Partyflock
 
Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....


*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:21:
halverwege de avond werd 't wel wat eentonig, maar dat heb je denk ik al best snel, toch?!

Bij Tiesto wel ja O:)
 
nou zelfs me vader vind het prut dat zegt pas echt wat :jaja:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:36:
nou zelfs me vader vind het prut dat zegt pas echt wat

Wahaa :respect:

Ik mag je vader nu al :yes:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:20:
DMC kampioenshcap, als je die wint, dan ben je een DJ..

hehe.. inderdaad. DAT zijn de echte mixers :respect:

Maar mijn reactie was meer bedoelt op je narrow-minded techno statement ;)
ruilen? :S
Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....


*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...laatste aanpassing 10 mei 2005 09:53

En dat heb je helemaal zelf verzonnen?

Ik zou zeggen; luister z'n liveset op innercity 98 maar eens. Dan praat je wel anders.
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 13:38:
op je narrow-minded techno statement

Ha ha, tja, das niet meer te genezen :)

Maar daar neemt een DJ tenminste risico, doet zijn ding met de zaal nooit maar dan ook nooit hetzelfde. Innovaties (denk aan gebruik van samplers, drumcomputers en recenter de opkomst van Final Scratch) komen allemaal uit deze hoek, dan breng je iets nieuws toch?

Laat Tiesto er maar eens een keer flink de beuk ingooien op drie decks en zonder al zijn eigen producties en passé-hitjes, bewijs het dan eens met volle riscico's, dat zie je hem nooit doen.
Ik zou zeggen; luister z'n liveset op innercity 98 maar eens. Dan praat je wel anders.

dit was voor dat hij zon mediageile commerciele dj werd....na deze set is heel de tiesto hype begonnen
 
Ophidian aan top, hoe hij z'n nummers opbouwt, is echt méér dan geweldig(Y) :respect: OPhidian :bounce:
k@rstuh ik hou van je...
Dank je....

Voelde me al weer erg alleen in mijn kruistocht hier....

Ik maak niet veel vriendjes geloof ik met de waarheid..

O:)
ik steun je in moeilijke tijden
ik ben het met je eens hoor
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 10 mei 2005 om 13:40:
En dat heb je helemaal zelf verzonnen?

Ik zou zeggen; luister z'n liveset op innercity 98 maar eens. Dan praat je wel anders.

Ja dat zal best, hij kan ook best goed draaie, als je dr van houd dan, maar zeg nou s eerlijk, hij word eentonig... en veel TE commercieel...
laatste aanpassing
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:42:
Maar daar neemt een DJ tenminste risico, doet zijn ding met de zaal nooit maar dan ook nooit hetzelfde. Innovaties (denk aan gebruik van samplers, drumcomputers en recenter de opkomst van Final Scratch) komen allemaal uit deze hoek, dan breng je iets nieuws toch?

Dat is niet alleen aan een stroming als Techno toe te schrijven. Want ook een Promo doet zoiets al enkele jaren(met drumcomputer).
Bovendien als je op korte termijn dj's voor de zoveelste keer hoort, hoor je erg veel overeenkomsten. Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc. Zowel bij Techno als andere stromingen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 13:47:
Ophidian aan top, hoe hij z'n nummers opbouwt, is echt méér dan geweldig OPhidian

Ckr wel!!! bijv. Butterfly V.I.P GEWELDIG nummertje!!!!
Met jou kan k prate!
 
Zo is het, en dan praat ik nog niet over z'n nummertjes: The Middle Children & Angel.
 
met jou kan['k idd praten Sandra
 
tiesto is te soft en te eentonig vind ik:(

en vind hem cker niet de beste dj van de wereld
Ja ckr wel....egt serieus, als k een nummer van ophidian hoor, k ga helemaal uit me dak, die gast draaid zow kk lkkr!!! ckr butterfly vip!! Dus nogmaals, met jou valt te praten!!!
 
hij heeft veel bereikt wel goed van hem:)
maat ik vin uhm OM TE KOTSEN BLEEGH WAT EEN KUT MUZIEK draait die gast!!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
anders open je een topic waar er al 1564580986 over geweest zijn....
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 10 mei 2005 om 14:15:
anders open je een topic waar er al 1564580986 over geweest zijn....

boeie tiesto afzeiken blijft leuk..
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 14:00:
Ckr wel!!! bijv. Butterfly V.I.P GEWELDIG nummertje!!!!

Hahaha.. stelletje knuppels!

Eerst hebben jullie het over dj's en nu gaan jullie nummers van een PRODUCER er ook al bij betrekken? Om nog maar te zwijger over de appels-met-peren vergelijking van een trance dj met hardcore.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 14:14:
Ja ckr wel....egt serieus, als k een nummer van ophidian hoor, k ga helemaal uit me dak, die gast draaid zow kk lkkr!!! ckr butterfly vip!! Dus nogmaals, met jou valt te praten!!!

:vaag:
 
ik maak geen vergelijking tussen Producers & Dj's> ik vergelijk ff de verschillende muzieksoorten/artiesten, u get the point?!!!!!!!!!!!!

D'r wordt hier ook altijd door iedereen op de kleine lettertjes gelet, irritant!

Anders ga je ff reageren op een forum waar jij je zegje kan doen?!

Eye mzzls
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 14:00:
Dat is niet alleen aan een stroming als Techno toe te schrijven. Want ook een Promo doet zoiets al enkele jaren(met drumcomputer).
Bovendien als je op korte termijn dj's voor de zoveelste keer hoort, hoor je erg veel overeenkomsten. Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc. Zowel bij Techno als andere stromingen!

Ha ha....

Mensen, techno begon bij Kraftwerk e.d. in Europa en de Detroit shit in USA /Canada daarna kwam de rest pas... Tot die tijd bestond er geen electronische muziek.

Techno blijft zichzelf vernieuwen, puur omdat alles er kan en alles mag.

Richie Hawtin dwarrelt van Plastikman naar keiherde 3 decks 909 EFX techno naar minimal, en niemand weet waar die nu over een paar jaar weer mee komt... Das dus echt niet "Dezelfde plaatjes, breaks, opbouw etc."

Maar ja, ik ga maar eens zwijgen... :) :x
 
Uitspraak van DaNNaS op dinsdag 10 mei 2005 om 11:31:
whahaha ik haat clubkutten en al helemaal trance krijg er kop pijn van

Ga hakkuh man mongool
Klopt, maar waar jij in die context techno schrijft, doe ik house schrijven ;)

Wat ik bedoelde was op korte termijn, niet zoals jij met Hawtin beschrijft over langere periode.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 14:28:
Ga hakkuh man mongool

:lief:
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 10 mei 2005 om 14:16:
boeie tiesto afzeiken blijft leuk..

:yes: :yes:

er bestaan trouwens interessante theorieën over Q'ers en intellect ;)
en als ik nog 1x zo'n trancenichterige uithaal van Thijsje hoor, dan kom ik persoonlijk naar 1 van zijn concerten om hem :dood: te maken..

daar heb ik dan wel een kaartje voor over o:)

en nee! ik hou niet van hardcore/hardstyle, laten we het daar maar niet over hebben, want als ik dat hoor en als ik er ook nog huppelende meelopers bij zie, dan .. schakel ik een terrorist in die een aanslag op Q veroorzaakt :/

zow! dat moest er ff uit :p
Rustig Lolita rustig....

Adem in, Adem uit....

En je moet nou niet onze hele WF-plannen gaan blootgeven he... De AIVD is wakker tenslotte....



ok ok !

je hebt gelijk!

ik liet me teveel meeslepen, ik ging teveel ontopic :[
Ik verwacht namelijk dat zoals bij zoveel problemen de enige relevante doeltreffende oplossing zal zijn net als bij ieder gezwel, het wegsnijden ervan. (zeker daar ik verwacht dat in dit geval een chemo-kuur niet zal helpen, daar heeft deze groep zich door jarenlange blootstelling al resistent tegen gemaakt)

Het is geen mooie taak, maar iemand moet het doen :yes:

:)
Maar on-topic....

Tiesto sucks bigtime !! :yes:
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 09:40:
maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten

Ja leuk man!

weet je wat, we doen Outblast ff aan de top, concertje, videoclipje, tadaaaa!

:no:
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 15:09:
weet je wat, we doen Outblast ff aan de top, concertje, videoclipje, tadaaaa!

en dan die clip op de box uitzenden :/

gaan we m gezellig de hele dag aanvragen :s
Uhhhh...

Istie niet al steeds op de Box...

Samen met Smirnoff ofzo :/

Qeil man :frusty:
Nog 1 uur en 3 kwartier..

haha vanavond weer salsa-en

Heb je nog Irakezen op bezoek vanavond?
ja geld doet wonderen soms er zijn zeker veel meer betere dj,s
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 10 mei 2005 om 15:22:
Heb je nog Irakezen op bezoek vanavond?

hehe nee vanavond geen Indiërs, over 2 dagen gaan ze naar huis..

of hoe zij het zeggen met een knauwend accent:

to my hometown!
 
Artiest Stenie B
Ik heb respect voor Tijs hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen...maar verder.....

Mix technisch is hij zeker niet de beste dj (eerder een Frotterrrr) in de wereld.... er zijn altijd nog een heleboel (voornamelijk) Techno dj's die in tegen stelling tot Tijs wel op drie decks (durven) draaien en dat foutloos doen (Rino Cerrone, Technasia/Charles Siegling, Oscar Mulero, Carl Cox etc etc)Bovendien houd ik niet van die nog steeds even voorspelbare trance en draait Tijs al heel zijn carriere dezelfde plaatjes/cd's....daarom ben ik blij dat hij ook ongeveer 80% van de stemmen tegen zich kreeg op de vraag van Monumental of ze Tijs eens moesten boeken op Awake.....

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het "Prototype/popiejope publiek" dat op Tijs afkomt!!!
Ik wil niet zeggen dat Techno niet commercieel is maar de Trance en Hardstyle scene en Dj's als Tijs en Dana en Luna spannen de kroon.....

Bij Tijs heb ik ook altijd het id dat hij muziek voor de euri's maakt en niet voor het innerlijke gevoel dat opgewekt moet worden bij het maken maar ook het luisteren van muziek in welke vorm dan ook.

Kortom Tijs of hoe je hem noemen wilt zal voor mij altijd een neppert zijn die het (helaas) allemaal goed voor elkaar heeft.


Techno Greetszzz

Steenn
laatste aanpassing
Bij Tijs heb ik ook altijd het id dat hij muziek voor de euri's maakt en niet voor het innerlijke gevoel dat opgewekt moet worden bij het maken maar ook het luisteren van muziek in welke vorm dan ook

Hier ben ik het dus niet mee eens....ok de afgelopen 2 jaar was gewoon weer een hitparade bij Tiesto maaaaarrrrr hij heeft in die tijd gewoon een heel groot publiek tevreden moeten en willen houden WERELDWIJD.....nu heb ik echt 1 hele goede luistertip voor je als je zo graag weer een lekkere feeling wilt hebben bij zijn NIET COMMERCIELE kant...In Search of Sunrise 4 :respect:
Echt een hele progressieve kant van Tiesto...en niks geen commerciele trance....
 
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 10 mei 2005 om 13:51:
Dank je....

Voelde me al weer erg alleen in mijn kruistocht hier....

Ik maak niet veel vriendjes geloof ik met de waarheid..

Hahahaha.....ik ben je mattie hoor...en ik steun je ook in je kruistocht!!!!

Greetszzz
Ben er geen fan van. Vind het zelfs steeds minder leuk.
Door de media wordt hij tegen het plafond getild, maar voor mij persoonlijk zit hij nog steeds met zijn neus op de vloer.

Voor mij dus ook absoluut geen Tiesto in Concert oid. Zijn zoveel anderen die wel top zijn!!

Maar goed, smaken verschillen altijd.
Ken hem niet persoonlijk maar de commerciele bagger die hij uitbraakt is echt kut!
Zullen we wedden dat jij met je 17 jaartjes en je "ik wil graag stoer zijn dus hou van hardcore en haat Tiesto" al vaker uit je dak hebt staan gaan op de muziek van precies diezelfde Tiesto waar je zogenaamd niks van moet weten?

Echt weer zo'n typisch geval van de bel wel hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Tiesto is begonnen als hardcoreproducent. Hij heeft aardig wat producties opo zn naam staan en draaide destijds ook hardcore.

Maar ja, toen werd die scene zo groot en commercieel en kwamen er allemaal huppelkutjes net als jij bij. Die zo graag stoer wilden zijn en alles wat anders was dan hardcore begonnen af te zeiken. Toen kwam ineens dat politieke gewauwel. Toen werd de scene verkracht.

Ik kan me HEEL goed voorstellen dat Tiesto toen dacht "fuck die hardcore, het boeit me niet meer". Muzikaal gebeurde er ook niet zoveel verassends destijds. De trance grootmaken, daar zat veel meer uitdaging in. Hij maakte vervolgens de opmerking "hardcore is dood" of iets in de trant en daar werden toen een paar diehard gabbertjes boos over.

Die vertelden het verhaaltje weer door aan hun jongen zusjes en broertjes, bliezen het hier en daar een beetje op en uiteindelijk werd dat het nieuwe gabberstereotype. "Ik haat godverdomme trance en Tiesto".




Jij en al je kneuzerige meeloopvriendjes maken dat niet alleen Tiesto, maar HEEL veel oudgabbers de scene de rug toe hebben gekeerd. Het is lachwekkendheid ten top hoe jullie met jullie puberale gedrag proberen te doen alsof jullie "echte gabbers" zijn. Jullie willen toch zo nodig underground zijn? Ben dan verdomme BLIJ dat er geen hardcoreDJ's aan de top staan. Ben blij dat Tiesto zn eigen ding is gaan doen.

Blijf dan lekker nog 10 jaar lang met je middelvingertjes in de lucht staan en jezelf voor lul zetten.




Als jij de keuze hebt om 10 jaar in een fabriek te gaan werken en gaatjes in riemen te prikken...of je kunt een uitdaging aangaan waar je zelf veel gelukkiger door wordt...wat doe jij dan? Zie de gabbertjes van destijds maar als medewerkers van die fabriek en Tiesto als gaatjesprikker. Die ineens een lifetime opportunity kreeg wat te gaan doen wat Nederland op de kaart zou zetten. Die ineens kon gaan draaien voor een groep OPENMINDED houseliefhebbers die anderen niet in hokjes douwen en zichzelf niet beter voelen als de rest.



Geloof maar dat Tiesto in zn hart HEEL wat meer een gabber is dan jij ooit zult worden dame. Je hebt nog een hoop te leren. Kom over een jaartje of tien nog maar eens terug, misschien dat je dan de kansloosheid van je eigen topic onder ogen durft te zien.