Partyflock
 
Forumonderwerp · 761988
 
Yo,

Ik ga binnekort naar Masters Of Hardcore. Dit word me eerste keer omdat ik de andere keren het geld er niet voor had. Maar nu wil ik weten wat wel en niet gedragen mag worden op dat feest.

Mag een petje? bijvoorbeeld...

Groeten Prevolution
 
de polcie van het nieuwe MOH feest

»don´t dres up like a fucking wazi, dressed up clowns will not be tolerated«

hoezo we willen van dat kut imago af
En of ze het doen is deel 2...

reken er maar niet op :nee:
 
daarom ga k der ook niet heen :P
Mag een petje? bijvoorbeeld...

Mobieltjes zijn deze x ook niet toegestaan:gaap:
laatste aanpassing
Mobieltjes zijn deze x ook niet toegestaan

ja dat hoorde ik ook ja, best wel kut zeg!!!
 
ausies en cavellos mogen niet net zoals vorige keer :P
laatste aanpassing
oe verwa mag da nie???????alle als ge dan mensen leert kenne.tssssssss kut organisatie,overal ter wereld verdelen ze kaarten maar in belgie nie
TERRORRIZER ZEI:
draag gewoon wat je wil
een shirtje van masters, of polo'ke van fred perry of lonsdale, spijkerbroek en je maxies, is geen probleem hoor,
moet je idd niet met kisten gaan ofzo... gewoon opnieuw lekker losgaan op masters...

Ik zeg:
IK GA GEWOON IN MN LEGERBROEKKIE!!!
en anders gewoon in een spijkerbroekkie..
laatste aanpassing
gewoon een juh ausie en juh nikies der onder en stampuhh maar heb er ook kk veel zin in:D
Mobieltjes zijn deze x ook niet toegestaan

whehe das nou jammer :[
 
GaBbErTeEf_PATJUH.. AllEs GoEd??

:D:D:D:D:D

haha wel blij dat je net naar binnen mag ofniet? :X
laatste aanpassing
ik denk dat ze je weer naaien met een aus aan .. ken je naar de kluisjes en weer 2 uur wachten :@
...whatsnext...
Ja met mij gaat alles ok..
Met jou ook?

Ben echt wel blij dat ze me nu niet kenne weigeren..
alleen met de dress-code..
je mag toch wel een legerbroek aan??
Want op kleine feesie mag t wel altijd..

trouwens xXalluXx w'rom geen mobieltjes??

Heb verder trouwens ook nooit problemen gehad met lonsdale ofzo.. (K)ies mij
laatste aanpassing
 
Artiest Rednoize
ik zit aan te denken of ik nou mijn nikes mee neem of kisten :S

kisten zijn lekker en voel je niks van als ze op je voeten stampen en nikes wel en nike worden vies :s
 
Nikes vind ik persoonlijk veel mooier. En je kan ze grotendeels toch weer schoonmaken.
laatste aanpassing
jah mooi doe nah maar gewoon juh nikes aan dat's veel mooier:D:D:D:D
op nikes ken je teminste hakkuh
hakkuh rules :respect:
 
Jaa helemaal mee eens al&gater! Op je nikes ken je relaxed hakkuh :bounce:
hoezo zijn mobieltjes ineens verboden op MOH? weet iemand waar ik het reglement kan vinden?
trouwens xXalluXx w'rom geen mobieltjes??

veroorzaakt te veel storing, daarom was het geluid ook altijd zo zacht.
waarom is dat bij andere feesten dan niet het geval?
 
W8 ff ik mag dus niet eens een mobiel mee naar binne nemen... dat is wat ik er nu uit lees. Ik d8 dat je geen foto's ermee mocht maken... hmhmhm
ja, idd. Dat lees ik dus ook :vaag: Snap er nix van... zoiets sufs heb ik nog nooit gehoord! En wat dan als je iemand kwijt bent.... Ik kan echt nie zonder me foon!!
ik zou anders het topics nog eens goed doorlezen :yes:
euhm... waarin wordt gezegd ´mobieltjes mogen dit keer ook niet´ ?????? Heb je toevallig een link naar het reglement? Kan ut nie vinden op mastersofhardcore.nl
haha meen je dat nou? :/ moet je ff vragen aan diegene die het beweerde, niet aan mij.
maar jij beweerde da een mobiel ´teveel storing´ veroorzaakt... :s ik snap er geen k*t meer van.. laat maar....
whahahahaha geen mobieltjes :D:D:D:D
laatste aanpassing
ja GabberPinda4Life heeft volgens mij toch gelijk waar heb ik het nunet gelezen
laatste aanpassing
 
joh al dat gezeik over een kledingmerk! er bestaan niet eens meer nazi's of wat dan ook neej het zijn lonsdalejongeren geworden!:frusty: gaat helemaal nergens meer over!
lonsdale kunnen ze wel gaan verbieden maar die sukkels die er iets achter zoeken vinden dan toch wel een ander merk waar ze iets van kunnen maken...
joh al dat gezeik over een kledingmerk! er bestaan niet eens meer nazi's of wat dan ook neej het zijn lonsdalejongeren geworden! gaat helemaal nergens meer over!
lonsdale kunnen ze wel gaan verbieden maar die sukkels die er iets achter zoeken vinden dan toch wel een ander merk waar ze iets van kunnen maken...


precies zoiets als kappa :S
kappa??? :s Oow jee... ;) Wel stoer: ´de Kappa en Lonsdale jongeren hebben zich verenigd... het gevaar wordt alsmaar groter´ :p
ik zeg alleen dat ik dat las in de krant of op internet van die jongeren in venray in zo'n interview.

van als lonsdale verboden werd dat ze kappa gingen dragen
 
ohw... en wat hebben ze daar nou weer van gemaakt dan...???
laatste aanpassing
ja dat had ik ook gelezen
 
joh zo zie je maar..je schiet er toch helemaal niks mee op..en ook al zeg je dat je er zelf niks achter zoekt word je toch niet geloofd :[
kut allachtoon per persoon afmaken

w8 ik heb het gevonden zet er zo de link op
ik citeer:
"Lonsdale verbieden heeft geen enkele zin. Dan gaan we Kappa dragen. Kut Allochtonen Per Persoon Afmaken."
nja dan doet ie het niet :S
laatste aanpassing
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd03.jpg
mja boeiend :/
laatste aanpassing
mhuahahahahha, zoals je ziet ja, verbieden heeft totaal geen zin...
 
Hahaha :P
 
het is gewoon bullshit ik ga in de kleren erheen die ik aan wil en als ze commetaar over hebben hebben ze pech gehad want de vorige keer kon ik me ausie ook aan en alles dan mag het nu ook gewoon alles wat je niet mag meenemen neem ik gewoon mee het is gewoon achterlijk wat ze nu doen het is nu tien jaar en nu ineen keer mag je niks meer ach ja ze weten niet wat ze willen nou ja we zien wel hoe het loop anders neem ik gewoon me legerbroek mee en polo shirtjes enn dan zien we wel wat er van gaat komen rolatorsssss
 
lkkr in me spinnewebblouse mag ut nie in me blote barst en fuck off me tle gaat mee en een fototoestel is nei toegestaan en wegwerp camera's worden er niet verkocht was vlede jaar ook al zo!
Die gare lui in Brabant en Limburg met hun grote muil omdat daar amper buitenlanders wonen verpesten het voor ons allemaal. met hun blije woord betekenissen en stoere praatjes waar wij helemaal niks mee te maken hebben, zielige kinderen zijn het:S
wtf is het nou weer voor onzin dat telefoons verboden zijn:S
 
net zoals ut gerucht van vlede jaar kiste zijn verbode :S