Partyflock
 
Forumonderwerp · 631207
Dag forummerz,

effe een vraagje? Kheb nog nooit met Hard Drugs auto gereden, maar wil dit binnenkort wel gaan doen (door kut openbaar vervoer altijd, wordt er schijtziek van) als ik naar Hardbass ga.

Rijden met een aantal p'tjes op kan toch geen kwaad? Kga ook pas rijden als ik uitgespaced ben dat sowieso en volgens mij zijn er heel wat mensen die dat ook doen of zie ik dat verkeerd?

GIVE ME ADVISE PLEAZE?!?!
 
drugz gebruiken geen probleem, zolang je het verantwoord doet, maar dan ook nog autorijden...no way!

Vroegah wel gedaan...maar daar kwamen ongelukken van...
Ja is vet hoor, ga je lekker hard
 
A big NO NO !!!!!!!!!
Stomme mensen maken stomme fouten.

Met drugs op kan je opzich best auto rijden. Als je maar goed oplet, en weet op welk moment je beter nog ff na een feestje een uurtje kan wachten
geniet maar rij voorzichtig :)
voor je gaat rijden een dikke lijn gier en je rijd als nooit tevoren.
 
Rijden terwijl je naar de klote bent, keur ik ten zeerste af! :| Maar zoals ik al zei; je voelt zelf wel aan of het nog gaat of niet.... Als je voelt dat het niet gaat: no go!
 
Tot dat er een bus tegen de zijkant aanklapte ik was er op dat moment (gelukkig) niet bij maar een vriendin van me heeft maanden in coma gelegen nu kan ze helemaal niets meer niet praten bewegen zelf eten gaat aleen maar via een slangetje dus mensen besef goed dat je en grote verandwoording hebt over de mensen die bij jou in de auto zitten.Maar het ergste van alles is nog dat hij maar vol blijft houden dat hij nuchter was tegen die ouders van haar.ik moet die klootzak niet tegenkomen wandt ik rij hem harstikke kapot.


Vreemd verhaal, normaal als een zwaar ongeluk plaatsvindt, dan testen ze de bestuurder dmv een bloedtest, ook op MDMA/coke/amfetamine/THC/alcohol etc.
Dat doen ze ALTIJD, dus neem maar van mij aan dat als die jongen naderhand geen gezeik gehad heeft met de overheid, dat ie dan ook daadwerkelijk nuchter was.
Verder wordt rijden onder invloedt van mdma/amfetamine beschouwt als rijden onder invloedt van geneesmiddelen (raar maar waar) daar staat een minder zware straf op als rijden onder invloedt van alcohol of coke.

Uiteraard ben je zelfs als je onder de geneesmiddelenwet valt NIET verzekerd, dus alle kosten zijn voor de rijder zelf en geloof me als je 3 mensen een rolstoel inrijdt, dan kun je de rest van je leven voor anderen gaan werken...

Ikzelf heb 1 keer gereden met 1 pil op, was heel vreemd want toen ik de weg opging, was ik zo geconcentreerd dat ik niks meer van de pil voelde.
Toen ik thuis aankwam sloeg ie gewoon weer keihard in, supervreemd.
Net alsof het op cruciale momenten uitgeschakeld kan worden.

Maar ik doe het liever niet idd.
Blijft toch best asociaal :bloos:

GreetX Chris
laatste aanpassing
 
:xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
 
Opzij Opzij Opzij Opzij Opzij Opzij Opzij !!!!! maak plaats maak plaats maak plaats we hebben ongelovelijke haaaaaaaaaaasttttt
TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
laatste aanpassing
Vanuit Hardbass Extreme na 4 p'tjes naar huis gereden en het ging wel okay hoor. Toen het was afgelopen eerst effe dikke j's gerookt en veel fruit gegeten en cola gedronken. Geen brokken gemaakt gelukkig, moest alleen 5 keer vol op de rem voor die flitspalen.......was wel moeilijk om constant dezelfde snelheid te rijden.

Ik zal in de toekomst wel vaker met de auto gaan als de locatie fucked up te bereiken is met OV net als Silverdome. Als ik naar de HeinekenMusicHal ga, pak ik uiteraard de trein.

Hoor gewoon te veel slechte verhalen hierover, bij elk feest gebeuren er wel weer ongelukke doordat iemand onder invloed gaat rijden......echt ELK FEEST!
 
probeer anders met een goede vriend/bekende te regelen dat je gewoon opgehaald wordt na een feest.. zo heb ik het een paar keer gedaan en als jij een keer niet gaat haal je gewoon die anderen op.. werkt perfect!
ja
laatste aanpassing
Sorry, maar als we een Scooter gaan vergelijken met een auto die 180 km/u kan rijden, dan ben je abuis.

Ik kan ook prima fietsen met Pillen op, heb ik Dancevalley 2001 ook gedaan in de regen, maar ik zou nooit in de auto zijn gestapt als ik me zo voelde als toen. Gekkenwerk!

Daarbij vind ik het al helemaal debiel dat je P'tjes neemt op je 16e. Maar dat is een hele andere discussie
laatste aanpassing
 
Ik vind het zo grappig...nee uitermate lachwekkend dat sommige mensen beweren dat zij als ze helemaal onder de pillen zitten...
ze kunnen aanvoelen of het nog wel gaat ofniet.
ten eerste waar is die grens dan?
ennuh...ik weet niet hoe het met jullie zit maar met sommige drugs d8 ik dat ik de hele wereld aankon, dus autorijden zou zelfs geen probleem voor me zijn als 15jarig jochie onder de coke...zonder rijbewijs en nog nooit echt achter het stuur hebben gezeten.

Stel, drugs begint uit te werken...dan denk jij met je domme kop (want kom op..als je denkt dat je met drugs/alcohol op auto kan rijden ben je gewoon niet bijster slim) dat je over een uurtje ofzo kan auto rijden. Shit...zelfs zonder shit op onstaan er een hoop ongelukken! Denk maar aan vermoeidheid (je reactie wordt dan veel trager en op 180KM/h hahaha.....)
maar ff to the point..

denk is ff na...

je hebt xxx, xxx, en xxx op vanacht...
al die shit begint uit te werken..
nog niet helemaal uitgewerkt...
je gaat ff wat eten....of zoals sommige aanwijzen nog ff een beetje sos of weed...
wat dan ook...doet er niet echt toe..
de kans dat je overschat is gewoon aanzienlijk groter! Tuurlijk voel jij je normaal....als je denkt dat je je normaal voelt..en je vriendjes vinden je ook normaal...shit iedereen wilt naar huis....tis koud, ze zijn brak!
wat ik eigenlijk wou zeggen was...

MENSEN AAN DE DRUGS (OF GEWEEST) HEBBEN DE NEIGING OM ZICHZELF TE OVERSCHATTEN

iets wat je bewustzijn veranderd kan toch ook makkelijk je denkwijze veranderen..of denk je dat je het wel goed aanvoelt....maak dat me poes wijs...je zit onder 4p's, grammetje sos en een aantal biertjes...wat weet jij nog van aanvoelen
 
en dit is nog lachwekkender....

[Quote]even een vraagje he. bij ons in de discotheek houden ze voor mensen die zijn omgekomen een minuut stilte..nouja voor de mensen die er vaak komen..afgelopen zomer hebben we al twee jongens verloren bij auto ongeluk en gisteren weer..dus aankomende zaterdag waarschijnlijk weer een minuut stilte wat een klotezooi! sorry hoor maar dit is echt niet meer leuk..vierde persoon in nog geen drie mnd tijd die vlak bij iedereen hiero staat..
maar nu is eigenlijk mn vraag..worden er bij jullie in de discotheek ook een minuut stilte gehouden als er iemand dood gaat die er vaak komt[/quote]
-----

Waarom hou je 1 minuut stilte?
Je kan beterz voorlichting geven...
zoals....

Je moet niet auto rijden als je strak van de coke staat en je denkt dat je een formula 1 coureur ben in je crxje.

Je moet niet auto rijden als door de xtc zo emotioneel bent geworden dat je je vrienden opbelt en ze vertelt dat je van ze houd....en dat het harstikke...goede.....BOEM....en daar vlieg je uit de raam....

Je moet niet auto rijden als je zo aan het trippen bent dat je denkt dat je crxje een amfibievoertuig is...en zo het kanaal in rijd...

Je moet een taxi opbellen...het bestemming geven en proberen niet in de taxi te kotsen...

Ongelukken zijn onvermijdelijk....maar als je knetterstoned achter het stuur gaat zitten...ga ik niet 1 minuut stilte voor je houden.....nee niet omdat ik een eikel bent....maar omdat ik weet.....dat die 1 minuut...geen fuck uit maakt.....jij bent dood....en bij de mensen gaat het de ene oor in het andere oor uit...

Zie maar hier...
laatste aanpassing
nee, ander ben je de lul
Don't Stop Yiggi Yiggi --> Daarbij vind ik het al helemaal debiel dat je P'tjes neemt op je 16e. Maar dat is een hele andere discussie

ik weet niet hoe oud jij bent maar want maakt het nou uit of je nou op je 16e een tokkel neemt of dat je dat op je 18e of 20e doet. je gaat er tog wel naar de KLOTE van dus ga nou niet stoer lope praten over de leeftijd dat je een tokkel *mag* nemen!!:@
http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/592312.html KIJK DAAR MAAR EENS EN DENK VOLGENDE KEEN NA OVER WAT JE ZEGT Don't Stop Yiggi Yiggi !!!
DON'T DO IT

Je bent dan niet alleen een gevaar voor jezelf, maar zeker een gevaar voor anderen. Als je jezelf te barsten rijdt, eigen schuld, maar als je iemand plat rijdt omdat je zo nodig aan die shit moet zitten, ben je zeer verkeerd bezig.

Totaal ontspoort!!!!!!!!!!!­!!!
 
Gewoon niet doen!
Vrienden van me gaan al jaren feesten en het is altijd goed gegaan!
Nooit ongeluk of wat dan ook gehad!
Tot dat we 22 februari van HQ af kwamen en een ongeluk kregen:S
We zijn met een behoorlijke vaart tegen de vangrail aan geknalt..
T is allemaal goed afgelopen maar als dit je gebeurt heb je je lesje wel geleerd (wij in ieder geval) Ik hoop echt dat dit nooit iemand mee maakt!
En zeker niet als je wouz bent want je beseft niet zo goed wat er is gebeurt tot dat je nugter bent!
Dan komt de klap 1000 x zo hard aan!
En ik moet heel eerlijk zeggen dat we soms nog wel eens wouz rijden maar ik heb het liever niet als wel!
En als er iemand wouz rijd let iedereen op de weg in de auto!
Maar als je anders kan gaan doe dat dan en ben niet zo stom om toch de auto te pakken!
Alleen al het idee dat je erover na gaat denken om et te doen :S
En ik moet heel eerlijk zeggen dat we soms nog wel eens wouz rijden maar ik heb het liever niet als wel!


nou voorruit omdat je het eigenlijk liever niet hebt is het deze keer wel goed %)

Hier zijn maar 2 verklaringen voor:

1. je vrienden/jijzelf hebben schijt aan je en vinden het blijk baar niet erg als je dood gaat

2. je vrienden/jijzelf zijn verslaafde junks die echt niet zonder kunnen, een afspraak maken voor iemand die nuchter blijft is toch niet zo heel moeilijk?

Zoals ik al eerder gezegd heb, een auto is een potentieel moordwapen, moet je erg voorzichtig mee zijn
En iedereen heeft het maar over knetterstoned Superleip en gigawaus
Volgens mij lezen we niet eerst de eerder gegeven reacties goed door alvorens we zelf reageren :vaag:
 
Nou laat me het dan zo zeggen:
Iedereen heeft liever niet dat we wous rijden!
Maar als t echt niet anders kan moet t!
Ja of je moet thuis blijven zitten!
Meestal blijft er ook 1 iemand nuchter maar als iedereen eens een keer wil gebruiken dan kan t niet anders!
En ik denk dus niet dat jij weet wat een junk is of wel???
Anders riep je die onzin niet!
Als het niet anders kan moet t!


Gebruiken is een keuze, als je voor jouw id moet gebruiken dan ben je idd gewoon een junk ja, met een triest kansloos leven...

Zeg nou alsjeblieft niet dat ik onzin loop te verspreiden hier
Sorrie hoor mensen zoals zo vaak gezegd....Met drux oprijden is idd niet oké maar is rijden terwijl je helemaal naar de klote bent, gewoon omdat je mega MOE bent, is dat dan wel oké?

Ik vind dat er teveel over één kam wordt geschoren. tuurlijk is zonder rijden vele malen beter veiliger etc etc. Maar rijden met een béétje drux op kan echt wel
 
Nou slimme knul ik MOET niet gebruiken maar ik gebruik omdat ik me rijbewijs niet heb!!
En als ik dan in een auto stap komen we zeker niet thuis:D
Praat over iets waar je verstand van hebt maar loop niet zo maar wat te roepen!!
Bah!!!!
Het verschilt gewoon enorm wat je gebrukt, hoeveel je gebruikt, hoevaak je gebruikt en WIE het gebruikt.
Ik kan zeker niet terugrijden als ik wat gehad heb. Maar mijn vriend rijdt echt wel heel oké als hij terug moet rijden. We blijven liever slapen, gaan met het openbaar vervoer etc etc. maar als het niet anders kan gaan we met de auto
 
Precies zo gaat het bij ons ook!
Ik heb zelf geen rijbewijs dus ben altijd afhankelijk van andere!
Maar ik zou gewoon nooit terug rijden als ik gebruikt heb!
Ik heb 1 keer een ongeluk mee gemaakt en dat is genoeg!
Maar meestal blijft er bij ons 1 nuchter!
Zo niet dan letten we op de weg en gaan we geen gekke dingen doen!
precies je bent met meerdere in de auto als mijn vriend moet rijden zorg ik ook dat ik niet te gek doe. Je let samen op de weg. Dat doe je OOk wanneer iemand alleen maar moe is en dus nuchter is en terug rijdt.
Alsof je zwaar para in de weg gaat zitten? Als je in de auto wilt stappen en de bestuurder is wazig, ziet rare dingen, slaapt half...whatever! Dan gaat of iemand anders rijden of je rijdt helemaal niet

DUH
 
Precies!
Maar ik stap dan niet eens bij die persoon in de auto!
Dan loop ik wel!
Maar niemand rijd er gelukkig zo bij ons!
Ik kan me er ook best aan ergeren als er iemand in de auto gaat slapen:S
dan let er dus maar 1 iemand op de weg!
4 ogen zien meer als 2!
 
nope vind ik onverantwoordelijk

is trouwens ook DE reden waarom ik niet meer naar Hard Bass ging :frusty: :frusty:
laatste aanpassing
 
Mijn antwoord: nee! Ik vind het verradelijke gevaar met XTC vooral dat je er soms heilig van overtuigd bent dat het is uitgewerkt. Maar bijv. 10 minuten later komt het gevoel dan in golven toch weer een beetje terug. Eerst denk je dus dat je gewoon weer nuchter bent, maar dan merk je opeens dat je toch weer moeite hebt met "focussen" en soms voel je je kaken dan ook weer een klein beetje trillen. Nou, dat gevoel moet je dus echt niet hebben als je achter het stuur zit!

Maar zoals door sommigen ook al is gezegd, dodelijk vermoeid (maar nuchter) achter het stuur kruipen kan ook levensgevaarlijk zijn. Je bent na een hele nacht feesten (rokerige ruimte, stroboscopen, drukte e.d.)gewoon niet zo scherp als dat je een hele nacht hebt geslapen.
 
Dat moet iedereen tog voor zichzelf weten..
En wie bij iemand in die auto stap die drugs op heeft is het zijn eigen risico, zelfde als drank!!
 
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuut Roon ;) ouwe ghek
2White lady:Stom antwoord, het gaat niet om de mensen die erin stappen, die mogen best dood van mij, maar het gaat om de mensen buiten de auto die eventueel gewond zouden kunnen raken
Dat is zeker duidelijke zaak!!!!
Moet t geven dat ik t zelf ook gedaan heb!
is wel lache!!!
ja maarja, jij hebt een niet vooruit te fikken diesel, waar je nog geen mier mee aan kan rijden :P
he snuifmans jij niet he (6)
 
Ze zouden juist in moeten voeren dat je nuchter niet mag rijden, want dan is iedereen juist gehaast omdat ze op tijd bij hun dealer moeten zijn
 
Hier moet je uitkijken wat je zegt want anders wor je gebant omdat je dan te kinderachtig bent :s whahahha
 
jupz nog zulk leuk nieuws voor hullie...een vriendinnetje van me zussie (15 jaar is) is van t weekend aangereden door een dronken lul....ze is later in t ziekenhuis aan dr verwondingen overleden...
http://forum.start2dance.com/index.php?showtopic=21586

Goed zo ga vooral door met ontverantwoord in de auto stappen.
 
alcohol kan zowiezo niet,hoe weinig ook,das een ander verhaal!!!
Nee nee... nooit met drugs op rijden.
ik zou niet zo snel bij iemand in de auto stappen die xtc op heb speed wel maar daar moet ik me ook ff voor bedenken.Ik heb zelf geen rijbewijs maar ik zal zelf ook niet met drugs op auto gaan rijden
 
Jaaaaaaaaa!
Ik vind het een beetje vreemd...

de meerderheid hier is tegen het rijden met harddrugs op (is ook goed hoor ;))

terwijl ik op feesten cker wel 80 % van de feestgangers vaag (of dat ik cker weet dat ze wat gebruikt hebben) achter het stuur zie stappen....

wie legt mij dit uit? :)