Partyflock
 
Forumonderwerp · 631207
Dag forummerz,

effe een vraagje? Kheb nog nooit met Hard Drugs auto gereden, maar wil dit binnenkort wel gaan doen (door kut openbaar vervoer altijd, wordt er schijtziek van) als ik naar Hardbass ga.

Rijden met een aantal p'tjes op kan toch geen kwaad? Kga ook pas rijden als ik uitgespaced ben dat sowieso en volgens mij zijn er heel wat mensen die dat ook doen of zie ik dat verkeerd?

GIVE ME ADVISE PLEAZE?!?!
 
Hmm ik zou het niet eens proberen. En al helemaal niet als je meedere personen in de auto hebt zitten
nee, als je alleen risico zou vormen voor jezelf zou ik zeggen, mooi doen kerel.. maar je veroorzaakt ook een gevaarlijke situatie voor andere mensen
maatje van mij is zo bijna verongelukt want in zijn ged88 was hij de auto voor hem al voorbij ma in werkelijkheid niet dus reed hij bijna 8terop die auto die jongen die naast hem zat kon ng net op tijd ingrijpen

dus alsk jou was zou ik het niet proberen
hou het dan tg maar bij ephedra ofzo
Als je wat neemt, ga dan met OV.
Als je mensen bij je in de auto hebt en je krijgt een ongeluk....
 
Ik zit ook met dat probleem bij Hardbass.

Ik kijk gewoon hoe ik me na afloop voel en vraag aan mensen wat zij er van vinden en anders blijf ik wel een tijdje wachten in de auto tot ik weer nuchter ben.

maarja het blijft geen goede zaak.
Artiest Ree
ik heb dat een keertje meegemaakt, toen reed ik met iemand na een feest mee. we reden met 50 k.m. p/u over de afsluitdijk! geen aanrader dus.

ree
Artiest Maus
Ik doe het wél!

Maarrrrr... degene die bij mij instappen weten het van tevoren!!!

Maar gewoon beter NIET doen!!

Je reactievermogen gaat gewoon sterk achteruit :yes:


Geen aanrader dus!


IK ben stom, ik weet het....
 
gewoon NIET doen....

Zal altijd zien dat als er iets gebeurd dat andere de sjakie zijn :@

Ben door zoiets al een beste vriendin verloren :(
Je moet gewoon goed weten bij WIE je instapt...
nooit doen een maat van mij is wel ergens achterop geknalt en hij mag blij zijn dat hij nog leeft. hij heeft ook gewacht tot hij nuchter was, maar dat wil niet zeggen dat je nog goed wakker bent.

ik zou t nie doen als ik jou was!!!!!!!!
rijden met drugs op: nee natuurlijk niet
domme vraag!:S tuurlijk niet...maakt me nix uit of je jezelf dan tegen een boom aan rijd (eigen schuld..) maar je brengt andere mensen ook ermee in gevaar!
 
domme vraag! :S tuurlijk niet...maakt me nix uit of je jezelf dan tegen een boom aan rijd (eigen schuld..) maar je brengt andere mensen ook ermee in gevaar!

:yes:
NEE!
isjniegoed
ik doe het vaak wel (alleen korte stukken), maar ik wacht dat totdat ik echt compleet nuchter ben...

het is overigens absoluut niet aan te raden
Ik weet niet hoe dat met jullie is maar als ik met 1 soort drugs op niet zou kunnen rijden dan zijn 't wel pillen.
volgens mij wil dat best.. Zit veel liever bij iemand in de auto die een paar lijntjes weg heeft gewerkt bijvoorbeeld dan iemand die gedronken heeft...
Als ik uitgespaced ben van de MDMA rij ik gewoon.. geen problemen mee
 
zeker allemaal mensen hier die met het openbaar vervoer gaan?
Ik rij altijd met me beste maatje mee naar feesten! tot nu toe is dat altijd goed gegaan met een grammetje gier der bij!
veel liever zo als dat hij alcohol op heeft!
zodra ik me rijbewijs heb ga ik ook met me eigen auto! openbaarvervoer is vet kut op de terugweg! En ik rij soms wel eens in zijn auto als ik verrot ben maar juist als ik verrot ben let ik extra goed op!
Of voor het rijden \_______________, en weg is het vaag zijn
 
of gewoon helemaal NIKS gebruiken bij het auto rijden!!

Je kan het verkallen voor zoveel mensen
Nee!
 
NEE
en na een feest nuchter terugrijden is ook nix slaap eerst maar wat uit in de auto want met vermoeidheid op de weg is nog gevaarlijker
Is de paus katholiek?
 
hehe....is BB-kelly een man??
 
ik zou het niej doen een vriend van muh had da gedaan en zag een overstekende boom :-s auto helemaal na de klote maja hij had zelf gelukkig niks maja je moet het zelf weten
tjah rij vaak heen en terug ook als ik vaag ben................e­nneh dat gaat al jaren goed.tenminste met speed...........je moet niet aan het spacen zijn want dan zie je niks!!!!maar als je twijfeld niet doen...........ik weet van mezelf dat het goed gaat!!!
 
Nee!!!!
Autorijden met harddrugs op ?
Volgens de wet: Nee

Volgens dezelfde wet mag je ook niet rijden onder invloed.. ik rijd heel vaak wanneer in stoned ben... dit gaat prima..

Ik ben na een paar feestjes wel met de auto terug gegaan, je trekt het wel.. verstandig is anders.

Mocht je echt dit nog gaan doen, probeer dan wat onder de maximum snelheid te rijden, maak nog een keer een stop.. rook een sigaretje... neem er de tijd voor.

Ik raad het je niet aan, maar ik doe het zelf dus wel (eens)..
heey


mocht je echt advies willen hebben.....

kijk eens in het wet boek wat er over het gebruik van Harddrugs staat.....volgens mij is het verboden....dus mocht je het perse willen ja dan hoop ik dat je zelf en niet een ander er bij kappot rijdt....want dat zijn de gevolgen er van....het is niet voor niets verboden om in te handelen en te gebruiken......
 
Met hardrugs oprijden is geen enkel probleem! ik ga er alleen maar beter van rijden! Neem vlak voor dat je naar huis gaat wel nog een kletser en/of dikke lijn sos dan benje zo thuis
kijk gewoon naar het geen wat de meeste zeggen en ik neem aan dat het niet de domste mensen zijn er zijn er zelfs een aantal bij die het ook doen en zelf ook stom en dom vinden.....dus trek je conclusie.....
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Ik vind rijden onder invloed van pillen of andere harddrugs iets voor hersenlozen.
dommer kan je neit zijn.

ik denk neit dat ik hoef uit te leggen waarom.
de mensen met hersens weten wel waarom, en diegene die het wel doen zullen het waarschijnlijk wel weten maar neit snappen.
Ben zelf nog steeds bezig met rijbewijs, maar ik zal het NOOIT doen.
Wel vaker bij mensen in auto gezeten die wel op hadden, maar sinds 1,5 jaar gaan we ALTIJD met het OV. Liever die drukke trein toch maar!
Je kan t beter niet doen,vooral niet als je de hele nacht heb staan knallen,je hebt kans dat je onbewust in slaap valt,of kramp krijgt.
Ja man lekker doen!!! lekker een ongeluk krijgen en iemand anders een rolstoel in rijden, omdat jij een pilletje wil eten!!!

Rijden onder invloed doen alleen domme idioten!
laatste aanpassing
Bijna iedereen die ik ken doet het, en nemen ze nog mensen mee ook. Moet eerlijk zeggen dat ik ook vaak bij mensen in de auto kruip die nog hartstikke vaag zijn. Vorig jaar bij Mysteryland heb ik zelfs een keer in moeten grijpen omdat we anders frontaal met 70 km /u op een tegenligger knalden.

Maar ja.. ik zou anders ook niet weten hoe ik naar de feesten moet. Ik rijd zelf geen auto namelijk.

De laatste tijd probeer ik wel zo vaak mogelijk op eigen gelegenheid naar feesten te gaan want ik scheit soms echt in m'n broek als ik bij een vaag iemand in de auto zit.
laatste aanpassing
 
ik zou anders ook niet weten hoe ik naar de feesten moet.


met de trein misschien...?
duhhh NEE!
Verschillende antwoorden zie ik, maar er zijn toch meer mensen die er fel op tegen zijn.

2 weken geleden heb ik trouwens ook naar huis gereden van the matrixx (nijmegen) naar arnhem met 2 p'tjes achter de kiezen en dat ging primah hoor! Maar of je dat nou kan vergelijken met van zoutermeer naar arnhem?

Jullie zetten me trouwens nu wel aan het twijfelen zeg. Ik denk dat ik gewoon met de auto ga, maar pas ga rijden als ik niet meer vaag ben. En als ik het ech niet trek onderweg dan stop ik wel. Kan van me zelf wel goed inschatten of ik wel of niet kan rijden, dat sowieso, kheb gewoon geen zin om WEER 3 uur onderweg te zijn voordat je eindelijk een keertje in arnhem ben....
Hou er nooit rekening mee op het feest zelf...zie ik naderhand wel, ben ik te ver van het padje, zet ik de auto ergens relaxt neer (5 min vanaf de party-locatie vind je altijd wel ergens een mooi plekkie) en uitgaren in de auto, dan maar wat later thuis, zal mij een rotzorg zijn
WEER zo'n domme donder!
je KAN niet rijden onder invloed, wil je andere mensen de kanker inrijden die smorgens naar een familiebezoek gaan terwijl jij kneiterhard achter t stuur zit? je vergeeft t jezelf nooit
 
Of je zorgt da je redelijk ver terug nuchter bent of je pakt wat speed voordat je gaat rijden, daar word je wel nuchter/helder van!!
 
je moet zelf weten of je auto rijdt... maar als ik je ooit zie ermee dan krijg je me toch een blik!!!!!


NUCHTER achter t stuur... niet onder invloed van! als je nou de enige op de weg zou zijn JA... maar je hebt te maken met andere mensen ja....


jeetje wat een DOM iets dit... je bent toch geen 7 jarige zonder verantwoordelijkheid­s gevoel??? als jij zo nodig wil kauwen enzo jou probleem... maar laat t ander er geen last van hebben
 
als je maar niet vaag bent van die pillen,dus niet dat je echt aan het spacen bent en je ogen dicht vallen,dan is het onverantwoord!!

als je gewoon lekker fit bent en je gaat niet meer hard,gaat het prima!!
zolang je niet als een idioot rijd,maar dat moet je zowiezo NOOIT doen!
 
veel mensen denken dat ze 'nuchter' achter het stuur zitten en t wel kunnen... tot ze bijna in de vangrails zitten... sorry maar je bent een mooie zak als je dan gaat autorijden
 
2 heidimeisje

de mensen die erbij instappen weten ervan en kiezen er dus zelf voor!!

ze kunnen ook niet instappen dus dat is onzin vind ik!!

ik stap namelijk NOOIT in bij iemand die nog echt vd kaart is of heeft gedronken,dan betaal ik liever veel geld aan een taxi!
 
de andere mensen op het wegdek in ANDERE auto's kiezen er niet voor... moet dan iedereen zn auto laten staan omdat ik weer eens mensen op de weg komen die geen verstand hebben????


als je zo perse moet slikken en dna nog naar huis: neem de trein... stap bij iemand in die niet gebruikt heeft... krijg verstand!
en moeheid voorde mensen die NIET geslikt hebben is dan NIET gevaarlijk? nou volgens mij juist wel! Daar vragen al die schattige opa's en oma's ook niet om als ze in hun fiatpandaatje op zondagochtend de kleinkinderen komen ophalen

fit terugrijden van een feest is bijna onmogelijk