Partyflock
 
Forumonderwerp · 631207
Dag forummerz,

effe een vraagje? Kheb nog nooit met Hard Drugs auto gereden, maar wil dit binnenkort wel gaan doen (door kut openbaar vervoer altijd, wordt er schijtziek van) als ik naar Hardbass ga.

Rijden met een aantal p'tjes op kan toch geen kwaad? Kga ook pas rijden als ik uitgespaced ben dat sowieso en volgens mij zijn er heel wat mensen die dat ook doen of zie ik dat verkeerd?

GIVE ME ADVISE PLEAZE?!?!
 
het heeft me bijna mijn leven gekost!!!!!(mijn ex reed)


slecht idee je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook anderen!!!
 
Ik vind gewoon dat iedereen dat voor zichwelf moet weten en wie er bij diegene in de auto stapt ook!
Ik vind het een beetje vreemd...

de meerderheid hier is tegen het rijden met harddrugs op (is ook goed hoor )

terwijl ik op feesten cker wel 80 % van de feestgangers vaag (of dat ik cker weet dat ze wat gebruikt hebben) achter het stuur zie stappen....

wie legt mij dit uit?


en zo denk ik er ook over, vertel vertel vertel
 
ik word er idd van beschuldigd zelf bij hem ingestapt te zijn!!!heb ik ook helemaal zelf gedaan!!!! maar ik had geen keus !!!!ik weet zeker dat als ik niet bij hem in de auto was gaan zitten hij zichzelf had doodgereden!!!!dat het nu ook bijna mijn leven gekost heeft is dus niet mijn schuld!!!!

met alchol of drugs oprijden is bizarrr dom en niet eerlijk tegenover passagiers of mede weg gebruikers!!!

ik heb van het ongeluk veel geleerd..onder andere dat auto's niet zo sterk zijn als ze lijken (corrado's zijn sterker dan ze lijken (in een peugotje was ik dood geweest!!) en ik heb geleerd dat ook al hou je nog zoveel van iemand stap niet bij diegene in als hij kort is!!!denk aan jezelF!!!!ik stap nou al niet meer bij iemand in als hij 2 biertjes op heeft laat staan andere drugs!!!!!

en spreek altijd iedereen erop aan als ze dronken of kort willen gaan rijden!!die mensen noemen me dan een zeikerd en een zeurpiet en gooien het op het feit dat ik het ongeluk nooit verwerkt heb!!!dan denk ik altijd maar wacht maar jouw boom komt nog wel!!!!!
laatste aanpassing
 
Neeeee niet doen.. ik ben helaas wel zo dom geweest.. en ben nu mijn rijbewijs kwijt!!
Moet je ff goed zoeken :P
of ff een nachtje slapen, en morgen verder zoeken als je nuchter bent
 
Nee...:S lijkt me toch duidelijk... Of het nou alcohol is, wiet, of harddrugz... it's polluting your mind...!!!

Be smart, don't do it!
 
ja tuurlijk wel rij jezelf maar lekker dood
moet ik het nog een keer zeggen?

Dat diegene zichzelf doodrijdt is helemaal niet erg...maar als hij iemand anders raakt..... :(
 
Rexel is erg stoer vanavond...
jah ik weet het, het is een gave :P
 
Tis tog je eigen risico als je in die auto stapt en als iedereen van te voren had geweten dat die gene een ongelukt maakte dan zal niemand de auto in stappen, dat weet je tog nooit van te voren
 
Juh mot gewoon doen net als of juh een race spel aan het spelen bent.
werkt meestal wel!!!!
 
ik heb ook wel eens met drugs gereden. Echt vaag was ik niet, maar nuchter al helemaal niet. Vond het niks! Voelt niet vertouwd, en lijkt allemaal heel onwerkelijk... Ik raad het af! Openbaar vervoer is idd klote maar wel zo veilig!
 
nahja ik heb me rijbewijs nog niet maar ik zou zelf denk niet gaan rijden maar ik soms wel in de auto bij mensuh achter et stuur die heloemaal uit der bol zijn gelukkig nog nooit wat fout gegaan maar et is je eigen verandwoording je stapt zelf in die auto