Partyflock
 
Forumonderwerp · 1118977
Deel stadion FC Twente ingestort
Laatste update: 7 juli 2011 12:20 info
AMSTERDAM - Een deel van het dak van het stadion van FC Twente is ingestort. Er liggen nog mensen onder het puin.
Foto: NU.nl/Germ Kuipers

Onduidelijk is of er mensen gewond zijn geraakt bij het ongeluk. De politie bevestigt dat er 'iets gaande is' bij de Grolsch Veste maar kan nog niet bevestigen dat het om een ingestort dak gaat.

Bron: nu.nl

:o
Tubantia837 juli 2011 om 19:50
Ohja, want Polen spreken altijd alleen maar Duits? Voor jouw informatie, inderdaad, er zit een Duitssprekende bij de gewonden... een Duitser. En of het een Pool is, een Duitser of een rasechte Tukker maakt wat dat betreft nog geen drol uit. Ik ben het met je eens dat de gemoederen eerst tot rust moeten komen alvorens je de slachtoffers van deze ramp op eerbiedwaardige wijze kunt gedenken, maar trek niet van die hotseklotsconclusies.
 
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 20:49:
"Dit vinden wij in Amsterdam zelfs erg, nu hopen dat we geen geluiden na gaan doen van een instortend dak, maar is er dan niemand die van te voren kijkt of die steunbalken het wel houden, dat zal vast wel gedaan zijn, maar dan nog. Maar die 5 miljoen die ze hadden voor Fer gaan hier wel inzitten of inieder geval een deel daarvan. R.i.p voor de slachtoffers en met oprechte deelneming voor de nabestaanden. Hopen dat de gewonden geen blijvend letsel hebben, dit is echt weer erg, geen woorden voor. Sterkte allemaal, ook Twente zelf want dit kost weer een paar duiten. " Aldus RoyAFCA


Pffff :')
Dit was echt raar. Stond in het stadion (receptie) het gebouw trilde, alsof er een lichte aardschok was. Vervolgens een hoop paniek. Hulpdiensten waren echt heel snel aanwezig. Onbegrijpelijk dat er op sommige fora (zoals twitter) mensen het in hun hoofd halen om van die domme berichten te plaatsen.
Wat een zieke mensen hier op VZ! Er wordt bij alle reacties waaruit medeleven blijkt gewoon een duimpje omlaag gezet door een aantal mensen. Dit doe je toch gewoon niet? Dat is echt vreselijk onrespectvol.

Aahahaha zeker mellie :lol:
 
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 20:54:
Onbegrijpelijk dat er op sommige fora (zoals twitter) mensen het in hun hoofd halen om van die domme berichten te plaatsen.


Nu ik dit lees kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan :(. Ik had niet door wat het is om een lichte aardschok mee te maken. Ik ga morgen een aangetekende excuusbrief schrijven en zal hem ook inspreken als het moet voor giro555.
 
Vreselijk nieuws... te bizar voor woorden.

Ik zou het een prachtig gebaar vinden van mijn kluppie als ze de Arena gratis zouden aanbieden aan Twente om hun Cl-voorrondes te spelen...
laatste aanpassing
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 20:49:
nu hopen dat we geen geluiden na gaan doen van een instortend dak


ik houd mn hart vast idd als twente naar amsterdam komt, als er maar niet van die zieke mensen zijn die een instortend dak gaan nadoen


:') godverdomme :roflol:
 
Op dat stomme afca zullen ze wel weer oproepen om een dak mee te nemen, maar daar doe ik niet aan mee :@.
laatste aanpassing
Ben ik de enige die het storend vind dat er 'dode' staat ipv 'overledene'? Dode vind ik zo bot overkomen altijd en overledene vind ik altijd wat meer respectvol tegenover diegene die is overleden. Of er moet een verschil zitten in de betekenis van het woord, dan heb ik niks gezegd.
 
 
Uitspraak van wil-lems op donderdag 7 juli 2011 om 20:58:
ik houd mn hart vast idd als twente naar amsterdam komt, als er maar niet van die zieke mensen zijn die een instortend dak gaan nadoen


:D

Begint er iemand te niezen, meteen hele hoofdtribune nee-schuddend toekijken.
tukkerpro7 juli 2011 om 19:221
Ik heb hier geen woorden voor,kan nu ook pas reageren,moet mijn tranen bedwingen


wel grote klasse vab tukkerpro, dat hij ondanks dat het eigenlijk niet kan, toch nog even zo s'avonds tegen 9u reageert.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 21:02:
Begint er iemand te niezen, meteen hele hoofdtribune nee-schuddend toekijken.


:lol:
Open dak van twente ook afgelast
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 21:00:
Ben ik de enige die het storend vind dat er 'dode' staat ipv 'overledene'? Dode vind ik zo bot overkomen altijd en overledene vind ik altijd wat meer respectvol tegenover diegene die is overleden. Of er moet een verschil zitten in de betekenis van het woord, dan heb ik niks gezegd.


:lol:

geef eens linkje, effe meepraten op niveau
kijken wie meeste duimpjes omlaag kan verdienen :d
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2011 om 19:40:
uhh peterbeense hij was aan ut warm zingen zegd jan verhalst op eens koooooooom vaaaaaaaaaaan utttt dak affffff


Haha peterbeense op de dak en gekke jang zo: en wie niet springt....
 
Uitspraak van wil-lems op donderdag 7 juli 2011 om 21:03:
mijn tranen bedwingen


Pfffff als dit al een drama voor je is, dan heb je echt heeeeel veel meegemaakt in je leven. :lol:
Kunnen ze beter niet doen, ook zonder Ajax-supporters in de Arena heeft Twente nog steeds een trauma als ze daar voetballen na de kampioenswedstrijd Nee dat zou, welke club dan ook zijn stadion aanbied, een mooi gebaar zijn. Verder dacht ik nog aan dat alle clubs geld inzamelen voor de wederopbouw voor dat deel van het stadion, maar dat gaat beetje te ver denk ik en ze zullen wel verzekerd zijn lijkt mij.
 
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan. :$

Wat een tragische dag voor Nederland is dit zeg!

Ik loop zelf al enkele maanden met suïcidale neigingen, maar kan deze gelukkig onderdrukken en voel me de laatste maanden stukken beter. Maar door dit nieuws raak ik echt helemaal in de put, bah! Hoeveel leed kan een mens hebben?

Heel veel sterkte voor de kantine-juffrouw, de bouwvakkers, joop munsterman, steve mclaren , de nabestaanden en de ziekenauto broeders.
laatste aanpassing
Peskens-psv legt de schuld volledig bij het bouwbedrijf :)

Toch heel raar hoe het komt dat het kan instorten. Waarschijnlijk niet de beste kwaliteit gebruikt.


Zouden ze echt voor b-, misschien zelfs c-kwaliteit bouwmaterialen zijn gegaan?
De tering :lol:

Wat een tragische dag voor Nederland is dit zeg!

Ik loop zelf al enkele maanden met suïcidale neigingen, maar kan deze gelukkig onderdrukken en voel me de laatste maanden stukken beter. Maar door dit nieuws raak ik echt helemaal in de put, bah! Hoeveel leed kan een mens hebben?

Heel veel sterkte voor de kantine-juffrouw, de bouwvakkers, joop munsterman, steve mclaren , de nabestaanden en de ziekenauto broeders.
Hoop dat de rest van de mensen er goed van af gekomen zijn. RIP meneer de bouwvakker

off: reageren kan vanaf niveau ?
Ja, zo zou het altijd moeten gaan. Elkaar sterkte wensen als er ellende is binnen je club.
Helaas zijn er toch een aantal leeghoofden op Twitter die lollig denken te zijn en kansloze reacties plaatsen. Zal je altijd wel blijven houden.

Na de vuurwerkramp in Enschede moest Twente spelen in De Kuip tegen Feyenoord, vooraf een minuut stilte maar een stelletje leeghoofden vond het weer nodig om vuurwerkgeluiden te maken. Ik word daar vanbinnen altijd heel pissig om, stelletje eencelligen.
vind eigenlijk dat we hier uit respect 1 minuut niet moeten reageren :)
 
gelukt!
 
Zijn er hier mensen die hier wat voor voelen om samen een stille tocht te organiseren? met allemaal supporters van verschillende clubs! Om te laten zien dat we het zat zijn dat er mensen dood gaan bij rampen!!!
Hahaha deze:

Jezus wat erg zeg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren? En wat deden die mensen uberhaupt in het stadion?
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 7 juli 2011 om 21:13:
Heel veel sterkte voor de kantine-juffrouw, de bouwvakkers, joop munsterman, steve mclaren , de nabestaanden en de ziekenauto broeders.


Rip
 
Volgens mij is de helft niet serieus, dat kan gewoon niet.
 
Zometeen maar eens telegraaf reacties lezen, zitten ook altijd pareltjes tussen :D
nee maar jullie vatten het fout op, net als bij Wijnaldum iedere Feyenoorder boos omdat hij naar de rivaal (niet egt rivaal) gaat maar nu zie je dat het wel kan normaal tege de rivaal(idd voetbal komt niet aan de orde) maar net als bij de klassieker dat moet ook normaal kunnen dat vind ik maarja het was geen Kwade reactie op deze erge gebeurtenis.
Uitspraak van wil-lems op donderdag 7 juli 2011 om 21:21:
vind eigenlijk dat we hier uit respect 1 minuut niet moeten reageren


hou op man :lol:
 
 
Uitspraak van wil-lems op donderdag 7 juli 2011 om 21:03:
stephan 7 juli 2011 om 20:11
help me ik word bedreigd men dak hij staat op in storten


pffffffffffffffffffffff
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 21:28:
nee maar jullie vatten het fout op, net als bij Wijnaldum iedere Feyenoorder boos omdat hij naar de rivaal (niet egt rivaal) gaat maar nu zie je dat het wel kan normaal tege de rivaal(idd voetbal komt niet aan de orde) maar net als bij de klassieker dat moet ook normaal kunnen dat vind ik maarja het was geen Kwade reactie op deze erge gebeurtenis.


deze man heeft hier zeker een punt
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2011 om 20:31:
Maar ik ken FC Twente en ze geven nooit op”




Mag ik twee bouwvakkerspakken, laat het dak maar zakken
En nu komt het aan op solidariteit. Dus Ajax, Vitesse, of welke club dan ook: bied Twente meteen je stadion (gratis) aan voor die eerste wedstrijd. Wat de oorzaak ook is, dit gun je een andere bvo niet, en zeker niet als die bvo al snel zo'n belangrijke wedstrijd moet spelen.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2011 om 21:30:
stephan 7 juli 2011 om 20:11
help me ik word bedreigd men dak hij staat op in storten


whahaha :roflol:
Lees op internet dat Schalke hun stadion beschikbaar stelt voor de thuiswedstrijden van Twente.. (Y)
Uitspraak van Richard op donderdag 7 juli 2011 om 21:32:
Wat de oorzaak ook is, dit gun je een andere bvo niet, en zeker niet als die bvo al snel zo'n belangrijke wedstrijd moet spelen


idd, zou het het dak van fc volendam zijn (ook heel erg natuurlijk) maar die spelen op korte termijn niet zo een belangrijek wedstrijd
 
Uitspraak van Dinja op donderdag 7 juli 2011 om 21:33:
Lees op internet dat Schalke hun stadion beschikbaar stelt voor de thuiswedstrijden van Twente.. (Y)


Waar lees je dat? Wij discussiëren hier graag op hoog niveau dus vragen voor zulke berichten wel een bron. Ik hoop dat je een bron kan geven.

Groetjes,

Playmobil casuals niet te stoppen
Partyflock admin
 
Uitspraak van Dinja op donderdag 7 juli 2011 om 21:33:
Lees op internet dat Schalke hun stadion beschikbaar stelt voor de thuiswedstrijden van Twente.


Pink net een traantje weg, zo mooi.
Uitspraak van Dinja op donderdag 7 juli 2011 om 21:33:
Lees op internet dat Schalke hun stadion beschikbaar stelt voor de thuiswedstrijden van Twente.. (Y)


Jij heb best wel grote jopen
whehe deze wel gers

Man, dit soort dingen verwacht je ook niet snel in NL gebeuren. Hopelijk blijft het bij 1 dode (al is dat er al 1 teveel). Die man die de 'fout' maakte om tegen de steunbalk aan te tikken zal zich ook wel goed zuur voelen.

en dan die reactie:

Denk dat ie wel door de grond kan zakken van verdriet.
eigenlijk hoort dit nieuws niet op een voetbalpagina. Natuurlijk het gaat om een voetbalstadion maar waar het nu vooral omgaat is het leed bij alle mensen die gewond zijn en de nabestaanden van de overlevenden en deze mensen hebben geen enkele connectie met het voetbal... echt diep triest dit
Dinja laat je tieten zien

of vind je het niet erg wat er gebeurd is?
[mellemodus]jezus......
wat is voetbal dan even onbelangrijk he.........
kan Amsterdam of Ajax niet het olympisch stadion of de Arena beschikbaar stellen voor de thuiswedstrijd voor de vooronde Cl
want er moet puin geruimd worden maar er worden natuurlijk ook allerlei onderzoeken en commissies in gesteld wat weken gaan duren!!!!

aan iedereen die die twente een warm hart toe draagt en allerbelangrijkste de nabestaande van de overledene en slachtoffers.

veel sterkte van uit Amsterdam!![/melliemodus]
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 7 juli 2011 om 21:26:
Jezus wat erg zeg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren? En wat deden die mensen uberhaupt in het stadion?


:lol: deze beste van de avond