Partyflock
 
Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....


*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:14:
Uiteindelijk is het allemaal niets meer of niets minder dan wat electronisch gepingel wat uit een paar apparaten komt.

Laten we d'r alsjeblieft niet meer van maken dan het ios ok?

Heb je gelijk in,

Behalve Techno, dat is heel veel meer :yes:

:x
:D God neeeeeee spare me zeg, niet ook de "techno is intelligenter dan andere stijlen" discussie...dit Tiesto-gezeik is wel weer genoeg voor een hele dag.

The horror! :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:20:
God neeeeeee spare me zeg, niet ook de "techno is intelligenter dan andere stijlen" discussie...dit Tiesto-gezeik is wel weer genoeg voor een hele dag.

Ghe ghe...

Je vraagt er zelf om tenslotte he... :D

:bloem:

Pfieuw dat viel mee, had mijn mouwen al weer opgerold :D
 
niet mijn muziek
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:14:
Laten we d'r alsjeblieft niet meer van maken dan het ios ok?

fiew je hebt net anders wel een heel verhaal zitten neertikken..

The horror!


oef dan moet je niet in ons offtopic Awakenings topic komen o:)

b)
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 10 mei 2005 om 16:31:
oef dan moet je niet in ons offtopic Awakenings topic komen

Wahaaa :respect:

En ook maar niet te ver terug lezen in dit topic, want daar heb ik alweer een behoorlijke thriller geschreven vandaag :)
100% Lolita: Ik tik nog een heel verhaal al gaat het over rubberen laarzen. :D Bovendien verschijnen er elke dag wel zulke debiele topics dus eens in de zoveel tijd moet je er alles effe uitbraken en dan kun je er weer tegen. (l)

En ik kom helemaal niet in jullie offtopic Awake topic. :P Ik ga lekker naar het festival, gewoon omdat ik het gezellig vind. En misschien ga ik 's avonds wel naar sensation White en een week later weer lekker hakken.

House is house hoor! (l)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:34:
House is house hoor!

Begin je nou weer :[

Maar nogmaals je hebt gelijk, behalve Techno want dat is :x

OK Ok.... :bloem:
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:34:
En ik kom helemaal niet in jullie offtopic Awake topic.

Mag best hoor, als je echt een eng verhaal wil lezen :D
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Je komt toch wel naar de meeting voor wetenschappers op Awake, Jacqueline?

Ik verwacht eigenlijk een lezing inzake de diversiteit van housemuziek van je! O:)
je kan ervan houden of niet.. ga niet zeggen dat iemand die 3 keer op rij (3 toch?) op nummer 1 staat een ruk dj is

tiesto is niet mijn favoriet, nooit geweest. maar om te zeggen dat ie slecht is ECHT NIET!!! alleen de hele enthourage om tiesto heen zou veel minder mogen zijn. technisch gaat hij de laatste tijd zeker achteruit. in asta stonden 3 cd spelers en 3 technics, maar hij gebruikte alleen cds... vind ik errug jammer. maar dat komt voornamelijk omdat hij weinig tijd heeft om wat nieuws te proberen.

tiesto is toch wel de man, hij moet alleen even rustig aan doen.

a.s. djmag mag armin bovenaan staan!!!!
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 10 mei 2005 om 16:48:
Ik verwacht eigenlijk een lezing inzake de diversiteit van housemuziek van je!

Precies !! Leg het ons maar uit :)

Wij staan best open voor andere gedachten :yes:
:D Ik verwacht odat ik op Awake te dronken ben om uit mn ogen te kijken. Is het eerste weekend van mn vakantie, heb dan alle tentamens achter de rug dus veel wetenschap zal er niet in me ziotten die dag vrees ik.

:D

Dus aan intelligente muziek doe ik al heleMAAL niet die dag! :D
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:51:
Dus aan intelligente muziek doe ik al heleMAAL niet die dag!

Dat wordt de beuktent dan he, met Pet-Duo :)
Hou toch echt van techno maar op wel respect voor tiesto. M'n zus heeft allemaal van die oude mix cd's van hem liggen en die vind ik toch zeker goed te doen. Helemaal om te afteren na een feestje :) Al dat gezeik om hem heen is natuurlijk bullshit
:D Nee dat dan ook weer niet, dat doet me niet zoveel.

maar goed, het is niet meer dan een kwestie van smaak. En zelfs die kan per dag verschillen.

Zo had ik gisteren zin in spaghetti en vandaag in patat! :D

Trouwens een werelds idee...ik ga patat halen! (l)
 
Ik vind zijn stijl zwaar klote, maar hij is niet voor niks de beste dj van de wereld. Ik heb toch wel wat respect voor hem :yes:
Patat :9

Smakelijk !!

Ga ook maar eens huiswaarts...

:O Wat een goed idee !! Ik ga Spaghetti eten :D :9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 17:21:
maar hij is niet voor niks de beste dj van de wereld

*Edit*

Je maakt daar een type-fout....

maar hij is niet de beste dj van de wereld. Bedoelde je waarschijnlijk :)
 
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 17:22:
Je maakt daar een type-fout....

maar hij is niet de beste dj van de wereld. Bedoelde je waarschijnlijk

Nee dat was geen typ fout, hij is niet de beste dj in mijn stijl, maar mix technisch is hij beter als menig ander dj :yes: Draaiden de Hardcore dj's maar altijd op dat niveau
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 17:31:
Nee dat was geen typ fout, hij is niet de beste dj in mijn stijl, maar mix technisch is hij beter als menig ander dj Draaiden de Hardcore dj's maar altijd op dat niveau

Nou gaf ik je de kans om het te herstellen.... Maak je nog een keer dezelfde blunder....

Lees dit hele topic nog maar eens terug... En geef dan nogmaals je mening :)

:bloem:
qua muziek niet mijn style. maar qua persoon vind ik em wel down to earth gebleven. het blijft dat onschuldige mannetje die het wel mooi gemaakt heeft.

half de wereld staat te springen op wat hij doet, dus dan doe je toch echt wel iets goed. ik vind het een beetje kortzichtig om hem zonder pardon af te rekenen omdat je simpelweg zijn style niet trekt.

dan luister je het niet en ga je niet naar die feestjes. ik snap niet waar die frustratie allemaal vandaan komt. de prestatie die hij heeft neergezet vind ik wel iets om waardering voor te hebben
TRIESTO! :frusty:

Die zieligerd kan niet eens zelf nummers maken, is alleen beroemd omdat hij covers maakt onder een DJ naam. En de enige nummers die hij draait zijn zijn eigen nummers. Dan is ie meteen popie-jopie.... Triest dus!


O:)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:
huppelkutjes net als jij bij. Die zo graag stoer wilden zijn en alles wat anders was dan hardcore begonnen af te zeiken.

Flikker jij ff op met je huppelkutje....Ik ben ckr geen huppelkutje, En ik kraak tiesto niet af, ik zeg alleen dak hem eentonig begin te vinden, en dat dr wel s wat anders aan de top mag komen en wat ik elke dag ckr 10x op tv (tmf) voor bij zie kome...Sorry dak het zeg, maar kan zn kop nie meer uitstaan, dat neemt nie weg, dat ie wel door anderen goed kan worden gevonden, want ieder zn style! Ik kraak ook niet jou mening af, je hebt ook wel degelijk gelijk, maar maak mij niet uit voor huppelkutje!
laatste aanpassing
drama :yes:
 
toppie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 21:53:
toppie

Floppie :yes:
Artiest Colt
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:

nou luister is ff goed wackiejackie
wat ik zie is dat jij gewoon een clubkut ben
sandra is dat echt niet
maar jij wel!!!!
go hate yourself
en to tiesto respect maar echt niet mijn stijl!
HARDCORE 4 LIFE
laatste aanpassing
:D Nee maar je bent wel de duizendste die hier een topic opent over Tiesto en je Eigen Inbreng bevestigde al mn vooroordelen.

Je haat huppelkutjes, je plaatst plaatjes van Nijntjes in rood-wit-blauw en Lonsdalejasjes aan, je moet effe roepen dat Holland godverdomme het hardst is en tadaaaaaa daar het je het stereotype "ik zeik Tiesto af anders hoor ik er niet bij"

Het zijn gewoon altijd dezelfden die Tiesto afzeiken en ook alleen maar omdat dat stoer is.




Nou zul jij wel weer de uitzondering op de regel zijn o:), dat is altijd zo natuurlijk, nou vooruit, sorry dan dat ik je een huppelkutje heb genoemd. :D


ben deze discussie gewoon alleen een beetje zat, heb 'm al echt te vaak voorbij zien komen en we weten het onderhand wel. Snappie?
ik vind het maar een clubkutje hoor een trance truktje
hij gaat meer uit zijn dak op zijn eigen plaaten als zijn ijgen fans
 
kijk, door dit soort discussies blijft hij mede zo bekend, laten we anders gewoon maar niets meer over hem zeggen en stilletjes hopen dat hij vanzelf verdwijnt ;)
@wackiejacky

Zit je hier nou weer ruzie te zoeken.... O:)

Ghe ghe...

Je bent de discussie beu maar blijft maar meepraten :D

Ik ook trouwens, maar Tiesto afzeiken blijft leuk :yes:
TerrorGabberNick citeer top bottom 10 mei 2005 22:03[!]
TerrorGabberNick
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 16:12:

nou luister is ff goed wackiejackie
wat ik zie is dat jij gewoon een clubkut ben
sandra is dat echt niet
maar jij wel!!!!
go hate yourself
en to tiesto respect maar echt niet mijn stijl!
HARDCORE 4 LIFE



:D :D :D

Ik zat er al op te wachten.

Komt zo'n 17jarig snotneusje mij even vertellen dat ik een clubkut ben! :D

Gast, het is dat je nog niet eens legaal op feestjes naar binnen mag met je onvolgroeide piemeltje, anders zou ik je graag eens uitnodigen voor een potje hakken. Ik weet namelijk wel ZEKER dat ik je er finaal uitdans.

Of wacht...jij hakt natuurlijk niet, jij pogo't! :D

Als jij niet begrijpt dat hardcore een gevoel is dat in je HART zit dan heb je echt nog veel te leren.

Maar vooruit, be my guest, denk jij maar lekker dat je pas echt een stoere gabber bent als je Lonsdale en Hooligan draagt,noem jezelf maar lekker een skinhead en ga vooral door met je zielige schijnvertoning. Kleuters als jij verkrachten de scene.

Maar dat snap juh natuulijk nie zo goed of wel?






Ik ben meer hardcore dan jij ooit zult worden, just face it!!!! :D
hahahaha Tiesto :frusty: sukkeltje!
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:10:
Ik zat er al op te wachten

Predcies mijn punt....

Je vind het gewoon leuk :O
K@rstuh: %) Volgens mij reageer ik op een persoonlijk aan mij gerichte reply, verder niets.

De discussie over techno ga ik niet eens aan verder en daar ging het hier ook niet over lijkt me.
Ok Ok...

Maar zit me gewoon rot te lachen....

Je blijft wel serieus meepraten dat je de discussie niet wil voeren....

No Offence....

Ik lach rustig door...

*Pakt een zal chips en biertje*
K@RSTUH™ citeer top bottom 10 mei 2005 22:11[!]
K@RSTUH™
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:10:
Ik zat er al op te wachten

Predcies mijn punt....

Je vind het gewoon leuk


:D :D :D

Natuurlijk is dat leuk. Zoooo fucking voorspelbaar!

Of lach jij je niet kapot om die kleine heikneutertjes met hun "Holland is gofferdomme ut hardst ik haat Tiesto en nou ben ik stoer"?




Eigenlijk is het natuurlijk om te janken dat zulke knakkers de hardcorescene zo'n slechte naam geven, maar ach, dat zijn we inmiddels wel gewend, ze ontgroeien het nog wel denk ik. :)
:yes:

Ghe ghe....

Ach ja, maar juist dat je al weet wat ze gaan antwoorden is leuk... Dan kan je ze een beetje sturen he :D
K2rstuh": Ik zeg niet dat ik de discussie over Tiesto niet wil aangaan toch?

Wat praat je nou vaag gast! :D

Ik heb geen zin in een discussie over techno en intelligente muziek. Dat staat volledig los van dit topic.

Jij bent hier je eigen discussie aan het uitvechten, ik post hier omdat ik als hardcoreliefhebber in hart en nieren nogal STRONTziek wordt van die aversie tegen Tijs, trance en alles wat zogenaamd niet stoper is.

Degenen die dit topic begint doet dat niet omdat ze techno zoveel beter vindt, maar omdat ze Tijs niet stoer mag vinden anders hoort ze er niet meer bij in dr hardcorewereldje.

En op het moment dat je daar dan wat van zegt komen dr gappievriendjes met de o zo voorspelbare opmerkingen "jij bent gewoon een clubkut". :D

Omdat ik me niet als een of andere dikke zeug in dat lelijke Lonsdale wil hijsen en gewoon lekker mn eigen stijltje heb ben ik een clubkut. :D

Heerlijk, clubkut zijn. I'm loving it! (l)
Heb je trouwens ook zoiets in de techno? Trancetrutjes zijn er wel....clubkutten ook....technotuthola's ofzo.

Jaaaa!!!

(l)

eej man stommuh technotuthola je moet gofferdommuh juh muil houwe eej als juh aan muh vrienduh komt dan stomp ik juh weet juh A.C.A.B en hardcore 'till I die weet juh en ik ben al 16 en doe nu een domme gans na....ehhh.....

:D
 
maar natuurlijk bestaat er ook een mogelijkheid om hem IN DE FIK TE STEKEN EN DOOD TE MAKEN.
ben alleen bang dat je dan een soort 2pac/elvis effect krijgt en dan ben je er de komende eeuw NOG niet vanaf.
jammerjammerjammer.
uuhmmmnietjammerofweljaweljammernee tochnietofweljanietdansterf.
nou stoer hoor
maar ik loop helemaal niet te pogo'en
en ik denk dat je mij niet eens eruit hakt
kijk nou is hoe je op die fotos op je profiel eruit ziet
denk maar is goed na wie hier zielig is
en wat nou onvolgroeid piemeltje....
groei is ff op je bent fockin 27
en wat nou holland is godverdomme het hardste
ben geen nazi ofzo :S
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:10:
Ik zat er al op te wachten.

Komt zo'n 17jarig snotneusje mij even vertellen dat ik een clubkut ben!

Jij heb wel lef he!!! dat jij nou van die trance sooi houd ok!!

Maar kraak dan nie de ECHTE hardcore liefhebber af, Heb je wat tegen lonsdale dragers?? waar maak je je druk om?? ut hoort dr nou eenmaal bij...

En je gaat weer een oordeel over iemand geven...dat nick pogo't nou nie dus, dat is ut meest zielige wat je kan doen, zo verneuk je een feest, je lolkt irritatie uit bij anderen door tege mekaar op te knalle en zo krijg je gevechte...Kan opzich wel, als je ut bij vriende doet en je grenzen kent, maar helaas dat gaat vaak helemaal verkeerd...
Ja, ik snap het...

Ik zit hier ook niet de Techno te verdedigen tegen tiesto of hardcore...

Zit hier ook gewoon te jennem... En ook ik heb heb het prima naar....

Beetje recalcitrante dag vandaag... :x

:bloem:

succes verder, ga me er morgen pas weer mee bemoeien !!!!
ik ga niet eens in duscusie met jou wackiejackie
komop iedereen ze eigen smaak muziek
en kom nou niet zo praten
laat iedereen in ze waarde
dan ben ik maar een tering gabber voor jou
dan ben jij voor mij een clubkut :P
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 10 mei 2005 om 22:21:
eej man stommuh technotuthola je moet gofferdommuh juh muil houwe eej als juh aan muh vrienduh komt dan stomp ik juh weet juh A.C.A.B en hardcore 'till I die weet juh en ik ben al 16 en doe nu een domme gans na....ehhh.....

Wahaaa :respect:

Nee we hebben alleen tegenwoordig van die van horen zeggen meiskes van 17 die even hun hardstyle huppel doen als de beat komt en vervolgens weer stil vallen als de dubbele bass komt...

En dan daar rondlopen in hun hotpants en bh en vragen waneer er gebeuQt gaat worden terwijl Adam Beyer een dikke 3 decks set neerzet...

Maar ja :x
Je hebt er nu al twee om mee te sparren zie ik...

Vast bekende van elkaar... :)

:frusty: & :frusty: