Partyflock
 
Forumonderwerp · 623632
 
zoals ik al zei welke dj is nou zaad?
 
Damn mensen Dana is een van de beste dj's in Nederland mensen die dat niet eens horen zijn A muziekaal:P tuurlijk heeft elke dj eens zijn slechte dagen das normaal .iemand die echt slecht draait in mijn ogen is Mario Pui bagger dj en Spider Willem inderdaad wat een zak haha
laatste aanpassing
ik ken dana nog als lady dana en dat is een wereld van verschil. Ik heb gesproken... :x

Lady Dana (Y)(Y)(Y) Dana (N)(N)(N)

Was ook sarcastisch bedoeld

weet ik Osiris, daarom zei ik het ook :p btje tegengas geven enzo :D je ken me toch :jaja: ?
laatste aanpassing
 
Dj nixnut
Noizefucker :9
laatste aanpassing
 
DJ Öetzi
 
die man kan mij voor geen meter boeien! Die muziek boeit me voor geen meter op een feest.

ik heb t écht een keer geprobeerd... was met een vriendin van m naar een Tiesto-feest en heb 5 uur lang geprobeerd lol te hebben (ik was er tenslotte tóch, dus dan kun je er maar beter het beste van maken), maar t lukte gewoon niet :(

daarna ging Cor Fijneman de after doen en had ik opeens wél lol :) (alleen toen wilde die vriendin na een uurtje weer naar huis) :(
 
Damn mensen Dana is een van de beste dj's in Nederland mensen die dat niet eens horen zijn A muziekaal



HAHAHA laat me niet lachen!! :D
Lady Dana was wel vet vroeger.. maar Dana suxxx echt zwaar !!
Hardstyle is gewoon TE simpel om te mixen, iedereen kan ineens draaien, overal schieten talentjes uit de grond..
hoe zou zij dan door het mixen van de makkelijkst mixbare muziekstroming de beste dj van de wereld kunnen zijn?? :S:S:S

Ze is gewoon ge-hyped door Q-Dance en ID&T
Valt misschien op omdat het een vrouw is maar meer niet..
Double Dutch zou ook een mooie transsexuele dj zijn als hij de operatie aandurft ;)
Welke dj is nu echt zaadje?

Elke DJ in dit forum die zijn collega's afzeikt..

En Dana...tja de meningen zijn verdeeld..zolang ze blijft draaien en geen trackz produceert..is het ok!!
 
!!Moonshine!! 20 augustus 2003 12:47
Gaan we weer.. Tiësto.. Geef er dan ook is een reden voor WAAROM??





tiësto zeker !!!!
hij kan gewoon de platen niet aan elkaar naaien ... appelsap is niet zo goed voor hem :vaag:
Ik moet eerlijk zeggen dat Luna wel de slechtste set draaide die ik ooit heb gehoord. Slechte overgangen, amateuristisch gescratch en beroerde platenkeuze. Ook Super Marco May kan er weinig van. Het is vast geen toeval dat dit allebei hardstyle dj's zijn;)
laatste aanpassing