Partyflock
 
Forumonderwerp · 738309
 
Eerste namen:

Sven Vath, Rush, Carl Cox, Chris Liebing, Josh Wink, Richie Hawtin, Adam Beyer, Ricardo Villalobos!

(Y)
Aha ok. Tjah op zich wel handig. Maar dan moet je zovaak lopen naar de bar :)

En merk je echt zo erg het verschil. Zou juist denken dat je broek en schoenen gewoon even vies blijven omdat het meer gaat om drinken morsen enzo en daar lopen mensen doorheen en zo wordt de vloer dan smerig.
Jah ok je staat wat minder op bekertje. Dat is wel lekker.
Het is niet verplicht om je beker weg te brengen, maar als je hem op de grond gooit zijn er altijd wel mensen die hem wel voor je willen wegbrengen ;)

En je merkt het zeker! Mn schoenen zijn echt vet schoon gebleven. Normaal gesproken kan ik na elk feest weer gaan boenen, maar dat is nu niet nodig.
Worden die bekertjes ook weer hergebruikt eigenlijk. (op het feest gelijk bedoel ik, snap best dat ze later weer gerecycled kunnen wordne) Op zo'n feest weet je nooit wat er in zo'n bekertje heeft gezeten of wat er mee gebeurt is :) Dan mogen ze m wel goed schoonmaken
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Denk dat het uit financieel oogpunt voor een organisatie veel interessanter is.

Punt 1, minder schoonmaakkosten, alhoewel, bezem moet toch getrokken worden. Laten we zeggen sneller.
Punt 2, bekers hoeven minder vaak aangeschaft te worden.
Punt 3, heb het idee dat mensen hierdoor meer drinken. Anders sta je daar met een lege beker in de hand. Ik persoonlijk zie hem toch het liefst gevuld :)

Nadeel is wel dat als je continu met dat bonnetje loopt te klooien, als je voor meerdere mensen wat te drinken gaat halen is dat wel beroerd. Tevens kan ik me voorstellen dat waarneer je eindje heen bent het wel eens lastig kan zijn :)
Wat een feest.....
Eerste helft van het feest niet echt kunnen genieten.
Bij Rush was het wel leuk Bailey ook wel voor de rest weet ik tot koze niet meer wat en wie ik allemaal heb gezien.
Koze draaide ook een zeer verdienstelijk setje.

Maar vanaf het moment dat Karotte achter de decks ging begon het feestje pas echt lekker te worden.
Superlekkere platen die echt en dan vooral bij die duitsters echt voor een feestje zorgen.
Alleen maar blije mensen gezien daar.

Daarna Hawtin en villalobos ubergeile set damn achter mekkaar steeds vettere nummers en met een baslijnen...

Echt uiteindelijk toch echt een heel vet feestje gehad veel leuke mensen gezien en gesproken, en om 1 uur rustig vertrokken.
Worden die bekertjes ook weer hergebruikt eigenlijk


ik weet niet wat ze met die bekertjes hebben gedaan. het waren wel hard plastice bekers, dus denk dat ze die hebben omgespoeld en weer hebben hergebruikt.
als je het flesje water inleverde gooiden ze die zelf weg.
Maar volgend jaar WEL een ander hotel Geen formule 1 meer, wat een brok ellende die vent pfffff


Ik zag jullie nog staan bij die vent,wat een etterbal he,hij kon alleen maar schreeuwen,hebben jullie wel nog een kamer gekregen?
laatste aanpassing
Heb veel nederlanders gezien die het bekertje gewoon op de grond gooiden. ( ik ook O:) ) En die gare duitsers maar graaien. Je zag sommigen ook gewoon op speurtocht naar bekertjes en bonnetjes :|
En die gare duitsers maar graaien. Je zag sommigen ook gewoon op speurtocht naar bekertjes en bonnetjes


t blijven zwervers,t was me eerder bij N1 ook al opgevallen.
Ook kwamen ze steeds bedelen om peuken en een slokje water:[
Ja echt hé :O DO YOU HAVE XTC, vragen om peukies terwijl ik nie eens rook :frusty: En idd drinken.. pffff wat een volk..

maarja qua feesten en geluid :respect:
maarja qua feesten en geluid :respect:


Ich liebe Deutschland:d
Deutschland uber alles! Nahjaa alleen qua feesten en muziek dan maar ;p
 
Artiest Gohan
Echt een abnormaal vette nacht gehad. Begin van de nacht was behoorlijk gaar was al om 21.00 binnen en de muziek was toen niet echt om over naar huis te schrijven.
Stuk van Monika Kruse gezien maar dat was echt te triest voor woorden.Toen een beetje heen en weer gelopen tussen de verschillende zalen. Rush was wel vet om weer is te zien. Maar eigenlijk begon het feest voor mij pas echt bij de set van Koze. Wat draaide die man gruwelijk vette platen. Daarna kwam karotte, hulde voor deze man wat een super set de zaal ging echt helemaal loos. Hij wist echt voor een super sfeer te zorgen daar.
Na karotte richting Hawtin gelopen, had hier echt na uitgekeken en had behoorlijk hoge verwachtingingen. Maar deze werden echt ruimschoots waargemaakt. Wat een bizar goede set, ben elke keer weer verbaads over zijn Dj kunsten.
Hawtin was echt het absolute hoogte punt van de avond. Later op de ochtend schoof Villalobos ook nog aan en draaiden ze samen verder.Het publiek ging echt helemaal uit z'n dak.Karotte was inmiddels ook op het podium geklomen en het werd echt een bizare freak show. Karotte riep ook nog om dat ze tot 17.00 door zouden gaan.Helaas vertrok onze bus om 14.00 uur dus moest toen echt gaan.
Echt een geweldige nacht/dag gehad
Ben nu net thuis.

:respect: 2 Timewarp

Dit is serieus 1 van de gekste feesten die ik heb meegemaakt.

Zaterdag met de auto vertrokken richting Mannheim.
Ik had altijd al veel verhalen gehoord over controles maar nog nooit meegemaakt. Nou dit keer heb ik het geweten. In Mannheim werden we aan de kant gezet. Iedereen uitstappen en gefouilleerd worden. Daarna alle tassen en in de auto doorzocht. Gelukkig voor ons was er niks te vinden :p

Na deze controle even gezocht en verkeerd gereden, kwamen we om 22.30 aan bij het formule 1 hotel. En ja hoor de receptie was maar tot 22.00 geopend.

Na toch maar even te hebben gedoucht in de taxi naar Timewarp. Soepele entree die erg vlot verliep. Fouilleren was een lachertje. (Dat was dan ook goed te merken op het feest zelf)
Garderobe ietwat prijzig (2 eurie).
Eenmaal binnen aangekomen waren we in de hemel beland. Wat een geweldige lokatie voor dit feest.
Alles klopte gewoon. Ik heb bijna alleen maar goede sets gehoord. Begonnen met Timo Maas.
Daarna een hele rij afgewerkt.
DJ Hell - verrassend
DJ Rush - Hard (net iets te)
Sven Väth - Te geil :kwijl:
Chris Liebing - Goed te doen
Mauro Picotto - (Y) zeer lekere set
Pascal FEOS - Wat een rare (positieve zin) techno
Hawtin & Villalobos - :respect: :kwijl: (Y) Hemels

De laatste uurtjes lekker in het zonnentje gezeten met op de achtergrond Toni Rios. Het was gewoon geweldig.

ER zijn wel enkele minpuntjes maar die vallen totaal in het niet bij de pluspunten.

Timewarp :respect:
Artiest Dacato
Goddamn! :cry:
heb echt wat gemist zo te zien....goffer :@
JA.

t'was weer leuk in mannheim.
ben blij dat ik thuis ben en was een vet feest

heele maal toppie (Y)
Artiest Manzel
Net als vorig jaar weer een geweldige ervaring. Het feest tot 6.15 was al helemaal geweldig(Leila Abu-Er-Rub,Ricardo Ferri,Moguai,Hell:respect:,Alter Ego) en daarna HAWTIN!!!!!. Kon hij zijn meesterlijke set van 2004 overtreffen.......jawel hoor en hoe. Telkens als ik maar een beetje vermoeid werd gooide hij weer een plaatje erop waardoor ik maar niet stil kon staan. Ik kan niet meer zeggen dan volgend jaar weer.

Btw, weet iemand nog tot hoe laat de afterparty in zaal 3 is doorgegaan???
laatste aanpassing
was vet feestje :yes: dj rush was errug vet :D(y)

wat een mafkees bij het formule 1 hotel :s
 
Btw, weet iemand nog tot hoe laat de afterparty in zaal 3 is doorgegaan???


Hoorde iets van 17.00 ofzo, maar moest zelf helaas om 14.00 met de bus mee.
Sodeju zeg, check die waardering dan op PF! 48x geweldig en 5x goed!

Zeker een tof feestje geweest! :) Ik kreeg de zondag bezoek ivm verjaardag dus heb toch maar besloten niet te gaan, kan ook niet zo goed tegen lang in de auto zitten...maar misschien volgend jara tochj maar eens overwegen iets te fixen met een hotelletje ofzo.

Leuk hoor, al die positieve reacties. :) (l)
check die waardering dan op PF! 48x geweldig en 5x goed!


het verbaast me nog dat er 5 x goed bij staat;)
Verbaast me dat er geen azijnpissers tussen zitten :)
Verbaast me dat er geen azijnpissers tussen zitten
:s

azijnpissers?
Mensen die overal wel wat op te zeiken hebben :)
Mensen die overal wel wat op te zeiken hebben


Ik ben een Limburger daar kennen ze dat woord niet;)

maar ja wat wil je zeiken als er niets te zeiken valt:no:
laatste aanpassing
 
Dat acht ik ook onmogelijk, de minpunten die er waren verdwijnen echt totaal in het niets bij dit feest
 
:/ ik mis TimeWarp ernstig! Ben nu maar ff aan t funken op een Hawtinset van half jaar geleden: ook errug lekker! :D
Ik heb t setje van Dave Clarke van afgelopen zaterdag opstaan :p,krijg gelijk weer een flashback,vooral bij de plaat van Pacou-last man standing:bounce:
laatste aanpassing
 
Het ging door tot 15:45.
wat kwart voor 4,dat zijn nog eens tijden:d
Wow wow wow wow wow wow wow WAT een feest!! :|
Die duitsers weten echt wat feesten is!!

Ik vond het geweldig, ondanks de lange en warme busreis zonder muziek..

Voelde me vanochtend echt heeeeel erg beroerd en inderdaad, alles aan mijn lijf doet pijn maar oh het was het zo waard!!

Volgend jaar zeker weten weer!! :jaja:


(L)
Het ging door tot 15:45.


Dat zou men dood zijn als ik tot kwart voor 4 bleef :jaja: haha..
doet bijna pijn in mijn techno-hart om al die mooie, positieve reacties te lezen....damn, wat heb ik gemist afgelopen weekend :/
Dat ze maar eens een awakenings tot 15.45 laten doorgaan:p,
maar dan kan t volgens mij nog niet tippen aan bijv. Time Warp of Mayday.
Wat was het geweldig.... ongelofelijk gewoon!!!

Na vorig jaar was ik bang dat het nu gewoon wel tegen moest vallen omdat het toen al zo geweldig was... maar het bleek gewoon mogelijk.. het was nog GEWELDIGER!!!

Met stip op 1, bijna 7 uur lang Richie Hawtin.... echt een geweldige set!!! Het geluid was perfect, de lasers waren super en de sfeer was helemaal goed :D

IK WIL TERUG!!!
He technowaus we hadden wel de kamer, maar de volgende morgen weer rellen over ontbijt echt een pokke vent!!!!!!!
Dus echt geen formule 1 hotel meer!!
jah vorig jaar was het dezelfde die vent en die vrouw niet normaal :d had het dit jaar ook wel mee willen maaken maar jammer genoeg met de bus gegaan verder een top feest


(Y)


mensen die niet gegaan zijn volgend jaar HEEN GAAN :p:p
die dikke vent met die baard en dat ouwe wijf van hem,wat een vreselijke mensen *kotssmiley*
ik heb me dood gelaggen vorig jaar whahahha we hebben ze echt goed gek gemaakt :D:D:D:D
ik heb me dood gelaggen vorig jaar whahahha we hebben ze echt goed gek gemaakt


daar was weinig voor nodig ook zeker;)

Ken me trouwens nog wel iets herineren,we zaten met een groep op t terras en die waren wat aan t voetballen en wat muziek aan zetten na Time Warp,kwam die gladiool met zijn wijf daar een partij moeilijk doen.
:yes: klopt maar wel lagge met ze alles wat je deed daar was verkeerd whahahaha
 
die dikke vent met die baard en dat ouwe wijf van hem,wat een vreselijke mensen
Dat was z'n moeder...
kan er niemand wat linkjes naar sets posten!?
Mijn fotosetje is online :P
 
Mooie foto`s maar ow wat veel :)
idd zeker vette foto's
En kan nooit teveel zijn van een feest als dit.
precies

Zeker vette foto's

Veel gekke duitsers :vaag:
zeker vette foto's Tom (y),heb jij eigenlijk nog wel gefeest of alleen foto's genomen,wat een boel zeg:)
laatste aanpassing