Partyflock
 
Forumonderwerp · 728288
me meissie wil dat ik kies tussen haar of tussen het snuiven en slikken :xtc:
ze vind het helemaal niks dat ik dat doe :( maar ik vind allebei leuk, wat moet ik nou doen :S
advies mensen? :O
 
TSJA ik vind het moeilijk! aan de ene kant kun je zeggen van: ze heeft het recht niet om me tussen iets te laten kiezen, maar aan de andere kant: waar gaat het over als je drugs boven de liefde verkiest?
ik kan me wel voorstellen als zij zelf niet gebruikt het heel moeilijk vind om haar vriend wel zien te gebruiken! Dat is gewoon echt niet tof:no:
misschien kan je idd een compromis sluiten dat je het bijv 1 x in de 2 a 3 maanden doet ofzo! stemt ze daar niet mee in dan zou ik voor haar gaan!
Als je echt zo gek van d'r bent zou je daar niet eens over na te denken...
Als je echt veel op je vriendin geeft kies je voor haar en niet voor de drugs:yes:
 
Ik vind het altijd wel makkelijk dat er wordt gezegt...
Ze leerde me zo kennen dus heeft ze het maar te accepteren... maarja ik weet niet hoe lang jullie al bij elkaar zijn, maar op den duur moeten er soms met het oog op de toekomst dingen worden veranderd...
Drugs is misschien wel heel erg leuk... maar ik weet niet hoe vaak je het doet, maar kan begrijpen dat je vriendin zich zorgen erover maakt... het blijft toch rotzooi!!
Voor jou zou ik willen zeggen... als je echt gek op haar bent laat je haar toch niet gaan voor de drugs... dat gaat toch op bepaalde leeftijd over en een dame zoals zij vindt je misschien niet meer...
In zo'n situatie zal ik me meissie uitleggen dat ik het met duidelijke mate gebruik. Ik zal uitleggen dat het me een feest intesiever intensiever mee laat maken en dat ik ook zeker de nadelen ervan inzie. Ligt ook aan de mate van gebruik (elke week paar pillen; 1 keer in de maand 2 pillen). Ik vind als je beide water bij de wijn doet je er zeker uit zal komen. Ook reken ik op wederzijds begrip en vertrouwen (snappen waarom het wordt gebruikt; hoe het veilig ken worden gebruikt; en vertrouwen dat als je zegt oke ik neem 1 in de maand 2 pillen het er niet meer worden.)

Dus ik denk dat ik niet echt ken zeggen wat je zou moeten kiezen ga er maar proberen samen uit te komen (Y).
 
ik heb al met me vriendin gepraat en we hebben afgeproken dat ik wat ga minderen met slikken. en we blijfen bij elkaar


Ho maarrr, mensen gaan nog door met antwoorden maar hij heeft al een oplossing gevonden hoor.
Zo kan het dus ook.
 
je meisie dumpen natuurlijk, zit je over 2 jaar lekker onder een brug te spuiten met als enige vriend je rechterhand...... heb je toch helemaal geen meissie nodig?
 
daar gaan we weer je gaat toch niet stoppen om een meid jeetje het gaat erom wat jij wilt!!!Het is accepteren hoe je bent!! JIj bepaalt toch zelf wat je doet met je leven toch niet die ander!!!

Advies stop nooit voor een meid stop alleen ermee als jij het zelf wilt en achter die keuze staat!!
gewoon je vriendin slikken dan ben je overal vanaf...


:devil:
 
hey bekijk het eens zo gaat drugs voor je koken? helpt drugs als je in de shit zit? kun je met drugs een kind krijgen?


je moet gewoon van beide voor en nadelen bekijken en dan kiezen!!!!
 
nee je moet je ook niet naar de klote snuiven en slikken!!!

alles met mate he!!
 
Een gulden middenweg, jij snuift en slikt minder en zij zeurt minder...
 
jah tog weg doen dat wef daah heb je niks an:P
het beste is als ze allebei slikken
jij stopt met snuiven en laat haar slikken!
Drugs gaat voor alles!!dumpen die hap
Drugs gaat voor alles!!dumpen die hap
 
Mmm moeilijke keus
ik zou wel voor het meisje gaan
een vriend van mij had die keus ook en heeft toen togh maar voor de drugs gekozen
hij was weer helemaal de oude elk weekend :xtc: :bounce:
 
het is al fout dat je erover na moet denken!!
dan betekent ze niet genoeg voor je!!
of je bent nog niet toe aan een relatie!!
ik zou zeggen dumpuh die hap en ik leg wel een lijntje voor je klaar!!
maar snuif zelf eerst 1tje!!
whehehehe

________________//
 
het is al fout dat je erover na moet denken!!
dan betekent ze niet genoeg voor je!!
of je bent nog niet toe aan een relatie!!
ik zou zeggen dumpuh die hap en ik leg wel een lijntje voor je klaar!!
maar snuif zelf eerst 1tje!!
whehehehe

________________//



Doe mij ook zo'n lijntje! ;)
Ik vind het een beetje jammer dat de meesten niet meer nadenken dan drugs = fout = kiezen voor het meisje.

Het gaat erom dat je in een relatie bepaalde zaken moet kunnen doen, je hoort vrij te zijn in je doen en laten (uiteraard tot een bepaalde hoogte). Als je verstandig met drugs kunt omgaan en het in de hand weet te houden, perfect toch, ook niet zeuren op haar hobbies.

TO MISS CLASSY: weleens gehoord van het Halo-effect?!? Is op jou van toepassing!
als je al moet kiezen tussen je meisje en drugs dat gaat al heel ver toch
wil je iets opgeven waar je van houd of wil je iets opgeven waar je kapot aangaat
denk ff na man :S
Aangemeld op: 1 december 2004 23:52

:no:
Ik zou natuurlijk voor de drugs kiezen!

Drugs nemen is hartstikke stoer, een meisje geeft alleen maar gezeik aan je harses.

Dus dump die dame en ga heerlijk elke dag pillen slikken en coke snuiven.

SUCCES!
Als je echt van je meissie houd ga je voor je meissie.. Want Liefde heb je je hele leven plezier van. Drugs heb je nu plezier van. Maar als je bijvoorbeeld 65 bent ben je haar misschien kwijt doordat je toen voor de drugs had gekozen en hoef je ook geen drugs meer. En dan zit je zonder haar terwijl je miscchien wel heel gelukkig met haar kon wezen. Maar ja veel succes met je keuze wat het ook mag zijn. Maar als ik jou was zou ik voor je meissie kiezen.
je moeten mensen maar nemen zo als ze zijn anders is het nie goe snapte laterzzz
 
Als jij voor de pillen kiest dan is de relatie niet goed..
Als je relatie goed is is het een makkelijk keuzen dan snap ik nie waarom je dr over nadenkt
Mocht je relatie nie werken na een tijd __________//

veel plezier dan en succes :)
Dat zij je dwingt te kiezen is slecht!! Ze kan je aanraden het niet te doen (dat vind ik meer dan logisch als ze om je geeft) maar als ze bereid is de relatie ervoor te verbreken is ze denk ik ook niet echt gek op je of vind ze haar sociale status belangrijker dan jou :S
kijk als dr gewoon praktisch geen probleem is dan zou ze je de keus niet stellen...heeft ze dus wel gedaan...nou ja... ikzelf had et wel geweten... liever een vrouwtje dan een lijntje
mijn vriend kiest die kutzooi ook boven mijn en dat is echt geen pretje als je het doet op een feestje oke maar zomaar ik word er wel scheid ziek van..... :kusje:
 
jah vooral die 'zomaar' gevallen heb je weinig aan die lui moe je gewoon voor et blok zetten als je dr last van krijgt :yes:
 
Die vriendin zoekt gewoon een uitweg om hem te dumpen omdat ze weet dat ie et tog nie op kan geven :P
 
haha :respect:



en trouwens.... meisjes moeten slikken....;)
laatste aanpassing
 
voor je meissie kiezen natuurlijk

stik in die kankerdrugs
 
die zooi is echt zonde.. t verpest je lichaam en kost je tonnen aan geld...

kies maar voor je meissie!!!
 
ligt eraan of je veel om haar geeft.. zoja dan stop je zonee dan niet, maar zoek een tusseweg...
laatste aanpassing
me vriendin vroeg het zelfde, heb afgesproken het alleen op feesten nog te doen. max. 1 keer in de maand. liever 1 keer in de 2 maanden.

vond dit prima, heb toch al een gekke tijd achter de rug :yes:
 
ey je wijf moet niet zeuren... ze heeft cker zelf nog nooit wat gehad??!! en iedereen kan nu wel gaan zeuren dat drugs rotzooi is maar wij hebben in ieder geval gewelde feestjes!!! wij laten jullie je gang gaan me je nuchtere kop laat ons ook ons gang gaan!!

enne dumpen dat wijf!!
 
kzou toch voor je meisje gaan...:yes:
als je moet kiezen zou ik stoppen, ik heb nu gewoon afspraken gemaakt het heel af en toe te doen op de grote feesten, dus 1 keer per maand ofzo
 
probeer met haat eens afspraken te maken erover bijvoorbeeld alleen op feessies
want kiezen is natuurlijk wel een grote stap
 
gebruik gewoon genoeg zoveel dat je in het ziekenhuis terecht komt of dat je verslaafd raakt en denk dan eens aan of je dat nou wilt;)
Als je moest kiezen zou ik stoppen....
 
Als je moest kiezen zou ik stoppen....

dat klopt wel wat je zegt je bent wel gelijk gestopt met de drugs maar je vriendin kan toch eigenlijk niet zo een keuze neerleggen
Ik ben al uit me eigen gestopt, om al de ellende te voorkomen :S
Die zooi heeft al genoeg voor mij verneukt.

Hou et wel bij :bier:
 
jah ik ga ook uit mezelf ff rustig aan enzo...wie valt er nu op een geflipte idioot haha :P
 
Ik had pas geleden dezelfde situatie met m'n toenmalige vriendin. Ik moest kiezen tussen haar of slikken. Ik was smoorverliefd op haar en nokte gelijk met zooi en ging automatisch minder naar feesten omdat ik het zonder drugs minder leuk vind. Dus als je echt van haar houdt, écht om haar geef en van plan ben om nog een hele poos bij haar te blijven lijkt me de keuze niet zo moeilijk.. (Y) succes met je keuze (en je meisje natuurlijk ;))
 
Aangemeld op: 1 december 2004 23:52
:no:


Wat wil je hiermee zeggen?? Dat je eerst een half jaar member moet zijn om een topic te mogen openen?? :S
 
Ach ja als je meisje genoeg van je heeft kun je altijd weer beginnen met de drugs!!!

Maar goed, misschien lullig advies! Maar ik denk dat iemand pas kan stoppen met drugs als ie dat zelf wil. Jammer genoeg kan geen vriend🇮🇳 daar iets tegen doen!

p.s. ik zou je vriendin dit ook laten lezen, weet ze gelijk waar ze aan toe is