Partyflock
 
Forumonderwerp · 926951
vrijdag 6 April
22.00 - 23.45 Angelo
23.45 - 01.15 Steve Rachmad
01.15 - 02.45 Adam Beyer
02.45 - 04.15 Surgeon
04.15 - 05.45 DJ Rush
05.45 - 07.00 Miss Djax

zaterdag 7 april
22.00 - 23.45 Dimitri
23.45 - 01.15 Nick Rapaccioli
01.15 - 02.45 Kenny Larkin
02.45 - 04.15 Dave Clarke
04.15 - 05.45 Billy Nasty
05.45 - 07.00 Remy

zondag 8 april
22.00 - 23.45 Bart Skils
23.45 - 01.15 Wighnomy Brothers
01.15 - 02.45 Marco Carola
02.45 - 04.15 Green Velvet
04.15 - 05.45 Oscar Mulero
05.45 - 07.00 Gayle San

Mijn voorkeur: ZATERDAG!

Vooral de zaterdag line-up is TOP: Het is het 10 jarig bestaan, de goede "oude" namen zijn terug op het feest dat zij groot gemaakt hebben: REMY, BILLY, NICK en DAVE dit zijn de meesters die oude tijden kunnen laten herleven... Geen Schranz, hardtechno of Minimal, maar gewoon lekker ouderwetse melodieuze potten en pannen techno waar je lekker op kan swingen!

Billy Nasty, Nick Rapaccioli, Dimitri en Angelo zaten ook in de eerste line-up op 30-03-1997. Dit even ter info.
laatste aanpassing
Ik snap nog steeds niet waarom mensen de vrijdag minder vinden dan de zaterdag? de vrijdag kent veel grotere namen die garant staan voor een goed feest.

De zaterdag komt dus qua dag mij en anderen wel beter uit, maar ik vind de line up om te huilen. Dave Clarke draaide vroeger soms wel goed, maar vaak onvoorspelbaar en de laatste paar feesten vond ik hem echt slecht draaien (platenkeuze en mixtechnisch), Billy Nasty is daarentegen wel een geweldige DJ, Dimitri en Remy zijn wel aardig maar daarmee is ook alles gezegd, Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld. Ik ben ondanks dat wel livesets van hun aan het downloaden...

Natuurlijk heeft ieder zijn eigen smaak, maar daarom vind ik ook de vrijdag met Angelo, Steve Rachmad, Adam Beyer, Surgeon, Rush en Miss Djax helemaal geweldig :yes:
appels en peren...dat is wat ik zeg Deus....

Smaken verschillen, ik vind vrijdag echt bout...rachmad boeit mij nooit, angelo ken ik niet, rush en djax is not my cup of tea en dan zijn het misschien wel 'grote namen' (draait t daar dan om :s ) de muziek van hun pruim ik minder dan een pompende funky set van Remy (die dus echt wel een grote naam is :yes: )
Uitspraak van COÑO op woensdag 7 februari 2007 om 16:17:
appels en peren...dat is wat ik zeg Deus....

Smaken verschillen, ik vind vrijdag echt bout...rachmad boeit mij nooit, angelo ken ik niet, rush en djax is not my cup of tea en dan zijn het misschien wel 'grote namen' (draait t daar dan om ) de muziek van hun pruim ik minder dan een pompende funky set van Remy (die dus echt wel een grote naam is )

Het blijft natuurlijk wel een beetje appels en peren maar daarom zeg ik ook ieder zijn eigen smaak :)
Dimitri heb ik al zo vaak gehoord en dat maakt het ook weer minder vind ik ;) overigens blijf ik meestal toch maar tot een uur of half 6, dus ook daar moet ik rekening mee houden :P
En om 10 uur ben ik er ook niet ;)
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
de vrijdag kent veel grotere namen die garant staan voor een goed feest.

in 1998 waren de dj´s die zaterdag komen draaien al groot en stonden zij zeker garant voor een groot feest. De eerste keren gas in die tijd voor mij waren echt gruwlijk..

Daarom ga ik ook vrijdag en zaterdag :P
Ben er nog niet helemaal uit..misschien dat het vrijdag en zaterdag wordt en dan een chillsessie onder clarke! Remy als afsluiter lijkt me ook errug dope!! :yes:
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Ik ben ondanks dat wel livesets van hun aan het downloaden...

Waar pluk je die vandaan? Want ik ben ook wel benieuwd...
Kheb ook n set van Nick Rappacioli uit '98...heeft iemand ooit hier ergens gelinked...anouforza ofzo als ik me niet vergis....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 16:40:
Waar pluk je die vandaan? Want ik ben ook wel benieuwd...

Emule bijvoorbeeld ;) ook is er meestal veel op newsservers te vinden
Uitspraak van COÑO op woensdag 7 februari 2007 om 16:43:
Kheb ook n set van Nick Rappacioli uit '98...heeft iemand ooit hier ergens gelinked...anouforza ofzo als ik me niet vergis....

Ik denk toch niet dat hij nog hetzelfde als 9 jaar geleden draait :p
Uitspraak van Annavanv op dinsdag 30 januari 2007 om 23:12:
http://www.mediafire.com/?fj2kn2j4zyx

daar ja ;)
 
Bon!
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen de vrijdag minder vinden dan de zaterdag? de vrijdag kent veel grotere namen die garant staan voor een goed feest.

De zaterdag komt dus qua dag mij en anderen wel beter uit, maar ik vind de line up om te huilen. Dave Clarke draaide vroeger soms wel goed, maar vaak onvoorspelbaar en de laatste paar feesten vond ik hem echt slecht draaien (platenkeuze en mixtechnisch), Billy Nasty is daarentegen wel een geweldige DJ, Dimitri en Remy zijn wel aardig maar daarmee is ook alles gezegd, Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld. Ik ben ondanks dat wel livesets van hun aan het downloaden...

Beter dat jij nu je huiswerk aan het doen bent, want hier lul je echt onzin 8) de lineup zaterdag om te huilen? Larkin geen grote naam? Beter ga je beter zoeken! En Remy maar aardig, nog verhalen gehoord hoe hij de gas afsloot in 2000 voordat het dicht ging, absoluut terecht dat hij een avond mag afsluiten!

Ja en ik weet dat smaken verschillen, maar hier uit valt te zien dat jij niet echt weet waar jij het over hebt!

En zo een poll vind ik toch niet belangrijk, aan de lineup kan je echt niet vantevoren zien welke avond het leukste wordt, dat weten wij pas achteraf.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 17:43:
Beter dat jij nu je huiswerk aan het doen bent, want hier lul je echt onzin de lineup zaterdag om te huilen? Larkin geen grote naam? Beter ga je beter zoeken! En Remy maar aardig, nog verhalen gehoord hoe hij de gas afsloot in 2000 voordat het dicht ging, absoluut terecht dat hij een avond mag afsluiten!

Ja en ik weet dat smaken verschillen, maar hier uit valt te zien dat jij niet echt weet waar jij het over hebt!

En zo een poll vind ik toch niet belangrijk, aan de lineup kan je echt niet vantevoren zien welke avond het leukste wordt, dat weten wij pas achteraf.

Beetje jammer dat je zo reageert door mij als een dom persoon af te schilderen, zoals ik al zei is het ieder zijn eigen smaak :/

En ik hoef geen verhalen te horen hoe hij afsloot :/ ik bedoel het gaat om jouw eigen mening niet om wat anderen vinden, daarnaast heb ik remy al ontzettend vaak horen draaien en vind ik het dus wel aardig, mijn mening dus.

En dat ik niet zou weten waar ik het over heb? omdat jij het zogenaamd beter weet?! omdat ik niet jouw mening deel? beetje flauw vind ik zelf en je had het ook op een iets intelligentere manier kunnen brengen. Als een bepaald persoon werkelijk een extreem grote naam zou zijn, groter dan Djax, Rush etc... dan was er nr1 veel achtergrond informatie op internet over te vinden, daarnaast op party sites, was hij/zij daarnaast veelvuldig gebooked (meer dan Rush etc) en waren er ook veel recente sets van te vinden... op dit al moet ik dus een negatief antwoord geven; DUS JA ik heb mijn huiswerk HEEL goed gedaan


De poll is enkel voor wat inzicht, zoals intelligentere personen wel vaker doen voor een onderzoek :/ ik wilde enkel zien of het aantal bezoekers dat aangemeld staat voor de 3 feesten ook overeenkomt met de keuze in de poll; want het hoeft niet te zijn dat iemand naar een dag gaat wat ook voor die persoon de beste line up zou zijn, maar gezien tijd de beste keuze.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 18:41:
Beetje jammer dat je zo reageert door mij als een dom persoon af te schilderen, zoals ik al zei is het ieder zijn eigen smaak

moet je maar niet zulke domme opmerkingen maken.

Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 18:41:
En dat ik niet zou weten waar ik het over heb? omdat jij het zogenaamd beter weet?! omdat ik niet jouw mening deel? beetje flauw vind ik zelf en je had het ook op een iets intelligentere manier kunnen brengen. Als een bepaald persoon werkelijk een extreem grote naam zou zijn, groter dan Djax, Rush etc... dan was er nr1 veel achtergrond informatie op internet over te vinden, daarnaast op party sites, was hij/zij daarnaast veelvuldig gebooked (meer dan Rush etc) en waren er ook veel recente sets van te vinden... op dit al moet ik dus een negatief antwoord geven; DUS JA ik heb mijn huiswerk HEEL goed gedaan

:lol:na dit te hebben gelezen weet ik zeker dat ik beter weet! 8)

Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 18:41:
De poll is enkel voor wat inzicht, zoals intelligentere personen wel vaker doen

Ik heb vaker jou posten gelezen, en zo heel erg intelligent kom je niet echt over:p En voor de rest lekker belangrijk, jij gaat toch vrijdag.
laatste aanpassing
mattamatics citeer 7 februari 2007 17:43

donateur! Uitspraak van DEUS! op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen de vrijdag minder vinden dan de zaterdag? de vrijdag kent veel grotere namen die garant staan voor een goed feest.

De zaterdag komt dus qua dag mij en anderen wel beter uit, maar ik vind de line up om te huilen. Dave Clarke draaide vroeger soms wel goed, maar vaak onvoorspelbaar en de laatste paar feesten vond ik hem echt slecht draaien (platenkeuze en mixtechnisch), Billy Nasty is daarentegen wel een geweldige DJ, Dimitri en Remy zijn wel aardig maar daarmee is ook alles gezegd, Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld. Ik ben ondanks dat wel livesets van hun aan het downloaden...

Beter dat jij nu je huiswerk aan het doen bent, want hier lul je echt onzin de lineup zaterdag om te huilen? Larkin geen grote naam? Beter ga je beter zoeken! En Remy maar aardig, nog verhalen gehoord hoe hij de gas afsloot in 2000 voordat het dicht ging, absoluut terecht dat hij een avond mag afsluiten!

Ja en ik weet dat smaken verschillen, maar hier uit valt te zien dat jij niet echt weet waar jij het over hebt!

En zo een poll vind ik toch niet belangrijk, aan de lineup kan je echt niet vantevoren zien welke avond het leukste wordt, dat weten wij pas achteraf.

Inderdaad gewoon onwetend van deus. :)
welke dagen ga je eigenlijk allemaal?
laatste aanpassing
 
zitten wel goeie djs bij
wij gaan er met een groep van 30 man heen:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 18:41:
. Als een bepaald persoon werkelijk een extreem grote naam zou zijn, groter dan Djax, Rush etc... dan was er nr1 veel achtergrond informatie op internet over te vinden, daarnaast op party sites, was hij/zij daarnaast veelvuldig gebooked (meer dan Rush etc) en waren er ook veel recente sets van te vinden... op dit al moet ik dus een negatief antwoord geven;

Dude...haha. Stop nou maar want je lult jezelf echt vast :)

Het is verder ook geen schande. Denk dat de meeste hier al wat langer fan van deze muziek zijn.
Uitspraak van Lennart! op zondag 4 februari 2007 om 12:14:
Uitspraak van DEUS! op zondag 4 februari 2007 om 12:11:
Persoonlijk vind ik de line up van vrijdag beter, alleen zou ik liever op een zaterdag gaan

wat maakt de dag nou uit! je gaat tog voor de muziek

Er gaat zeker een verschil zijn qua muziek..... in de verschillende dagen. gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur (k)

Ik ga in ieder geval de zondag aanwezig zijn, al is het alleen maar een reden om maandag geen paaseieren te hoeven zoeken!!!
Maarja... misschien wel een vrijdag dan ook maar.
Wordt in iig een TOP weekend !!!
Wil de discussie absoluut niet verder oplaaien, maar moet dit toch ff kwijt....

Tjezus wat 'n geouwehoer van DEUS! en mattamatics! Jullie hebben het wel over elkaars intelligentie, maar wat ik me afvraag is jullie leeftijd? Jullie lijken namelijk wel op 'n stelletje kinderen. Acepteer/respecteer nou gewoon dat jullie een meningsverschil en verschil van muzieksmaak hebben. Dat scheelt 'n hoop gelul.

De een zegt vrijdag, de ander zaterdag.....boeien!! Als we er maar 3 superfeesten van maken met z'n allen! Dat lijkt mij het belangrijkst!

1 liefde.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld

ga je s effe heel gauw schamen
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 18:41:
Als een bepaald persoon werkelijk een extreem grote naam zou zijn, groter dan Djax, Rush etc... dan was er nr1 veel achtergrond informatie op internet over te vinden, daarnaast op party sites, was hij/zij daarnaast veelvuldig gebooked (meer dan Rush etc) en waren er ook veel recente sets van te vinden...

Pff dit is echt onzin. Sommige artiesten kiezen er bewust voor om beetje op de achtergrond te blijven en/of niet veel op te treden. Maar dat hoeft ze nog niet minder groot te maken. Het gaat toch om de kwaliteit wat ze afleveren, niet de kwantiteit :yes:
Dus doe je huiswerk maar ff over (Y)
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld.

het moet niet gekker worden :roflol:


sorry hoor mister DEUS! maar vrees toch dat je je een beetje fout zit met je uitspraken :D
Uitspraak van The_Host op woensdag 7 februari 2007 om 22:03:
Wil de discussie absoluut niet verder oplaaien, maar moet dit toch ff kwijt....

Tjezus wat 'n geouwehoer van DEUS! en mattamatics! Jullie hebben het wel over elkaars intelligentie, maar wat ik me afvraag is jullie leeftijd? Jullie lijken namelijk wel op 'n stelletje kinderen. Acepteer/respecteer nou gewoon dat jullie een meningsverschil en verschil van muzieksmaak hebben. Dat scheelt 'n hoop gelul.

De een zegt vrijdag, de ander zaterdag.....boeien!! Als we er maar 3 superfeesten van maken met z'n allen! Dat lijkt mij het belangrijkst!

1 liefde.laatste aanpassing 7 februari 2007 22:07

Daar heb je gelijk in, echter kwam ik in het begin er ook mee dat het ieder zijn eigen smaak is en dat ik de sets van de voor mij onbekende DJ's aan het downloaden was :/
Wie begint er daarna nou met zitten te flamen... kom op en over mij heen laten lopen doe ik al helemaal niet.

Jij en MaSKeRTJuH zijn blijkbaar de enige die een ander zijn mening wel respecteren.


Overigens voor Mattamatics, ik ben een stuk ouder dan jij, wou je met mij daten ofzo? :roflol:


Uitspraak van technowaus op donderdag 8 februari 2007 om 01:05:
het moet niet gekker worden
sorry hoor mister DEUS! maar vrees toch dat je je een beetje fout zit met je uitspraken

Bewijs mij eens dan dat zij grotere namen zijn dan Rush, Djax etc... laat mij feitelijk zien dat zij vaker gebooked worden, meer fans kennen, meer platen uitbrengen etc...


Uitspraak van ?M? op woensdag 7 februari 2007 om 20:16:
Dude...haha. Stop nou maar want je lult jezelf echt vast

Het is verder ook geen schande. Denk dat de meeste hier al wat langer fan van deze muziek zijn.

Gezien jouw leeftijd lijkt het mij sterk dat je al langer van dit soort muziek houdt dan ik ;) maar goed, dat zegt nog niets over de kennis. Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar het is blijkbaar voor enkelingen makkelijker om 1 stuk tekst eruit te pakken en hierop te bashen ipv het in de totale context te zien.


En is het voor iedereen die reageerde een beetje teveel gevraagd om gewoon inhoudelijk te reageren en argumenten aan te dragen met eventueel wat links, ipv gelijk te gaan gooien met intelligentie :/ het enige wat werkelijk dom is dat juist doen... daarnaast had ik een hoop uitgezocht (die moeite heb ik wel genomen) en nee ik ben geen expert op dit gebied, maar jullie blijkbaar allemaal wel
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Bewijs mij eens dan dat zij grotere namen zijn dan Rush, Djax etc... laat mij feitelijk zien dat zij vaker gebooked worden, meer fans kennen, meer platen uitbrengen etc...

dit is al 1 antwoord ;)
Uitspraak van DK079 op donderdag 8 februari 2007 om 00:27:
Sommige artiesten kiezen er bewust voor om beetje op de achtergrond te blijven en/of niet veel op te treden. Maar dat hoeft ze nog niet minder groot te maken

en als volgens jou een dj zoals Rush of Djax meer fans op pf heeft , moet t gelijk ook een grotere dj zijn of wat :/

de rest antwoord ik morgen wel,ga me er nu geen energie meer aan verspillen :no:
laatste aanpassing
http://www.discogs.com/artist/Kenny+Larkin?noanv=1

aardig lijstje dacht ik toch O:)
Uitspraak van technowaus op donderdag 8 februari 2007 om 02:25:
http://www.discogs.com/artist/Kenny+Larkin?noanv=1

aardig lijstje dacht ik toch

GRACIAS! kijk dat waardeer ik dus nou weer wel :)
Uitspraak van Alexander op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Gezien jouw leeftijd lijkt het mij sterk dat je al langer van dit soort muziek houdt dan ik ;) maar goed, dat zegt nog niets over de kennis. Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar het is blijkbaar voor enkelingen makkelijker om 1 stuk tekst eruit te pakken en hierop te bashen ipv het in de totale context te zien.


En is het voor iedereen die reageerde een beetje teveel gevraagd om gewoon inhoudelijk te reageren en argumenten aan te dragen met eventueel wat links, ipv gelijk te gaan gooien met intelligentie :/ het enige wat werkelijk dom is dat juist doen... daarnaast had ik een hoop uitgezocht (die moeite heb ik wel genomen) en nee ik ben geen expert op dit gebied, maar jullie blijkbaar allemaal wel

Dude, no offense. Maar als jij denkt dat je meer kennis wat betreft dit soort kwesties hebt(en volgens mij heb je dat niet) kap dan met deze discussie.....dat zou ik pas echt slim vinden.
Zoals ik al zei, laten we er gewoon goed feestweekend van maken. Dat is en blijft toch het belangrijkst!

Techno=Love
1 Liefde
Uitspraak van Alexander op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Gezien jouw leeftijd lijkt het mij sterk dat je al langer van dit soort muziek houdt dan ik maar goed, dat zegt nog niets over de kennis. Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar het is blijkbaar voor enkelingen makkelijker om 1 stuk tekst eruit te pakken en hierop te bashen ipv het in de totale context te zien.

Naar je leeftijd heb ik niet gekeken. Ik baseerde het puur op de kennis die je hebt.
Maar goed; Ik wil het wel uitleggen, ben toch te vroeg opgestaan voor de sneeuw die er helemaal nog niet is...

Je noemt de zaterdag een line-up om te huilen. Nou het zit zo; Ik ben er zelf niet vanaf het prille begin bij geweest maar Awakenings werd in een ver verledenals wat toffer ervaren als na de heropening een aantal jaar terug. In deze tijd was het nog niet zo commercieel, was er minder aankleding, was de vloer minder glad en was de sfeer een stuk intenser. O.a. de DJ's die nu op de zaterdag staan die draaiden in die tijd in de Westergas, dus vandaar dat deze DJ's een nostalgische waarde hebben. De meeste techno-fans lopen hier dus meer warm voor dan de andere 2 standaard line-ups.


Punt 2.; Jij vind Rush en Djax grote namen omdat die op PF veel fans heeft en omdat ze meer boekingen hebben in NL.
In feite zie je vaak dat mensen die pas net komen kijken in deze muziek. Hiervoor een andere muziekale voorkeur hadden zoals vaak b.v. hardstyle. De stijl die Rush (tegenwoordig) en Djax draaien doet veel denken aan Hardstyle en vandaar dat ze bij deze grote nieuwe groep redelijk populair zijn.

Als je vanuit deze logica zou denken dan zou Rush ook een grotere naam zijn als Theo Parrish, Rush heeft immers veel meer fans hier en boekingen. Maar als je de historie van Techno kent dan weet je dat je de spijker mis laat.


einde discusie lijkt me een slim plan
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 7 februari 2007 om 19:42:
welke dagen ga je eigenlijk allemaal?laatste aanpassing 7 februari 2007 19:43

Ik heb samen met een paar vrienden besloten om gewoon alle 3 te pakken:p

Uitspraak van The_Host op woensdag 7 februari 2007 om 22:03:
Tjezus wat 'n geouwehoer van DEUS! en mattamatics! Jullie hebben het wel over elkaars intelligentie, maar wat ik me afvraag is jullie leeftijd? Jullie lijken namelijk wel op 'n stelletje kinderen. Acepteer/respecteer nou gewoon dat jullie een meningsverschil en verschil van muzieksmaak hebben. Dat scheelt 'n hoop gelul.

Meestal ben ik niet zo moeilijk, maar sommige uitspraken moest ik gewoon wat van zeggen, als je mij kent weet je dat ik absoluut voor gezelligheid en liefde sta op een feest.

Uitspraak van Alexander op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Overigens voor Mattamatics, ik ben een stuk ouder dan jij

Uitspraak van Alexander op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Gezien jouw leeftijd lijkt het mij sterk dat je al langer van dit soort muziek houdt dan ik

leeftijd zegt weinig gast. Zoals ik eerder al zei, ga maar beter je huiswerk doen, voor de rest veel plezier op het feest zelf.
DEUS snapt er duidelijk niets van :)
 
Leuk dat Rush en Djax er op vrijdag zijn, maar ik kom die avond toch echt voor Beyer & Surgeon.
hehee leuke discussie!

lijkt me duidelijk dat deus nog heel wat te leren heeft qua het technogenre.

maare wel plezier verder
goede morgen :gaap:

hoef geen antwoorden meer te geven dus :d
mattamatics citeer 8 februari 2007 09:38

donateur! Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op woensdag 7 februari 2007 om 19:42:

welke dagen ga je eigenlijk allemaal?laatste aanpassing 7 februari 2007 19:43

Ik heb samen met een paar vrienden besloten om gewoon alle 3 te pakken

Goeie zaak! haha :D Ikzelf ga voor de vrijdag en de zaterdag! :)

Hoop op veel oude knallers maar dat zal wel goedkomen!! Ideaal!!! :D
laatste aanpassing
?M? citeer 8 februari 2007 07:20
Uitspraak van DEUS! op donderdag 8 februari 2007 om 01:53:
Gezien jouw leeftijd lijkt het mij sterk dat je al langer van dit soort muziek houdt dan ik maar goed, dat zegt nog niets over de kennis. Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar het is blijkbaar voor enkelingen makkelijker om 1 stuk tekst eruit te pakken en hierop te bashen ipv het in de totale context te zien.

Naar je leeftijd heb ik niet gekeken. Ik baseerde het puur op de kennis die je hebt.
Maar goed; Ik wil het wel uitleggen, ben toch te vroeg opgestaan voor de sneeuw die er helemaal nog niet is...

Je noemt de zaterdag een line-up om te huilen. Nou het zit zo; Ik ben er zelf niet vanaf het prille begin bij geweest maar Awakenings werd in een ver verledenals wat toffer ervaren als na de heropening een aantal jaar terug. In deze tijd was het nog niet zo commercieel, was er minder aankleding, was de vloer minder glad en was de sfeer een stuk intenser. O.a. de DJ's die nu op de zaterdag staan die draaiden in die tijd in de Westergas, dus vandaar dat deze DJ's een nostalgische waarde hebben. De meeste techno-fans lopen hier dus meer warm voor dan de andere 2 standaard line-ups.


Punt 2.; Jij vind Rush en Djax grote namen omdat die op PF veel fans heeft en omdat ze meer boekingen hebben in NL.
In feite zie je vaak dat mensen die pas net komen kijken in deze muziek. Hiervoor een andere muziekale voorkeur hadden zoals vaak b.v. hardstyle. De stijl die Rush (tegenwoordig) en Djax draaien doet veel denken aan Hardstyle en vandaar dat ze bij deze grote nieuwe groep redelijk populair zijn.

Als je vanuit deze logica zou denken dan zou Rush ook een grotere naam zijn als Theo Parrish, Rush heeft immers veel meer fans hier en boekingen. Maar als je de historie van Techno kent dan weet je dat je de spijker mis laat.


einde discusie lijkt me een slim planlaatste aanpassing 8 februari 2007 07:23

Dat djax vrij hard kan draaien
klopt wel maar dat het aan hardstyle doet denken vind ik vrij ver gaan.....:D:P
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 8 februari 2007 om 12:45:
Dat djax vrij hard kan draaien
klopt wel maar dat het aan hardstyle doet denken vind ik vrij ver gaan.....

beeld komt natuurlijk door het feit dat ze de laatste jaren wat vaker op Q feesten geboek stond...doelgroep die daar op afkomt horen Djaxx knoerhard draaien en denken dit is vet en gaan zichzelf meer interesseren in de hardere techno en zo rolt dat verder....

maar goed who cares...hoe meer ziel hoe meer vreugd...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van ?M? op donderdag 8 februari 2007 om 07:20:
Ik ben er zelf niet vanaf het prille begin bij geweest maar Awakenings werd in een ver verledenals wat toffer ervaren als na de heropening een aantal jaar terug. In deze tijd was het nog niet zo commercieel, was er minder aankleding, was de vloer minder glad en was de sfeer een stuk intenser. O.a. de DJ's die nu op de zaterdag staan die draaiden in die tijd in de Westergas, dus vandaar dat deze DJ's een nostalgische waarde hebben.

je vergeet dat het toen altijd om een uurtje of 3 begon te regenen van condens. En dat de losliggende tegels nog wel eens voor extra space effecten zorgden. :P

Uitspraak van Gijssie! op donderdag 8 februari 2007 om 12:42:
Hoop op veel oude knallers maar dat zal wel goedkomen!! Ideaal!!!

ik ook!
Zucht......ik geef het op
 
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 8 februari 2007 om 12:42:
Hoop op veel oude knallers maar dat zal wel goedkomen!! Ideaal!!! laatste aanpassing 8 februari 2007 12:43

Ja ik denk het wel, ik heb wel zin om rush weer een keer zijn oude stijl te horen draaien, nu hopen dat hij dat ook doet:p en Surgeon weer in de gas(y):)
En zaterdag kijk ik heel erg naar uit!
Gaat een leuke weekend worden:D
laatste aanpassing
COÑO citeer 8 februari 2007 13:56
Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op donderdag 8 februari 2007 om 12:45:
Dat djax vrij hard kan draaien
klopt wel maar dat het aan hardstyle doet denken vind ik vrij ver gaan.....

beeld komt natuurlijk door het feit dat ze de laatste jaren wat vaker op Q feesten geboek stond...doelgroep die daar op afkomt horen Djaxx knoerhard draaien en denken dit is vet en gaan zichzelf meer interesseren in de hardere techno en zo rolt dat verder....

maar goed who cares...hoe meer ziel hoe meer vreugd...laatste

Ja dat klopt...dat is waar.:)
mattamatics citeer 8 februari 2007 17:09

donateur! Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op donderdag 8 februari 2007 om 12:42:
Hoop op veel oude knallers maar dat zal wel goedkomen!! Ideaal!!! laatste aanpassing 8 februari 2007 12:43

Ja ik denk het wel, ik heb wel zin om rush weer een keer zijn oude stijl te horen draaien, nu hopen dat hij dat ook doet en Surgeon weer in de gas
En zaterdag kijk ik heel erg naar uit!
Gaat een leuke weekend wordenlaatste aanpassing 8 februari 2007 17:10

Nou op de awakeningssite staat dat rush oude stijl gaat draaien! Dus ja ik geloof dat dan ook wel dat hij dat gaat doen!LIJP! :D

Surgeon lang geleden dat ik hem heb gehoord ( solo dan) Zeker zin in! Hoop van hem toch ook ouwe shit te horen zoals magneze enz!! :O
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 09:38:
Meestal ben ik niet zo moeilijk, maar sommige uitspraken moest ik gewoon wat van zeggen, als je mij kent weet je dat ik absoluut voor gezelligheid en liefde sta op een feest.

4 sure
 
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 8 februari 2007 om 17:26:
Nou op de awakeningssite staat dat rush oude stijl gaat draaien! Dus ja ik geloof dat dan ook wel dat hij dat gaat doen!LIJP!

hehe, heb ook wel eens van awake gehoord dat marco remus zich in ging houden. :)
 
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 8 februari 2007 om 17:26:
Nou op de awakeningssite staat dat rush oude stijl gaat draaien

Ja dat klopt:) en bij Billy Nasty staat er dat hij zijn electro platen thuis gaat laten en ouderwets knallen:D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 17:47:
hehe, heb ook wel eens van awake gehoord dat marco remus zich in ging houden.

:lol: gabber minimal idd:p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 19:24:
moet je maar niet zulke domme opmerkingen maken

damn matthew...opgefokt? :P
Uitspraak van DK079 op donderdag 8 februari 2007 om 00:27:
Dus doe je huiswerk maar ff over

strafwerk en nablijven zeg ik!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 17:52:
gabber minimal

hoe zielig die term...
 
Toen de gashouder dicht moest voor de verbouwing was Remy degene die de laatste set draaide op 09-12-2000. Wie hierbij was weet dat dit een van de beste sets ooit was. Remy gaat op deze nacht proberen deze set te evenaren.

heeft iemand toevallig dit setje?

ik was de 8ste daar dus als iemand het setje van chris liebing heeft dat toen gedraaid werd. zou ook mooi zijn. :P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van chiquito op donderdag 8 februari 2007 om 18:51:
damn matthew...opgefokt?

mijn wiet was op;)


Uitspraak van inactief op donderdag 8 februari 2007 om 18:57:
heeft iemand toevallig dit setje?

ik was de 8ste daar dus als iemand het setje van chris liebing heeft dat toen gedraaid werd. zou ook mooi zijn. laatste aanpassing 8 februari 2007 18:59

Ik heb helaas nog nooit sets voorbij zien komen van dat weekend...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 19:41:
mijn wiet was op

ok, ADHD en dus wiet nodig om rustig te blijven...Ritalinnetje doet wonderen :P
Uitspraak van Alexander op woensdag 7 februari 2007 om 16:13:
Nick Rapaccioli en Kenny Larkin zijn DJ's die ik niet ken en na veel zoekwerk ook geen grote namen in de DJ wereld. Ik ben ondanks dat wel livesets van hun aan het downloaden...

Zolang een Nick Rapaccioli maar groot is in de vroegere Awakenings wereld toch?
Ben benieuwd wat voor setjes je van hem hebt want ik heb er maar 1 en wil er graag meer :D