Partyflock
 
Forumonderwerp · 922561
 
Werkzaam bij Rage-Online
Uitspraak van V!rgil op dinsdag 2 januari 2007 om 19:58:
Jeetje, dit is verknaaid.

ach ja

was net hetgene was er voor zorgde dat ik nogal vaag geworden ben

en gewoon een deel mis :|


Uitspraak van V!rgil op dinsdag 2 januari 2007 om 19:58:
k heb op FYM dit jaar ook 'per ongeluk' MDMA in mn drank gehad, was niet mijn biertje bleek achteraf. Heb het gelukkig wel helemaal naar mn zin gehad toen

mja

dat kan ook best een leuk resultaat opleveren

:O
ik vond het een donders mooi feesie echt volgend jaar ckers weer hahah
Jep, 2007 begon super goed!

Het 12 uur moment was voor mij extra speciaal,
want het 12 uur filmpje op de schermen in de zaal had ik gemaakt.

Was wel een super moment!


3 2 1 This was 2006!


Bij deze:



Happy New Year!!!


"After" video Qrimetime komt spoedig online op www.q-dance.nl

Grtz,


DK


Op naar 27-01-2007 X-Qlusive Zany in de HMH
ik heb nog 6muntjes over, kan ik mooi bij xq zany gebruiken ;-)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 19:07:
maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen

Jij kan ook niks hebben he ;P Grapje!
Dat is wel echt verneukt ja..
Heb het ook wel eens gehad op een feest. Volgens mij zat er een dikke lading speed doorheen.. heb echt een hele strakke avond gehad zeg maar. En de dag erna was het net of dat ik onder een vrachtwagen had gelegen. Op school in slaap gevallen etc.. dat hoeft voor mij ook niet weer nee :lol:
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 2 januari 2007 om 20:15:
ik heb nog 6muntjes over, kan ik mooi bij xq zany gebruiken ;-)

Same here :)
 
ach nimal, beetje gek doen is toch alleen maar goed!;)

maar volgens mij gebruik je dit gewoon als excuus, zodat je kan blijven volhouden dat je gestopt bent! (betrapt?!?!;))
mooi samen broodje kroket of frikandel eten volgende x bij xq offff biertje drinken boy ;-)
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 2 januari 2007 om 21:10:
mooi samen broodje kroket of frikandel eten volgende x bij xq offff biertje drinken boy ;-)

Lijkt me een strak plan. Manon gaat btw ook mee, als ze dan op tijd een kaartje koopt ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van RAY990 op dinsdag 2 januari 2007 om 19:14:
Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??

Uitspraak van Tini Tulpetaat op dinsdag 2 januari 2007 om 20:01:
dan kun je 5 pilsjes halen is dat genoeg voor jou?

Heb maar 1 flesje water nodig B) Alcohol is zooooooooo slecht voor je 8)

Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 2 januari 2007 om 19:18:
Dopjespowerrrr he Jordi

:respect:
Uitspraak van MvB op maandag 1 januari 2007 om 19:03:
die razzia in de plee vond ik wat overbodig

Misschien maar als ze er niet genoeg mensen uit zetten lijken ze ongeloofwaardig en komt de politie zelf kijken met undercover agenten, net als bij Awakenings.

Uitspraak van Bass-Shifter op maandag 1 januari 2007 om 21:02:
Pssst, de zaal was niet meer blauw, maar oranje. Aangezien het nou van de Rabo is

:roflol: Dat was het, ik dacht al; er is iets..
 
heb me heerlijk vermaakt. me boevenpak was een beetje heet, maar ja dat mocht de pret niet drukken. werd weer lekker gedraaid, alleen altijd jammer als het dan weer afgelopen is :S

Uitspraak van Dracula op maandag 1 januari 2007 om 11:54:
alleen 1 probleem: ik ben nog steeds wakker!!!!

ach ja, dat ben ik nu ook nog steeds :S
 
Uitspraak van RAY990 op dinsdag 2 januari 2007 om 19:14:
Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??

ik heb t ooit gered met 3 muntjes :roflol:

ik dronk alleen water, en rest van het gezelschap ook(y)
 
water kost toch 4 muntjes? ;) maar water komt bij mij op een gegeven moment echt me strot uit en dan wil ik echt wel ff wat anders drinken
laatste aanpassing
Heerlijk feestje gehad! Was weer een top avondje!
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 2 januari 2007 om 19:18:
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni,

moest je vandaag alweer naar de uni :O
 
was echt een relax feestje weer in de hmh...weet iemand waar ik alle livesets kan downloaden?
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 2 januari 2007 om 19:18:
Dopjespowerrrr he Jordi
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni, oftewel ik ben klaar voor Zany

de dopjes van de extran passen er ook op hoor, moet je alleen ff het randje weg snijden, want anders moet je die van je flesje sourcy halen de eerste x :P

Uitspraak van ENROC op dinsdag 2 januari 2007 om 21:29:
Misschien maar als ze er niet genoeg mensen uit zetten lijken ze ongeloofwaardig en komt de politie zelf kijken met undercover agenten, net als bij Awakenings.

Ik had het idee dat die gast alleen zijn troep moest inleveren en daarna weer de zaal in mocht.
Uitspraak van Ava op dinsdag 2 januari 2007 om 21:50:
moest je vandaag alweer naar de uni

Ach hou op, ik heb morgen tentamen %) Maar die gaan we mooi herren in juni, ik ben echt TE brak al twee dagen en ook al met mn report enzo bezig, ik heb er gewoon echt geen zin in. Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N? %)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 januari 2007 om 21:58:
Ach hou op, ik heb morgen tentamen

aaah ben ik niet de enige die het kut heeft, ik heb hem overmorgen ;)
succes ermee dan maar :aai: (f)


Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 januari 2007 om 21:58:
Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N?

juust, dat vraag ik mezelf nu dus ook echt af :@
laatste aanpassing
Uitspraak van Ava op dinsdag 2 januari 2007 om 22:01:
juust, dat vraag ik mezelf nu dus ook echt af

Mensen zonder leven denk ik :D Of met een kutleven.

Anyway, ik moet er toch nog 1 in de zomer, zul je alleen net weer zien dat 't de maandag na Defqon.1 wordt :D maar goed, zien we dan wel weer hoor, fuckschool *pjoek*
 
Uitspraak van MvB op dinsdag 2 januari 2007 om 21:53:
Ik had het idee dat die gast alleen zijn troep moest inleveren en daarna weer de zaal in mocht

Vaak is dat wel zo hoor!
In iedergeval doen ze bij ISA niet zo moeilijk daarover.
Tenminste van wat ik ervan heb meegemaakt en gezien heb.
Als je je verder normaal gedraagd, en gewoon netjes je shit afgeeft kun je daarna weer lekker verder stampen
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 januari 2007 om 22:06:
Anyway, ik moet er toch nog 1 in de zomer, zul je alleen net weer zien dat 't de maandag na Defqon.1 wordt

ik heb er 1 op zaterdag 16 juni, en ik weet bijna zeker dat dan Defqon is :cry:
Uitspraak van Ava op dinsdag 2 januari 2007 om 22:08:
en ik weet bijna zeker dat dan Defqon is

moet je Q ff mailen of ze hem kunnen verzetten :)

16 juni is de zaterdag na mijn laatste stagedag, tijd voor een feestje dus :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 21:43:
water kost toch 4 muntjes? ;) maar water komt bij mij op een gegeven moment echt me strot uit en dan wil ik echt wel ff wat anders drinken

kun je bijvullen in de HMH:respect:
dat moeten ze overal gaan invoeren, want eigelijk is het schandalig dat je meestal steeds 4 euro betaald voor een flesje water:/
Uitspraak van Tini Tulpetaat op dinsdag 2 januari 2007 om 22:22:
voor een flesje water

met neme een leeg schoon flesje van de grond, spoelt hem 6 x goed schoon en die 4 euro hou je ook gewoon in je zak ;)

meestal koop ik de 1e fles wel maar op Sensation Black gaven ze die flesjes dus niet mee, laat ik er nu net één vlak bij de lockers vinden :) Dat was wel erg makkelijk.
laatste aanpassing
 
ja, ik neem ook standaard een dop mee dan kan die gewoon in me zak tijdens het dansen, maar dan nog. na 5 flesjes vind ik water echt niet lekker meer :S
 
Uitspraak van MvB op dinsdag 2 januari 2007 om 22:28:
met neme een leeg schoon flesje van de grond, spoelt hem 6 x goed schoon en die 4 euro hou je ook gewoon in je za

bedrijfseconoom zeker ;) ik geef liever 4euro uit aan een schoon flesje, en daarnaast, de organisatie mag toch wel iets verdienen!
 
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 januari 2007 om 21:58:
Ach hou op, ik heb morgen tentamen %) Maar die gaan we mooi herren in juni, ik ben echt TE brak al twee dagen en ook al met mn report enzo bezig, ik heb er gewoon echt geen zin in. Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N? %)

lekkere planning :|
 
Hoe Was Qrimetime

T feest zelf vond ik nie veel aan :/
In de grote hal draaide ze echt bagger..
Geen 1 plaat maakte ze af, als je eenmaal lekker aant dansen was gooide ze er weer een andere plaat in...
Zwaar iritant!
Boven draaide ze wel ok.
Nie wow maar ok...

Wat ik echt zwaar releax vond was die bioscoop zaal?
Heerlijk gelegen en gezeten daar :P
Alleen weer een beetje jammer dat we in 1x zeker 10 min geen muziek meer hadden :s
En probeer je met je groep er een beetje sfeer in te krijgen door een liedje te gaan "zingen" doet er niemand mee :/
Echt een goeie sfeer hing er nie (vond ik).
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten:P


Maar al met al was mijn feesje echt wel geslaagd :D
 
wat ik heel gaaf vond was toen er om 7:15 nog hardcore werd gedraaid echt de complete zaal nog stond te springen. normaal zijn de mensen allemaal naar de klote en lukt het niet meer maar t leek net of iedereen veren onder de voeten had! :)
Uitspraak van Ava op dinsdag 2 januari 2007 om 21:50:
moest je vandaag alweer naar de uni
Ja had alweer college.. :/ Ben verdomme net pas weer helder in me kop :P
Maargoed.. s6 met de tentamens Ava en Jacq :) Ik had ze de maandag en dinsdag na TBY, én gehaald, dus het kan :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 21:43:
water kost toch 4 muntjes?

hehe oke mierenneuker, 4 muntjes :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 22:29:
na 5 flesjes vind ik water echt niet lekker meer

ik drink het ook niet omdat ik het lekker vind, maar anders lig ik op een gegeven moment op de grond ofzo:P
Hm.. ja t voordeel is dat k int dagelijks leven ook erg vaak water drink, dus kwor het niet zo snel zat :) Nja aant einde meestal wel een btje, haal ik een sinas voor de smaak :P
 
waar kan ik de setjes vinden ? op limewire en zulke programma's kan ik niets vinden...
 
Uitspraak van Tini Tulpetaat op dinsdag 2 januari 2007 om 22:49:
ik drink het ook niet omdat ik het lekker vind, maar anders lig ik op een gegeven moment op de grond ofzo

ik zeg ook niet dat je niet moet drinken, ik zeg alleen dat ik dan andere dingen ga drinken ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 22:51:
waar kan ik de setjes vinden ?

nog nergens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 22:30:
bedrijfseconoom zeker

je hebt toch niet lopen spieken hé :P
:roflol:
Ik hou me als bedrijfskundige hier verder buiten :)
Overigens heb ik gewoon me flesje gekocht.. En dopje had ik van mezelf :)
Bedacht me trouwens gedurende de nacht dat die dopjes onwijs fijn schroeven :vaag:
Uitspraak van inactief op dinsdag 2 januari 2007 om 22:34:
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten:P

Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed :vaag: :D

Edit:
Volgens mij heb ik zelfs jou nog een keer aangestoten en een compliment gegeven over je outfit. :vaag: Weet het niet zeker, maar als je outfit in je album van afgelopen QT is, dan wel :)

Edit 2:
Volgens mij heb ik nog steeds last van m'n ogen. Was je niet :D Toch leuke outfit :P
laatste aanpassing
:O een stiekeme profielkijker :P

Uitspraak van V!rgil op woensdag 3 januari 2007 om 00:32:
Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed
Pcies... Gezellig toch :)
Uitspraak van V!rgil op woensdag 3 januari 2007 om 00:32:
Doen wij altijd

Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 3 januari 2007 om 00:51:
Pcies... Gezellig toch

Af en toe stoten we zelfs iemand express aan :roflol:
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 3 januari 2007 om 00:51:
:O een stiekeme profielkijker :P

Heerlijk, de anonimiteit van het internet. Jammer dat ik die nu weer opgeef :/ :D

Uitspraak van ENROC op woensdag 3 januari 2007 om 00:58:
Af en toe stoten we zelfs iemand express aan :roflol:

O:) Nee joh, dat doen we niet :D
Dit was me de 130 voor de kleding, 50 voor het kaartje, 50 voor de sos en de 60 voor het drinken wel waard

:jaja:

En ik ben NOG helemaal :vaag:

Wel "gewoon" gaan werken vandaag, maar vraag niet hoe :o

TOP FEEST !!!!!!
wanneer komen de eerste sets online denken jullie?
Woeei wat een vet feestje!
echt een supersfeer, je keek iemand alleen al aan en je kreeg zo ong. een hand, knettergek! Muziek was wel lekker alleen in de jump werden heel veel dezelfde platen gedraaid:S Pat B mijn held :respect:

Waarom moest er nou per se tijdens D-block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock diz Joint onderbroken worden! 1 van mijn favo's. Activator was echt supervet, Pass the Grass (Y)

Dana draaide wel vet vond ik maar technoboy had daarintegen geen verrassingen, wel weer de nieuwe klapper gehoord... (Blutoniumboy - in my house like that) toen ging echt iedereen los :D

Deepack vond ik ook wel vet opzich alleen tja, jammer van stampe!!! (toch ging bijna de hele zaal los)


Geweldig feestje zeker weten... de sfeer zat er dik in, veel nieuwe mensen ontmoet, gewoon top! Q-dance bedankt (Y)
 
Uitspraak van Kickass! op woensdag 3 januari 2007 om 01:46:
alleen tja, jammer van stampe!!

Ja ik was zelf niet in de HMH maar ik ben het helemaal met je eens.
Wanneer wordt die plaat nou is verbannen kheb m gewoon echt veels te vaak gehoord:nee:


Khoop dat Q-dance wat livesets vrij geeft.
Ben wel benieuwd hoe er werd gedraaid
laatste aanpassing
echt een supersfeer, je keek iemand alleen al aan en je kreeg zo ong. een hand, knettergek!

:S Nou dat vond ik juist niet! Vond het echt een kutsfeer.. er hing gewoon geen sfeer vond ik.. en er werd echt raar gedraaid. Ik heb betere qrimetime's gehad :yes:
 
geen sfeer????
t was gewoon KEI gezellig!!
maar ja das ieder voor zich natuurlijk....