Partyflock
 
Forumonderwerp · 899927
 
Aangezien ik niet kan slapen, en graag wil weten hoe het is geweest ...

Is inmiddels al het 4e topic... :p maar omdat de andere veel te vroeg waren allemaal gesloten.

Ben benieuwd hoe de mensen het gehad hebben?
Brand maar los !
laatste aanpassing
Lasers in de main :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 15:22:
hou toch op zeg... je komt toch voor de muziek???

kansloze gasten...

yep :yes:
Was een super feest,heb de hele avond in de Oldschool gestaan en daar werd :kwijl: gedraait en er in hing een goeie sfeer,Alleen jammmer dat de Oldschool naast de Terror stond,die indeling mogen ze andere keer wel anders maken
Verder niks meegekregen van vechtpartijen
Alleen op het eind hebben we iemand zien liggen bij de mainstage die werd afgevoerd
Iemand wat mee gekregen van die Vechtpartij bij nightmare?

Ken die dan ff berichtje bij mij achter laten..?
 
het was een super lekker feestje (Y)

veel in de happy hardcore/early rave en de hardcorezaal gestaan. werd allebei zeer goed gedraaid.
General noise :respect:
Scott Brown :respect:

Vond Forze Dj Team alleen een beetje tegenvallen het 1e half uur, toen ben ik nog maar ff naar Dione gegaan maar daarna ging het aardig los :D

Heb ook dikke lasers in de main gezien, echt netjes.

Owjjaaaaa zijn de mensen uit Gellderland nog thuis gekomen?

en hebben de mevrouwen van de Lolly wel netjes het stokje in de prullenbak gegooid? :[
laatste aanpassing
deel van de foto's op www.rage-online.be

er komen er nog spoedig aan (y)
auto parkeren was in 5 min
naar de ingang lopen was 30 min
eenmaal binnen was ik 10 min verder

voor de rest me heel erg vermaakt geen vechtpartyen gezien

alleen een beetje jammer mannen dat jullie het verschil niet zien tussen een dames wc en een heren wc heel die wc's waren onder gezeken


en dat water was ook over datum (dancevalley 2005) beetje jammer en die bonnen sloegen ook nergens op 9 voor 10 euro
laatste aanpassing
 
alle vrouwen zagen er lekker uit :$ 8)


*Edit: Super dat je echt mega-veel gabbers in trainingspak
zag!!! (Y) top.. !!
laatste aanpassing
prima vermaakt op dit feest :d

vond alleen vorig jaar beter :yes:

sfeer vond ik dit jaar ook zeer goed heb geen opstootjes gezien :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 05:37:
Aangezien ik niet kan slapen, en graag wil weten hoe het is geweest ...

Had je moeten gaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:58:
was helaas niet aanwezig maarja boeie heb het wel een beetje gehad met die feestjes want er lopen laatste tijd toch nog alleen maar kinders rond

Ja gelukkig was je er niet. Dan was de leeftijdsgrens nog verder omlaag gegaan.

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 14:06:
wahaha typisch dat jij pf serieus neemt maarja zegt al genoeg

Sukkel.

Zie mijn recensie
laatste aanpassing
Was me weer een goed en gezellig feestje.
Lekker heel de nacht los kunnen gaan en aan 1 stuk door kunnen hakkuh.(dus geen last van de kou)
Ook heel veel andere mensen zien hakkuh, en dat geeft toch altijd wel weer een extra goed sfeertje op de dans vloer.
Dj's draaide super, met voor mij als hoogte punten Forze dj team, MOC, En Neophyte & the Stunned guys.

Deze editie heeft die van mei 2005 niet kunnen overtreffen.
Maar kwam aardig dicht bij in de buurt.
 
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
heb me prima vermaakt

op een paar vechtpartijtjes na dan :S

maar ja ..

alleen t geluid bij de mainstage mocht wel wat harder
 
ik zou welis willen weten wie die gozer was die een shaggie draaide en die op z'n knie legde om vervolgens z'n pak shag te gaan roken.. was een wazige actie.. :)(Y)
BIER EN TIETEN jalalalalala
 
Uitspraak van Psychisch op zondag 10 september 2006 om 15:07:
Ik vond de sfeer juist top, waarom is de sfeer verneukt als ze zingen rotterdam hooligan? Je bent op nightmare outdoor dat is een rotterdams feest dan kan je toch zoiets verwachten, ik zelf heb geen vechtpartij gezien..

Jaa dat was echt de sfeer verneuken ja :[
Dan heb je niet goed rond gekeken als jij geen vechtpartij gezien heb.. er zijn er toch echt genoeg gweest..:/
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:56:
Jaa dat was echt de sfeer verneuken ja

ben ik het met haar eens en dat is niet omdat ik uit Amstelveen kom :d

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:56:
Dan heb je niet goed rond gekeken als jij geen vechtpartij gezien heb.. er zijn er toch echt genoeg gweest..

yep heb er ook 2 gezien
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:56:
Dan heb je niet goed rond gekeken als jij geen vechtpartij gezien heb.. er zijn er toch echt genoeg gweest..:/

ik heb ook nix gezien :)

alleen maar gezellige feestlui gezien :bounce:
 
zoo top hoor voor de muziek (Y) sinds tijden niet zulke goeie nr's voorbij zien komen op een feest :D

Minpunt: de sfeer vond het sfeerloos en af en toe agressief en provocerend sfeertje, 3 kwartier in de file staan en terug dik half uur naar de auto lopen..
ik vond het redelijk gezellig idd alleen jammer van de w8 tijde bij de ingang en het fockin ver lopen van de p-plaats naar het feest voor de rest vond ik het goed te doen
 
nou, sfeer was behoorlijk grimmig hier en daar, vooral in t begin, int midden werd t gezellig (heb t hier over main)en verder Fuck de klootzakke die altijd mottuh vechte! en de feesten mottuh verzieken

verder prima vermaakt rtc (L)
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op zondag 10 september 2006 om 18:19:
Hoorde dat er veel lui opgepakt waren ivm drugs? klopt dat?

Dat is toch altijd? Misschien nu wat meer, omdat er zowat meer Politie/ME was dan dat er barpersoneel was, maargoed.. Schijnt nodig te zijn bij dit soort feestjes.. Zit me erg af te vragen of ik nog wel een Nightmare ga bezoeken.
 
1 grote nachtmerrie...t was koud, t was 1 grote chaos, mensen waren verdomd agressief, plee's waren te smerig voor woorden en in die tenten regende t weer ranzige zweetdruppels ieuwww!Voor mij echt nooit meer nightmare!wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!
 
nah lekker boeiend..
je komt er om te feeste.. en t was zwaar loss..:D
vooral main stage..
 
ik baal echt dak niet gewoon keihard naar q-base ben gegaan!volgend jaar duuuuuidelijk q-base en geen para nightmare voor mij!
ik vonD het onMin lauW!

JamMuhR daT de wc's fies wareng :S!
iq dacht dat dj mhaikuhl ze wel hard geclient :D

:respect:
 
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!

wat een domme opmerkingen :x
wat jij para vind kan een ander wel heel leuk vinden... Ik vind jou opmerking hierover meer para dan de para mensen waarvan jij beweerd dat die daar aanwezig waren.
Heb jij alle feestgangers gezien zodat je kon beoordelen dat het doorgesnoven en geslikte mensen waren?
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
1 grote nachtmerrie...t was koud, t was 1 grote chaos, mensen waren verdomd agressief, plee's waren te smerig voor woorden en in die tenten regende t weer ranzige zweetdruppels ieuwww!Voor mij echt nooit meer nightmare!wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!

Ik denk dat jij je beter kan beperken tot het klaverjassen bij de plaatselijke bejaardensoos.
laatste aanpassing
niets boeiends gemist zo te lezen :/
Uitspraak van VageJetje op zondag 10 september 2006 om 18:39:
niets boeiends gemist zo te lezen

Was een te ziek feest hoor, hier zitten gewoon van die zeuren die altijd iets te klagen hebben, is het het geluid niet dan is het de wc is het de wc niet dan het licht, of de ondergrond, of het stof, stelletje bejaarden zijn het :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 18:30:
1 grote nachtmerrie...t was koud, t was 1 grote chaos, mensen waren verdomd agressief, plee's waren te smerig voor woorden en in die tenten regende t weer ranzige zweetdruppels ieuwww!Voor mij echt nooit meer nightmare!wat een para feest duidelijk iets voor alleen para mensen...1 voordeel, geen gevechten gezien!wel had ik t idee dat ik en me maatje de enige echt nuchtere mensen waren...wat een trieste boel zeg al die doorgesnoven en geslikte mensen...echt heel kansloos!

blijf dan lekker thuis !!!

1 vechtpartij gezien en de rest was het wel aardig gek.Kvon de agressie wel meevallen!wc's geen last van gehad toch al1 maar ff snel naar binne en buite.Volgend jaar maar weer !!!!
Uitspraak van [010] BassJunky :bounce: op zondag 10 september 2006 om 18:42:
Kvon de agressie wel meevallen!

Ik heb totaal geen agressie meegemaakt, was juist erg gezellig naar mijn mening. Volgend jaar zeker weer. :yes:
laatste aanpassing
 
heb me echt wel vermaakt :bounce:
super geweldug feessie:cheer:
Uitspraak van Psychisch op zondag 10 september 2006 om 18:42:
was juist erg gezellig naar mijn mening

vanaf uurtje of 2 werd het gezllig ja al1 jammer dat ik iedereen zowat de hele nacht kwijt was maar heb me super vermaakt
 
Uitspraak van Psychisch op zondag 10 september 2006 om 18:38:
Ik denk dat jij je beter kan beperken tot het klaverjassen bij de plaatselijk bejaardensoos.

HAH,, ja juistt.. maar misschien vind ze de plee's daar ook 'te smerig' !!

niet dat ik ze lekker fris vond.. maar dat kan je verwachten..
laatste aanpassing
 
Gekke party ! :yes:

Oldschool gestaan, werd goed gedraaid ! (Y)
 
KUT-wc's...geen pleepapier,had gelukkig mijn zakdoekjes bij me :yes:

KUT-sfeer: grimmige sfeer, veel provocaties gezien...Daarbij allemaal van die knetterwauzen die je blíjven aanstaren totdat je onderhand pas bij het feest weggaat :S:S:S niks gewend...:no:

KUT-Muziek:Rotterdam TerrorCorps moet 'm ns van zn repeat afhalen, vanaf pakweg 1999 hoor ik overal waar ze draaien hetzelfde!!!Lijkt me niet echt een kaartje van 40 pleuro waard...

KUT-Eenrichtingsverkeer...:O Niks dichtstbijzijnde smakelijke Dixi opzoeken, nee, gewoon 'effe' een kwartier omlopen en daarbij kwamen er ook veel gozers bij de dameswc's hun behoefte doen...dus er was duidelijk geen orde geschept hieromtrent,maar eigenlijk vond ik het hele feestje maar een amateurFUIF vergeleken bij Nightmare Beach Outdoor, vorig jaar!!!

Enige pluspunt was de Terrorzaal, qua muziek althans...de rest in de andere tenten was ook 10 keer van hetzelfde laken duizenden pakken gemaakt.....:frusty:
ik snap niet wat iedereen over de sweer loopt te zeuren vond t juist wel gezellig op een paar vechtpartijtjes na maar ja dat is tegenwoordig standaard en tja t is een outdoor feest en als je t weer bericht had gelezen wist je dat t 11 graden werd en dan had je gewoon niet moeten komen 8)

en tja de wc ach wat valt er nog aan te redden neem voortaan idd normale wc's dan maar 50 cent betalen dan is ie teminste schoner als zo'n schijt dixi
Vond het weer een (y) feest!
De locatie vond ik zeker niet tegenvallen.
Alleen waarom was nou alweer die Terror zaal zo klein ?
Je kon je zowat niet bewegen daarbinnen.
Maar vond Nightmare Outdoor vorig jaar toch een stukkie beter!
Maar heb me hier ook prima kunnen vermaken :smoke: :bier: :bounce:
Uitspraak van Pinda -078- op zondag 10 september 2006 om 19:03:
ik snap niet wat iedereen over de sweer loopt te zeuren vond t juist wel gezellig op een paar vechtpartijtjes na maar ja dat is tegenwoordig standaard en tja t is een outdoor feest en als je t weer bericht had gelezen wist je dat t 11 graden werd en dan had je gewoon niet moeten komen 8)

en tja de wc ach wat valt er nog aan te redden neem voortaan idd normale wc's dan maar 50 cent betalen dan is ie teminste schoner als zo'n schijt dixi

idd, is echt allemaal gezeik om niks, ik heb het de hele avond van begin tot eind in elke tent en area het goed naar me zin gehad en stond de hele nacht alleen maar met gezellige mensen los te gaan. Maarja sommige maken er blijkbaar een sport van om alle negatieve dingen op te noemen :D
Nouja, de laatste manschappen zijn eindelijk vertrokken hierzo.. Was beetje lange after :S.. Zometeen dan toch eindelijk maar eens het nest opzoeken, zwaar gebroken nu haha.

Ondanks wa negatieve dingetjes toch nog wel geslaagd feest hoor.. Maar mensen die zeggen van slechte sfeer, dat is een gevoel wat je hebt, en voor vele mensen (inclusief mijzelf) is sfeer gewoon ontzettend belangrijk op een feest. Dusja.
HET WAS GEWELIDIG!!!:cheer:

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

Super leuk volgend jaar zeker weer aanwezig!
laatste aanpassing
Main Stage
22:30-23:30 Buzz Fuzz :smoke: :bier:
01:30-02:30 Nosferatu :bounce:
02:30-03:30 Tommyknocker :bounce:
05:00-07:00 Forze DJ Team (DJ Paul-Lars-Panic) :bounce:

Present Hardcore
21:00-22:30 X-Ray (knudde gedraaid)
23:30-00:30 DJ D :bounce:
00:30-01:00 Angerfist -live- :bounce:
04:00-05:00 Tha Playah :bounce:
05:00-06:00 Dione :bounce:

Terror / Industrial
21:00-22:30 Mental Wreckage (sneller mag)
00:30-01:30 Tieum :bounce: (helaas vechtpartij)
03:30-05:00 Unexist :bounce:
 
heb me daar lekker vermaakt:D :bounce:
wel een koude nacht ,dus waren de tenten super vol:)
was cker een feest die voor herhaling vatbaar is:D:D:D
 
Niet alles was helemaal perfect, maar de sfeer was goed, vooral bij de mainstage was het erg gezellig en er werd goed gedraaid, geluid mocht alleen wel wat harder. Heb me super vermaakt alleen wc's waren idd nie echt schoon maja dat zijn we ondertussen wel gewend en beetje vage lokatie, vorig jaar was leukere lokatie. Maar verder mooi feest
was gezellig :d
er zijn toch altijd dingen om op te zeiken ik maak me daar gewoon niet druk om en ga verder met me feestje en ik kan je zeggen dat werkt echt:yes: