..ja echt he..gare kinder house:p
laatste aanpassing
 
Hij kan wel draaien, t is alleen klotenmuziek. Zijn een paar plaatjes van m die enigszins dansbaar zijn, maar als je m live hoort valt t (wat mij betreft) zwaar tegen. De hele tijd wachten op een climax die uberhaupt niet komt.

Beetje jammer...
 
Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
tiesto??? sja.... karin zou tegen me zeggen: hehe dat weet karin wel;):P

maar ik vind tiesto echt 3 maal niks
 
Artiest Rednoize
tiesto man man man

7 jaar geleden was underground en nu vraag je je kinderen wat willen jullie voor je partyje hebben, ja naar k 3 of naar dj tiesto reist de wereled rond met zen 40 plaatjes met de zelfdesnelhied over laten lopen man man man
misschien leuk voor tranceliefhebbers, maar ik vind t echt brakke kinderdisco
 
Hey WackieJackie

Hardcore is dood?
Waarom zijn er nog steeds mensen die die kant kiezen, er gave feesten zijn.

Hoe voel je je nu? Stoer? "ik kan als 27jarige een meisje van 17 afblaffen" Ik vind het een beetje laag.
Nu zal je mij ook afblaffen, ik ben 16 geen probleem.
Ik draai hardcore en vind het heerlijk. Ben geen nazi geen iemand die roept dat alles kut is...

Muziek is een medicijn, uitlaatklep en hulpmiddel iedereen zoekt zijn eigen plek erin... Geweldig dat dat er is.

Tiësto is niet kut, thijs is leuk, vind het alleen raar dat er al (bijv.) 1000-en remixes zijn van Adagio 4 Strings.
Gaaf nr. Hij wordt ermee bekend, DUH JALOEZIE!!!

Trancecore is leuk heb mss. 2 platen ervan echt leuke vinding,

Maar lieve schat, doe niet zo kinderachtig met je "Ik heb de wereld gezien en ik KEN hem!!"

Fout denkbeeld, niets persoonlijks maar doe niet zo triest met valse termen...
 
akira en hardtepels (y)
ach zolang je tiësto kan afzeiken ben je groot en stoer :yes:

:frusty:
Tiesto is zeer zeker een top DJ :)

Alhoewel de muziek me nu niet meer boeit.

Maar 6 a 7 jaar terug ,nog voor zn legendarische Innercity set, was ik al liefhebber van zijn Magik Cd's. Ik ha d geloof ik zelfs 1 van de eerste fanpages over hem HAHAHA

Zo nu en dan gooi ik nog wel eens zo'n Magik cdtje erin , en ik moet zeggen : Het blijft lekker !

:P
Ik denk dat het een relaxte kerel is die Tiesto, in interviews enzo komt hij positief over. Maar zijn rete-commerciele trance is echt niks voor mij. Geef mij maar underground trance.
 
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 10 mei 2005 om 23:51:
Maar 6 a 7 jaar terug

toen was het underground thunderdome, tijd early rave.....
Humm, valt weinig over te zeggen!
Te commercieel, en un lelijk gebit!!
6 a 7 jaar terug was 1996/1997 thunderdome underground??? early rave??
dat waren toen de grootste jaren voor de hardcore... :/
thunderdome = underground? whahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 23:56:
toen was het underground thunderdome, tijd early rave.....

Uhm ja en ?

Tis nu 2005 in 99 draaide hij zn innercity set :D

das 6 jaar , en daarvoor liepen de magik cd's ook al geloof ik .......

Beste set ooit : Tiesto - Innercity 99 :P
early rave? dan hebben we het over 15 jaar geleden, niet 6 of 7...
Uitspraak van zunzhine op woensdag 11 mei 2005 om 00:01:
early rave? dan hebben we het over 15 jaar geleden, niet 6 of 7...

indd :)
 
Softie!
Humm, valt weinig over te zeggen!
Te commercieel, en un lelijk gebit!!

Ja en als je een lelijk gebit hebt kun je niet draaien :yes:




:vaag:
Ravers are retarted
Tiësto is gewoon goed!! Klaar
ja als jij het zegt dan is het zo he
 
Artiest Sirius
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 23:45:
Hey WackieJackie

Hardcore is dood?
Waarom zijn er nog steeds mensen die die kant kiezen, er gave feesten zijn.

Hoe voel je je nu? Stoer? "ik kan als 27jarige een meisje van 17 afblaffen" Ik vind het een beetje laag.
Nu zal je mij ook afblaffen, ik ben 16 geen probleem.
Ik draai hardcore en vind het heerlijk. Ben geen nazi geen iemand die roept dat alles kut is...

Damnn... :)
Jij bent echt dom of jij geeft zomaar hopla een reply (zonder het topic te lezen) om p. definitie iemand met een kritische mening over iemand die van hardcore houdt te bestrijden..
Waar haal jij uit dit topic de punten die jij zegt?
Waar zegt Jacky dat alles kut is, wie zegt dat iedereen die hardcore luister Nazi/wazi etc. is?
Wie begint er met wat jij zegt afblaffen van iemand..?? het 17-jarige snotjong of de 27-jarige dame? :D
Scrat citeer top bottom 10 mei 2005 23:45[!]
Scrat Hey WackieJackie

Hardcore is dood?
Waarom zijn er nog steeds mensen die die kant kiezen, er gave feesten zijn.


Gast...alles lekker???


Kom jij effe met ééN quote aan waarin ik beweer dat hardcore dood is. :D Hoe kom je erbij man? Je haalt van alles door elkaar. Iemand anders zei in dit topic dat hardcore dood is. Niet ik hoor. :D

Ik heb 't zeker voor niks bij mn favo muziekstijlen staan en ga ook al 10 jaar naar hardcorefeesten omdat ik vind dat het dood is...

:D :D :D

Eerst lezen, dan pas gaan blaten ok?



Verder begrijp ik weinig van je reply, maar ik denk dat ie gezien de info die ik je net geef ook niet meer ter zake doet of wel? %)

Ik zeg nergens dat hardcore dood is, noch beweer ik Tiesto goed te kennen.

Het enige wat ik zeg is dat veel meelopertjes tegenwoordig gewoon brullen dat ze een hekel hebben aan Tijs zonder dat er er enige notie van hebben hoe dat verhaal in de wereld gekomen is. Ondertussen staan ze net zop hard op zijn ouwe hardcoreplaten te hakken maar dat hebben ze dus niet door.



Maar goed, ga jij eerst maar effe een nachtje slapen, dan ben je morgen weer wat helderder en kun je ook echt lezen wat er staat! :D
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:35:
Wie huppelt d'r hier nou eigenlijk achter wie aan? Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een huppelkkutje ja.

Maak je nme nou weer voor huppelkutje uit?? je geeft net zelf toe dat je dr een ben, flikker op joh, ik loop achter niemand aan, ik ga me eigen weg, en dak van hardcore hou, is me eigen keuze, dus wat bedoel je dr nou mee???

En loop die zo over lonsdale te zeiken, mensen dragen het nou eenmaal, je mt dr maar bij neerleggen!!! kan me ook geen hardcore feest zonder lonsdale enzo meer voorstellen.
laatste aanpassing
Aahh nee... :no:

Ik kan echt niet begrijpen dat ook hier zoveel jonge mensen zijn, die denken allemaal dat ze weten hoe het in de vroege jaren 90 in mekaar zat....

Ik weet ook niet hoe en wat van toen over die sfeer, die muziek, dat gevoel...
Tuurlijk kan je nu de oude plaatjes luisteren en schreeuwen Yeah dit vind ik te gek, maar oordeel hier dan niet mee over nu en over de early-tijd, Laat die 'oude' garde vertellen en leer ervan dat de tijden zijn verandert :yes:

EINDE. :D:D
Uitspraak van Return to sender op woensdag 11 mei 2005 om 00:04:
Ja en als je een lelijk gebit hebt kun je niet draaien

Jaah inderdaad
Uitspraak van jappy-b op dinsdag 10 mei 2005 om 23:50:
ach zolang je tiësto kan afzeiken ben je groot en stoer

Niet helemaal, dan ben je realistisch en volwassen :yes:
das al die 15 16 jarige kneusjes die alleen maar roepen tiësto sucks bigtime en hardcore 4 life noem mij realistisch en volwassen? :/
laatste aanpassing
Uitspraak van jappy-b op woensdag 11 mei 2005 om 11:20:
das al die 15 16 jarige kneusjes die alleen maar roepen tiësto sucks bigtime en hardcore 4 life noem mij realistisch en volwassen?

Shit daar heb je een punt.... :/

Maar deze groep roept inderdaad Tiesto sucks en HC4L zonder enige motivatie, dat is niet afzeiken, dat is domweg meelullen. Afzeiken doe je met argumenten naar mijn mening :)

Dus bij deze hiermee bedoel ik niet de mensen de roepen waarvan ze gezien hebben dat iemand met hetzelfde logo als avater heeft geroepen, en daar bij woorden als clubkut en wijf, en hakkuh gebruiken. OK :P
Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 11 mei 2005 om 11:30:
TRANCE NICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verklaar je nader...

Zie je daar heb je er weer een.... :/

Zo voorspelbaar....
Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 11 mei 2005 om 11:30:
TRANCE NICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die zijn dus niet volwassen? :/