Partyflock
 
Forumonderwerp · 922561
Uitspraak van Neillcee op dinsdag 2 januari 2007 om 15:11:
Die razzia's op de wc's heb ik 2 x mogen aanschouwen.. wat is dit voor triest gedoe zeg.. Worden die beveiligingsmensen per afgepakte gram betaald of was hun eigen meuk op ofzo??!

Stond echt met volle verbazing te kijken, ik stond heel even in de rij voor het toilet. En in die korte tijd kwamen ze zeker 5 keer terug met steeds iemand anders aan het handje, en gingen ze in het bekende "hoekje" kijken wat diegene allemaal bijzich had. Een vriend van mij werd ook gewoon random gecontroleerd, en had niet eens wat bijzich.
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 2 januari 2007 om 15:16:
het staat namelijk los van het feest of de organisatie.

Security wordt toch betaald door de organisatie? Ze zullen dus wel instructies gekregen hebben om een razzia te gaan houden.

Uitspraak van Neillcee op dinsdag 2 januari 2007 om 15:11:
Het kakte in de zaal ook wat in.. Ruffian dan ook bijna niet meer gehoord helaas..

Klopt, die was de halve avond op t vipdeck te vinden :)
wel leuk er op een hardstyle feest het jaar afgesloten word met een scranz/hard techno nummertje (underworld- born slippy) :P
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 2 januari 2007 om 15:44:
Security wordt toch betaald door de organisatie? Ze zullen dus wel instructies gekregen hebben om een razzia te gaan houden.

:D Dat denk je toch niet echt he? Heb jij het afgelopen jaar wel eens in het magazine van Q-dance gekeken? Die rubriek 'dark side' stond er niet voor niets hoor. Ongetwijfeld Duncan ook wel eens horen praten lijkt me? Denk je nu echt dat organisaties zelf op dit soort ongein zitten te wachten? je slaat de plank in deze behoorlijk mis. :)

Maar nogmaals, dat is een discussie die elders op het forum kan worden voortgezet, ik ga iig weer effe verder met mn filmpies. :)
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 2 januari 2007 om 15:44:
Klopt, die was de halve avond op t vipdeck te vinden

eerder op het podium naast ut deck (dat was niet vip)
Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 2 januari 2007 om 15:44:
Het kakte in de zaal ook wat in.. Ruffian dan ook bijna niet meer gehoord helaas..

Klopt, die was de halve avond op t vipdeck te vinden

die was zijn vriendin aant zoeken die was aan de wandel ;-) een vriendin van mij die met haar was die was haar ook de hele tijd kwijt daarom was die beetje afwezig maar toch op de goede momenten gemct hoor! :yes:
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 2 januari 2007 om 16:12:
die was zijn vriendin aant zoeken die was aan de wandel een vriendin van mij die met haar was die was haar ook de hele tijd kwijt daarom was die beetje afwezig maar toch op de goede momenten gemct hoor!

wat een bullshit!!! een dj gaat toch halverwege zn set toch ook niet zn vriendin zoeken!!:S
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op dinsdag 2 januari 2007 om 16:15:
een dj gaat toch halverwege zn set toch ook niet zn vriendin zoeken!!

maar de DJ draait een uur en de MC is de hele avond bezig. Heb hem ook buiten de booth aan het werk gezien hoor, hij stond op een gegeven moment tussen het publiek te MC-en
Dus zélfs als ie buiten de booth werkt hoor je m nog weinig.. Zegt wel genoeg :x
heb me weer super vermaakt, helemaal los, super gezellig, vorig jaar wel beter maar dat drukte de pret niet, boven werd wel beter gedraaid als beneden, kortom geslaagd feessie!
 
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 2 januari 2007 om 16:30:
Dus zélfs als ie buiten de booth werkt hoor je m nog weinig.. Zegt wel genoeg

Je gaat toch niet voor de MC's :/
Dat hoor je me ook niet zeggen.. Ik sla ook geen feest over omdat Ruffian er staat.. maar dat betekent niet dat ik me niet stoor aan zijn aanwezigheid (of eigenlijk afwezigheid dus), en er in mijn ogen betere MC's zijn die ik liever zie dan Ruf
 
Ik was ziek naar huis gegaan...griepje half 2 alweer weg gegaan wat kut zeg...dus ik vond er weinig aan. Volgend jaar beter.
Artiest Jimm-E
qrimetime was kanker bruut lekker uit me plaat gegaan volgend jaar weer :D en was half 9 thuis dus het was me wel een party
ik heb er eigelijk niet zo opgelet of ruffian goed was ja of nee:D
dat is vaak een goed teken..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 17:28:
Ik was ziek naar huis gegaan...griepje half 2 alweer weg gegaan wat kut zeg...dus ik vond er weinig aan. Volgend jaar beter.

betersschap!
Uitspraak van Jimm-E op dinsdag 2 januari 2007 om 17:46:
qrimetime was kanker bruut lekker uit me plaat gegaan volgend jaar weer en was half 9 thuis dus het was me wel een party

ik 10uur toen stonden er ineens 8 hondjes in de kamer die blij waren dat ik thuis was mocht nog even puin gaan ruimen met me brakke hoofd :P
was veeeeeeet :D :D :D kwil nog x!
ik stond precies naast de boot hij klom er elke x overheen dan weer terug gehehe.. mocht nog de mic en zijn geweer vasthouden toen die er over heen klom wou nog wa zeggen maar jah dan lag ik zo buiten ;-)
Uitspraak van Maartyeah op dinsdag 2 januari 2007 om 18:08:
was veeeeeeet kwil nog x!

volgend jaar nieuweeeee rondes nieuweeeeee kansen!
Ja, godverdomme, volgend jaar moet ik helaas werken.

Horeca :(

Hopelijk gaan we weer dicht volgend jaar O:) Mag ik eik niet hopen, maarja...
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 13:13:
Dit was weer een geslaagd feesie (Y)
Jordiii B) (Y)
Was cool man :)

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 13:13:
was dat de lasers maar zeldzaam aan gingen :S
Vond ik ook... zonde!

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 13:13:
Ruffian heeft mij na 00.00 uur niet kunnen boeien... En heb em ook zeldzaam gehoord tussen 01.00 uur en 06.00 uur (N)
Helemaal mee eens... kvond em de laatste tijd weer goed bezig, maar op de momenten dat 't nodig was, was ie er vanavond niet. Beetje jammer. Villain had het publiek wel opgepept :)
Achja... Q wil persé op alle grote feesten Ruffian hebben hè. :/ :\

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 13:13:
Wc's waren echt smerig! Heb iemand nog onderuit zien gaan... lekkahhh
Dddammmnnnnnn dat was echt een partij ranzig :| en daar is dan iemand ingekeild :S

Uitspraak van Ndrangeta op dinsdag 2 januari 2007 om 15:44:
Security wordt toch betaald door de organisatie? Ze zullen dus wel instructies gekregen hebben om een razzia te gaan houden.
Haha, wat voor voordelen heeft een organisatie erbij als ze dit soort dingen gaan doen? Volgens mij geen enkele.
Denk dat ze juist allerlei dingen doen om die 'razzia's' tegen te gaan.

Uitspraak van Neillcee op dinsdag 2 januari 2007 om 15:11:
Alleen koop ik in m'n enthousiasme bij de ingang nog steeds teveel munten.. dan maar :bier: :D
Haha, zelfde hier. Achja, heb ik er alvast wat liggen voor 27ste (Y).
laatste aanpassing
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 2 januari 2007 om 18:07:
ik 10uur toen stonden er ineens 8 hondjes in de kamer die blij waren dat ik thuis was mocht nog even puin gaan ruimen met me brakke hoofd

haha, lekker opgeruimd dus?:P mja ik was nog een het chille jonko's roken sliep 11 uur
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 18:29:
Jordiii
Was cool man

Zeker zekerrrr.... Al bijgekomen ? :lol:
:respect:

:P
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 18:29:
Helemaal mee eens... kvond em de laatste tijd weer goed bezig, maar op de momenten dat 't nodig was, was ie er vanavond niet. Beetje jammer. Villain had het publiek wel opgepept
Achja... Q wil persé op alle grote feesten Ruffian hebben hè.

Ik vind gewoon dat een MC minimaal 3x te horen moet zijn PER set ! iemand anders zal het irritant vinden maar ik vind Ruffian niet irritant, hij moet zich alleen wat meer laten horen.. Vooral als het ECHT nodig is !! :yes:
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 18:29:
Haha, zelfde hier. Achja, heb ik er alvast wat liggen voor 27ste

Hahah ik ook, heb er nu nog 4 over, en die 6 die ik thuis had liggen was ik vergeten
Volgende keer hoef ik dus geen muntjes meer te halen :woep:
ALS ik ze weer niet vergeet :[
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 18:45:
Haha, zelfde hier. Achja, heb ik er alvast wat liggen voor 27ste

Hahah ik ook, heb er nu nog 4 over, en die 6 die ik thuis had liggen was ik vergeten
Volgende keer hoef ik dus geen muntjes meer te halen
ALS ik ze weer niet vergeet

haha ik heb nog 16 muntjes over komtgoed uit voor de 27e :D hopen dat ik ze ook nietvergeet:P
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 2 januari 2007 om 16:12:
die was zijn vriendin aant zoeken die was aan de wandel een vriendin van mij die met haar was die was haar ook de hele tijd kwijt daarom was die beetje afwezig maar toch op de goede momenten gemct hoor!

Ik neem aan dat Ruff ook gewoon zijn nieuwjaar aan het vieren was. Niet gek toch?

Ik zie zijn vervanger nog lang niet opstaan voor het geval dat iemand -want2B MC- villan wil zeggen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Franky-D op dinsdag 2 januari 2007 om 14:01:
ben je in de kleine zaal geweest bij de jump area zeg maar
ik liep op een gegeven moment langs en ik hoorde project omaega met Prednison attack nou als dat geen hardcore is weet ik eht ook neit meer en het klonk heerlijk
en ik heb daar wel veel meer hardcore platen voorbij horen komen werd daar lekker gedraaid in de rabo stage

er werd zeker wel lekkere hardcore gedraaid hoor :) ging helemaal uit me plaaaaaaaat
 
Werkzaam bij Rage-Online
ik moet iig niet meer zomaar uit iemand zn glas drinken :|
Uitspraak van Simpzon op dinsdag 2 januari 2007 om 18:51:
Ik neem aan dat Ruff ook gewoon zijn nieuwjaar aan het vieren was. Niet gek toch?

Ja tuurlijk, maar van denk je van alle Qdance medewerkers, beveiliging, barmedewerker, EHBO, garderobe.. Die willen toch ook Oud&Nieuw vieren en werken niet voor de lol maar hebben er voor gekozen om te gaan werken en dat heeft Ruffian ook gedaan.. dus dat vind ik een slap excuus :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 20:47:
ik ben ergens op de foto gekomen maar ben et kaartje kwijt met die site erop....ken iemand een site die iets met kwiske heet ofzo of kwuske ik weet het niet meer precies

www.hardstylers.de was ook foto's aan het maken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 18:57:
ik moet iig niet meer zomaar uit iemand zn glas drinken :|
Watskeburt?

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 18:44:
Zeker zekerrrr.... Al bijgekomen ? :lol:
Mwah mwah... moet nog beetje bijslapen :P

Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 18:44:
Vooral als het ECHT nodig is !! :yes:
Dat is 't belangrijkste van een MC. Maarja heb em wel een poging zien doen om alle handjes in de lucht te krijgen, meer dan 6 kreeg ie er niet. :/

Uitspraak van Simpzon op dinsdag 2 januari 2007 om 18:51:
Ik neem aan dat Ruff ook gewoon zijn nieuwjaar aan het vieren was. Niet gek toch?
Tja, dat is nou eenmaal zn werk..... kiest ie zelf voor he :)

Uitspraak van Simpzon op dinsdag 2 januari 2007 om 18:51:
Ik zie zijn vervanger nog lang niet opstaan
Mwah, als Q een keer iemand anders de kans geeft. En dan niet MC Apster aub, na dat zelfverheerlijking filmpje mag ie van mij ook opzouten 8)
 
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 19:04:
Watskeburt?

nou

ik heb een hele maffe aaf gehad

ik weet er ook niks meer van

maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen :|
argh.. das ook lekker gaar.
Hoor je de laatste tijd ook weer veel meer dat zulke dingen gebeuren.
Enig idee van wie 't drankje was?
Gelukkig zat er geen overdosis in, dan was 't misschien goed fout gegaan. GHB met alcohol kan erg fout lopen :\
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 18:45:
Hahah ik ook, heb er nu nog 4 over, en die 6 die ik thuis had liggen was ik vergeten
Volgende keer hoef ik dus geen muntjes meer te halen
ALS ik ze weer niet vergeet

Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??:|
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 19:07:
nou

ik heb een hele maffe aaf gehad

ik weet er ook niks meer van

maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen

das minder fijn...

maar waar komen jouw foto's te staan.. volgens mij had je et over een .be adres maar kon het niet meer onthouden!
 
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 2 januari 2007 om 19:16:
das minder fijn...

maar waar komen jouw foto's te staan.. volgens mij had je et over een .be adres maar kon het niet meer onthouden!

mja niks aan te doen
had er helemaal niet bij nagedacht
proefde het ook pas nadat ik het door had geslikt

maar ja wel een maffe aaf als gevolg :|


www.rage-online.be
was mn kaartjes vergeten :vaaG:
Uitspraak van RAY990 op dinsdag 2 januari 2007 om 19:14:
Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??
Dopjespowerrrr he Jordi ;)
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni, oftewel ik ben klaar voor Zany :P
 
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 19:13:
argh.. das ook lekker gaar.
Hoor je de laatste tijd ook weer veel meer dat zulke dingen gebeuren.
Enig idee van wie 't drankje was?
Gelukkig zat er geen overdosis in, dan was 't misschien goed fout gegaan. GHB met alcohol kan erg fout lopen :\

ja was van een maatje van me

had het kunnen weten dat het erin zat

maar niet aan gedacht

en ik had aardig wat alcohol op ja :|
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 19:18:
ja was van een maatje van me

had het kunnen weten dat het erin zat

maar niet aan gedacht

en ik had aardig wat alcohol op ja :|
Ah.. tja denk je niet bij na soms idd.
Maar goed dat 't goed is gegaan..

Ik heb ook een keer GHB in me drankje gehad (weet ik nog steeds niet 100% zeker, iig iets was 't). Ook een maffe avond als gevolg. Stond op tafels te springen en allerlei maffe dingen te doen :vaag:
Sindsdien denk ik wel 2x na voordat ik drinken aan neem :)





laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 2 januari 2007 om 19:23:
Ah.. tja denk je niet bij na soms idd.
Maar goed dat 't goed is gegaan..

Ik heb ook een keer GHB in me drankje gehad (weet ik nog steeds niet 100% zeker, iig iets was 't). Ook een maffe avond als gevolg. Stond op tafels te springen en allerlei maffe dingen te doen :vaag:
Sindsdien denk ik wel 2x na voordat ik drinken aan neem :)

mja nou ja kan een keer gebeuren

ik weet alleen nog dat goed maf heb gedaan :vaag:

ach ja

alleen mn fotos zijn niet echt wat het moest worden daardoor :(

maar ja krijg gelukkig een deel van jp :)
ik stond achter je in de rij bij de vip en de foto die je van ons maakte was meteen daarna bij de ingang van de zaal rechtsachter in de gang.. goede G als dat al gewerkt heeft ;)
 
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 2 januari 2007 om 19:28:
ik stond achter je in de rij bij de vip en de foto die je van ons maakte was meteen daarna bij de ingang van de zaal rechtsachter in de gang.. goede G als dat al gewerkt heeft ;)

uhm ja we zien het wel

ben ze nog ff aan het bewerken

ff kijken wat er nog uit komt :)
"ik heb niks gezegt ;)"
laatste aanpassing
Heerlijke filmpjes , redelijk goed geluid.

Blackmail draaide gewoon lekker :bounce:

Het ene laatste filmpje met "pounding senses" van de southstylers is gewoon een klapper. Ik kan daar echt niet op stil staan.... En dan die melodieuze break...echt ik was aan het zweven en dat nuchter :)
En deepack die opkomst :D echt mega grappig :)
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 2 januari 2007 om 19:41:
top op welke site kan ik ze dan bekijken..

Lees eens een paar posts naar boven...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 19:07:
nou

ik heb een hele maffe aaf gehad

ik weet er ook niks meer van

maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen :|

Jeetje, dit is verknaaid. Heb je het wel naar je zin gehad? Ik heb op FYM dit jaar ook 'per ongeluk' MDMA in mn drank gehad, was niet mijn biertje bleek achteraf. Heb het gelukkig wel helemaal naar mn zin gehad toen :cheer:
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 2 januari 2007 om 18:45:
Hahah ik ook, heb er nu nog 4 over, en die 6 die ik thuis had liggen was ik vergeten

dan kun je 5 pilsjes halen:D is dat genoeg voor jou?