Partyflock
 
Forumonderwerp · 623632
 
zoals ik al zei welke dj is nou zaad?
 
Jean
Jurgen
G-Spott
Tiesto
Johan Gielen
Eigenlijk alle dj's die trance draaien
 
Jeff Mills is afschuwelijk, die gast kan echt niet beatmatchen. Carl Cox is ook belachelijk natuurlijk, iedere sul kan met 3 decks draaien.
Geef mij maar Dj Paul Elstak!!!!
Artiest Maus
Jeff Mills is afschuwelijk, die gast kan echt niet beatmatchen. Carl Cox is ook belachelijk natuurlijk, iedere sul kan met 3 decks draaien.
Geef mij maar Dj Paul Elstak!!!!



*proest* 8)
 
tiesto wat eem homo
gielen stomme clubkut
en de rest van die trance hoppers
wat een kut muziek
 
*proest* :D
Ongelofelijk hoe stom mensen kunnen lullen hier :S






:respect:
 
Oops was nog 1 nietsnut vergeten...........U­mek,
wat een sukkel zeg, loopt de hele tijd te spelen, cutten, scratchen etc. met die platen. Zet ie net een lekker nummer op gooit ie meteen de volgende plaat er weer in....en dat gaat maar zo door. Tot je 58 nummers in 1 uur gehoord heb.
AMATEUR!!!!!!! ;)
laatste aanpassing
 
Ja idd stom lullen..

Eigenlijk alle dj's die trance draaien


Dat slaat toch nergens op.. Wil het dan zeggen dat die dj's niet kunnen draaien?? Jij beoordeeld ze alleen op de muziek.. Vind dat echt dom.. :vaag:
 
Deze discussie is dus hopeloos, zoals ik eerder ook al zei...Dat Umek voor en 'nietsnut' wordt uigemaakt, terwijl er tegelijkertijd geschreven wordt dat hij 58 platen in 1 uur draait is een nogal dubbele boodschap, vind je niet?!
 
G-spott is het slechts van allemaal. Verder heb je nog overgewaardeerde DJ's als idd Tiesto, Dana, etc. etc.
Wat echte toppers zijn: Roger Sanchez en Carl Cox.... dat zijn echt meesters achter de tafels wat niemand hun nadoet!
Ik zie ook vaak de naam Jean hier... daar wil ik wat aan toevoegen want deze gozer kan best wel draaien. Bijna elke bekende style draait hij wel, en er zijn weinig DJ's die dat kunnen, die blijven bij 1 style.
Ten eerste heb ik het ook niet zo op die lexion gasten. Maar aangezien ik er nooit kom ga ik ook geen uitspraken doen over hun mixtechniek en dergelijk. Verdr vind ik alle keren dat ik dana gehoord heb haar zwaar tegenvallen. Doe mij dan maar iemand als daniele mondelo. En gielen word hier ook wel aardig afgezeken : Heb me 2x gigantische vermaakt op zn set. Alleen laatste keer dat ik hem hoorde ( TE 2003) vond ik hem zwaar ruk draaien idd. En ja super marco may!! Kga hem op decibel voor het eerst live bewonderen maar heb thuis zn liveset van defqon en dat is echt 1 groot drama mixtechnische gezien.
Verder grote topper BEHOLDER!!!!
jah ik blijf toch bij bonebreaker triesto gielen en spoon vooral die laatste vind zichezelf helemaal wou... maar weet nog niet wat een goede overgang is als die hem per ongeluk zou mixxen..
 
Dj El Kababi
tja....als we er allemaal nu zelf eens stonden....maar ja.....:zucht:
 
Ik ben het helemaal eens met stommylee, dj jean draait juist we lekker + jose draait ook als de beste.
Artiest Pie
diego draaide echt wel goed op nature one hoor
en UMEK is de beste , je kunt hem misschien slecht vinden maar niet de slechtste dj!!???
Remus
Jean
Jurgen
Klubbheads
José

Ik kots trouwens op mensen die geen argumenten geven waarom ze dj's slecht vinden.Dus ik doe dat maar even wel.Remus draait in mijn ogen loze Schranz ietswat ik liever niet onder mn favoriete noemer(techno)plaats­.Jean draaide in het verleden wel ok,maar heeft het helemaal verpest sinds hij op de grote events draait.Jurgen,Klubbh­eads en José draaien niks anders dan hitjes in alle stijlen.Hebben alle 3 totaal geen eigen stijl..maar draaien maar wat het breezahpubliek leuk en bekend in de oren klinkt.

Kan je trouwens mensen met kansloze opmerkingen ook niet gewoon bannen.Word een beetje moe om in elke topic te moeten lezen dat Tiesto zuigt Trance voor mietjes is en clubkutten niet tof zijn.Erg triest... :z:z
laatste aanpassing
 
Wellicht is het een idee om de terminologie wat toe te spitsen.."de slechtste dj" = de dj met de slechtste techniek??? Over platenkeuze kan eeuwig getwist worden, dat heeft geen zin. Of "de slechtste dj" = de dj met de minst uitdagende draaistijl? Zeg het maar, dan kan ik ook even bepalen wie voor mij de titel krijgt...


Hier zit wat in natuurlijk...

Maar Michel de Heij (eigenlijk een zij) is dus in mijn ogen degene met de minst uitdagende draaistijl, veel te makkelijke plaatjes, te makkelijk gemixt, altijd op save spelend, als de mensen maar dansen, nooit eens een keer iets verasend en van te voren kun je al 6 platen opnoemen die hij sosieso gaat draaien...

Sterker nog!!! Hij draaide ooit eens in Schagen, waar veel domme boeren rondlopen en hij voelde zich niet echt op zijn gemak daar en om het kwartier kwam er een Sjonnie om hardstyle bij hem vragen... Toen hebben wij zijn setje maar bepaald, door Knight Of The Jaguar, Man With The Red Face, Gatex, Mand Over Bord, Silverscreen Showercream, etc. bij hem aan te vragen... Dat was dan weer wel relaxt dat hij die draaide... :p

En technisch, tjaaa vond Diego erg rommelig op Traffic, maar zijn eigen producties zijn koel!
laatste aanpassing
UMEK roeleerd ckers!!!! technisch een vet sterke dj... downloaden umek - i love techno
 
Johan Gielen vind ik een slechte mixer, hij kan wel sfeerbouwen!
 
TIESTO
umek is een geweldige DJ, snap niet dat je die kunt opnoemen ...
 
Sterker nog!!! Hij draaide ooit eens in Schagen, waar veel domme boeren rondlopen en hij voelde zich niet echt op zijn gemak daar en om het kwartier kwam er een Sjonnie om hardstyle bij hem vragen...

Ik :kots: op dit soort mensen ... die totaal andere platen gaan aanvragen als waar de DJ op dat moment mee bezig is :cry:
 
tja, kan wel een DJ gaan zitten afzeiken hiero, maar ik kan er zelf geen kut van... dusss.. doek maar ff niet (y)
echt...

zeiken zijn ze goed in hier..
robbedibob 14 augustus 2003 09:06
echt...

zeiken zijn ze goed in hier..


als ik 45 euro voor een kaartje betaal dan verwacht ik ook wat, en dus niet 1 of andere lamme zak of lamme kut die achter de draaitafels en mengpaneel maar wat staat te kutten. dan kan ik net zo goed mezelf lam zuipen en thuis plaatjes gaan draaien....

dat jij blijkbaar niet selectief en objectief bent hoef je niet op de mensen af te reageren die dat wel zijn........
 
[quote]Jeff Mills is afschuwelijk, die gast kan echt niet beatmatchen. Carl Cox is ook belachelijk natuurlijk, iedere sul kan met 3 decks draaien.

Hahahaha......
Geef mij maar Dj Paul Elstak!!!!

Dit zegt natuurlijk weer genoeg ;)
Ik hoorde DarkRaver op DefQon en ik trok het echt niet meer, ik ben gewoon weggelopen en dat heb ik nog nooit gedaan bij een DJ. Ik denk dat de stijl die hij draaide mij niet aanstond. Dus ik zal hem niet draaitechnisch beoordelen ;)
 
Je ziet er leuk uit als je wegloopt BloW ;)
 
alle hardcore\hardstyle dj`s
Dank je Roel, wat ik altijd maar zeg:

I hate to see you go, but I love to watch you leave :P
ik snap niet waarom iedereen tiësto zo slecht vindt hij draait juist super hij draait niet alleen 1 styl maar zolas op het concert een aantal dingen en dat doet bijna niemand ze platenkeus is goed en hij draaid ze allemaal strak maar okeeej ik hou niet echt van zijn stylen en al die terrorlovers zegge gelijk dat hij slecht is. dat je er niet van houd okeej maar hij is niet voor niks 1 van de beste op de wereld.....
laatste aanpassing
 
Teisto, Ferry Corsten, Johan Gielen, Eric-E, Jean die kennen niet beuken
Artiest Magic
westbam,ik heb hem maar 1 keer gehoord,maar dat vond ik al meer dan genoeg.
op n1 stond hij op open air te draaien,hij gooide de ene plaatje op na de andere maar als hij die platen nou mixt dan was het niet erg,maar daar nam hij de moeite nog niet eens voor!!!
echt triest hoor
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
alle dj`s wat zich niet fatsoendelijk de moeite doen om een plaatje te mixen!!
 
Ja owke, maar echt ni kunnen mixen ja:S... zou het ni weten joh...
laatste aanpassing
 
Gielen
alle dj`s wat zich niet fatsoendelijk de moeite doen om een plaatje te mixen!!


Hulde! Een goed antwoord! \o/ ;)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Dr Bob :P
UMEK roeleerd ckers!!!! technisch een vet sterke dj...


Umek een technisch sterke dj??? Laat me niet lachen, de laatste keren dat ik em gehoord heb moest ie echt ontiegelijk bijsturen bij heel veel mixen!! En kan op zich wel leuk draaien, maar de laatste tijd is het echt alleen maar met die kutefx. Paar keer is wel leuk, maar hij heeft een beetje het dave clarke syndroom :S

En ik las ook nog dat iemand zei dat Mills niet kon beatmatchen, nou dat kan ie zeker wel maar hij mixt zo snel dat het soms niet helemaal perfect staat. *gek heh met 40+ platen per uur*
Ga jij maar lekker naar je dj paul toe met zijn max 20 platen per uur en die ze allemaal lekker laat uitlopen...
 
DJ Paul is de beste ter wereld, lekker puhhhhh :)
Hij heeft niet voor niks 4 jaar nr. 1 gestaan in
de dj top 100!!
lach je al???? blijf hem sterk vinden zo dan lach je nu vast wel... :p
 
dana
 
dana
 
dana