Partyflock
 
Forumonderwerp · 899927
 
Aangezien ik niet kan slapen, en graag wil weten hoe het is geweest ...

Is inmiddels al het 4e topic... :p maar omdat de andere veel te vroeg waren allemaal gesloten.

Ben benieuwd hoe de mensen het gehad hebben?
Brand maar los !
laatste aanpassing
Uitspraak van OvI op zondag 10 september 2006 om 23:45:
eetje sneu voor dit triest figuur dat wij rare vlamingen toch een zeer bijzondere meid bijhadden.
Dankje meis om dit triest figuur tegen de grond te meppen.

hahaha :respect:
Uitspraak van OvI op zondag 10 september 2006 om 23:45:
heb ik 't wel gehad met uit te gaan in Rotterdam,

Zo dat is idd wel mooi klote als je net zoiets treft ja!!!
maar weet je echt zeker dat die gasten uit rotterdam kwamen dan?
Kan er niet over mee praten.. hoorde van alle kanten verschillende dingen.. wel knokken.. niet knokken.. ach.. ik was op Q base.. dus ver ver weg van Nightmare...

Als iedereen zich maar vermaakt heeft toch? :D
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 10 september 2006 om 23:53:
maar weet je echt zeker dat die gasten uit rotterdam kwamen dan?

:yes:

Uitspraak van OvI op zondag 10 september 2006 om 23:45:
Conclusie? Buiten "Outland" heb ik 't wel gehad met uit te gaan in Rotterdam, zijn een bende onbeschofte, arrogante, aggressieve klootzakken die niet naar een feest gaan voor zich te vermaken maar enkel en alleen om te rellen!

:bye:

:lol:
laatste aanpassing
 
opzich een relaxt feestjuh geen vechterij gezien was ook niet echt slim vond dat er erg veel politie bij was en ME

werden er bij de ingang uitgepikt door een drugs hond :d maar jah ze hebben niks gevonden werden wel erg veel mensen geboeit afgevoerd :bye: :d


voor de rest vind ik dat parkeren een drama hebben bijna anderhalf uur voor het parkeren in de rij gestaan was ruim 3 kilometer staps voets rijden (meer stil staan )
Heb me op zich wel vermaakt, maar dat was meer door de gezellige groep mensen met wie ik was :yes:

Geluid was in de Early en de Main echt ZWAAR onder de maat :/ .. als je op 1,5 meter van het podium een gesprek zonder echte stemverheffing kunt voeren is er toch echt iets mis :X

En gezeik over de sfeer?? ... WELKE sfeer :S .. ik heb volgens mij nog nooit ZO veel mensen stil zien staan op een outdoor feest :/ ...

Pluspuntje was dat er in de Early wèl erg lekkere setjes gedraaid werden :respect: ... Met name Tango & Cash en DJ Brisk waren zéér lekker bezig :D :bounce:

En vecthpartijtjes, tja, die zijn er altijd wel :/ (helaas)
 
CITAAT: Mooi feestje was Nightmare he?
Maar heeft iemand misschien gezien dat er een jongen/man onwel werd bij de mainstage? Hij lag onder een boom..
Er was politie, beveiliging en later ambulance personeel bij maar die deden weinig..
Hij lag echt 'als dood' op de grond en toen hij op een EHBO karretje werd gelegd heeft iemand van de ambulance z'n ogen dicht gedaan.. :S
Echt bizar..
Maar goed, was eigenlijk benieuwd of iemand meer hiervan weet en of die jongen nog leeft..
:(
----------------
Hoorde later via via een bekende van hem dat hij aan de GHB heeft gezeten dus dan weet je het wel...........
laatste aanpassing
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op zondag 10 september 2006 om 17:39:
alleen een beetje jammer mannen dat jullie het verschil niet zien tussen een dames wc en een heren wc heel die wc's waren onder gezeken

:O Dit is meestal juist andersom omdat het bij de dames drukker is. Dus nu niet zeuren als wij het een keer doen ;)


Ik vond het een top feest.
Weinig mee gekregen van de vechtpartijen. Op terror en speedcore komen veel idioten op af. Maar ja toch vind ik wel dat zo'n zaal erbij hoort.

Ik had zelf het idee dat er een goede sfeer hing. Toch slap zitten ouwehoeren met een hoop mensen die ik niet kende.

MOC:respect:

Partyraiser:Respect:

Wc's waren inderdaad smerig, maar ja dat is bij outdoor feesten altijd.
Iedereen was daar ook flink Columbiaans verkouden aan de geluiden te horen in mijn buurhokjes:)

Alleen de hardcore zaal zat een beetje te kloten met de boxen die het niet altijd goed deden.

Volgende keer wel andere muziek bij de kermis atracties. Paste er niet helemaal goed bij :no:

Volgende keer wel oude locatie. Ik hou niet zo van die gemaakte wandelgangen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:54:
ik zou welis willen weten wie die gozer was die een shaggie draaide en die op z'n knie legde om vervolgens z'n pak shag te gaan roken.. was een wazige actie..

:respect:
Iemand nog foto's van die gast met dat zwart/witte masker?
Ja joh stelletje zeikerds hier die vinden op elk feest wel iets negatiefs want anders hebben ze niks te zeiken, en dat kan natuurlijk niet he?:roflol:. Als je op de positieve dingen let krijg dan krijg je ook een gezellig feest, let je op de negatieve dingen dan wordt je feest ook negatief en vooral in dat laatste zijn sommige hier erg goed. (y)
laatste aanpassing
stukje van nosferatu @ nightmare outdoor

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3239453684196677822
Uitspraak van OvI op zondag 10 september 2006 om 23:45:
STOER! Maar toch ga je tegen de vlakte door ons schattig meisje... IDIOOT!!!

is dat een schande voor jou en je maat of voor die jonge?8)
Uitspraak van Mike..- op maandag 11 september 2006 om 07:15:
stukje van nosferatu @ nightmare outdoor

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3239453684196677822

:respect:, ik wil gelijk weer terug (l)
laatste aanpassing
 
kut geluid , klote sfeer ( behalve in early/happy ) Klote vloeren :S dit feest zwaar tegenvalle
Goed vermaakt !!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 07:51:
kut geluid , klote sfeer ( behalve in early/happy ) Klote vloeren :S dit feest zwaar tegenvalle

Het geluid was hard zat en de sfeer was meer als goed, ik vond de early area juist geen zak aan, wat was er mis met de vloeren dan?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:16:
Uitspraak van basedrum op zondag 10 september 2006 om 19:58:
alleen lag dr een gozer met een bloedneus op de grond voor een boedery toen we dat pleuris end terug moesten lopen naar de parkeerplaats om 7.oo. maar wat daar mee gebeurd was???er was al een ambulance onderweg.

Ik hoorde die gasten die bij hem stonden zeggen dat ie aan de meid van een ander had gezeten... en daar waren ze het niet zo mee eens... Hij zag er wel uit ja!! Ambulance met veel sirene.. anders gingen al die wazoos op de weg natuurlijk nie aan de kant!
 
Uitspraak van Psychisch op maandag 11 september 2006 om 07:56:
wat was er mis met de vloeren dan

niks vond de grond wel heel erg mee deinen iemand dat ook gevoeld ? was wel grappig
 
Het geluid was hard zat, ik vond de early area juist geen zak aan, wat was er mis met de vloeren dan?

Nou er lag op een gegeven moment zo'n 10 cm aan vuil op oneffen vloeren (main stage). Is lekker als je net keihard aan het gaan bent en in n wazige aktie (of door de drukte) bijna over dat vuil uitglijd. Raak je net iedere keer uit je ritme waardoor ik gewoon sneller vermoeid was (dat en de onnozele 1 richtings verkeer.
Verders leip fessie hoor. Helaas Neophyte en Stunned Guys moeten missen door het lekker parkeer/entree beleid, maar Nosferatu, Dione en Partyraiser :roflol: :bounce: :vaag: :
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 08:05:
Nou er lag op een gegeven moment zo'n 10 cm aan vuil op oneffen vloeren (main stage)

oh ja dat klopt idd wel, haha ik heb ook tot 2 keer toe iemand ze bier uit ze hand gestoten omdat ik over het zoveelste bekertje struikelde. Maarja aan de andere kant wie gaat er dan ook bier drinken tussen mensen die staan te raggen. :D
 
Uitspraak van Psychisch op maandag 11 september 2006 om 08:18:
oh ja dat klopt idd wel, haha ik heb ook tot 2 keer toe iemand ze bier uit ze hand gestoten omdat ik over het zoveelste bekertje struikelde. Maarja aan de andere kant wie gaat er dan ook bier drinken tussen mensen die staan te raggen

zal wel moeten als er niemand drinkt worden de kaartjes nog duurder :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 08:20:
zal wel moeten als er niemand drinkt worden de kaartjes nog duurder

haha ja ik bedoelde eigenlijk drink dat dan even aan de zijkant op en niet tussen mensen die staan te springen en los te gaan dan kan je verwachten dat er iemand een keer tegen je aankomt uit vaagheid :D, dat er bier moet worden gezopen dat zoiezo :yes::woop:
 
Int begin vond ik het btje tegenvallen (mede door mezelf).. Maar iets later was het SUPER :D.. heerlijk vermaakt :D..

Superfeessie met me toppertjes (F)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 08:30:
Int begin vond ik het btje tegenvallen (mede door mezelf).. Maar iets later was het SUPER .. heerlijk vermaakt

vond het ook zwaar kut in het begin moest al een uur en 15 minuten wachten tot ik me auto kwijt was en als klap op de vuurpijl moest ik nog mee met politie ook toen de drugs hond aan me begon te ruiken terwijl ik die hond alleen wilde aaien :s vond zon lief beesie maar later viel het kwartje
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 08:36:
vond het ook zwaar kut in het begin moest al een uur en 15 minuten wachten tot ik me auto kwijt was en als klap op de vuurpijl moest ik nog mee met politie ook toen de drugs hond aan me begon te ruiken terwijl ik die hond alleen wilde aaien vond zon lief beesie maar later viel het kwartje

Da beest heeft zwaar moeilijk gehad...beest werd knetter gek...Die zag door de bomen het bos niet meer:P Lees maar, de hond hete Tod overigens...minuutje stilte allemaal voor het arme beestje: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/363/Drugshond_dood_aan_overdosis.html
gezellig feestje en gezellig sfeertje :yes:
 
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 10 september 2006 om 23:44:
nou ik geloof er nix van

Hoe dichter bij de box, hoe harder het wordt hor, als je er naast gaat staan merk je echt wel verschil!

(of je moet net in een super softe tent hebben gestaan?)

whaha volgens mij was er weinig softs te bekennen, ja misschien 1 tent, maaruh ik ben gewoon veel harder gewend dusjah en dan ben ik niet de enige blijkt wel ;p

maaruh die kermisattractie was echt wel lachuh :d
 
Wij waren er al om 2230 omdat we Peaky Pounder wilden zien,dus geen last gehad van rijen enzo.. Peaky was zeer goed en ook het Forze DJ team vond ik (y), in de early rave werd ook wel lekker gedraaid. Voor de rest vond ik de muziek niet echt top, maar wel een topavondje gehad het was nogal snel 0700!!
Ik vond de locatie juist wel leuk, de bodem was ook wel goed te doen.. geen blub ofzo..
Nadat we gegaan zijn nog even vervoersbewijzen gecontroleerd in de jezusbus en daar een bakkie gedaan, zodat we fit aan de vierdaagse naar de auto konden beginnen..
Kortom was een geslaagd feestje
Goed vermaakt (y), nog gezellig met een stalen pijp staan zwaaien in de Terror (y)
 
prima vermaakt! Volgende keer geen bacarie meer voor mij. Moest ff over mn gier toen ik net een uur doelloos op de wc gehangen had. bedankt voor de mensen die me er toen ff bovenop hielpen! Was zowiezo topsfeertje!
ben nog steeds gaar :vaag:
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
1 grote nachtmerrie...t was koud, t was 1 grote chaos, mensen waren verdomd agressief, plee's waren te smerig voor woorden en in die tenten regende t weer ranzige zweetdruppels ieuwww!Voor mij echt nooit meer nightmare!wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!

dan moet je nie daar dit soort feeste gaan mevrouwtje :S

k vond t wel kick feessie , alleen best wel wat minpunte, verder naar mn zin gehad met mn schatje :D
Mijn mening:

Vorig jaar was veel beter...
Deze locatie was klote....
Eerst in een dikke file gestaan, daarna nog eens een half uur moeten lopen!!En daar dan 5 euro voor betalen....
censuur ranzige wc's!
Terror tent is de eerste paar uur echt slecht gedraaid.
En zo'n grote locatie en dan zulke kut kraampjes,,,, Waar waren de hoedjes!!!
Dr gingen trouwens ook veel mensen out...
In t midden van het feest was een kinderboerderij,,,, daar zaten dus de hele nacht gewoon dieren,,, ben benieuwd hoe die de nacht door zijn gekomen... kunnen ze eigelijk niet maken!

Graag op taalgebruik letten
Maar ik heb me wel vermaakt hoor....
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Loeze :loser: op maandag 11 september 2006 om 09:31:
In t midden van het feest was een kinderboerderij,,,, daar zaten dus de hele nacht gewoon dieren,,, ben benieuwd hoe die de nacht door zijn gekomen... kunnen ze eigelijk niet maken!

Zaten in die hutjes dieren? :roflol: lmao
komuh er trouwens nog ergens live sets van dit feest te staan ? ?
Uitspraak van :vaag: Dí$ i$ Terrör :rot: op maandag 11 september 2006 om 09:59:
komuh er trouwens nog ergens live sets van dit feest te staan ? ?

Zullen er binnenkort vast wel zijn :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van Loeze :loser: op maandag 11 september 2006 om 09:31:
n t midden van het feest was een kinderboerderij,,,, daar zaten dus de hele nacht gewoon dieren,,, ben benieuwd hoe die de nacht door zijn gekomen... kunnen ze eigelijk niet maken!

Vond ik inderdaad ook aardig vreemd!
- punten
in de industrial werd de eerste paar uur echt klote gedraaid.
het geluid in de early
ranzige dixies( wat wel te verwachten was)
drugshonden aan de deur waardoor ik me wiet in kon leveren.
+ punten:
Sfeer en setje bij Masters of Ceremony
veel bekenden gezien
Waarschijnlijk heb ik er teveel van verwacht, Ik vond het zwaar tegen vallen, er werd goed gedraaid maar daar is ook alles mee gezegd,
Uitspraak van Psychisch op maandag 11 september 2006 om 10:02:
Zullen er binnenkort vast wel zijn

Zou dr maar niet op rekenen ;)
Uitspraak van GABBERWIJF op maandag 11 september 2006 om 09:31:
ben nog steeds gaar :vaag:

Jep.. Die kronkel wil maar nie uit m'n kop :S
 
Het is dat de oldskooltent er stond,

maar voor de rest een waordeloos pleuris feest
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 10 september 2006 om 23:04:
vind het juist leuk als ze dat ROTTERDAM schreeuwen, ze schreeuwen ook Holland of weet ik wat allemaal, tis toch een feest in Rotterdam dus is logisch dat je dat effe laat horen Had toch wel het idee dat iedereen meeschreeuwde.

als ik uit rotterdam naar sensation black ga en daar heel de zaal amsterdam amsterdam gaat roepen vind ik dat ook kut :D dus tja beter neit op een feest, lokt alleen agressie uit
Vind t ook super tegenvallen allemaal.
Vorig jaar was t wel agressiever maar verder kon ik dit jaar nou niej echt +punten ontdekken.

€5 betalen voor 2x de avond 4 daagse
Nergens wc papier te bekennen, of je moest servetjes gaan kopen
Geluid was zacht, zonde als je vorig jaar nog in gedachte had

Uitspraak van Psychisch op maandag 11 september 2006 om 07:08:
Ja joh stelletje zeikerds hier die vinden op elk feest wel iets negatiefs want anders hebben ze niks te zeiken

Dat valt allemaal best wel mee. Maar dit was gewoon n bende qua organisatiej. Snap heel goed dat mensen hier hun geld niej aan kwijt willen. Maar je kunt t ook zelf gezellig maken, en dat hebben wij dan maar gedaan :)
Uitspraak van *RisS* op maandag 11 september 2006 om 11:18:
Dat valt allemaal best wel mee. Maar dit was gewoon n bende qua organisatiej. Snap heel goed dat mensen hier hun geld niej aan kwijt willen. Maar je kunt t ook zelf gezellig maken, en dat hebben wij dan maar gedaan

Ik ben het er ook zeker mee eens dat de wc's zwaar klote waren als je echt moest schijten maar aan de andere kant vond ik die gratis snuifhokjes wel handig :D Het 1 richtingsverkeer ken ik ook wel begrijpen aangezien het op zulke feesten erg druk is kan je zo sneller heen en weer lopen, bij decibel kwam het vaak voor dat je tegen en door iedereen heen moest lopen en douwen en dat vond ik eigenlijk nog kutter dan nu gewoon even omlopen.

Ik vond het geluid echt niet te zacht, ik ben ook wel wat harder gewent maar dan vind ik het meestal ook niet meer mooi klinken, ik vond dit geluid zuiver en het beukte goed door, vooral de lasers en lichtshows bij de main waren(l). Voor de pendelbussen heb ik ook niks moeten betalen, ik ben gewoon ingestapt en er is me niks gevraagd :p

Volgend jaar zeker weer :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 10 september 2006 om 23:04:
vind het juist leuk als ze dat ROTTERDAM schreeuwen, ze schreeuwen ook Holland of weet ik wat allemaal, tis toch een feest in Rotterdam dus is logisch dat je dat effe laat horen Had toch wel het idee dat iedereen meeschreeuwde.

wel vreemd dat die "rotterdamse hooligans" met hun rechterhand in de lucht alleen maar deden en geen mensen
met verstand

zie het al voor me dat ik in elk dorp kom
dat ze lopen te schreeuwen
MIJNSHEERENLAND HOOLIGAN ( daar werd nightmare toch gehouden )
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 12:06:
wel vreemd dat die "rotterdamse hooligans" met hun rechterhand in de lucht alleen maar deden en geen mensen
met verstand

Jij hebt ook niet veel verstand aan de opbouw van je zinnen te zien. (y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:56:
Dan heb je niet goed rond gekeken als jij geen vechtpartij gezien heb.. er zijn er toch echt genoeg gweest..

Ik heb er anders ook maar 1 meegemaakt en dat was dat Hooligan-kluitergezeik :/
Maar goed.. het is ook maar waar je zelf op let toch..
Kijk, al geberut het voor je neus dan valt het niet te negeren..
Ik merk altijd maar weinig van aggressieviteit op feesten.. ben gewoon te druk bezig met feesten denk O:)

Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
1 grote nachtmerrie...t was koud, t was 1 grote chaos, mensen waren verdomd agressief, plee's waren te smerig voor woorden en in die tenten regende t weer ranzige zweetdruppels ieuwww!Voor mij echt nooit meer nightmare!wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!

:roflol: Zoals ik al zeg.. het is maar net waar je zelf op let.. en hoe hoog je irritatiegrens is.. (moe word ik van die zeiklui die alleen maar kunnen mauwen over ALLES wat er mis is in hun lieve onschuldige poppewereldje :aai: )
Doorgesnoven mensen :D:D... lekker bevoordeelt meid..
Er zijn er ook genoeg die zo blauw als een gympie zijn en geen drugs nodig hebben.. En tsja.. je had van te voren kunnen weten wat je ongeveer te wachten stond. Het is tenslotte een buitenfeest.. kleed je wat warmer en probleem 1 is al opgelost.. EnaAls jij jezelf zo VIP voelt raad ik je aan voortaan niet meer naar hardcorefeesten te gaan. :P
laatste aanpassing