Partyflock
 
Forumonderwerp · 631207
Dag forummerz,

effe een vraagje? Kheb nog nooit met Hard Drugs auto gereden, maar wil dit binnenkort wel gaan doen (door kut openbaar vervoer altijd, wordt er schijtziek van) als ik naar Hardbass ga.

Rijden met een aantal p'tjes op kan toch geen kwaad? Kga ook pas rijden als ik uitgespaced ben dat sowieso en volgens mij zijn er heel wat mensen die dat ook doen of zie ik dat verkeerd?

GIVE ME ADVISE PLEAZE?!?!
 
Tijdens Mystery Land?
jezus stelletje junks, je gaat in een pretpark ofzo toch geen drugs gebruiken.... drugs is toch al voor zwakke mensen :S
 
en alcohol dan??
ook, maar anders
 
:X
wat? alcohol is ondanks dat het drugs is anders dan de harddrugs zou je best wel kunnen zeggen

Maar als ik op een of ander feestje ben wat tot 4uur duurt en je ziet dan al mensen helemaal kort rondlopen dan kan je haast wel stellen dat je dan een soort van zielig bent toch?
Ik doe het zelf ook wel... Het kan wel, maar het is beter van niet.

En degene die bij dan in de auto zitten weten ook wel dat ik dan gebruik. En mocht ik me niet lekker voelen, dan kan iemand anders altijd nog terugrijden die wat nuchterder is. Wat ook erg goed wil helpen is gewoon een aantal blikjes red Bull in de auto te leggen voor de terugweg.
Het kan dus gewoon niet, jezus jullie zijn echt super stom gewoon
 
ok wat voor opperkneuzen zijn jullie :/

Drugs gebruiken is al dom en dan ook nogeens gaan rijden!!!

Als je jezelf dood wil hebben is tot daar aantoe, want als je al met drugs rijdt heb je een iq van een drol en zal niemand je missen,

maar wat als je iemand anders kapot rijdt.

Maar ga vooral lekker rijden met drugs op (y) Ik zie jullie wel op tv, als jullie uit je auto worden gezaagd bij 112 weekend
 
ik rijd ook altijd met een aantal snoepies op....maar na 4en neem ik geen 1 meer....en uurtje voordat feest is afgelopen ga ik zitten en drink ik goed in cola....jus etc etc!

verder zorg ik ervoor dat ik genoeg slaap heb gehad voordat ik na een feest ga....zodat ik me ogen beter open kan houden....en onderweg ook minstens 2 x stoppen voor koffie en ff rust..

Maar......tis gewoon beter om niet te rijden met drugs...maar keuze is aan jouw!
Nee de keuze is niet aan jou, een auto is gewoon een potentieel moordwapen... jezus echt stom hee
 
LSD onder het auto rijden, zeker spannend :D
 
gewoon nuchter JA!
 
suus ik ben het volkomen met je eens!


mensen met drugs op en die dan achter het stuur gaan zitten zijn echt heel dom!


ik noem ze daarom ook domme vogels!


kon ik maar echt toveren, dan zou ik alle mensen die met drugs op auto rijden weg toveren!
laatste aanpassing
 
Tja, ik ben beter bij met rommel op dan zonder, dan begin ik te knikkebollen enzow, nee naar een feest gewoon met sjit op achter et stuur.
 
Afgelopen weekend voor het eerst gedaan uit pure noodzaak, maar het ging perfect (y)

Ik keur het niet goed, maar je voelt echtwel zelf aan of je in staat bent om te rijden of niet...

en drink ik een paar biertjes in de eerste paar uur


"Een paar", Clau???? ;p ;p :D
laatste aanpassing
mee eens... zonder zal ik ook eerder in slaap vallen dan met... en je voelt zelf wel of je nuchter genoeg ben om te auto rijden
Met harddrugs ga je harder
bij mij gaat het tot nu toe ook nog steeds goed. op eeng gegevan moment weet je wanneer je kan rijden en hoeveel je op een avond kan nemen als je nog moet rijden.
maar ik zou het niemand aanraden want het is natuurlijk wel een verhoogd risico.
MENSEN DOE DIT NIET, wij deden het ook helaas :S
Tot dat er een bus tegen de zijkant aanklapte ik was er op dat moment (gelukkig) niet bij maar een vriendin van me heeft maanden in coma gelegen nu kan ze helemaal niets meer niet praten bewegen zelf eten gaat aleen maar via een slangetje dus mensen besef goed dat je en grote verandwoording hebt over de mensen die bij jou in de auto zitten.Maar het ergste van alles is nog dat hij maar vol blijft houden dat hij nuchter was tegen die ouders van haar.ik moet die klootzak niet tegenkomen wandt ik rij hem harstikke kapot.
 
k heb geen rijbewijs dus geen last van
Bezin eer gij begint

ofzo iets
 
Mensen kijk goed uit want je hebt maar 1 leven en pas daarom goed op want het hoeft helemaal niet aan jou te liggen kan ook aan een ander persoon liggen.
En ben met D.r einstein eens pas wel op als je meerder mensen in je auto hebt!!!
precies als jij aleen achter het stuur zit dan moet je het maar voor jezelf bepalen.Maar dan nog niet stel dat je een voetganger raakt of iets dergelijks.Das veel erger dan dat je jezelf dood rijdt
Met drugs op rijden is zeker geen goed idee.
maar doe het zelf ook. stom ja, maar ik denk dat je dat voor jezelf het beste kan inschatten.
sommige mensen hebben ook veel te weinig rij ervaring en of weten niet goed waar hun grens ligt met drugs op en rijden . en dan ga je de fout in .
maar het is beter om je te laten rijden,zou het zelf moeten weten ben nog taxichauffeur ook.
maar geen verkeerde dingen denken want als ik dan moet rijden moet ik er niet aan denken om wat te gebruiken
mensen doe het AUB niet!!!!

Ik gebruik dus ABSOLUUT geen hard-drugs of alcohol als ik ga rijden. Als ik dan al moe ben en 3 mensen in de auto erbij heb, vind ik het persoonlijk zwaar irritant als ik weer langs zo'n idioot rij, die eigenlijk al vergeten is waar hij/zij naartoe rijdt. Of nog leuker, ingehaald worden door iemand die ff lekker met 180 erg close langs je rijd, omdat diegene lekker aan het doorrijden door de drugs is.

Ik hoop voor die mensen niet dat ze een keer een ongelukje krijgen, want zelfs al is het de andere zijn schuld, zodra de politie weet dat je hebt gebruikt, ben je hoe dan ook de lul. Denk na!!!
miss sosy zei op 21 september 2003 16:46
zeker allemaal mensen hier die met het openbaar vervoer gaan?
Ik rij altijd met me beste maatje mee naar feesten! tot nu toe is dat altijd goed gegaan met een grammetje gier der bij!
veel liever zo als dat hij alcohol op heeft!
zodra ik me rijbewijs heb ga ik ook met me eigen auto! openbaarvervoer is vet kut op de terugweg! En ik rij soms wel eens in zijn auto als ik verrot ben maar juist als ik verrot ben let ik extra goed op!


Ben je wel helemaal goed wijs???? Weet je dat als je per ongeluk met je verotte kop per ongeluk tegen mijn auto aanknalt, of iemand anders met een paar pasagiers, je voor de rest van je leven mag gaan dokken??? Geen verzekering die je dekt. Waarom neem je zo'n risico??
laatste aanpassing
 
jah joh doen wij altijd, juh ken heus nog wel rijden hoor dat voel juh zelf echt wel aan!!
en soms ken juh niet meer lopen door de drugs en dan mot juh wel met de auto :bounce: :xtc:
 
Jaaah maar juh mot toch naar huis he!! of leuke dingen doen:P:P
dus wat mot juh anders
Dan ga je of niet naar huis maar blijf je bij iemand pitten of in de auto.

En als je wel naar huis wilt rijden, dan gebruik je gewoon geen drugs en alcohol. SIM-PEL! Alsof je geen leuke avond kan hebben zonder dope.. :S
 
ik heb geen rijbewijs dus jammer he
 
K heb ook geen rijbewijs maar vaak wel een wauze bob, tot nu toe altijd goed gegaan maar ik ben zelf als ik mijn rijbewijs heb van plan nuchter te blijven. (wat ik waarschijnlijk niet kan)
 
Vroeger reed ik altijd met pille op , nu doe ik het nooit meer , het is presies het zelfde als Alcohol alleen 1 x had ik zoveel pille op zag ik de stoplichten niet meer :S trust me das niet fijn.

Doe het maar niet !!!
 
Neem na de avond een vette lijn PEP en dan zie je alles weer iets helderder.
Ga alleen niet zuipen, tenminste dat zou ik niet doen
nou.. ik doe het niet meer.. :vaag: tegen een vangreel aangereden.. zijkant een beetje naar de klote.
dus dat doe ik niet meer :(
Waarom lees ik alleen maar: "Ik doe het wel, maar je kan het beter niet doen", of "Ik heb een ongeluk gehad, dus doe ik het niet meer".....

AUB DENK NA MENSEN!!!!! Je speelt niet alleen met je eigen leven, maar ook met die van andere mensen.......

Ik hoop dat de Politie ook ff meekijkt en de volgende keer vrolijk mensen na een feest meteen meeneemt voor een bloedtest........
 
Door gasten zoals jullie, die lekker veel slikken en drinken en dan toch gewoon gaan rijden, is een vriend van mij overleden. Hij reedt jammer genoeg op dat tijdsstip, op de weg, waar een of andere gek reedt, met veel drugs en alcohol op, die hem dood gereden heeft. Ik kots op al deze stoere praat :kots:
laatste aanpassing
 
Ik kots op iedereen uit m'n auto als ik misselijk ben van de pillen :xtc: :bah:
whahahahaaaaaaaaa
 
Goh wat ben jij stoer zeg!! Echt een BINK (Y)(N)
Helaas bestaan er nog mensen die zo zielig en ziek in hun hoofd zijn, dat ze Elegance haar verhaal maar grappig vinden. Dat soort mensen gun ik alleen maar dat zij hun ouders, of geliefde door zo iemand verliezen.

Misschien gaat er dan een lichtje branden in die hersenpan van hun.
 
Yiggi :respect:

Zulke mensen blijf je toch altijd houden, echt super triest. Totdat er wat bij hun zelf gebeurt en dan schreeuwen ze het hardst.
 
kanslozen hiero...respect voor elegance en yiggi..

KNIFTAGSTUH MATJUH..egt mensen zoals jij moet ik dus egt niet tegenkomen met hun grote bek...die kunnen gelijk schoenmaat 46 in hun aars krijgen...
kleuters weten helaas niet hoe ze verantwoord met dope moeten omgaan. Een kennis van mij is ook in t ziekenhuis beland met vrouw en 2 kinderen...wel 2 van mijn favo kids. Omdat 3 klote jongeren ook roekeloos bezig waren,.
en klapte achter op ze...met alle gevolgen vandien
ik spuug op volk zoals jij.
laatste aanpassing
:respect: Ozzie_O :respect:
 
:respect: Oz :respect:
laatste aanpassing
Kom idd maar terug als je zelf zoiets van dichtbij heb meegemaakt...of een hele goede vriend ( :( ) ben verloren door zoiets...

Fok joe
:respect: Oz, Yiggi & Elegance :respect:
 
Als je moet rijden ben je de BOB of je nu drinkt of Drugs gebruikt is allebij zelfde .. of je nu helderder ziet ofzo bullshit je bent onder invloed fout dus !!!
 
Whahahahahaaaaaaaaa wat een stelletjuh boeruh zeg hierzo dat gezeik maar heel tijd!!!!!
Neem gewoon een paar kankah pilluh en gaat lekkah een stukjuh rijden ofzo:P
 
grote jongen (Y)(Y) :kots: