Partyflock
 
Forumonderwerp · 774215

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen,

Ik zou wel is willen weten, wat jullie nou van Tiesto vinden, ik vind het allemaal maar vaag, je heb zoveel goeie dj, en dan staat hij aan de top...en nog wel met Trance:s....Ik zeg zelf eerlijk, vind zn draaiwerk, af en toe wel gaan,alleen btj eentonig, maar er zou is goeie hardcore dj aan de top moeten.....


*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...
laatste aanpassing
 
:respect: TIESTO :respect:
 
:frusty: jij snapt et 8)
Ik vind het dubbel :gaap:

Wel eens van de :Z oekfunctie gehoord O:) ??

Wil je nou iets weten of Tiesto of over Hardcore :S ??
laatste aanpassing
Pfff...
Is dit zo'n enquete ofzo? :s
Ik wil eerst geld zien voor ik antwoord O:)
Mja persoonlijk hou ik der niet van maar iedereen heeft zn eigen smaak :)
hardcore hoort underground te blijven, niks ingezakt, is goed te doen, als je maar de juiste feesten bezoekt (Y)

dus niet die kut MOH feesten
 
Uitspraak van Bami :bier: op dinsdag 10 mei 2005 om 09:44:
hardcore hoort underground te blijven

euhhh..... TE LAAT!! veeeeels te laat :)

dat Tiesto in de wereld beter aangeschreven staat als Vince ofzo is ook wel logisch als je ziet dat Tiesto overal te wereld draait... en Vince niet..... daarnaast gaat het niet om de stijl die iemand draait... maar om zijn draaikunsten... en ik heb een vermoeden dat je daar niet over kan oordelen ;)
oordeel ook niet over draaikunsten, tiesto kan wel degelijk draaien ;)

mja k weet gelukkig de commerciele feesten eruit te laten, heb het daar niet zo op
 
neej die opmerking was ook meer gericht naar de topicopener :9

Tjah die commerciele feesten lijkt me ook neit alles neej...
gelukkig is er genoeg aanbod (Y)
 
Uitspraak van Party All The Time :cheer: op dinsdag 10 mei 2005 om 09:40:
*Tiesto draait opzich goed jah,als je van trance houd maar ut word zow commercieel...laatste aanpassing 10 mei 2005 09:53

je mag ook gewoon posten ipv je topic aanpassen heur :9
whaha, dus ik krijg gelijk? :9
 
Uitspraak van Bami :bier: op dinsdag 10 mei 2005 om 10:01:
whaha, dus ik krijg gelijk?

leg uit? :/
Tsja ben er niet kapot van maar hij kan het wel goed heur :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:02:
leg uit?

t ging over de commerciele kant...

pipo (F)
 
het word er niet duidelijker op... maar goed... (Y) mamaloe
Ik vind het helmaal niks maar ja ik hou ook helemaal niet van trance maar ik geloof wel dat mensen die van trance houden dat ze hem goed vinden maar ja ik vind het helemaal niks :s
 
:z
Het is niet mijn stijl, maar deze man heeft wel meer bereikt dan welke hardcore DJ dan ook.

En als je plaatjes niet vloeiend en netjes overlopen word je geen beste DJ van de wereld, dus dat zal ik ook wel kunnen hoor...
Bovendien hoort dit in 'Muziek en DJ's'
Werkzaam bij Partyflock
Tiesto's deuntjes zijn wereldwijd gewoon veel toegankelijker dan een VInce, Outblast of andere hardcore Dj.....

en toch snap ik dit hele topic niet :no:

Wel goed....niet goed....wel aardig....niet mijn muziek, maar toch......:s
 
Waarom Tiesto aan de top staat, is omdat hij een allerskunner is. Hij kan goeie trancefeesten weggeven, zoals zijn forum-release-party voor ISOS4, maar weet ook het commmerciele TMF publiek te boeien. Er zijn weinig DJ's die het beiden kunnen. Persoonlijk ben ik niet van het commerciele gebeuren, vreselijk Tiesto met Marco Borsato! Maar goed, hij kan 't wel.
 
hij kan het misschien wel maar toch vind IKKKK het niks
Artiest Faux
(N) met ze kleinekinder trance!!
 
Af en toe brengt ie wel een redelijk goed nummertje uit maar de titel: beste dj ter wereld vind ik veeeeeeel te ver gaan...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:08:
Af en toe brengt ie wel een redelijk goed nummertje uit maar de titel: beste dj ter wereld vind ik veeeeeeel te ver gaan...

uitbrengen van een nr... of dj zijn is wel iets anders ;)
laatste aanpassing
Triesto stinkt :yes:

Daar zou iedereen zo langzamerhand toch wel achter moeten zijn als je het mij vraagt. Hij heeft de gehele dance-scene in Nederland in ieder geval niet veel goed gedaan :/

Techno it is, and Techno it will be....
tiesto



DOOD !!!!!

whahaha ik haat clubkutten en al helemaal trance krijg er kop pijn van
van die 17 jarige kleuter hierboven mij kon ik dergelijk intollerant antwoord wel verwachten. Maar dat iemand van 26 ook nog zo kinderachtig en absoluut niet open-minded doet, toch niet.

Als de stijl je niet aanstaat hoef je er niet naar te luisteren, maar je mag best een dj in zijn of haar waarden laten. Bovendien bepaal jij in je eentje niet wat populair(en dus de titel 'beste dj' krijgt) is, maar dat doet de meerderheid wel ;)
Ierder ze smaak toch, ik vind het gwoon helemaal nx, maar zegt nie, dat ut geen goeie dj is ofzo, dat zal wel, maar gaat allemaal wel btj te ver met hem...beste dj vd wereld:s
laatste aanpassing
 
de eerste keer dat ik naar een party ging draaide tiesto daar en vermaakte me heel goed... tegenwoordig is het totaal niet de style meer waar ik van hou geef mij maar hardstyle/hardcore.. neemt niet weg dat tiesto echt WEL goed draait alleen niet meer mijn smaak

kan me voorstellen dat mensen echt uit hun dak gaan op zijn muziek
de titel beste dj van de wereld verdient hij zeker niet... er zijn genoeg dj's die qua techniek veel beter zijn maar tiësto is de populairste dj van de wereld en dat de grote meuk dat dan opvat als de beste dj...
komt omdat ie kleinekinder trance draait!!!

als ie BV hardcore zou draaien zou ie nooit gekozen worden als beste dj.....
hoezo kleinekinder trance?
en hardcore is gewoon niet zo populair als trance... dus logisch dat tie dat niet zou worden...
akira beschreef t mooi in t nummer: trance trutje :: fuck tiesto :D
 
Afgelopen zaterdag heeft ie een hele goeie set weggegeven .Lekker stevig en goed opgebouwd . Heb geen commerciele nummers gehoord. Vergeleken met het in concert gebeuren super !
de titel beste DJ van de wereld moet ook gewoon eigenlijk zijn de POPULAIRSTE DJ van de wereld......ennuh sinds zijn nieuwe ISOS 4 album weet ik het weer....

TIESTO :respect:

Voor alle hardcorkneusjes die denken dat Tiesto kleinekinder trance draait zou ik zeggen luister dat album en noem mij ook maar 1 commercieel nummer wat daarop staat (y)....dit is gewoon weer een zwaar goed album waarmee hij vroeger ook begonnen is...hij kan gewoon alles draaien ennuh zwabbertjes van 17 moeten wel weten waar ze t over hebben...Tiesto heeft ik weet niet hoeveel hardcore nummers geproduceerd....kzal de lijst voor jullie ff opzoeken
mn pa heeft bijna elke cd van tiesto...en im sorry ik hou van wat meer bpm
 
gehyped.. maar wel goeie kerel, zijn muziek is niet mijn ding
veels te gehyped...kan zn kop niet meer uistaan, muziek is slecht en hij is qua mixen enz echt niet de beste van de wereld
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 10 mei 2005 om 11:43:
van die 17 jarige kleuter hierboven mij kon ik dergelijk intollerant antwoord wel verwachten. Maar dat iemand van 26 ook nog zo kinderachtig en absoluut niet open-minded doet, toch niet.

Wahaaa :respect:

Heb eerst al 3 jaar lang ieder weekend in de Spock naar dat kattengejank van hem mogen luisteren.... Nu draait hij nog steeds vaak dezelfde plaatjes (wat ook wel verklaard waarom hij ze zo goed foutloos aan elkaar kan mixen)

En als je zogenaamd beste DJ van de wereld bent, waarom slaat je cd-speler dan over op de TMF-awards (tijdens de mix) dus twee platen tegelijk, terwijl je aan je SL staat te rommelen.... Dan ken je beter live draaien, maar dan staat de lichtshow weer niet mooi gelijk en is de show eraf, want die plaatjes kent iedereen nu onderhand wel...

Draai dan eens een gewaagde 3-decks set met risico, bewijs dat je de beste bent...

Maar ik kan zo nog uren doorgaan, maar dat ga ik niet doen. Ieder jaar na verkiezing liggen er heel wat professionel DJ's die door innovatieviteit veel meer voor de scene hebben betekend in een deuk.

Beste DJ van de wereld moet eigenlijk heten Commercieelste DJ van de wereld...

Maar dat verschil zien veel mensen niet..

DMC kampioenshcap, als je die wint, dan ben je een DJ..

Ik heb gesproken....
 
Vind Tiësto echt super, gewoon lekkere trance!!
Ben ook bij zijn concert geweest in oktober en inderdaad halverwege de avond werd 't wel wat eentonig, maar dat heb je denk ik al best snel, toch?!
Uitspraak van jappy-b op dinsdag 10 mei 2005 om 12:10:
de titel beste dj van de wereld verdient hij zeker niet... er zijn genoeg dj's die qua techniek veel beter zijn maar tiësto is de populairste dj van de wereld en dat de grote meuk dat dan opvat als de beste dj...

Jij snapt het, dat is mijn punt.
 
Uitspraak van Busty. op dinsdag 10 mei 2005 om 12:57:
mn pa heeft bijna elke cd van tiesto

mijn pa ook :D