Partyflock
 
Forumonderwerp · 827149

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hij staat weer in de agenda, Carl Cox & Friends.

Ben er nog nooit geweest, maar hoorde hem op de vrijdag van Dance Valley en dat klonk wel erg :kwijl:

Denk dus wel dat ik hier een kijkje ga nemen, wie nog meer?

En wie verwachten jullie nog meer op de line up (naast michel de hey)?
 
Oh daar ga ik heen... :cheer:

Is ook nog op m'n verjaardag :9
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 21:17:
Oh daar ga ik heen..:cheer:.

ja ik ook te gek hee :cheer:
en de rest van de line up?

of is die nog niet bekend?
Uitspraak van Soon. op maandag 14 november 2005 om 21:30:
en de rest van de line up?

of is die nog niet bekend?

Lees mn openingpost nog eens ;)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Valt gelijk met Timewarp!

Slecht gekozen van UDC! :D
als het tegelijk valt met Time-Warp, dan is de keuze snel gemaakt.

Time-Warp dus... :yes:
Inderdaad!

Keuze is niet zo moeilijk, want die dikke neger moet wel heel veel vrienden meenemen wil hij tegen de lijn omhoog van TW op kunnen!
dat zal hem toch niet lukken. en aangezien het weer in de ahoy is zal dat ook niet gaan gebeuren.

jammer maar helaas. :yes:
laatste aanpassing
Ik ben nu 3 keer naar Ahoy geweest om te feesten en alledrie de keren heb ik het erg naar mn zin gehad.

Vind het wel een chille locatie.
Carl Cox :lief: :kwijl:

Uuiteraard ben ik daar weer bij :bounce: :cheer: :D
I en II waren ook super (Y)!
 
Ckers ben ik er weer bij. Vorig jaar was ik in Italie op vakantie, maar dat jaar ervor was (y)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 22:01:
Vorig jaar was ik in Italie op vakantie, maar dat jaar ervor was

Deel 2 was nog in dit jaar! :)

*edit*

9 april om precies te zijn :9
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hassanova op maandag 14 november 2005 om 21:15:
Hij staat weer in de agenda, Carl Cox & Friends.

jep dat heb ik maar effe weer geregeld:D

zeker weten aanwezig!(Y)
Ben benieuwd, vorige line-up was leuk met Umek, Valentino en Voorn.
Carl Cox vind ikzelf niet zo vetjes!
Wazige gast die niet weet wat ie wil draaien, house gecombineerd met techno een beetje ti ta techno...

De Tiesto van de techno :)

Kanzyani was wel bruut afgelopen keer, maar draaide ook i.c.m. Umek minder hard dan normaal :(
Uitspraak van P-leej op dinsdag 15 november 2005 om 11:10:
De Tiesto van de techno

Das een compliment neem ik aan
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 11:18:
Das een compliment neem ik aan

Laten we zeggen zijn stijl is herkenbaar bij het grote publiek, dus wel een compliment voor Carl Cox ja
 
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Timewarp (Y)
Uitspraak van Default op dinsdag 15 november 2005 om 09:13:
Ben benieuwd, vorige line-up was leuk met Umek, Valentino en Voorn

Heel erg vet dus! :yes:

Maarja als het op dezelfde avond geprogrammeerd staat als Time Warp verlies je zeker te weten heel veel puibliek!

Line-up Timewarp:
Sven Vath
Chris Liebing
Richie Hawtin
Tiefschwarz
Disco Boys
James Holden
Ricardo Villalobos
Lexy & K.Paul
Kid Alex
Loco Dice
+ many more

:kwijl:
vind toch wel redelijk verschil in de feesten zitten hoor, Timewarp is dan ook wel Techno, maar ook Minimal en Electric :S

Carl Cox is techno en techhouse. Toch meer mijn muziek voor een hele avond.
bovendien vind ik het ook wel een verschil of je naar Duitsland moet of Rotterdam.

en tenslotte: The man himself, Carl Cox :kwijl:
wat er nog bij komt is gewoon leuk meegenomen (en was voorgaande jaren ook prima) :D

míjn keuze is dus echt heel simpel :cheer:
Ik heb echt geen verstand van techno.

Vond Carl Cox gewoon erg vet op de vrijdag van Dance Valley en vind Ahoy een leuke locatie, ben hier denk ik dan ook wel te vinden op 8 april
 
Hoop wel dat Umek weer komt, die gast is geweldig :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 18:00:
Vond Carl Cox gewoon erg vet op de vrijdag van Dance Valley

zo, dat was echt supervet! :bounce:
jammer dat ie naar binnen moest verhuizen door het #$%&weer, maar man, wat heb ik genoten van hem.

De zaterdag erna op DV ook weer trouwens :D

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 18:00:
Ahoy een leuke locatie

Ahoy heeft na zaterdag echt bewezen dat het een leuke locatie kan zijn. Heb er de vorige 2 CarlCox edities zeer goed ervaren en vooral afgelopen zaterdag, Armin Only was (Y)! Heb geen rottigheid gezien of gehoord, zeer relaxed publiek.
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 15 november 2005 om 17:55:
vind toch wel redelijk verschil in de feesten zitten hoor, Timewarp is dan ook wel Techno, maar ook Minimal en Electric

Carl Cox is techno en techhouse. Toch meer mijn muziek voor een hele avond.
bovendien vind ik het ook wel een verschil of je naar Duitsland moet of Rotterdam.

Mannheim is inderdaad voor het merendeel van de NL-ers verder dan R'dam maar het verschil in feesten en beleving is niet te verwoorden! Ooit op Timewarp geweest?

Maar ik vind het juist prima dat er een verschil van mening is, zou saai zijn als iedereen dezelfde interesses heeft en daardoor dezelfde feesten bezoekt. :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:13:
Hoop wel dat Umek weer komt, die gast is geweldig

True, true! :yes:
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 15 november 2005 om 18:45:
maar het verschil in feesten en beleving is niet te verwoorden! Ooit op Timewarp geweest?

Drukt dit verschil zich voornamelijk uit in de sfeer op het feest of de productie van het feest?
De sfeer op Timewarp is gewoon niet te omschrijven :lief: Echt te goed gewoon! Iedereen helemaal los en muzikaal gezien één vd beste sets die ik dit jaar gehoord heb; Dave Clarke :respect:

Nee, de keuze gaat zeker weten naar Timewarp!

Was sowieso al niet van plan om naar Cox&Friends toe te gaan :no: Allebei de keren al geweest en tis het gewoon niet!
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 19:04:
Drukt dit verschil zich voornamelijk uit in de sfeer op het feest of de productie van het feest?

Beide! Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk ook geen grote fan van de Ahoy ben als locatie.

Umek en Kanzyani staan wel in mijn favo rijtje wat betreft dj's maar ook zij kunnen mij niet naar de Ahoy lokken als het gelijk met TW valt! :)
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 15 november 2005 om 18:45:
Ooit op Timewarp geweest?

:no:

wil d´r wel een keer heen, als er in Nederland niet net op dat moment ook een onwijs goed feest is :yes:

Uitspraak van Kimmi op dinsdag 15 november 2005 om 19:25:
Was sowieso al niet van plan om naar Cox&Friends toe te gaan Allebei de keren al geweest en tis het gewoon niet!

want?
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 15 november 2005 om 19:53:
wil d´r wel een keer heen, als er in Nederland niet net op dat moment ook een onwijs goed feest is

Dan heb je 8 april 2006 dus een goede reden om naar Timewarp te gaan! :)
Alleen voor de sfeer zou ik niet naar Duitsland gaan, het feest zelf moet wat extra;s toevoegen.

Zoals een betere line up, betere locatie en/of beter geluid/licht/aankleding.
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 15 november 2005 om 20:31:
Dan heb je 8 april 2006 dus een goede reden om naar Timewarp te gaan!

en Carl Cox laten schieten?!
:D

Not a chance.... :no:

:flower:
 
timewarp zou me echt niet boeien om het te missen en trouwens in oktober 2006 is er weer een timewarp in praag, en daar zou ik veel liever heen gaan
dus kies ik in april gewoon voor ahoy:D
laatste aanpassing
want?

Ten eerste de lokatie is gewoon ronduit :| en het publiek wat in de Ahoy afkomt is ook niet van je het..

Eerste x dat ik op Cox was heb ik half gerend voor mn leven (wel wat overdreven) maar ik zat iig tussen een stuk of 6 rellen :| Bijkomend dat het publiek wat in de Ahoy komt ook niet echt super is; mis de enthousiasme, het juichen, gewoon het echte feestpubliek :lief: 2de keer idemdito.

Dan leg ik liever wat € neer om naar Mannheim te gaan, waar ik bijna gegarandeerd een GEWELDIG feest ga hebben :)
Uitspraak van Kimmi op woensdag 16 november 2005 om 09:52:
Eerste x dat ik op Cox was heb ik half gerend voor mn leven (wel wat overdreven) maar ik zat iig tussen een stuk of 6 rellen Bijkomend dat het publiek wat in de Ahoy komt ook niet echt super is; mis de enthousiasme, het juichen, gewoon het echte feestpubliek 2de keer idemdito.

zonde, heb er 3x echt een topfeest gehad, vooral afgelopen zaterdag.

Dat van die rellen is gewoon jammer, maar dat kan overal voorkomen. Ik geef je wel gelijk dat Rotterdam een vaak wat agressievere sfeer heeft en wat minder enthousiast dan bijv. Amsterdam ofzo. Toch heb ik daar zaterdag echt helemaal niets van gemerkt.
 
Make my day Coxie, hij staat in mijn agenda verankerd
YESSSS :)

Vondt het top dit jaar, wil het zeker niet missen volgend jaar
:bounce:



Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 16 november 2005 om 10:08:
Dat van die rellen is gewoon jammer, maar dat kan overal voorkomen. Ik geef je wel gelijk dat Rotterdam een vaak wat agressievere sfeer heeft en wat minder enthousiast dan bijv. Amsterdam ofzo. Toch heb ik daar zaterdag echt helemaal niets van gemerkt.

Inderdaad (y)
Ik heb daar in april met Cox & Friends deel II niks van gemerkt, en afgelopen zaterdag ook niet. Ik geloof niet dat het uitbreken van knokpartijtjes nou zo locatie gerelateerd is. Weet dat er 2 jaar terug wel geknokt is bij Cox, maar om dat nou op Ahoy af te schuiven vindt ik wel erg makkelijk :)
doegie
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 15 november 2005 om 20:37:
Alleen voor de sfeer zou ik niet naar Duitsland gaan, het feest zelf moet wat extra;s toevoegen.

Zoals een betere line up, betere locatie en/of beter geluid/licht/aankleding.

Timewarp;
Betere Line-up; duidelijke zaak voor mij iig wel...
Betere Lokatie; in vergelijking met Mannheim valt Ahoy in ut niet
Beter Geluid; voor degene die zijn geweest is dit waarschijnlijk ook één van de redenen om weer te gaan....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 10:28:
Ik geloof niet dat het uitbreken van knokpartijtjes nou zo locatie gerelateerd is. Weet dat er 2 jaar terug wel geknokt is bij Cox, maar om dat nou op Ahoy af te schuiven vindt ik wel erg makkelijk

nee ligt meer aan de stad waar het gegeven wordt :/
 
Artiest Fie
Ik wil zeker heen :kwijl: lijkt me super feestje en goede locatie he :D
 
Uitspraak van Kimmi op woensdag 16 november 2005 om 09:52:
en het publiek wat in de Ahoy afkomt is ook niet van je het..

wat n onzin.. ten eerste is de sfeer altijd erg relaxt in ahoy (mijn ervaring) ten 2e komt publiek niet af op n locatie maar op n feest :S ik ga toch ook niet naar n hardcore feest (wat absoluut mijn stijl niet is) wat toevallig in de HMH wordt gegeven omdat dat zo'n geweldige locatie is..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kimmi op woensdag 16 november 2005 om 09:52:
Bijkomend dat het publiek wat in de Ahoy komt ook niet echt super is; mis de enthousiasme, het juichen, gewoon het echte feestpubliek

duidelijk niet bij Armin Only geweest zaterdag :cheer:
laatste aanpassing
duidelijk niet bij Armin Only geweest zaterdag

Ben op genoeg feesten en verschillende lokaties geweest, maar wat ik op TimeWarp meemaakte :lief: Echt iedereen helemaal gek; juichen, gillen, de handjes de lucht in, gewoon helemaal los (Y) Kunnen Nederlanders zeker wat van leren..

Beter Geluid; voor degene die zijn geweest is dit waarschijnlijk ook één van de redenen om weer te gaan....

:kwijl: Inderdaad! En ook gewoon overal goed zuiver geluid! En het mooiste; je had achteraf gewoon geen piep in je oren..

Timewarp :lief:
 
Inderdaad DJ Fie (y)
afgelopen jaar geweest, Carl Cox Top Dj Rotterdam ahoy kut, feest voor wie kan er zo boos mogelijk kijken en zoveel mogelijk ruzie zoeken.

TIME WARP word hem die dag heerlijk:yes:.
'' zo moet een feest zijn 1partyminded. 1 ding feesten en dat tot zondag middag 16:30 :respect:.

Mannheim:yes:
 
Uitspraak van Minimaliseren69 op woensdag 16 november 2005 om 19:06:
afgelopen jaar geweest, Carl Cox Top Dj Rotterdam ahoy kut, feest voor wie kan er zo boos mogelijk kijken en zoveel mogelijk ruzie zoeken.

dan ga je lekker niet, ik wel :cheer: :D
Mensen ik zou t graag op prijs stellen als het niet TE veel een 'carl cox & friends vs time warp topic' zou worden.

:kots:
Don't worry, CC&F is ook geen partij voor Timewarp! :)
 
Uitspraak van da_renzo op woensdag 16 november 2005 om 21:03:
Don't worry, CC&F is ook geen partij voor Timewarp!

:frusty:

:dood:
laatste aanpassing
 
:X
 
Uitspraak van da_renzo op woensdag 16 november 2005 om 21:03:
Don't worry, CC&F is ook geen partij voor Timewarp!

ga dan lekker in een ander topic lopen zeveren vriend (Y)