Partyflock
 
Forumonderwerp · 761988
 
Yo,

Ik ga binnekort naar Masters Of Hardcore. Dit word me eerste keer omdat ik de andere keren het geld er niet voor had. Maar nu wil ik weten wat wel en niet gedragen mag worden op dat feest.

Mag een petje? bijvoorbeeld...

Groeten Prevolution
 
Dat lijkt me wel leuk bij 15jaar bestaan ofzo dat je in ieder geval in trainingspak moet komen :jaja:

Geen spijkerbroeken e.d. en sportschoenen verplicht:[
 
-aussi jas
-aussi broek
-witte sportsokken(ja hoor ze zijn weer terug hahaha)
-oxbow t-shirt
-zwart heuptasje
-zonnebrilletje
-sportschoentjes
-babyspeentjes(oke oke das wel erg blij)maar wel grappig
-een plastic hamer(pas op dat ie niet leeg loopt)
-een kale kop natuurlijk(bijna vergeten)
-zorg voor een bezweet lichaam
-zorg voor een leuke en vrolijke uitstraling
(dus niet zo serieus als me forum foto)
dan weet ik zeker dat het een hele goeie sfeer word!!!!
SOMMIGE DINGEN MET EEN KNIPOOGJE NATUURLIJK!!!!!!!!
laatste aanpassing
 
Ben het niet eens met het oxbow t-shirt :nee:

Er hoort natuurlijk wel een t-shirt of longsleeve onder van een label (het lieft een hele oude zoals Dwarf records ofzo)
Of van je favo groep/dj (natuurlijk van een oude zoals The Dreamteam) :jaja:
En natuurlijk doe je hem na een uur al uit omdat het zweet over de donder gutst B)
 
oke een longsleeve past misschien wel
beter in het rijtje:-)
maar oxbow is dan iets persoonlijks
iets wat ik toen der tijd graag droeg:-)

en tja het shirtje gaat toch uit,
kan men net zo goed naakt gaan..
kan opzich een grappig gezicht zijn...
....iedereen naakt...hahahaha
 
Naakte zwetende kale gabbers :kwijl:
Alleen is zo'n zwiepende piemel geen porum denk ik :$
 
hahahaha denk het ook niet
maar als ie nou ook kaal is.dan klopt het plaatje
van kale zwetende gabbers wel :-)
 
Lijkt me pijlijk ook :s
Loopt er nog effe per ongelijk iemand met een brandende peuk langs :x
laatste aanpassing
 
ja niet echt prettig nee..
laten we het maar gewoon bij een trainingsbroek
houden en het shirtje uit dan!!

het is ook zo lullig gezicht ja lijkt mij zo!!
denk dat ik binnenkort maar us een aussi broek
ga aanschaffen nu de mijne helemaal versleten is!!
 
Al mijn australian en cavello broeken zijn ook naar de klote (versleten) :(
Ik heb nog wel een Cavello broek maar die is zo verschrikkelijk groot dat ie eigenlijk niet zo lekker zit :s

Maar m'n jasjes zijn nog wel in prima staat :jaja:
ik bied 5 eus :P :vaag:

tis hier geen marktplaats heh :[
ik raad je aan niet naar MOH te gaan :D
tenzij je van hardstyle en commerciele shit houdt dan moet je wel gaan :D

ik zou je kisten aandoen met witte veters en broek oprolle enzo dan kom je zeker binne :vaag: :o

Nooit naar een feesje geweest zeker he:o????
Op MOH is t niet veel anders dan andere grote feesten hoor dusjah.....:vaag:
 
maar mijn jasjes zijn nog wel in prima staat.

wees er zuinig op meissie!!!!

grmmmmmmm ik heb er nog maar 1 met een gat erin
en hangertje eraf...maar ik zal hem trouw blijven
en trek hem nog zeker aan...andere jasjes zijn verloren
gegaan(niet dak er nou zoveel had)snik snik...
ik ga maar us wat 2hands zaakjes af en op internet
rondneuzen...groetjes met speciaal voor jou
een ouderwedse gabbergroet:-)
heb 2 pakken en nog paar losse broeken en jasjes en ben dr ook erg zuinig op haha :)
whahahaha wat een lol

een gabber die gaat vragen wat je wel of neit mag aantrekke:P

egt trek gewoon aan wat jij rielekst vind en niet iets om erbij te horen
 
De hele vraag ging eigenlijk erom of je een petje op mog :P Want ik weet egt wel wat wel en niet mag op dat ene dingetje na... :$ Want bij alle feesten waar ik ben geweest mocht dat egt niet! Maar ik hoorde zoiets dat het bij MOH wel mocht, dus ik denk vraag het ff.
wat boeit dat nou weer
doe je dr toch geen op voor de zekerheid :o
bij moh kom je altijd binnen. . . gelukkig ga ik niet
haha ik ook niet:p
wat een kutfeest zeg:o
ben dr nu 6 keer geweest en vond ze allemaal zwaar zwaar tegenvallen:o vooral die laatste in de Thialf:o echt geen Masters of Hardcore maar Masters of Hardstyle:s
in het beursgebouw was wel kk aso ! en daardoor viel thialf wel wat tegen.. maar nou bestaat moh 10 jaar dus moet wel een fucking rielax feest worde
 
Dat d8 ik ook
 
van mij mag je best een petje dragen hoor!!!
in een lons??
is dat weer wat nieuws ofzo :vaag: ??
 
ga naakt weet je zeker dat je niet geweigerd kan worden want van die kledings voor schriften klopt nooit wat.

de laatste x kwam je er niet eens in met een ausi,gebrijde trui, of een trui van een merk als rebok of zo


(K)
 
idd geen master meer
laatste aanpassing
 
totale gektUUU, back in time ausie gektUUUUUH.:bounce:
 
:bounce:
»Satanica« 31 maart 2005 18:52
Lonsdale
-Geruite bloesjes en dergelijke gewoon moeten verbieden

»Satanica« 31 maart 2005 19:55
Dus ik zou willen dat bovenstaande lijst word verboden op feesten, en zelf paradeer ik er ook mee rond?!

Weleens van logica gehoort?






Ik ben de logica hier ff kwijt inderdaad. ;)
laatste aanpassing
 
She-devil:
Ten eerste:
Is de bovenste foto uit 2000 (we zijn nu onderhand 5 jaar later schat %) )

Ten tweede:
Is de onderste foto een overhemd van de C&A (kijken kan ook geen kwaad :s )
En ben ik ook de beroerdste niet om me aan een dresscode te houden.

Ten derde:
Mijn kledingkeuze heeft niks met dit forum onderwerp te maken.
Even ter herinnering:
Wat mag je wel/niet dragen bij Masters Of Hardcore?

Daarom ik ben er niet van gedient dat je 2 foto's van mij hier plaats in dit forum.

Ik verwacht dat als je dit PBtje leest dat ze zo vriendelijk bent om het aan te passen en de foto's weg te halen.

En tot slot:
Zoek maar lekker iemand anders om over te zeiken want bij mij gaat dit je niet lukken.
laatste aanpassing
Ze zouden moeten verbieden om te verbieden wat je wel en niet aan mag op een feest!!!!
 
Haaha lol.

Owja en hou het is gezellig wil je. Waarom zeiken mensen elkaar af. Vet kansloos. Ik geef je gelijk hoor Satanica.
 
Je zou toch denken dat iemand van 30(+) wat beters te doen heeft :gaap:
 
Hahaha
Allemaal Knetter wous in je auss!!(punt aus):D

nog niet uitgekeken op lonsdale enz?? wat is er nou geniaaler als een cavello of aussie!?

Nix geen gezeur aussie terreur muahaha.

enneh.. voor de mensen die geen aussie of cavello's meer hebben: ZE ZIJN ER WEER HOOR!!! kijk maar ff goed rond bij londen, project 43, u.s wear enz enz enz....
 
Op Thunderdome - A Decade zag je best wel wat aussies....
Kickuh!
Om maar even on topic te blijven. Dezelfde regels als bij Outblast gelden bij MoH. Deze regels zullen voor het evenement nog bekend gemaakt gaan worden dmv nieuwsbericht op alle sites. Hier even het bericht wat er bij Outblast stond:

Huisregels:
Er is bij een aantal mensen nogal wat onduidelijkheid mbt de kleding voorschriften. Zoals in de flyer reeds gemeld, willen we alleen party people binnen hebben. Mensen die komen om te feesten, zonder verdere bijbedoelingen. Hier wordt streng op toegezien door de security.
- Geen kisten met witte en of rode veters
- Geen opgerolde broekspijpen.
- Geen bretels.
- Geen kettingen/sieraden etc. met racistische beeldmerken.
- Geen rood-wit-blauw
- Geen voetbal shirts
- Geen pogo


Mensen die in het Beursgebouw zijn geweest kunnen hierover meepraten. Er word door een speciale beveiliging streng toegezien op deze regels.

Daarnaast is er net zoals in het Beursgebouw een speciaal stil beveiligings team in de zaal actief die zich alleen maar met dit soort dingen bezig houd. Mocht je binnen nog wel met opgerolde broekspijpen lopen, pogo'en of een rood-wit-blauw ding of wat dan ook sta je gelijk weer buiten. Bij het Beursgebouw is dit afgelopen keer ook gebeurd. Mensen worden zonder pardon weer naar buiten gezet als je je niet aan de regels houd.

Daarnaast wil Art of Dance niet geasocieerd worden met racistische uitlatingen en treed erg streng op.
wat een bagger bende .de regels van masters zijn echt brak en dan Durven ze het ook nog een hardcore feest te noemen !de muziek was er de vorige x ook al niet naar en met die regels trek je zometeen hip hoppers en juppies masters de groetten !!
gewoon in lonsdale en spijker broek met nikies.
altijd goed.

een mooie ausie kan ju toch niet meer kopu
 
Fout!
Ik heb al wel weer wat mooie aussies zien hangen hoor in de winkel....
Het begon gelijk weer te kriebelen!
 
ja idd wou net zegguh...hiero bij london hangt t ook alweer aan de rekken...:yes:
 
Wtf is dat eigenlijk... waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven dan als je niet gewoon de kleren mag dragen die je wil dragen? Er zijn ook partypeople die ook kisten dragen en geen hommelus maken... kansloos
tjah PREVOLUTION daar heb ik me al zoooow vaak kwaad om gemaakt majah t is nou eenmaal zo:S
Wtf is dat eigenlijk... waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven dan als je niet gewoon de kleren mag dragen die je wil dragen? Er zijn ook partypeople die ook kisten dragen en geen hommelus maken... kansloos

Groot gelijk, en das hetzelfde met die hele Lonsdale kwestie van nu... Ik woon in Veghel, das vlak bij Uden, dalijk wordt het bij ons ook nog verboden.. nie te geloven zeg. Net of je kledingstijl er iets mee te maken heeft!
 
Ik las laatst al dat er een "Lonsdale gevecht" werd gehouden :frusty:
Ja, pff echt iedereen scheren ze over een kam. Hier in Brabant lopen zelfs de grootste boeren (die dan misschien wel van hardcore houden) nog met Lonsdale! Die doen gewoon geen vlieg kwaad! Grr... ik kan me dr zo boos om maken dat 'de media' iedereen met Lonsdale aan dan maar zwart maakt.... grrr :@
 
Daarnet met het nieuws:

Jongeren die een hekel hebben jegens allochtonen die allemaal het merk Lonsdale dragen... :s
Bah!
Wtf is dat eigenlijk... waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven dan als je niet gewoon de kleren mag dragen die je wil dragen? Er zijn ook partypeople die ook kisten dragen en geen hommelus maken... kansloos


de hardcorescene is in het verleden vrij kapot gegaan door al die kutnazis dus laten ze alsjeblieft de naxis buiten houden.
Roze beenwarmers mogen wel :yes:
als je er niet mee geassosieerd wil worde .. draag je toch gewoon geen lonsdale !