Partyflock
 
Forumonderwerp · 728288
me meissie wil dat ik kies tussen haar of tussen het snuiven en slikken :xtc:
ze vind het helemaal niks dat ik dat doe :( maar ik vind allebei leuk, wat moet ik nou doen :S
advies mensen? :O
 
om het even te verduidelijken heb ik niet zoveel vertrouwen in mensen die zeggen dat ze gaan stoppen met de drugs voor hun vriend🇮🇳!!!
gaa voor je meissie man.. dat andere ken je idd wel weer eens mee beginnen
 
Tja, als je veel gebruiker bent... (lees verslaafd) dan ben je je meissie zowiezo waarschijnlijk al wel kwijt, nu niet, dan later wel... als je gewoon 1 keer in de maand eens lekker uit je dak gaat... dan heb je gewoon het verkeerde meissie... of moet ze niet zo zeuren...
He kerel,

vraag es aan jezelf "hoe gek ben ik met haar"

oordeel dan wat je gaat doen, het lijkt me erg verstandig om een goede relatie goed te houden.....

succes ermee.
 
maar ik vind allebei leuk,

Als je daar al over twijfelt,zegt genoeg over jou

Dump haar..Ga gewoon lekker genieten,en slik lekker door
En vooral geen vriendin nemen (of zoek een vriendin die net zoveel pillen slikt als jou) :s
laatste aanpassing
 
aan de ene kant denk ik: als je echt van der houdt dan kies je voor haar...

aan de andere kant denk ik: zij heeft jou leren kennen (denk ik???) op het moment dat je al gebruikt en ze moet je niet veranderen of willen veranderen... jij bent zoals je bent... en als zij iets begint met jou met het idee dat jij gaat stoppen en dat later niet doet, dan valt dat voor haar alleen maar tegen... dus is dat geen goed begin natuurlijk...

maar ik snap haar wel! want het is niet leuk als je samen gaat stappen en je vriend vaag ziet zijn... maar ik zou zeggen praat er goed over en blijf eerlijk!!!

naar mijn idee kan je alleen stoppen als je dat zelf wilt en als zij je iets gaat verbieden ga je het vroeg of laat toch stiekem doen, dus heeft geen zin!!!

praat er goed over en probeer er samen uit te komen!
Voor je meisje kiezen natuurlijk!! Heb ik toendertijd ook gedaan en heb er totaal geen spijt van gehad!! Tis alleen niks geworden tussen ons!! Maar goed ben er wel 3,5 jaar vanaf geweest!!
om het even te verduidelijken heb ik niet zoveel vertrouwen in mensen die zeggen dat ze gaan stoppen met de drugs voor hun vriend🇮🇳!!!


Ik ben het bewijs dat dat wel kan!! hahahaha Ben er 3,5 jaar vanaf geweest en alleen voor een meisje!! Maar goed ik doe dat alleen als ik ook echt verliefd op een meid ben!!
 
voor je meissie kiezen :)
weet je wat het is het heeft naar mijn mening geen zin om met iemand een relatie te beginnen die geen drugs gebruikt terwijl jij het wel gebruikt of allebei gebruiken of allebei niet maar als je echt veel om iemand geeft zou ik toch voor dat gaan in plaats van de drugs
doorgaan met snuiven en slikken!

fuck the bitch :/
 
wat een poepjoodje ben je,gewoon voor je wijf gaan kerel,die ken je neuke drugs nie snapte
 
:yes:
weet je wat het is het heeft naar mijn mening geen zin om met iemand een relatie te beginnen die geen drugs gebruikt terwijl jij het wel gebruikt of allebei gebruiken of allebei niet maar als je echt veel om iemand geeft zou ik toch voor dat gaan in plaats van de drugs


samen zo nu en dan beetje xtc is wel relaxt hoor... ;) ;)
 
zoek een meisje die het niet erg vind dat je drugs gebruikt...















































Of die zelf ook gebruikt :D
je meissie laten slikken..
 
weet je wat het is het heeft naar mijn mening geen zin om met iemand een relatie te beginnen die geen drugs gebruikt terwijl jij het wel gebruikt of allebei gebruiken of allebei niet


het kan wel hoor de een wel de ander niet gebruiken...
Zolang je er duidelijke afspraken over hebt en degene die gebruikt altijd eerlijk blijft!
(ok het is niet fijn voor degene die niet gebruikt, maar als je er samen uit kan komen, kan het wel!)
Als jij gewoon verstandig met de zooi om kan gaan zie ik het probleem niet... Mag je wel drinken van haar? In dat geval moet ze niet zeiken nl., drank is vele malen slechter voor je lichaam dan drugs, zelfs al bij 1 gerbuikersdosis.

Zolang je verder gewoon normaal functioneert, niet liegt oid, moet ze ook niet piepen...
wat je moet doen? het niet aan een ander vragen maar met haar praten :jaja:
 
een mening van een ander is ook wellis fijn hoor!
vin het zelfs wel goed da die het vraagt, teken da die der serieus mee bezig is! ja toch!!!
 
Als jij gewoon verstandig met de zooi om kan gaan zie ik het probleem niet... Mag je wel drinken van haar? In dat geval moet ze niet zeiken nl., drank is vele malen slechter voor je lichaam dan drugs, zelfs al bij 1 gerbuikersdosis.

Zolang je verder gewoon normaal functioneert, niet liegt oid, moet ze ook niet piepen...


hahaha, klopt nie helemaal ben ik bang....:no:
 
moongirl> beter vraagt ie niet en kapt ie gewoon toch ;)
Wat klopt niet?? Dat alcohol slechter voor je is dan drugs? Jammer joh, doe maar s navraag bij bv. de Jellinek, die zullen je t zelfde vertellen.

Of t al dan niet klopt of hij er mee om kan gaan, kan ik niet over oordelen, ik ken m niet ;)
 
sow hey.. kies voor je meisje.. flikker toch op.. die meid heeft nu zelf de keuze... ze moet gewoon nie zeiken!! als zij van je houd neemt ze je met of zonder drugs.. je bent wie je bent. houden zo!!!
k heb t zelfde meegemaakt....maaruh k stop nie.....wel zwaar aan t mindere anders gaat t denk k nie goed met me.....maarjah meisjes vinde t wel vaak n probleem die zooi......gewoon doorzoeke totdat je der 1 heb die ook waust
 
Wat klopt niet?? Dat alcohol slechter voor je is dan drugs? Jammer joh, doe maar s navraag bij bv. de Jellinek, die zullen je t zelfde vertellen.
haha spreek me niet van jellinek...die lui lullen vaker maar wat dom dan dat ze echt met overtuigend bewijs komen...

speed sloopt je lichaam echt wel meer dan bier... je kan beter elk weekend 7 a 8 biertjes drinken dan een gram speed snuiven...vooral op lange termijn...
pillen is alleen aanzienelijk als je 1 keer in de 2 a 3 maanden 1 pilletje slikt... wat bij de meeste vast nie et geval is...
 
Wat denk jezelf....Sex of pillen...
 
k heb t zelfde meegemaakt....maaruh k stop nie.....wel zwaar aan t mindere anders gaat t denk k nie goed met me.....


edit...verkeer gelezen...




helemaal stoppen is in sommige gevallen idd niet echt nodig...ik zal ook vast nog zo nu en dan wel es ff de neus poederen of een pilletje slikken...maar niet meer elk weekend of vakantiedagen
laatste aanpassing
 
beter je meisie geloof me :)
voor haar 10 anderen toch... jij wil een leuk leven
maar dat maakt zij in principe onmogelijk voor je.. blijkbaar heeft ze dus een hekel aan je. ik zeg "dumpen dat achterbakse kreng"
duidelijk beter je meisje, of heb jij meer liefde aan drugs? lijkt mij niet toch.
voor haar 10 anderen toch... jij wil een leuk leven
maar dat maakt zij in principe onmogelijk voor je.. blijkbaar heeft ze dus een hekel aan je. ik zeg "dumpen dat achterbakse kreng"


Dus jij hebt zonder drugs geen leuk leven?? :S
 
Ik heb mijn (toemalige) vriendin aan het begin van onze relatie meteen gezegd dat ik er zo ie zo niet mee stop (zij moest er niets van hebben). Of ze het nou leuk vind of niet, ik gebruik wel is wat en zo ben ik en accepteer het maar.
Ik gebruikte toen echt maximaal 1 keer per maand wat, meestal nog niet eens. Ze vond het niet leuk, maar ik heb haar bijv. wel precies uitgelegd wat ik pak, wat het is en wat het doet.
Die keuze is natuurlijk niet moeilijk...lijkt mij..:(
 
serieus? als je voor de drugs kiest ben je t trieste figuur dat ik ken... n meid die ik leuk vind en niet eens weet dat ik die shit gebruikte was hier naar mijn indruk niet zo voor. hier ben ik dus ook meteen mee gestopt om alleen al een slechte indruk te meiden...

dan vind jij het moeielijk om de keuze te maken als zij het weet en liever heeft dat je er mee stopt of ze ziet het niet meer zitten? best triest.....
 
moongirl> beter vraagt ie niet en kapt ie gewoon toch


Impulze Connection> zo denken wij wel, maar voor veel mensen is het toch moeilijk om van de zooi af te blijven...
ligt er aan.. wist ze dat je gebruikte toen jullie een relatie begonnen?? zo jah.. vind ik niet dat ze jou voor die keus kan stellen.. ze wist het van te voren..
ben het er eigenlijk niet mee eens dat ze je voor die keus stelt.. als ze van je houdt moet ze je nemen zoals je bent..
ik kan me voorstellen dat ze het misschien eng vind en zich zorgen maakt.. maar het enige wat ze dan kan doen is jou misschien een beetje sturen zodat je niet te veel en te vaak gebruikt.. maar in principe vind ik dat je mag doen waar je zin in hebt..
maar dan wel met mate natuurlijk.. sluit een compromis ofzo..
 
Als je echt denkt 't lang met haar uit te houden. Ff wat minderen :P
Nah, als je er alleen al over na moet denken zou ik zeggen.. dump dat meisje!
Als je ECHT veel om haar had gegeven was die keuze niet moeilijk geweest en had je meteen gedacht, WEG DIE TROEP.

Heb je inmiddels al een keuze gemaakt?
TIP: Volgende keer een grietje pakken die net zoveel of MEER dan jou gebruikt ;-)

GOOD LUCK!
 
stoppuh duss!!!
moet je dat vragen???dan zou ik als ik jou was ff bijpakken en in een wazige bui zeggen LATERZZZZZ
 
oh vandaar dat je nog vrijgezel bent!!
 
stoppuh!

beter een maand zonder drugs als een week zonder sex:P
 
kijk die para piet weet tenminste waar die over praat
laatste aanpassing
vrijgezel al 1 dag ja.bevalt nog prima
 
aha dus je hebt gisteren gezegd: ff bijpakken en laturzzz
als je echte liefde voor haar voelt stop je dr mee....je laat een relatie toch niet kapot gaan an die k*nker drugs
drugs are bad
 
jaja precies alcoholic...ken je beter een :bier:tjuh pakkuh he