Partyflock
 
Forumonderwerp · 926951
vrijdag 6 April
22.00 - 23.45 Angelo
23.45 - 01.15 Steve Rachmad
01.15 - 02.45 Adam Beyer
02.45 - 04.15 Surgeon
04.15 - 05.45 DJ Rush
05.45 - 07.00 Miss Djax

zaterdag 7 april
22.00 - 23.45 Dimitri
23.45 - 01.15 Nick Rapaccioli
01.15 - 02.45 Kenny Larkin
02.45 - 04.15 Dave Clarke
04.15 - 05.45 Billy Nasty
05.45 - 07.00 Remy

zondag 8 april
22.00 - 23.45 Bart Skils
23.45 - 01.15 Wighnomy Brothers
01.15 - 02.45 Marco Carola
02.45 - 04.15 Green Velvet
04.15 - 05.45 Oscar Mulero
05.45 - 07.00 Gayle San

Mijn voorkeur: ZATERDAG!

Vooral de zaterdag line-up is TOP: Het is het 10 jarig bestaan, de goede "oude" namen zijn terug op het feest dat zij groot gemaakt hebben: REMY, BILLY, NICK en DAVE dit zijn de meesters die oude tijden kunnen laten herleven... Geen Schranz, hardtechno of Minimal, maar gewoon lekker ouderwetse melodieuze potten en pannen techno waar je lekker op kan swingen!

Billy Nasty, Nick Rapaccioli, Dimitri en Angelo zaten ook in de eerste line-up op 30-03-1997. Dit even ter info.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
duidelijk Zondag!!!
 
Van de vrijdag krijg ik het niet warm...

MAAR zaterdag: Kenny Larkin en mijn oude favoriet Billy Nasty!!!

EN zondag... Green Velvet Marco Carola en Oscar Mulero!!!
Dat wordt dus een za-zo-combi!
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Kenny Larkin, Marco Carola en Green Velvet (y) Eindelijk eens keer wat anders dan die zweedse houtzagers en de gebruikelijke namen...
Carnagast citeer 24 januari 2007 22:37
Uitspraak van Solid Grooves op woensdag 24 januari 2007 om 19:41:

Precies. 10 jaar terug had je dit fucking gezeik niet, toen was het gewoon gaan en los!
Als Hawtin, Mills, Garnier hadden gestaan nee dat is verrassend. Mensen willen grote namen zien en die staan er nu grotendeels en dan is het nog niet goed.

Gaat er om dat het een 10 jarig bestaan is, waarvan de verwachtingen hoog waren...

Stel je voor dat je in het buitenland woonde of ver weg woonde, dan ga je toch niet speciaal voor Awake naar Nederland door de schitterende line-up....

Gaat mij sowieso niet vertellen dat de mensen komen voor de goede sfeer

De verwachtingen van de lineup zijn nooit hoog geweest toch? Als dat bij jou wel het geval was ben je naief.

De verwachtingen van het feest opzich zijn wel erg hoog!

Gaat mij sowieso niet vertellen dat de mensen komen voor de goede sfeer

Ik blijf erbij dat awakenings uniek is in Nederland kwa feesten van dit formaat!

Ikzelf ben er de vrijdag en zaterdag bij! Ik heb me aangenomen om niet meer naar edities te gaan waar veel minimal gedraaid word.Wel jammer dat ik mulero en gayle san niet kan horen maarja boeiend.

De zaterdag lineup is gewoon erg vet!! En vrijdag Totaan surgeon ook super! Zeker ook vet om surgeon weer eens horen te draaien in ze eentje! En daarna tjah net alsop het 5 jarig bestaan (alleen in andere volgorde)Lekker hard gaan met Rush en Djax!! Heel erg lang geleden voor mij dat dat gebeurt is!

Enige wat ik wat jammer vind is dat er niet 1 liveset staat!
Zondag anders niet...

line-up is verder goed!
Uitspraak van Gijssie! op vrijdag 26 januari 2007 om 10:59:
De verwachtingen van de lineup zijn nooit hoog geweest toch? Als dat bij jou wel het geval was ben je naief.

HOezo ben ik naief... het is Awake, lopen altijd dik binnen... mogen ze wel eens wat voor teruggeven :)
Hmmmmmmm :respect: Vind de line-up wel goed hoor.. I'm lovin it (L)!! Dus ik ga zowiezo wel!! Lalala Nu nog even kijken welke dagen... Ik ga natuurlijk het liefst naar all3... Mja ff kijken of mn porto dat toelaat :S! Even kijken nog maar dan!!

:cheer: Lekker losss!!
laatste aanpassing
Carnagast citeer 26 januari 2007 13:12
Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op vrijdag 26 januari 2007 om 10:59:

De verwachtingen van de lineup zijn nooit hoog geweest toch? Als dat bij jou wel het geval was ben je naief.


HOezo ben ik naief... het is Awake, lopen altijd dik binnen... mogen ze wel eens wat voor teruggeven

IK bedoel naief in de zin van: Denken dat awakenings een lineup met alleen maar helden en technopioneers gaat neerzetten.:) ( hoewel er nu wel een aantal tussen staan)

IKzelf denk dat er vooral de zaterdag gewoon geile shit gedraaid gaat worden! Zeker niet minder dan als er bijvoorbeeld een derrick may mills of weet ik veel wie had gestaan! :)


Ik denk ook dat hetr probleem is dat veel mensen niet weten wat voor ´awakenings´zelf belangrijke dj´s zijn geweest.
ok..bij nader inzien wordt t voor mij de zaterdag ipv zondag...jammer dat ik Carola daardoor misloop maar ik denk dat zaterdag muzikaal gezien helemaal top wordt met gewoon lekkere ouwerwetse techno....
 
Zondag super !!
Vooral Gayle San als afsluiter :yes:

Dus ik denk zaterdag en zondag aanwezig :P
Heeft iemand een setje van Nick Rapaccioli?
Nee, ik hou m'n bek. :x

Uitspraak van T-nus op vrijdag 26 januari 2007 om 10:04:
zweedse houtzagers

Haha. :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 16:39:
Dat wordt dus duidelijk de zondag...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 14:43:
Zondag super !!
Vooral Gayle San als afsluiter

dit word hem :)
 
Redelijk kritische opmerkingen hier over de line up! Ieder zijn/haar recht natuurlijk. Smaken verschillen. Maar om nou iedereen 3 dagen tevreden te stellen is natuurlijk geen doen. Ik denk dat iedereen wel zich in een dag kan vinden. Het is een mooie combi van helden van nu en helden van toen en van hard tot minimal. Voor mij wordt het gewoon een drie daagse awakenings marathon! Ik hou van de gas, ik hou van de sfeer, ik hou van de lasers en vuurwerk, ik hou van awakenings! Wees nou eerlijk...wat in 0031 is er nou al 10 jaar zo goed bezig? Ik ga gewoon een keihard en geweldig weekend daar hebben!
Vette line op. Geen minimal rotzooi. Zondag en zaterdag zeker aanwezig.. Dave Nasty Corola En Gayle San. Vette shit.. :D
Uitspraak van Andy Lane op vrijdag 26 januari 2007 om 22:09:
Geen minimal rotzooi.

Nou, zou ik niet zoooooooo zeker van zijn...
Uitspraak van DV8 op woensdag 24 januari 2007 om 12:45:
Bart Skils,
Wighnomy Brothers
Uitspraak van Andy Lane op vrijdag 26 januari 2007 om 22:09:
Geen minimal rotzooi. Zondag en zaterdag

Daar kan je wel zeker van zijn!
Uitspraak van deniSe..(F) op vrijdag 26 januari 2007 om 13:13:
Ik ga natuurlijk het liefst naar all3... Mja ff kijken of mn porto dat toelaat ! Even kijken nog maar dan!!

Idd!

Of dan vrijdag & zondag... Even zien!
Vooral de zaterdag line-up vind ik (Y). Echt ouderwetse Gas-namen. En eindelijk weer eens Nick Rapaccioli horen!!! :lief:

Aaah zijn setje toen op Awake-festival 2001... :kwijl: Echt hééérlijk genoten bij de mainstage tijdens zijn set... is echt 1 van de beste sets die ik ooit heb gehoord!

*droomt weg*
Vrijdag is leuk maar gelukkig word t zaterdag al iets leuker metouderwetse potten en pannentechno maar zondag word t wat mij betreft echt geniaal, opbouwen met Skils, de WB, en koning Carola en afsluiten met Mulero en Gayle San...en dat in de Gas...ach ja misschien ga k ook wel gewoon 3 dagen..
Vrijdag en zondag.. :yes:
Ben vrijdag voor het eerst naar awakenings geweest, echt supervet. Wil het dus zeker meemaken in de westergas...

Vrijdag draaide ze echt vrij lompe techno/ schranz. (y)
Welke dag kan ik dan het beste gaan??? Dacht zelf vrijdag aangezien Rush dan komt....
Yup, dan is vrijdag het beste voor jou :)
Uitspraak van jill-nmgn op maandag 29 januari 2007 om 20:55:
Welke dag kan ik dan het beste gaan

Als je twijfelt, gaan dan maar op vrijdag. Kenners gaan op zaterdag!
laatste aanpassing
 
ik ga 3 dagen :cheer: ... kan gewoon niet kiezen :p
Uitspraak van DV8 op dinsdag 30 januari 2007 om 17:58:
Als je twijfelt, gaan dan maar op vrijdag. Kenners gaan op zaterdag!

jaja.. ik ga denk ik alleen op de zondag helemaal los!
 
Zondag lijkt me het geilst jah!
 
Vrijdag knallen. Zaterdag dagje thuis even bijkomen en chillen. En dan zondag nog 1 x helemaal los!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Als ik ga dan kom ik alleen voor Kenny Larkin!

Zaterdag zal het dus waarschijnlijk worden aangezien Dave Clarke, Billy Nasty en Remy ook altijd goed te doen zijn! :yes:

Nick Rapaccioli ook al heeeel lang niet meer gehoord!
 
zaterdag 7 april
22.00 - 23.45 Dimitri
23.45 - 01.15 Nick Rapaccioli
01.15 - 02.45 Kenny Larkin
02.45 - 04.15 Dave Clarke
04.15 - 05.45 Billy Nasty
05.45 - 07.00 Remy


wowwwwww.....dit is niet verkeerd!

rappaccioli draaide op de eerste awake's...altijd de verhalen van wat oudere maatjes van moeten aanhoren...
kenny larkin....ook zeker niet verkeerd.....+ uncle dave :lief:
en als afsluiter remy!

ik ga wel hier bijzijn.
laatste aanpassing
 
zozo, wat een positieve awake-instelling, hehe
iemand ergens n oud setje liggen van Nick Rapaccioli???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 20:22:
wowwwwww.....dit is niet verkeerd!

rappaccioli draaide op de eerste awake's...altijd de verhalen van wat oudere maatjes van moeten aanhoren...
kenny larkin....ook zeker niet verkeerd.....+ uncle dave

Je vergeet Belly Nasty (hij is wat ouder geworden en zo noemt hij zichzelf)
Uitspraak van COÑO op dinsdag 30 januari 2007 om 21:02:
iemand ergens n oud setje liggen van Nick Rapaccioli???

Ik ben ook benieuwd jah! :yes:
Hier issie dan

http://www.mediafire.com/?fj2kn2j4zyx

(L)(L)(L)
Dank je wel :respect:
 
Zo, je kunt er niet snel genoeg bij zijn....mijn 3daagse combiticket is binnen :-D
hmmm ik heb mn pop-ups aanstaan en toch kom ik niet verder op de site van awake als ik via i-deal wil gaan betalen....maar de aanhouder wint dus ik blijf proberen....wil zsm mn kaartje voor de zaterdag binnen hebben :yes:
het wil maar niet lukken :(
op t moment dat ik mn bank kies en op verder klik gebeurt er niks :s

was ist loos???
Waarom ga je niet ff gewoon naar de winkel dat lukt altijd.:P
 
Uitspraak van COÑO op woensdag 31 januari 2007 om 10:21:
was ist loos???

Vreemd, bij mij werkte het meteen, misschien ligt je bank eruit of is het gewoon erg druk op de site op dit moment ;-)
probleem opgelost....had de pop up killer dus niet helemaal uitgezet :s STUPID haha....nu ff wachten op n telefoontje van mn maar over hoeveel kaarten ik moet bestellen...zal wel niet vandaag in 1 dag uitverkocht zijn verwacht ik :p
ga vanav thuis mijn 3 daagse e-ticket maar eens aanschaffen.. iemand nog ideeen voor goedkoop hotelletje in amsterdam?
Echt verassend is de line up inderdaad niet, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.

Ga er desalniettemin zeker een dagje heen, Awakenings 10 jaar zal echt wel in stijl gevierd worden in de Gas.

Wordt voor mij de zondag, heb ik ook maximaal de tijd om te herstellen van Timewarp. :)
Trouwens heel erg vet dat rush ouwe stijl gaat draaien (als ik de awakeningssite moet geloven)Zo´n heipalenset als ILT2001 zou echt heftig zijn ouderwets stampen!

Voor mij persoonlijk hoeft hij maar 1 plaat uit die set te draaien en mijn feest is geslaagd....namelijk Heiko Laux - There´s no return. Op 1uur en 8 minuten in die set! GEIL!!!! :D
 
:cheer: zaterdag :cheer:
Kaarten voor zaterdag in the pocket!! :bounce:
 
Zit nog te twijfelen of ik de zondag of de vrijdag moet gaan!

Uitspraak van DV8 op woensdag 24 januari 2007 om 12:45:
Geen Schranz, hardtechno of Minimal

Hmmzzzz... en rush, miss djax, bart skills dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 16:21:
Hmmzzzz... en rush, miss djax, bart skills dan?

Hij heeft het over de zaterdag...