Partyflock
 
Forumonderwerp · 1118977
Deel stadion FC Twente ingestort
Laatste update: 7 juli 2011 12:20 info
AMSTERDAM - Een deel van het dak van het stadion van FC Twente is ingestort. Er liggen nog mensen onder het puin.
Foto: NU.nl/Germ Kuipers

Onduidelijk is of er mensen gewond zijn geraakt bij het ongeluk. De politie bevestigt dat er 'iets gaande is' bij de Grolsch Veste maar kan nog niet bevestigen dat het om een ingestort dak gaat.

Bron: nu.nl

:o
zijn zat clubs waar het 90 minuteng stil is dus 15 moet appeltje eitje zijn jwt

sowieso geen ene minuut stilte jwt dan kennen we elke wedstrijd bezig blijveng
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:11:
Bevestiging!Gvd wat erg


zeker erg
maar had je je ook zo druk gemaakt als het in roosendaal was gebeurd? :lol:
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2011 om 17:00:
ook maar gwoon die nieuwe voetbal wet nu, was et mischien niet gebeurd


:d
 
Uitspraak van Oldschool Rotterdam op vrijdag 8 juli 2011 om 17:12:
maar had je je ook zo druk gemaakt als het in roosendaal was gebeurd?


Nouja vind het gewoon erg als je nog zo jong bent en dan zo aan je einde komt.En jah ik geef toe het doet wel wat meer met me omdat het zo dicht bij de deur is en omdat ik me ook betrokken voel bij de club.Trots op Twente jwt.
laatste aanpassing
 
R.i.p voor de overlevenden....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:28:
Nouja vind het gewoon erg als je nog zo jong bent en dan zo aan je einde komt.En jah ik geef toe het doet wel wat meer met me omdat het zo dicht bij de deur is en omdat ik me ook betrokken voel bij de club.Trots op Twente jwt.


ok
ik voel me zeer betrokken bij palestina jwt
 
Ik hoop dat de knvb een onderzoek instelt naar dit incident en waar nodig een aantal levenslange stadion verboden uitdeelt.
Want de moordenaars zouden wat mij betreft geen stap meer in een voetbalstadion mogen zetten!

Voetbal, verziek het niet
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:28:
Nouja vind het gewoon erg als je nog zo jong bent en dan zo aan je einde komt


Jong aan je einde komen is altijd erg dussssssss.

Hoewel ik het in sommige gevallen toch minder erg zou vinden. :):):)
 
Uitspraak van Oldschool Rotterdam op vrijdag 8 juli 2011 om 17:34:
ik voel me zeer betrokken bij palestina jwt


nee ik weet niet
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:38:
Jong aan je einde komen is altijd erg dussssssss.Hoewel ik het in sommige gevallen toch minder erg zou vinden


Juist als je crimineel bent ofzo jah jammer dan als je kogel krijgt ofzo:p
Of als je met drank op achter het stuur kruipt en verongelukt.Zijn maar even voorbeelden.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:46:
Juist als je crimineel bent ofzo jah jammer dan als je kogel krijgt ofz


:facepalm:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:46:
Of als je met drank op achter het stuur kruipt en verongelukt


Ja, dan gun ik het iemand gewoon. :):):)



:')
Waar waren jullie eigenlijk, toen het gistermiddag gebeurde?
Ik zat op me werk, stiekem te gniffelen :bloos:
Wordt steeds beter hier :lol:

Ik zat op de bank toen ik het verschrikkelijke nieuws hoorde.
Bankzitten zal nooit meer hetzelfde zijn. Rip
Ik was net wakker, kreeg het te horen toen ik een bakkie koffie en een peukie pakte
Ik zat naar een ingewikkelde Excel te turen, nipte van mijn koud geworden koffie. Bij elk nipje koffie voel ik de fundering van mijn Excel tegenwoordig wegzakken :(
 
pffffff heb ook echt zon 9/11 gevoel he al 2 dagen RIP voor de na bestaanden
 
rip
 
Ik had net mijn pielemuis in de hand, toen mijn moeder de kamer op kwam en mij op de hoogte bracht van dit drama. :S:S
beetje meer respect zou mooi zijn, onder de gewonden is een bekende van mij ook een flocker losser terror clan
hij zat samen met z'n collega in een hoogwerker toen het gebeurde en die is dus vanmiddag overleden
Mouse heeft o.a wervels gebroken maar heeft het wel overleefd, hoeveel geluk zeg
 
is dat even boffen! B)
 
Uitspraak van icey G.I.T op vrijdag 8 juli 2011 om 21:54:
flocker losser terror clan


Hebben zij ook deze aanslag opgeëist?

We hadden kunnen weten dat hier een terreurnetwerk achter zat. :S
 
Whehe, serieus, geniale opmerkingen zitten ertussen.


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:46:
Juist als je crimineel bent ofzo jah jammer dan als je kogel krijgt ofzo
Of als je met drank op achter het stuur kruipt en verongelukt.Zijn maar even voorbeelden.


:facepalm:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:11:
Het ongeluk donderdag in de Grolsch Veste in Enschede heeft een tweede dode geëist.

Het gaat om een 24-jarige man uit Oldenzaal. Hij is donderdagmiddag in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Enschede gebracht, waar hij vrijdagmiddag is overleden. Er liggen nu nog zes bouwvakkers in het ziekenhuis. Door nog onbekende oorzaak stortte donderdagmiddag het dak boven de nieuwbouw van het FC Twente-stadion in. Daarbij kwam een 31-jarige bouwvakker om het leven, 15 anderen raakten gewond. Diverse onderzoeken, van onder meer de gemeente en justitie, moeten uitwijzen wat er mis is gegaan.

Bevestiging!Gvd wat erg


Ik begrijp dat deze vreselijke nieuws je erg aangrijpt maar ik vind het echt vreselijk dat je het daarna nodig vind te vloeken. Dat is pas onrespectvol naar de slachtoffers en alle gelovigen je moet je echt diep schamen
 
Uitspraak van icey G.I.T op vrijdag 8 juli 2011 om 21:54:
beetje meer respect zou mooi zijn,


gaat hem niet worden ouwe dibbes:D
verstand komt met de jaren....

kan bij jou ietsie langer duren...ben ik bang voor:P

maar komt wel goed....

:BYE:
Idd bananeman sommige mensen lijken niet te beseffen wat zich heeft afgespeeld :s ik ken losser terror clan persoonlijk van de wat hardere feestjes. Heb m laatst op feest gesproken over z'n werk... Zo bezeten die jongen!! En dan zijn hier mensen die er maar een geintje van maken :s nihil vind het in en in triest. Bananeman ik wil jou langs deze weg de komende tijd heel veel sterkte wensen!! Hoop dat losser clan er snel weer bovenop klimt!! Zodat jullie snel weer lekker uit je dak kunnen gaan ;);).

Pfffff komt op deze manier wel erg dichtbij allemaal
 
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zaterdag 9 juli 2011 om 08:55:
maar ik vind het echt vreselijk dat je het daarna nodig vind te vloeken. Dat is pas onrespectvol naar de slachtoffers en alle gelovigen je moet je echt diep schamen


Ik kort het nog netjes af.En gelovigen jeetje daar ga ik nie bij stil staan hoor.Ik leef erg mee met wat er is gebeurd dus moet me nie schamen.
:roflol: Dit topic is 1 grote comedyfactor meets southpark Topic geworden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2011 om 10:53:
Ik kort het nog netjes af.En gelovigen jeetje daar ga ik nie bij stil staan hoor.Ik leef erg mee met wat er is gebeurd dus moet me nie schamen.


Je moet eigenlijk wel je excuses aanbieden want je hebt me wel een beetje gekwetst met je gevloek.
Groetjes
Nou, of Ajax het stadion beschikbaar moet stellen weet ik niet zo zeker. De terror clan gebruikt wel erg haatzaaiende c.q. opruiende teksten.


Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje in Amsterdam en, op een
gegeven moment, lopen ze door de steegjes op de Wallen.
Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen, en vraagt
logischerwijs "mama wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?"
De moeder wil die ellende haar dochtertje nog even besparen omdat ze
haar daar te jong voor vind en zegt: o niets schat, die staan te
wachten tot hun man ze komt ophalen!"
Een AJAX-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat en wil
de moeder eens lekker in verlegenheid brengen:
Nee hoor meissie, is niet waar wat je moeder zegt, dat zijn HOERUH
die neuken voor geld!"
Het jonge meisje kijkt verschrikt en vraagt: "mama, krijgen hoeren
ook kinderen?"
Waarop de geïrriteerde moeder zegt: "tuurlijk schat waar
denk je dat AJAX supporters vandaan komen?
 
Uitspraak van <<:Ballie:>> op zaterdag 9 juli 2011 om 11:25:
tuurlijk schat waar
denk je dat AJAX supporters vandaan komen?


hij kwam dus gewoon zijn moeder ophalen
niks mis mee dus
Uitspraak van icey G.I.T op vrijdag 8 juli 2011 om 21:54:
beetje meer respect zou mooi zijn, onder de gewonden is een bekende van mij ook een flocker losser terror clan
hij zat samen met z'n collega in een hoogwerker toen het gebeurde en die is dus vanmiddag overleden
Mouse heeft o.a wervels gebroken maar heeft het wel overleefd, hoeveel geluk zeg


G.I.T zal nooit meer het zelfde zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2011 om 10:53:
En gelovigen jeetje daar ga ik nie bij stil staan hoor.Ik leef erg mee met wat er is gebeurd dus moet me nie schamen


die man die is overleden was zwaar gelovig :s S: :S :S

beetje respectloos wat je hier dus zegt
Vriend van een jongen die ik ken heeft gesolliciteerd bij dat bouwbedrijf, als hij was aangenomen en nu geen vakantie had opgenomen dan had hij het kunnen zijn, onwerkelijk dit.
 
Zo. Dan komt et erg dichtbij sterkte in deze zware tijd.
Houd je taai pik!! You`ll never walk alone!
 
De schuld is achterhaalt hoor jongens.

De vraag wie de schuldige is, heeft voor christenen die willen leven bij de Bijbel, nog een diepere dimensie. Er is immers een relatie tussen zonde en straf. En dan zou zomaar de conclusie kunnen luiden dat het ingestorte dak een straf is voor de voetbalverdwazing in onze samenleving.
vreselijk wat er is gebeurd hoor, maar wat hadden die mensen in het stadion te zoeken :S
spreek net vader van een vriend van me, vertelde dat hij twijfelde om de bouw in te gaan of treinmaschinist te worden....hij werd het laatste....we stonden er wel even bij stil, wat als hij wel in de bouw gegaan was, en hij om onverwachte redenen naar twente was verhuisds en ook nog eens de 2e ring van stadion moest verbouwen, dan had hij er zomaar betrokken kunnen raken

bizar eigenlijk als je er zo over nadenkt.
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 juli 2011 om 12:26:
hij kwam dus gewoon zijn moeder ophalen
niks mis mee dus


daar is kuijken weer
 
Een oud klasgenoot van me neef werkt ook in de bouw, hij had zomaar ook bedolven kunnen worden onder dat dak...

Dit gun je niemand
 
De zoon van de buurvrouw van mijn ouders had in een opwelling besloten om in de bouw te gaan. Hij is stukadoor, maar is toch een akelige gedachte dat een bekende hier zomaar in betrokken had kunnen zijn.
 
condoleanceregister is geopend.
http://www.fctwente.nl/condoleanceregister/

Ben zelf vader van 2 jonge kinderen, moet er niet aan denken om ze op een dag, buiten m'n schuld om, te moeten achterlaten.Wil daarom ALLE bouwvakkers, ouders, partners, kinderen en vrienden de komende weken (maanden?) ontzettend veel sterkte wensen bij de verwerking van deze tragedie.Zal morgen een mooi boeket bloemen bij het stadion leggen, voel me compleet machteloos op dit moment, maar hoop hiermee het zelf ook enigszins te kunnen verwerken door op de plek aanwezig te zijn geweest.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2011 om 15:06:
maar hoop hiermee het zelf ook enigszins te kunnen verwerken door op de plek aanwezig te zijn geweest.


Ramptoerist :lol:
 
Godver willems :lol: