Partyflock
 
Forumonderwerp · 631207
Dag forummerz,

effe een vraagje? Kheb nog nooit met Hard Drugs auto gereden, maar wil dit binnenkort wel gaan doen (door kut openbaar vervoer altijd, wordt er schijtziek van) als ik naar Hardbass ga.

Rijden met een aantal p'tjes op kan toch geen kwaad? Kga ook pas rijden als ik uitgespaced ben dat sowieso en volgens mij zijn er heel wat mensen die dat ook doen of zie ik dat verkeerd?

GIVE ME ADVISE PLEAZE?!?!
Ik rij dus echt NIET onder invloed van wat dan ook.
Alcohol -Reactievermogen sterk verminderd

Wiet -Afstand/tijd niet goed meer kunnen
inschatten

Coke -Overschat mezelf/ onderschat de
verkeerssituatie

MDMA -Als ik nog waus ben kan ik t gewoon niet,
is het al uitgewerkt ben ik te moe of
draaien m'n ogen weg, ook last van
hallucinaties (Leuk als je naast de bob
zit en je denkt dat je met 150 km/h een
file inrijd terwijl het gewoon de lichten
van de lantarenpalen zijn ipv achter-
lampen.
 
alsof iedereen dezelfde symptomen heeft??

ik heb nog nooit in 6 jaar gehallucineerd,pak ook bijna niks!!

en dan is rijden echt geen probleem!
en gaat het niet eerlijk zijn en niet doen,helaas is niet iedereen eerlijk!

maar laatste maanden ben ik altijd nuchter en dat gaat ook goed!
laatste aanpassing
Ik heb het ook over mezelf
 
ok (y)
Ikzelf heb het nog nooit gedaan ( kheb geen eigen auto en tot nu toe nog nooit nodig geweest om hem te lenen van m'n ouders ) , maar een vriend van me rijdt wel eens naar een feestje wanneer hij ook wat gesnoept heeft. Geen probleem , alleen je vind het relaxed om met 90 op de rechter baan te rijden ipv als een gek met 150 over de linker :D
Ook neemt hij als het feest afgelopen is na 4 uur gewoon niets meer , dan voel je je nog relaxed aan het einde en kun je redelijk wakker en scherp de weg op. Met speed lijkt het me trouwens nog minder gevaarlijk.
Ik rij zelf wel als het moet , maar dan gebruik ik sowieso minder als ik anders zou doen.
kzou niet gebruike als je moet rijde .. stel je blijft strak staan .. niet echt relaxed rijden lijkt me dat :S
 
tsja, je moet natuurlijk niet te veel gebruiken..
denk dat t dan wel heftig word..
kzelf rij wel gewoon..
maar gebruik ook bijna niets..
ik rij altijd maar na 4 uur geen drugs meer voor mij voel ik me bij de auto niet 100% dan ff slapen!!!
 
nee niet meer voor mij.. als je 1 p'tje neemt ofzo en een paar uur later gaat rijden kan het nog wel, lijkt het net of je aangeschoten bent.
maar ik ben vaak genoeg :vaag:spacend:vaag: na echt teveel :xtc: en :zuipen: me auto in gekropen en naar huis en door de stad heen gereden. Echt geen aanrader..

Al me velgen naar de k*nker, al 2 keer lekke band gehad.. rijd ik op een bocht af, rij ik gewoon rechtdoor de stoep op..

of iemand afzetten als je knetter bent, zelf naar huis willen rijden maar toch nog even bij die maat willen gaan kijken omdat ie een afterparty heeft.. en dan vervolgens de volgende dag ergens (god mag weten waar) wakker worden in je auto met draaiende motor en telefoon op je schoot :vaag:

daarom... in sommige gevallen zal het best wel kunnen, als je een tijdje niks hebt genomen.. maar als je op het toppunt zit is het geen aanrader.
Wat een reacties allemaal zeg......en wat kunnen sommige mensen toch lekker dingen opblazen.....lijkt wel alsof ik een moord ga plegen ofzo, voel me ech een crimineel!

Kdenk dat ik gewoon rustug aan doe, stop met slikken om 4 uur, max 3 p'tjes neem, en pas ga rijden als ik niet meer waus ben. punt uit, einde discussi, topic mag dicht ;)
 
Eej joh.. Mag ik ook nog wat zeggen Sp@cefre@k :@

Autorijden wil best wel als je op een avondwat gebruikt hebt.

Zorg gewoon dat er wat tijd tussen zit.
helemaal mee eens o ja joh? Met jouw kan ik praten, hoe sluit ik trouwens een topic?
 
kan niet :d moet een admin doen
laatste aanpassing
m&m ten eerste kep nog geen rijbewijs!!
en ten tweede k was zo fucking vermoeid dak elke x in slaap viel en me nie meer kon concentreren enzo dus als ik had gerede ware we zeker tege de vangrail geklapt!!!
Ik heb een paar keer gereden met xtc op, toen ik nog gebruikte (toen gebruikte ik al amper meer)
Maar ik vind het geen succes eigenlijk, al had ik maar een halve pil op als ik reed.
Ik ben helemaal kapot en heb moeite om me ogen open te houden tijdens het rijden.

Je moet het zelf weten, maar denk er wel aan dat je verantwoordelijkheid hebt over de gasten die met je mee rijden.
Nu gebruik ik helemaal niets meer, en drink ik een paar biertjes in de eerste paar uur, en het gaat uitstekend :-)
 
crazygirl

oh ok (y)

bloemetje is lief

die gasten die met je mee rijden weten ervan dus kiezen er zelf voor,dus je hebt geen extra verantwoordelijkheid als wanneer je gewoon nuchter bent!
ze hoeven niet in te stappen!
ik reed altijd met wat op, maar kan mijn "vaagheid" altijd uitzetten wanneer ik wil, 5 jaar naar feesten rijden...nooit een ongeluk
ik rij 1 keer niet...boem :/
het scheelt zeker per persoon...
Mijn vriend rijd wel en sommige vrienden ook...ik denk niet dat ik het zelf zou kunne...
ik wordt er veel te vaag van, en dat blijf ik ook een hele tjd
 
Als je het doet, pas je dan aan je gevoel. je weet best als je hallucineerd. Neem niet te veel tijdens het feest. Ga dan langzamer rijden, neem pauzes, koffie, fruit enz. oef baart kunst. Ik raad het wel af om het te doen.
 
heb zovaak gedaan is wel relax dan achter het stuur
zou het zelf nooit doen,belanden we denk ik gelijk in de sloot ofzo?! :S maar als je zelf zo iets heb van ik kan het wel aan,ga vooral je gang. succes ermee!!
 
niet doen mn ex en ik hebben een K*nk*r ongeluk gehad toen hij wat op had NOOIT MEER!!!
een keer knetterstoned gereden...achteruit tegen een muurtje aangereden, midden op een kruispunt gestaan voor een groen stoplicht??? en zonder licht de autoweg opgereden...:S:S

ik rij dus niet met p'tjes op of wat voor harddrugs dan ook

(stap er wel vaak bij in de auto (als diegene niet al te leip meer is))
 
Wij gaan ook altijd met de auto....
En rijden dus ook met een pilletje of iets anders op terug...eigenlijk hartstikke stom.....
 
Ja maar je valt niet achter het stuur in slaap dat scheelt
 
het maakt niet uit of je wel of niet wil rijden als je vaag als de neten ben dan merk je nog niet eens dat je rijd je zweeeft........en zweeft
 
maar pep rijd wel lekkerder!!!!!!!!!!n­o problemo
ben het wel met de meesten mensen eens nie doen
het is net en computterspelletje en daar verlies je ook altijd mee
Ligt er net aan hoe je die sjit verneemt SP@CEFRE@K......k zelf rij elke keer elk feest wanneer dan ook....en heb er geen moeite mee maar vindt wel dat sommige mensen die drugzz onderschatten....duz­z als je op dat moment twijfelt of t verstandig iz of nie zou k t iig nie doen...duz denk ff goed na ;)
...veel rij plezier enne k ben altijd blij als k v/d kaart in de auto mag stappen hehe
 
jah maar neem wel een sluiproute ha ha
nou ligt helemaal aan je zelf en je ervaring in rijden

begin dat ik me rijbewijs had deed ik het niet nu doe ik niks anders meer .

hoe meer speed je op heb hoe sneller je gewoon thuis ben
doe het ook regelmatig.... maar maak het niet te gek en wat ik ook meestal doe is wachten tot alles weer wat helderder word.... mensen die mee rijden weten er van en is hun eigen keus om mee te rijden... en over het algemeen schijn ik goed te rijden dus... hehe
nou ligt helemaal aan je zelf en je ervaring in rijden


Ow nou dan kan ik wel gewoon uit me bol gaan rijden zeker????
Nou vroeger wel maar nu niet meer,ben misschien verstandiger geworden
 
Misschien wordt het tijd om de Party Flock logeerdienst op te zetten, zodat PF'ers na een feest bij een mede PF'er hun roes kunnen uitslapen.


tsja zou mooi zijn ... maar die tijd is helaas geweest denk ik :S

mijn vrienden rijden wel eens met HD op de weg ja ... maar een daarvan gaat een uurtje voor het einde naar de auto en gaat daar liggen spacen ... als wij dan komen neemt ze een nif sos en dan gaat het tot nu toe altijd goed ... al ben ik dan wel aan het balen in mijn hoofd ... omdat ik bijna altijd de nuchterste ben van ons alle ... alleen heb ik geen rijbewijs :(
Hehe logeer dienst:) ik heb zo al wel een paar voorkeuren (maar of je dan je roes uitslaapt):P

Met speed op is wel prima rijden met alleen pillen ff minder
 
ja precies
gewoon even wat pep nemen
of wat veel pep
dan gaat t prima

rijd altijd
vind altijd dat andere mensen gevaarlijk doen als ik naar de klote ben en op passagierstoel moet :(
 
heel simpel NEE!!! gewoon lekker nuchter! je drinkt toch (hoop ik) toch ook niet als je moet rijden?
Ik slik bijna nooit.. Maar als ik pillen slik, doen we dat altijd in de auto... Dan gaan we door nederland rondjes rijden... Soms ff stoppen bij een 24u pomp en verder rijden.. Verder hoef ik geen pillen...
Is best relaxed hoor..
Ik rij zelf gelukkig nooit...
 
dus je laat je liever door iemand anders te pletter rijden die met drugs achter het stuur gaat zitten?!!

ik zie het als alcohol, dat je jezelf tegen een boom kapot rijdt prima, maar dat je daardoor andere mensen leed mee aandoet....
Ik zit altijd naast mijn vriend, en hou het zelf echt wel in de gaten... Je moet het eens uit proberen... 1 ding weet ik wel.. Tijdens de eerste inslag kan je het beste stil staan...
Jezus, nooit gedacht dat er zoveel stomme mensen waren...er is maar een goed antwoord op deze vraag en dat is: NEE!.... wat nou als je iemand kapot rijd terwijl je onder invloed rijdt? jezus, dat je op het id komt zeg, gewoon niet doen dus
eigenlijk dus eens met suus :P
 
NEE!!!!!!!!!!!!
niet doen..

ik doe het zelf ook hoor,maar beter laat je je rijden want het is toch zeker levens gevaarlijk!!
Op zich is het ook wel stom.. daar niet van.. maar het is wel een lekker gevoel.. en je kan niet oordelen als je het nooit hebt geprobeerd..
 
er valt niet te spotten in het verkeer lieverd!!

en al helemaal niet met drugs op... dat is niet iets wat je ooit eens gedaan moet hebben!!

want voor mij ben je dan een enorme kneus!!
laatste aanpassing
Das waar.. Het voordeel voor ons is dan ook dat we zelf niet rijden..
En doordat we bijna nooit meer rijden slik ik ook nooit meer pilletjes..
 
dan een tip: neem lekker je shotje als je bijvoorbeeld naar sixflags gaat of de efteling; lekker de attracies in met je wause kop.

hoeft er niemand te rijden en je hebt waarschijnlijk meer lol (?? spreek niet uit ervaring want ik gebruik niets)

je rijd er in ieder geval geen mensen de vernieling in
Dat zou ik ook nooit doen... Ik rij nooit!! En heb het weleens in six flags gebruikt dus hoef ik ook al niet te proberen...