Partyflock
 
Forumonderwerp · 623632
 
zoals ik al zei welke dj is nou zaad?
ik heb wel is wat gehoord ja von ik nix
tja, en toch beoordeel je een dj dan puur op zn muziekkeuze. technisch is er namelijk niets op aan te merken
 
Ik luister ook trance en ik vind Tiesto een kneus :devil:

Ik haat mensen die iets uitstralen als Kijk-naar-mij ik-ben-en-blijf-de-goeiste

Verder heb ik draai technisch er niks op aan te merken (y) Ik zie hem ook nooit als werelds beste dj! Zie hem meer als een mazzelpik...

Maarja das maar mijn mening ;)
 
Kijk-naar-mij ik-ben-en-blijf-de-goeiste
------------------------------------------
Ik vind hem juist helemaal niet arrogant...
bijv. Dj Jean is veel arroganter, Tiesto is juist een beetje verlegen...
Hij is technisch echt super goed (Y)
Platenkeus von ik vroeger beter van hem..
Iemands stijl ken je nie leuk vinden, maar je ken ech nie zeggen dat Tiesto nie kan mixen..
Hij is de beste DJ omdat hij alle belangrijke kwaliteiten bezit..
Er zijn heus wel Dj's die beter mixen maar dan een kwaliteit missen die Tiesto allemaal wel heeft...bijv. goede platenkeus etc..
Vreemd al die mensen die DJ's slecht vinden zonder enige onderbouw.:s
 
Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
FUCK TIESTO!!!!!!!!!!
Jean. Huilen met de pet op :P.

En Dana natuurlijk.
Johan Gielen
 
dj mix nix!!!!!!!!!!!!!
 
ik von Armin van Buuren op Sensation niet egt wat... :S langdradig en niet swingend...
laatste aanpassing
heatwave:
Vreemd al die mensen die DJ's slecht vinden zonder enige onderbouw.


idd
 
Ok zal nog wat verdere onderbouw geven over Johan Gielen :kots: Hij kan geen platen mixen, de bas komt veel te laat naar mijn gevoel en soms blijft ie in een plaat hangen alsof hij overslaat.. En dan daarbij de arrogantie die hij uitstraalt op het podium.. I am the man..
joh, gielen kan onwijs goed mixen, anders draait ie niet op sensation... en wat wil je nou? een dj die zichzelf niet de man vind? hij staat toch in de spotlights? anders kan je m net zo goed stil in een hokje laten draaien waar het publiek m niet ziet

de bas komt veel te laat naar mijn gevoel


waarschijnlijk heb je geen goed gevoel voer muziek
Sorry hoor Woutah... maar heb je weleens gehoord van OVERGEWAARDEERDE DJ's ? Toen Johan nog producties en remixes maakte voor Airscape wassie ok, maar zodra hij met het project Svenson & Gielen is begonnen is het snel bergafwaarts met hem gegaan (production wise). Gielen staat op grote festivals omdat ie bekend is van de vele commerciele sh*t-hits die hij met zijn pingelvriend heeft gemaakt, en NIET omdat hij zo goed draait. Ik heb hem afgelopen maand twee keer gezien (Sensation, Lloret Dance Festival). Natuurlijk draaide hij beide keren Twisted, The Beauty Of Silence en andere 'gouwe ouwe', maar kon hij ook weer eens niet van de loopfunctie op de CDJ en de platen afblijven... ik bedoel, een keertje scratchen ofzo is leuk maar om bij elk nummer de plaat ff 'lekker' heen en weer te halen bewijst alleen maar dat je eigenlijk niet goed weet wat je moet. En over het technische gedeelte van mixxen maar niet te beginnen (op Lloret Dance festival heb ik geen 1 strakke mix gehoord). Daarom vind ik dat gielen als DJ 10x niks is :)
kijk, dat noem ik een onderbouwde mening :)
 
Idd DJ_Spare heb hem ook horen draaien op Llorret!! Heb heel ff vooraan gestaan.. Maar ik werd gek van hoe hij daar draaide.. De plaat bleef contineu steken.. 1x is leuk maar telkens weer.. :s Net dus alsof de plaat blijft hangen.. En dat bedoel ik dus ook met de bas kwam veel te laat naar mijn gevoel, want de bas hoort te komen maar toen bedacht hij zich weer laten we ff gaan scratchen.. :s
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
ik vind cup-a-core 10X nix.

Hij moest zelfs stoppen toen die op een vrijdag in de subway draaide. al was het rustig, hardstylers kunnen nou eenmaal niet tegen een beetje darkcore. :S

Naja, flut DJ dus, wie word er nouw weggestuurt omdat die hard draaid?:S
ff voor de duidelijkheid, ik ben geen gielen fan ofzo. wat ik van m gehoord heb, was goed, vandaar mn reactie. en ook vind ik dat wanneer je zoveel bookings hebt, je best jezelf de man mag vinden.
 
Ferry o:) OMDAT IE NOG STEEDS GEEN KNEITERHARDE CD VOOR ONS HEEFT GEMAAKT! :@ ;p
ik zie de naam: Super Marco May hier een paar keer voorbij schieten, maar dat snap ik dus echt niet :/


die gast is misschien technisch geen topper, maar hij krijgt toch elke keer de zaal weer plat.. :D

ook vind ik dat ie leuk overkomt op het publiek en niet alleen maar met z'n ogen op de draaitafels gericht staat....
mesnen, onthouw wel,
cup-a-core is 10 keer nix want hij word eruit geknikkert omdat die te hard draait!
laatste aanpassing
 
To Woutah: daar ben ik het wel mee eens.. Maar er zijn zoveel meer dj's die nog veel populairder zijn en die lopen toch ook niet zo naast de schoenen.. Kom op zeg bij die man druipt het kwijl ervan af..
 
Nah ok Tiësto bijvoorbeeld, die man is nummer 1.. Zelfs hij doet niet zo arrogant als meneer Gielen..
marcello en erik-e
Cheiz aka Roadkill (DOTF-FAN) 10 augustus 2003 19:54
ik zie de naam: Super Marco May hier een paar keer voorbij schieten, maar dat snap ik dus echt niet


die gast is misschien technisch geen topper, maar hij krijgt toch elke keer de zaal weer plat..

ook vind ik dat ie leuk overkomt op het publiek en niet alleen maar met z'n ogen op de draaitafels gericht staat....


omdat ie technisch zwaar kl*te is, en altijd dezelfde platen draait.
een dj is er (voor mij) om plaatjes goed aan mekaar te mixen, niet om mij te vermaken... als ik vermaak wil, dan ga ik wel naar het circus
 
dj Triesto = nix
 
dj jean vind k absoluut 10 keer niks, clubkut
 
warmduscher en zenith :bah:
Artiest {SHOWLIST artist 1122, 25408, 45661, 24975, 2313, 28698}
-Tiesto is een jongen die door zijn eigen label erg ver is gekomen, hij is gewoon slim geweest door een andere doelgroep te kiezen als de rest..
-Michel de Hey, hij KAN wel ok draaien maar doet er helaas niet vaak meer moeite voor...
-SMM : is grappig wat ie doet, maar tellen tot 4 kan ie niet..
-Jean is een veredelde skihut dj, 'u vraagt, wij draaien..'
-Johan Gielen kan best wel draaien maar vind ik als persoon de grootste kwal die er rondloopt..
-Kai Tracid doet gewoon zijn eigen ding meestal, evenals Tomcraft.. Verder prima dj's.. Dat die stijlen van hun typisch duits zijn.. tja, je vind het top of 3x nix...
-Carl Cox is een topper, Technisch zeker wel hoor, hij was niet voor niets ooit wereldkampioen mixen, maar hij is ook verwend geraakt door alle grote gigs.. Inzicht heeft ie wel, goeie muziek smaak, in zijn genre.. Zijn eigen label Intec is echt top hoor..
Ok, mensen die IK echt top vind..
-Dano.. is zijn eigen kompleet nieuwe stijl aan het ontwikkelen..
-Lady Aida.. Technisch soms wat haperend, maar VETTE platen heeft die meid.. En een te gekke uitstraling..
-Luna : Die jongen draait gewoon altijd zoals het hoort, en stelt zelden iemand teleur..
Na ja.. Er zijn teveel dj's die wel of niet respecteer.. dus ik kap nu maar. haha
:P
:bounce:
 
ik zie de naam: Super Marco May hier een paar keer voorbij schieten, maar dat snap ik dus echt niet


die gast is misschien technisch geen topper, maar hij krijgt toch elke keer de zaal weer plat..

Naar mijn bescheiden mening zijn hardstylers ook niet het meest veeleisende publiek...
En minimaal de helft komt alleen om tof te doen, die mensen komen niet eens voor de muziek.

ook vind ik dat ie leuk overkomt op het publiek en niet alleen maar met z'n ogen op de draaitafels gericht staat....

Ik ken maar weinig dj's die dat niet doen.
laatste aanpassing
 
Ff wat tussendoor: er zijn steeds mensen die foto's linken naar msn-sites. Dat werkt dus sowieso niet, forget it.
Maar het levert voor andere mensen wel steeds een irritante login-popup op...
laatste aanpassing
 
okee dan!
 
tiesto = 1 brok ellende :-s vind ook onterecht dat ie elke keer zo hoog in de dj lijsten staat! er zijn veeeel betere. maarjaa
slechtste: ROOG, YESSE, JEAN,JURGEN EN VERDER AL DIE LEXION LOSERS!
*zucht*
Waarom zijn het altijd de hardstyle/hardcore/t­error-lui die Tiesto afzeiken? Om te beginnen is die kerel ZEKER NIET arrogant (hij's zelfs stiekem verlegen). Vergeet niet dat hij de 1e DJ is die een concert heeft mogen geven. Dat was niet voor niets! Ook als ik naar de livesets van dat concert luister moet ik zeggen dat het een zeer goeie DJ is! Producties zijn werkelijk GEWELDIG, kijk naar Traffic, Nyana, etc. The Hardstylist: Hij is niet alleen zo ver gekomen door z'n eigen label, een heleboel artiesten hebben een eigen label. kijk naar Ferry Corsten (Tsunami), Kai Tracid (Tracid Traxx), DJ Dean (Tunnel) noem maar op!

Wat Johan Gielen betreft vind ik zijn platenkeus idd ook niet geweldig. Mixtechnisch zit wel goed maar hij heeft hele goeie uitstraling om een publiek uit z'n dak te krijgen (door bijvoorbeeld hevig mee te springen). Zijn producties zijn, zoals hierboven ergens ook is opgemerkt, na Airscape flink achteruit gegaan (Airscape was ook aardig commercieel trouwens). Jean is idd zo arrogant als een kwal en qua platenkeus vind ik hem ook tegenvallen. En jah Supersounds.... naah :P

Voor de rest ben ik benieuwd wat hier nog meer uit komt. En graag UITLEGGEN!
laatste aanpassing
 
Dat was vroeger toch ook al zo Vash? Als gabber werd je zo ongeveer verplicht om alles wat niet beukte af te wijzen. Als je liet doorschemeren dat je mellow wel cool vond was je een watje en niet echt 2thebone ...
Martijn... 9 augustus 2003 21:09
Je kan maar beter geen bekende Dj zijn...

Dan ben je meteen slecht...

Sorry hoor mensen, iedere DJ heeft wat...

Ze kunnen allemaal draaien...

Wees blij dat ze er zijn, dan blijven de feesten leuk

Dus, geen1 Dj is slecht...


wat een bullshit ! sorry maar een feest is voor mij echt niet leuk als meneer de dj daar totaal ze best niet staat te doen of er niks van bakt... daar kom ik toch voor... voor de muziek... voor zijn draaikunsten..ik wil die gasten trucjes zien uithalen waarbij ik denk; GVD dat wil ik ook en dan thuis meteen proberen ! dus ik hoef geen saaie lul die ff outro op intro overmixt.... ( zoals bijv Kutscan)
 
Mauro Picotto....wat een spacedork!
 
Mauro Picotto....wat een spacedork!


Volgens mij had iemand het op Sensation Black 2002 niet naar zijn zin. Lullig om je keuze op 1 feest te baseren.....
 
Wellicht is het een idee om de terminologie wat toe te spitsen.."de slechtste dj" = de dj met de slechtste techniek??? Over platenkeuze kan eeuwig getwist worden, dat heeft geen zin. Of "de slechtste dj" = de dj met de minst uitdagende draaistijl? Zeg het maar, dan kan ik ook even bepalen wie voor mij de titel krijgt...
Artiest Maus
Dat ben ik met je eens... :)

Dan krijg je een beter beeld, en misschien kunnen mensen het dan onderbouwen? ;)
 
Axis, ik kan het alleen maar op dat feest baseren....sindsdien heb ik nooit wat van hem gehoord! Maar, hoe weet jij dat ik dat zeg omdat hij zoog op S-black 2002???!!
 
EN!!! Dus jij vond 'm toen ook bagger?
 
Ik vond hem een van de toppers. Ik was er niet, maar de livestream stond aan.

En ik heb Mauro heel vaak mogen bewonderen. ;)
 
Het wordt tijd dat ik we meer van hem horen. Misschien verander ik wel van gedachte.. ;)
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Ik heb niet echt een DJ die ik het slechtst vind ofzo..maar ik zie hier de naam Tiësto veel voorbij komen, dat snap ik echt niet..:s

Die gozer is een echte artiest, geen enkele NL dj zal ooit flikken wat hij(nu al)geflikt heeft.
Het is niet mijn muziek, maar hij is echt de man.
r.e.s.p.e.c.t.
 
Whaahaaahaa, DJ ROOG en ERICK E natuurlijk: stelletje kneuzen!