Partyflock
 
Forumonderwerp · 623632
 
zoals ik al zei welke dj is nou zaad?
 
jjajaja jan wayne!
ik heb er wel een paar maar dat hou ik liever voor me!
laatste aanpassing
Cono lieverd!!!!!

Dat je de moeite nog neemt!!! :-D

:knuffel:
welke dj is nou echt tien keer nix?


DJ Reality

Nog even een opmerking hierover.. Deze dj komt helemaal niet uit Duitsland en is gewoon die kerel van The Partyorganizer :@
Alle club dj's, behalve Erick-E
Alle trance dj's, behalve Paul van Dyk
Alle hardhouse dj's, behalve Dana
Alle progressive dj's, behalve Sasha
Techno: Valentino Kanzyani en Danilo Vigorito
 
dj jean
 
Dana !! :kots:
Ja Bassboost....Dana...­bwegh !!
 
DANA PFFFFFF
Ti-Ta-Technoboy 9 augustus 2003 02:41
DANA PFFFFFF


zegt iemand die Technoboy in zijn naam heeft :s
 
boozi woozie met zn happy trance
 
Krijn Torringa
 
Dy-namic(TDH) 9 augustus 2003 03:49

zegt iemand die Technoboy in zijn naam heeft

??
laatste aanpassing
 
hij heeft gelijk technoboy is tog nix beter dan dana.. rare italiaan
 
ik vindt ze allebei niet zuper
Tiesto niet kunnen draaien man hou tog op die gozer draait gewoon goed als die muziek styl jou niet aanspreekt ja jammer dan voor jou maar waarom denk je dat de beste dj ter wereld is ? ik vind de muziek zelfminder maarja hij kan egt wel mixen ...
Artiest Maus
Tiesto niet kunnen draaien man hou tog op die gozer draait gewoon goed als die muziek styl jou niet aanspreekt ja jammer dan voor jou maar waarom denk je dat de beste dj ter wereld is ? ik vind de muziek zelfminder maarja hij kan egt wel mixen ...


Hij kan wel mixen, maar technisch zijn er idd veel betere dj`s :)
Hij is nr 1 omdat ie een populaire stroming draait, en een goede platenkeus heeft :)
daar heb je misschien ook wel weer gelijk in maus maar tog hij weet het publiek goed op te zwepen en te entertainen en nog goed draaien ook 'tiesto in concert' een concert alleen van hem dat heb ik een andere dj nog niet zien doen... ik zelf vind hardstyle techno betere stroming maar tiesto is en blijft een goede dj
Laten we het dan anders noemen....

Hij is de populairste dj ter wereld :)
hij is technisch goed, kan goed op z'n publiek inspelen, draait populaire muziek, maakt leuke plaatjes.... kortom hij verdient t wel om "beste" dj genoemt te worden.....
en hij kan goed mixen :D
Eens met Maus.... het is een soort poll, ipv Award.

Technisch is een hardcore DJ, beter, die doen tenminste nog iets en faderen niet alleen eindjes aan elkaar en gaan van break naar break en flapperen met je handjes a la Thijs.
ik heb zelfs het idee dat bijvoorbeeld een r&b-"dj" technisch veel beter moet zijn dan bijvoorbeeld een hardcore DJ...
 
Artiest Sentinel
dave seaman 1 keer gehoord wat een trieste vertoning


Dus als jij die man een keer hoort weet je meteen dat het een slechte dj is. Nou als je de rennaissance en global underground albums mag mixen, en je staat in een lijn met gasten Sascha John digweed etc. ben je volgens mij geen slechte dj....
 
ik heb Tiesto een paar keer aan t werk gezien (1x zelfs een hele avond van 1½ meter afstand) en ik kan toch niet echt zeggen: goh, wat doet ie leuke/interessante/k­reatieve dingen bij t mixen... ik hoor/zie liever iemand die echt verrassende dingen doet en vreselijk hard staat te werken om er iets speciaals van te maken.
dj diego
 
PROMO,

kan ik maar niet van gecharmeerd raken....ik vind z'n platenkeus echt waardeloos
 
Dj Baba & Mischa B :CRY:
laatste aanpassing
 
En niet vergeten Gino, voor de meesten niet bekend hier.......
 
Michel de Hey zuigt absoluut niet!!!!! Ik voel me gekwetst. Maar goed, Carl Cox zuigt wel.
 
Michel de Heij wordt overgewaardeert evenals Carl Cox en alle andere 10000 nietszeggende dj's die 'makkelijke' plaatjes draaien voor een groot publiek...

:X
Johan Gielen!!! Wat een lul van een vent..


Hier sluit ik me wel bij aan eigenlijk.
Wat een AIR heeft die gast over zich heen...

dat dj tiesto ergens bovenaan de lijst staat wil niks zeggen, mixtechnisch wordt ie door pakweg 200 dj's eruit-gedraaid!


Daarom juist..Het is een totaal-plaatje wat een DJ moet neerzetten tijdens zijn set.
Als je mixtechnisch heeel goed bent maar je kijkt
niet op of om gedurende de set zal het publiek je niet leuk vinden.
Of je speelt het ALTIJD safe en probeert juist niets spannends(DANA doet dit vooral)

Of je platenkeus is meestal(y) en je begint na 20 minuten draaien zwaar fouten te maken en irritant te worden(Zoals Darkraver het elke keer WEER doet)
Deimos heb ik laatst gehoord op nature one in de thunderdome tent echt om te huilen zo slegt de flesjes vlogen langs zijn hoofd had ik al wel gezien wheheh echt zo slecht heb ik nog nooid iemand horen draaien en dan notabene nog wel in de thunderdome tent
Michel de Hey zuigt absoluut niet!!!!! Ik voel me gekwetst. Maar goed, Carl Cox zuigt wel.


Ja jij hebt het begrepen hoor ;)




:S:S:S
 
Artiest Sick
nou ik vind het raar dat iemand Francois noemt want dat is toch 1 van de beste die er is maarja!!!

ik vind smm echt slecht maar dan schandalig slecht!!
Dat weten we nu wel ;)
 
Ik vind gewoon dat Michel de Hey totaal geen gevoel in zijn set legt. Het begint gewoon ergens en gaat nergens heen. Echt van die setjes van "Is mijn tijd nu nog niet om?"...
 
Artiest Bernd
Je kan maar beter geen bekende Dj zijn...

Dan ben je meteen slecht...

Sorry hoor mensen, iedere DJ heeft wat...

Ze kunnen allemaal draaien...

Wees blij dat ze er zijn, dan blijven de feesten leuk :D

Dus, geen1 Dj is slecht...
 
Wel ik heb echt wel eens een dj bagger horen draaien, volledig ernaast gewoon waardeloos. Heb ff niet zo snel zijn naam.

Of wou je zeggen dat dat geen dj is, dan is idd geen 1 dj slecht :D
Martijn... ben ik niet met je eens.
Tomcraft: Kerel kan geniaal produceren maar als dj bakt hij er niks van. Verkeerde mixmomenten, platen die er gloeiend hard naast liggen, nood ingrepen in zijn ID&T cd (notice de "scherpe cuts"? 50 euro erop dat dat noodingrepen waren van de studio omdat hij er fel naast lag).

Kai Tracid: Idem als bij Tomcraft.

Takkyu Ishino (die technojap op Black): Een zeer inspiratie- en variatieloze set met veel loze effecten als rare scratches en slecht getimede backspins. Technisch zit de set dan ook wáárdeloos in elkaar. Deze kerel spant tot nu toe bij mij de kroon.

Jean is imho een kwestie van smaak. In principe heeft hij de techniek en de uitstraling wel maar zijn platenkeus en houding tegenover de maatschappij zijn niet mijn ding.

Boozywoozy/Klubbhead­s: Volgens mij heeft die kerel nog steeds niet door dat hij door de hele dance scene uitgelachen wordt.

Zo zijn er meer argumenten te bedenken waarom er dj's zijn die zuigen. Natuurlijk is een argument als "het is mijn stijl niet" pure onzin (anders hadden Luna, Dana en dat hele zooitje zich in het bovenstaande rijtje kunnen terugvinden ;)).
 
TIESTO!!!! K*TMONGOOL
 
smm :O:O
 
Ok, ok. Ik zeg zeker niet dat Michel de Hey de BESTE dj is, haha, bij verre na niet. Ik vind alleen niet dat hij de SLECHTSTE dj is.
gaan we weer hoor... mensen die alleen maar naar gabber en terror luisteren die dan tiesto gaan afzeiken... hmm, beetje dom misschien?
ik zeik hem nie af ik vin hem 10x nix
 
mensen die alleen maar naar gabber en terror luisteren, dom misschien?


Dat verband is allang bewezen hoor ;)