Partyflock
 
Forumonderwerp · 827149

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hij staat weer in de agenda, Carl Cox & Friends.

Ben er nog nooit geweest, maar hoorde hem op de vrijdag van Dance Valley en dat klonk wel erg :kwijl:

Denk dus wel dat ik hier een kijkje ga nemen, wie nog meer?

En wie verwachten jullie nog meer op de line up (naast michel de hey)?
 
Als er geen goed hardcore feest is op deze dag plan ik mezelf in om hier te gaan werken!
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 16:19:
Als er geen goed hardcore feest is op deze dag plan ik mezelf in om hier te gaan werken!

Kom ik een drankje bij je doen aan de bar :P
 
Uitspraak van Hassanova op zondag 27 november 2005 om 16:22:
Kom ik een drankje bij je doen aan de bar

Hehehe als ik achter de bar zou staan: geen probleem!!
Maar als ik hier wil werken en ik ingedeeld word zal ik hier voorlichting gaan geven...
Dus kom niet achter de bar te staan! :no: :flower:
laatste aanpassing
 
ik ga wel heen :D
Ben afgelopen jaar ook geweest
en Carl cox draaid echt masterlijk :D echt respect voor dus kom maar op met die vette party!! :respect:
Artiest Dacato
Carl Cox inmiddels echt al heel vaak gehoord.
Is indd een top DJ.
Afgelopen jaar ook in Ibiza gezien in Space....echt te vet gewoon!:respect:
Laatste keer dat ik hem zag was op DV, maar niet zo aandachtelijk geluisterd, omdat ik hem een week eerder al had gezien.

Anyway, vind het de laatste tijd wat stilletjes rond hem...:/
De eerstvolgende keer dat ie hier staat is pas met zijn feest?
ILT was hij ook niet?.....
Misschien met een tour bezig ofzo?
 
Jammer dat het tegelijk met Time Warp is!!!!!
Uitspraak van Dacato op zaterdag 10 december 2005 om 11:18:
ILT was hij ook niet?.....
Misschien met een tour bezig ofzo?

op ILT draaide hij niet
maar heb wel ergens gelezen dat hij meerdere carl cox & friends feesten feest in verschillende landen
Jammer dat het tegelijk met Time Warp is!!!!!


Ja precies zou daar aankomend jaar héél graag naar toe willen!
Nog nooit geweest!:/
 
Nou dan zou ik er maar heel rap heen gaan man!

Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest en was echt helemaal GEWELDIG!
Een feest als Time Warp had ik nog nergens meegemaakt!
Lekker door tot 2 uur in de middag met een set van Richie van een uur of 8,echt heel vet was dat.


Dit jaar zeker weer voor mij!
Richie Hawtin vind ik echt saai, daar val ik bij in slaap.
Carl Cox & Friends 2005 was t beste fesst van 2005!!!
 
Damm dit wel shit timewarp en cc op dezelfde dag NAAR gewoon!!Word een moeilijke keuze....

Voor de mensen die voor de 1e x naar t-warp gaan en geen keuze kunnen maken tussen cc en t-warp,zou ik toch voot t-warp gaan naar mijn mening beste feest die er is en meegemaakt!
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Struikgewas
carl cox is de held! :respect:
alleen ahoy zuigt flink!! duidelijk timewarp dus!
 
hmm das toch die griote NEGER
Voor ons 1 x Carl Cox...en kaartjes zijn al in the pocket!!
 
Ik ga zeer zeker volgende jaar weer naar Carl Cox. Vroige jaar was het niet zo geweldig. Hopelijk volgende jaar is het veel beter. Carl Cox is altijd geweldig:-)
vorig jaar was ik er dit jaar weer wordt weer knallen!!!
voor de 3e x aanwezig :bounce:
 
er gaan geruchten dat er ook weer awakenings op die datum is, als dat zo is kies ik liever voor dat:P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 17:37:
er gaan geruchten dat er ook weer awakenings op die datum is, als dat zo is kies ik liever voor dat

Ik zou dan ook voor Awake kiezen, maar ik denk dat het toch Time Warp wordt op die dag:D
hmm..ja dan ga ik ook liever naar awakenings... kunnen ze beter cox een week verplaatsen :p
 
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 13 januari 2006 om 22:16:
hmm..ja dan ga ik ook liever naar awakenings... kunnen ze beter cox een week verplaatsen

dat lijkt me ook ja

dan word het geen volle bak in ahoy:D
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 13 januari 2006 om 22:16:
... kunnen ze beter cox een week verplaatsen

zo simpel gaat dat toch niet, noch voor Awake in Westergas, noch voor CC&F in Ahoy..
Zoiets wordt maanden lang vantevoren al bepaald.
Uitspraak van Annavanv op vrijdag 13 januari 2006 om 22:24:
zo simpel gaat dat toch niet, noch voor Awake in Westergas, noch voor CC&F in Ahoy..
Zoiets wordt maanden lang vantevoren al bepaald.

yep dat weet ik...maarja 2 goede techno feesten in een weekend ..tja als je verlies wil draaien moet je dat zeker doen (y) anders krijg je weer publiek dat komt omdat ze een prijsvraag hebben gewonnen :s
 
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 13 januari 2006 om 22:34:
anders krijg je weer publiek dat komt omdat ze een prijsvraag hebben gewonnen

ja dat zou me niks verbazen.

awakenings hoef zich geen zorgen te maken want dat is altijd uitverkocht.
carl cox & friends moet het maar proberen om het vol te krijgen.
maar we zullen zien ik heb het ook maar op de forums op awakenings site gelezen dat het misschien op dezelfde datum is, maar zoals ik al zei als ik zou moeten kiezen tussen awakenings of carl cox dan is mijn keus makkelijk gemaakt.
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 13 januari 2006 om 22:34:
..tja als je verlies wil draaien moet je dat zeker doen

Dat is het m juist, het moet.

Als je die datum hebt geprikt en je bereid alles voor (boekingen en dergelijke), dan kun je moeilijk alles gaan cancelen omdat je er later achterkomt dat er anderen zijn die ook een technofeest organiseren.

Zou misschien dus wel handig zijn als de organisaties wat overleg plegen?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 22:51:
maar zoals ik al zei als ik zou moeten kiezen tussen awakenings of carl cox dan is mijn keus makkelijk gemaakt.

idd, dat zeker, maar het lijkt mij ook niet een goede plan van awake om een feest te gaan geven op 8 april, want ik weet dat een groot gedeelte van de trouwe awake gangers dan in mannheim zitten:jaja: zoals ik:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 05:29:
idd, dat zeker, maar het lijkt mij ook niet een goede plan van awake om een feest te gaan geven op 8 april, want ik weet dat een groot gedeelte van de trouwe awake gangers dan in mannheim zitten

daarom is de 8e april ook gecanceled en verplaatst naar een anderen datum ,want dan zit een groot deel idd in Manheim:bounce:



:bier:
 
Uitspraak van technowaus op zaterdag 14 januari 2006 om 05:58:
daarom is de 8e april ook gecanceled en verplaatst naar een anderen datum ,want dan zit een groot deel idd in Manheim

oh ja?

op de site van dave clarke staat in zijn agenda dat hij 8 april op awakenings zal gaan draaien.
dan lijkt het me toch duidelijk dat het door gaat.

op steve rachmad zijn site staat dat hij ook een boeking heeft op 8 april, zal me niks verbazen als het awakenings is!
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op zaterdag 14 januari 2006 om 05:58:
daarom is de 8e april ook gecanceled en verplaatst naar een anderen datum ,want dan zit een groot deel idd in Manheim:bounce:

Dat was niet de eerste reden geloof ik ;)
Timewarp was al veel langer bekend dan CC&F..en toen bleek dat CC&F en Awake dus op dezelfde datum zouden vallen..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:23:
op de site van dave clarke staat in zijn agenda dat hij 8 april op awakenings zal gaan draaien.
dan lijkt het me toch duidelijk dat het door gaat.

op steve rachmad zijn site staat dat hij ook een boeking heeft op 8 april, zal me niks verbazen als het awakenings is!

kan best zijn dat ik t mis heb,mijn bron is ook niet 100% betrouwbaar:no:

mocht t zo zijn dan zorgen de namen Rachmad en Clarke voor weer een uiterst gedurfde line up :no: :gaap:
 
Uitspraak van technowaus op zaterdag 14 januari 2006 om 23:29:
kan best zijn dat ik t mis heb,mijn bron is ook niet 100% betrouwbaar

mocht t zo zijn dan zorgen de namen Rachmad en Clarke voor weer een uiterst gedurfde line up

The Advent komt er ook nog bij heb ik begrepen
Nope.. duidelijk naar Timewarp..

Daar nog nooit geweest en lijkt me super, bovendien regel ik de bus voor mijn vriendengroep dus ik moet wel haha, en vorig jaar CC&F kan toch niet overtroffen worden omdat we toen backstage haden en met hem zelf hebben staan praten..

dus nee, voor mij duidelijk een ander feest dan dit haha!
 
gelijk heb je ja, als ik iemand van mijn vrienden mee kreeg om naar timewarp te gaan dan had ik ook voor dat gekozen.
ik hou het op awakenings als het op die datum is dan.

misschien volgend jaar!
Ik wacht de line ups nog ff af :)
 
Uitspraak van Tish op zondag 15 januari 2006 om 01:23:
Nope.. duidelijk naar Timewarp..

Zeker weten.. hier nog een:D
ik hoop dat ze het dit jaar beter organiseren als de vorige keer en dat er wat meer geld wordt ingestoken want de vorige keer was het op de muziek na maar bagger.en ze moeten zeker niet die roze nichtenbox van vodafoon in de zaal zetten.dat was helemaal KUT!!!! maar we wachten af wat ons deze keer zal brengen?????
2005 was een klote feest, misschien dat ik dit jaar weer ga, maar ik betwijfel het....
 
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 20:09:
2005 was een klote feest, misschien dat ik dit jaar weer ga, maar ik betwijfel het....

Zolang er een space shuttle, zeehond of paard gaat ben jij er te vinden.

Tot dan :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 20:29:
Zolang er een space shuttle, zeehond of paard gaat ben jij er te vinden.

Tot dan laatste aanpassing 18 januari 2006 20:30

Lul.....


je hebt nog gelijk ook hahahaha
 
:x
ik denk dat ik wel een kijkje ga nemen!!!!
vorig jaar wel naar me zin gehad!!! later
Jezus wat zit die Brian Bout diep met zn hoofd in zn eigen reet zeg.

Moet je dat stuk eens lezen op www.udc.nl over Carl Cox & Friends :s
 
Mwa. 2004 was echt top, vorig jaar vond ik het al een stuk minder. Er was teveel reclame. Geen eens een lasertje. Geen sfeer. Ahoy is k-locatie. Nee denk niet dat ik hier nog een keer heen ga. Ondanks dat Carl zelf wel top is. Kies dan denk ik voor Awake. :-)
 
ik doe het gewoon zo.....de vrijdag naar awake,.....en dan lekker zaterdag naar die lekkere dikke techno neger :P lekker bouncen op de chill beats van die master Techno man
 
Ik hoop dat ie ibiza goeroe stevelawler nou is een x uitnodigt die man is echt the bomb....Wat die gasten in de space allemaal hebben laten zien is echt niet normaal, hoe gruwlijk VETT!!!!
Was er vorig jaar, en vondt t erg minder dat er geen enkele laser was, ook t geluid was niet overal goed.
Moet de rest van de line-up maar ff afwachten anders wordt t Awakenings of misschien Duitsland als er iemand voor te porren is om mee te gaan.
 
De line up van CC&F wordt toch deze maand bekend gemaakt??