Partyflock
 
Forumonderwerp · 1118977
Deel stadion FC Twente ingestort
Laatste update: 7 juli 2011 12:20 info
AMSTERDAM - Een deel van het dak van het stadion van FC Twente is ingestort. Er liggen nog mensen onder het puin.
Foto: NU.nl/Germ Kuipers

Onduidelijk is of er mensen gewond zijn geraakt bij het ongeluk. De politie bevestigt dat er 'iets gaande is' bij de Grolsch Veste maar kan nog niet bevestigen dat het om een ingestort dak gaat.

Bron: nu.nl

:o
Aan allen die die dit grappig vinden.
Als je straks thuiskomt en je hoort dat er een famillid is overleden, hoop ik dat je terugdenkt aan hoe ziekmisselijk mens je bent en voor de rest van je leven mag lijden.

Hij heb wel gelijk!
Das ook altijd lachen
Dit is gewoon niet te beschrijven. Ga je 's ochtends gewoon naar je werk, eingelijk niets bijzonders, en dan 's avonds ben je er niet meer of lig je zwaargewond in het ziekenhuis. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Ik hoop dat FC Twente via een speciale plek op de nieuwe tribune een plaquette of iets kan plaatsen zodat we altijd stil kunnen blijven staan bij deze tragische dag.


Tering :lol:
ik vind het erg voor de bouwvakkers, familie e.d. Wens hun veel sterkte met het verlies en beterschap met de gewonen. Wat ik niet snap is dat fc twente in rep en roer is en dat mensen fc twente en supporters sterkte wensen. Omdat bouwvakkers daar bezig waren heeft direct toch niks met fc twente maken?? kan iemand mij dat uitleggen.


deze dan :lol:
Ik hoop dat ze sander6 in het onderzoek betrekken, deze man legt verbanden waar geen ander ook maar een licht vermoeden heeft

Zeer waarschijnlijk een dode.
Er is een lijkwagen gearriveerd.
 
Uitspraak van wil-lems op donderdag 7 juli 2011 om 21:15:
off: reageren kan vanaf niveau ?


:D
Altijd wat aan de hand in Enschede
gestorven in het harnas,
nooit kunnen denken dat je op je werk je laatste adem uitstoot.
ik ben uit de bouw gestapt omdat ik er niet sterven wil.
heel veel sterkte komende tijd.
woorden schieten weer eens te kort.


Tja, woorden schieten inderdaad tekort...
 
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 7 juli 2011 om 21:57:
Ik hoop dat ze sander6 in het onderzoek betrekken, deze man legt verbanden waar geen ander ook maar een licht vermoeden heeft

Zeer waarschijnlijk een dode.
Er is een lijkwagen gearriveerd.


haha :roflol: ik ga kapot hier :')
Bradford, Leninstadion, Heizel stadion, Hillsborough, Grolsch Veste :(

You`ll Never Walk Alone!
DD28
7 juli 2011 om 21:37
#101
important add

Ik vind het een vreemde gebeurtenis en vraag me af hoe het is gekomen. Ik heb gehoord dat een kraanmachinist een steunpilaar heeft aangetikt, maar het lijkt me raar dat als je een zo'n steunpilaar aantikt gelijk de hele tribune instort. Dit lijkt me ook een constructiefout, en in dat geval is het een geluk bij een ongeluk dat het nu gebeurt en niet bijvoorbeeld in de winter als er een dik pak sneeuw op ligt. Ik moet er niet aan denken dat de tribune naar beneden komt tijdens een thuiswedstrijd, dan zijn de gevolgen niet te overzien.

Ik ben benieuwd wanneer het stadion weer speelklaar is, hoewel dit natuurlijk een bijzaak is op dit moment. Na uitgebreid onderzoek kan wordt er pas aan restaureren toegekomen, en dat neemt ook wel enige tijd in beslag. Heb gehoord dat ze in het stadion van Schalke willen spelen.

Het is net wat Munsterman zegt, een rampenfilm. Het lijkt mij verschrikkelijk ineens bedolven te worden om zoveel puin. Dat er ook nog een dode te betreuren is maakt het helemaal sneu. Bij deze toon ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan natuurlijk de bouwvakkers en aan de veroorzaker, die met een gigantisch schuldgevoel/trauma verder moet.
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 7 juli 2011 om 21:26:
Jezus wat erg zeg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren? En wat deden die mensen uberhaupt in het stadion?


dit kan je niet menen :lol:
 
Ik denk dat de bouwvakkers erg blij zijn met het medeleven dat getoond werd en dat hun schuldgevoel dat gigantisch moet zijn hierbij weg wordt genomen xoxoxo
stadion stond te trillen op z'n grolschveste
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 7 juli 2011 om 21:57:
Ik hoop dat ze sander6 in het onderzoek betrekken, deze man legt verbanden waar geen ander ook maar een licht vermoeden heeft


gvd :lol:


ze zoeken nog stagiaires bij peter r de vries sander
Whe, hart van nederland... ekte ekte supporters met telefoontjes
 
blondie niet gewond hield met tits balk tegen
net ook interview met munsterman, die werd gebeld en dacht eerst dat het een grap was. 'Hey joop..... stadion ingestort he :p 1 dode, lol :p :p 8)'
 
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 7 juli 2011 om 22:38:
net ook interview met munsterman, die werd gebeld en dacht eerst dat het een grap was. 'Hey joop..... stadion ingestort he


Godver :lol:
 
Illumatie vriend! Ze wisten in 2008 al!

 
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 7 juli 2011 om 21:13:
Wat een tragische dag voor Nederland is dit zeg!

Ik loop zelf al enkele maanden met suïcidale neigingen, maar kan deze gelukkig onderdrukken en voel me de laatste maanden stukken beter. Maar door dit nieuws raak ik echt helemaal in de put, bah! Hoeveel leed kan een mens hebben?

Heel veel sterkte voor de kantine-juffrouw, de bouwvakkers, joop munsterman, steve mclaren , de nabestaanden en de ziekenauto broeders.


:LOL:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 23:06:
Illumatie vriend! Ze wisten in 2008 al!


doh
hulp komt uit onverwachte hoek, groots gebaar!!!:


tomcu7 juli 2011 om 23:5011
wat mij betreft zijn ze welkom in het philips stadion!



:respect:
Uitspraak van JSKI op donderdag 7 juli 2011 om 22:18:
Jezus wat erg zeg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren? En wat deden die mensen uberhaupt in het stadion?


:lol:
Uitspraak van acidus op vrijdag 8 juli 2011 om 06:37:
Uitspraak van Playmobil Casuals Niet Te Stoppen op donderdag 7 juli 2011 om 23:06:
Illumatie


:lol:
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 8 juli 2011 om 09:24:
Uitspraak van acidus op vrijdag 8 juli 2011 om 06:37:
Uitspraak van Playmobil Casuals Niet Te Stoppen op donderdag 7 juli 2011 om 23:06:
Illumatie


:roflol:
 
Wat lachen jullie nou minatties :S :S :S

Of horen jullie er ook biJ?!???????? :S :S :S
back 2 school, stone island vriend
Dak van Twente stadion komt beneden,zo nu eerst een bavaria
Iedereen maakt fouten. Er is nu niks meer aan te doen. Sneu voor die bouwvakker, maar we mogen blij zijn dat dit niet onder een wedstrijd is gebeurd als het hele stadion vol zit.
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 8 juli 2011 om 11:36:
Iedereen maakt fouten. Er is nu niks meer aan te doen. Sneu voor die bouwvakker, maar we mogen blij zijn dat dit niet onder een wedstrijd is gebeurd als het hele stadion vol zit.


eeyz jij ook op voetbalzone?
 
ja maar blondje, hoe kan dat nou gebeuren?? en wat doen die mensen uberhaupt in het stadion??
idd!!

van mij mogen jullie wel in de Arena komen spelen hoor
haal het weg, word nu door allerlei mensen bedreigd :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 20:57:
Ik zou het een prachtig gebaar vinden van mijn kluppie als ze de Arena gratis zouden aanbieden aan Twente om hun Cl-voorrondes te spelen


:')
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 7 juli 2011 om 21:41:
Dinja laat je tieten zien

of vind je het niet erg wat er gebeurd is?


sow inderdaad dinnie, is het minste wat je kan doen!
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 8 juli 2011 om 12:00:
van mij mogen jullie wel in de Arena komen spelen hoor


ja dat zou wel netjes zijn om in iedergeval aan te bieden van Ajax
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2011 om 12:16:
ja dat zou wel netjes zijn om in iedergeval aan te bieden van Ajax


ja toch

heb zojuist Ajax zelf maar gebeld met dit idee, als het goed is word ik straks teruggebeld

hou jullie op de hoogte
hou t ook niet meer

sportfriek pb
 
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 8 juli 2011 om 09:08:
hulp komt uit onverwachte hoek, groots gebaar!!!:


tomcu7 juli 2011 om 23:5011
wat mij betreft zijn ze welkom in het philips stadion!


:lol:
philips stadion is voor psv die kut twente supporters gaan maar lekker naar duitsland.

Hun probleem , pleur op.
gooi t eruit