Partyflock
 
Forumonderwerp · 922561
vond het echt een top feest :D
southstylers :respect:activater:respect: deepack:respect:
de sfeer was echt top (Y)
laatste aanpassing
Heb het ook erg naar mn zin gehad!
was voor 9 uur al binnen.. tot kwart over 12 in de grote zaal gestaan.
daarna een beetje heen en weer gewandeld tussen pepsi stage en jump!
super dat dit jaar vrijwel iedereen 'in style' was! was vorig jaar wel anders.
jajaja was weer een mooie afsluiting van 2006, iig erg goed vermaakt :YES:.
duurde niet lang voor ik er lekker in zat :YES:

tommy puls: born slippy:RESPECT: was wel ff lekker zo voor 12:YES:

pila(Y) lekker hoor:YES:
TB draaide ook zeer zeker wel weer lekker,:YES:
dana was ook lkkr bezig (Y)
southstylers (Y) goed bezig.....

ook nog ff lekker lopen chillen @ minimal lekker hoor:YES:

laatste drie kwartier badboyz(Y) damn geluid stond echt snoeihard boven, konden ze beneden een voorbeeld aan nemen :YES:

was gewoon weer een heerlijk feestje dus :YES:(Y) voor wie ik gister avond niet heb gehad :P happy new year en een goed 2007(Y)
 
Wat een gruwelijk feest!!

:respect: eigenlijk voor alle Dj's in de jump zaal

HAPPY NEW YEAR ALLEMAAL!!!!
 
ja heb me zeer goed vermaakt. maar heb wel betere feesten gehad.maar even goed (y)
Artiest Ezteq
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 januari 2007 om 09:36:
Ja idd ja

mja :( bij activator gelukkig wel effe helemaal los kunnen gaan, maarja de rest van de tijd was t gewoon stil blijven staan anders ging mn maag op zn kop :-s

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 januari 2007 om 09:36:
Ik vond het wel gezellig. Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb, zo ja, dat was mn zus

uhh nou dat viel wel mee ... proest :p
Uitspraak van Ezteq op maandag 1 januari 2007 om 15:03:
maarja de rest van de tijd was t gewoon stil blijven staan anders ging mn maag op zn kop

Wat een feest :gaap:
tja als ik ziek ben ga ik gewoon naar feesten hoor :jaja: Alles beter als alleen thuiszitten met oud&new toch 8)
Das waar, blijft toch jammer dat je dan niet helemaal LOS kan gaan, dan maar ziek jah :D
 
Top avondje gehad!! Erg lekker los gegaan...

Alleen ben ik mijn telefoon wel kwijt.. En de vinder was geloof ik niet van plan hem terug te geven!
1e qrimetime....goed maar heb betere feesten meegemaakt....leuk begin van 2007.

wc's waren heel ranzig.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 15:30:
En de vinder was geloof ik niet van plan hem terug te geven!

heb je jezelf gebeld dan?

zag wel een meisje van wie haar tas was gejat. Die stond echt met de tranen in haar ogen.
Uitspraak van MvB op maandag 1 januari 2007 om 15:38:
Die stond echt met de tranen in haar ogen.

Altijd jammer dat dit soort dingen nog steeds gebeuren, waneer leren mensen nou eens met hun poten van andermans spullen af te blijven
 
Uitspraak van MvB op maandag 1 januari 2007 om 15:38:
heb je jezelf gebeld dan?

zag wel een meisje van wie haar tas was gejat. Die stond echt met de tranen in haar ogen.

Ja, verschillende mensen aan de telefoon gehad, beetje wazige antwoorden, verbinding verbroken en telefoon uit..

Oei.. Dan baal je ook ja.. Erg lullig...
Ik vond het een gruwelijk feest! goeie sfeer ook. WC's waren wel beetje ranzig.. leek de titanic wel op ze dieptepunt. mijn god :D. kunnen hun denk ook weinig aan doen, en daar laat ik toch echt een feest niet voor verpesten :D boeieee maar lekker het nieuwe jaar in gegaan.. geslaagd geslaagd! :)

En dat we in 2007 nog een hooop mogen feesten :$
Uitspraak van Vinnna op maandag 1 januari 2007 om 15:55:
En dat we in 2007 nog een hooop mogen feesten

Dat komt wel goed denk ik :yes: :D
was een zeer geslaagd feestje!

blijft toch ook geinig al die gangsters en gangsterettes bij elkaar

had weinig van haar verwacht maar vond Dana weer eens wat beter draaien.Southstylers waren erg goed en Tommy Pulse draaide weer een magistrale set (l) born slippy,adaggio for strings (hrd mix) ghosttown (l)
fucking held gewoon

oja en erug veel leuke vrouwtjes gezien (y)
op naar volgend jaar!
Was me een top feesie weer!! Acti en Deepack helden van de avond! Blackmail en Dana verassend goed en Southstylers gewoon heerlijk beuken! 12 uur moment was ook vet met een compilatie van de anthems van de vier grote feesten met bijbeheronde beelden. Erg vet! Heb me uitstekend vermaakt!
Blackmail was toch wel de 1e die de boel echt los kreeg.
Handjes de lucht in en roepen.. :bounce:
Prachtig! Wat is er nou mooier dan knallend in de HMH het nieuwe jaar in te gaan :bounce:

QrimeTime :respect:
Q-Dance :respect:
Was egt een te vet feesie:d
Helemaal goed vermaakt weer :cheer:

Vooral het laatste uurtje!!!:woep:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van injected op maandag 1 januari 2007 om 16:05:
Tommy Pulse draaide weer een magistrale set

ja?

die had ik dan wel weer graag willen horen.

Tommy Pulse = held :yes:
 
wat een enorm enthousiaste reacties hier allemaal zeg :lol:
Uitspraak van injected op maandag 1 januari 2007 om 16:05:
Tommy Pulse draaide weer een magistrale set

Lekkere hardtech aan het eind en iedereen vond het goed.. :respect:
Ja, en welke dj begon nou met dat urban nummer? Dat was echt vet, even de neger uithangen :D :breakdance:
laatste aanpassing
Zeer vet feestje. Goed vermaakt :Yes:
Acti & Technoboy helden van de avond. :respect:
 
Geweldig:9 Top avond/nacht gehad(Y)
Uitspraak van V!rgil op maandag 1 januari 2007 om 16:54:
Ja, en welke dj begon nou met dat urban nummer? Dat was echt vet, even de neger uithangen

Activator! Nummer van Pharell Williams en Snoop Dogg, daar mixte ie From Dancefloor to Dancefloor aan, heel vet gedaan idd! :)
Oh trouwens, over die eerste plaat...ik weet dat Pila wilde openen met born Slippy. En Tommy Pulse draaide die dus als laatste plaat. Dus dat was wel effe balen daar ja (ik stond op 't podium te filmen toen, overigens wel echt te vet om die hele zaal los te zien gaan om 00.00u), dan moet je ineens snel een andere plaat uitzoeken.

Op zich vond ik het niet zo erg want anders was ik echt gana brullen haha :D heb nu gewoon voor 't eerst niet gejankt met O&N, ik ben trots op mezelf (l)
 
Heeeel vet feest! :) jammer dat er alleen dit jaar geen poker was...
Sowieso waren echt alle intro's zoooooo vet! Echt te stoer gewoon, die van de Southstylers en Deepack, heb me rot gelachen. (l)

Shit 't was wel een gruwerlijk feestje, pas de 2e keer in mn partycarriere dat ik een feest met O&N als geweldig heb bestempeld ('t kan alleen niet tippen aan Energy2000 ;) ).

Nu nog 'effe' anderhalf uur aan videomateriaal gaan uitzoeken %) :D heb ik wat te doen moehaaaaa!
Heel vet feestje. De overgang naar 2007 was niet zo spectaculair als vorig jaar. Maar dat alle thema nummers voorbij kwamen was wel errug vet.

Daarnaast werd in het begin echt matig gedraait, alhoewel tommy pulse wel een lekker setje neerzette.

Pila was ook matig. Maar daarna ging het alleen maar bergopwaarts :bounce:

Wat draaide blackmail toch lekker zeg....iedereen onderschat deze jongen...

Ow is iemand een kaasschaaf verloren? :P
Ow ik moet wel zeggen dat ik wel verdomd veel stilstaande lui heb gezien.... (Blijf dan thuis)

Maar de gadarobe ging lekker snel op het eind. (bovenin dan)
Uitspraak van Bass-Shifter op maandag 1 januari 2007 om 17:21:
Ow is iemand een kaasschaaf verloren?

Nee, wel een hersenkwab en een heleboel normen en waarden. Mocht je die nog ergens tegenkomen stuur ze effe op want ik voel me een behoorlijk vergiet momenteel :D
Uitspraak van Tim op maandag 1 januari 2007 om 16:09:
compilatie van de anthems van de vier grote feesten met bijbeheronde beelden

Ow da's wel zuur want ik heb 't wel gehoord maar dus niet gezien, stond met mn rug naar de schermen toe. Vond trouwens wel dat de HMH er weer supervet uitzag, vette lasers ook weer maar weer last van die strobo's :( En ik had die hele Pepsi Lounge nog nooit gezien, zag er wel sjiek uit allemaal.

Ik voelde me er wel thuis in mn pakje moehahaaaaa! Ben net wakker en komn in mn huis ook overal rode veren tegen, ben echt in de rui geweest met mn Boa :D
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 1 januari 2007 om 17:24:
Nee, wel een hersenkwab en een heleboel normen en waarden. Mocht je die nog ergens tegenkomen stuur ze effe op want ik voel me een behoorlijk vergiet momenteel

Volgens mij zag ik die op de wc's liggen :P tussen 4 cm water en blub :P

Maar er lag gewoon een kaasschaaf midden op de dansvloer bij de rabo dinges gebeuren.....
Uitspraak van MvB op maandag 1 januari 2007 om 12:07:
weet wel dat rond een uurtje of 6 twee gasten naast me obscure bewegingen naar jouw aan het maken waren en dat jij toen vanaf het podiumdeck ook wat obscure bewegingen terug maakte

Ah zeg dat dit niet waar is :D haha de neuk waarom word ik altijd herkend op zulke momenten? Holy crap toen was ik even ehhhhh...lichtelijk champagne zeg maar en in een stoute bui :D

Dr zijn nog we meer vreemde dingen met mn tepel gebeurt vanochtend :D Haha :D
oeoei ben eindelijk ontwaakt
was wel warm en druk maar heb het prima naar mn zin gehad

mooiste moment van de avond: even voor 12 als tommy pulse born slippy op de turntables gooit,KIPPEVEL!

techno boy en tommy pulse waren the bomb!

:bounce:
laatste aanpassing
 
echt een topfeest gehad deepack was echt super gewoon lekkere afsluiter en een goed begin voor het nieuwe jaar he :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 14:02:
begin was moeizaam.. later een leuk feestje gehad. vuurwerk was mooi! technoboy man van de avond.

:jaja:
Was een heerlijk feesje...



laatste aanpassing door een beheerder
 
Vond het vorig jaar vetter kwa muziek.
Heb me best vermaakt, ,, Major brice (Y) (Y) (Y) mooie set hoor
leuk leuk
Ik vond het een vet feesie, ook al waren we er niet lang, helaas wel een gekloot met de garderobe, vet lang wachten en uiteindelijk moesten we die in de lounge ruimte ophangen.

Vond het een beetje te druk en dus ook érg warm :S
vorig jaar was wat relaxter, kon je nog een beetje rondlopen enzo.
Geluid was wel weer heel goed! :jaja:
Ik vond eigenlijk dat er vorig jaar meer mensen verkleed waren, zag nu superveel jongens die gewoon hun normale outfit aanhadden.

24.00 uur was een onwijs mooie show! Maar had wel iets eerder mogen beginnen dat het wat opbouwender was vond ik.

Oja: de lasers waren echt bruut gewoon B)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tess///M5 op maandag 1 januari 2007 om 17:39:
Vond het een beetje te

in de black box vond ik het niet druk soms zag ik gewoon lege plekken
Was een leuke avond!
laatste aanpassing
Uitspraak van Bass-Shifter op maandag 1 januari 2007 om 17:29:
Maar er lag gewoon een kaasschaaf midden op de dansvloer bij de rabo dinges gebeuren.....

Whaha, dat verhaal had ik gehoord. Op de een of andere manier was iemand in de keuken van de HMH gekomen, geweldig 8)
laatste aanpassing