Partyflock
 
Forumonderwerp · 706204
 
wie was er gister bij HQ........?? heeft iemand die rel mee gemaakt was iets van de F site was niet normaal en wat vinden jullie er van...!!!

je gaat toch niet naar een feest om te rellen...???!!
Jij bent zeker 1 van die gasten
laatste aanpassing
*Gooit een fles bier naar Ouwehoeren*

*Geeft Partygirl een lief handje*
het duurt niet lang meer of de hardere feesten worden niet meer gegeven.............die eikels maken t voor een ander kapot helaas...........als je ze door de week op straat tegen komt dan zijn t van die zielige jochies wees dan ook een vent!!
Strontvliegen zijn 't, die thuis door hun moeder geslagen worden en 't afreageren op goeie DJ's die hoog op een podium staan.

Dat ze eens in de X zoiets komen doen...
laatste aanpassing
vangt het flessie en zuipt het op
Kef reldel :p
Hoopt dat 't smaakt...
rellen ???

waar hebben jullie het toch over ???

stelletje zeikerds, dat zijn jullie !!!
Ik heb op houseqlassics ook niks noemenswaardigs van rellen mee gekregen hoor. Ik heb het idee dat 't rellen hier op PF d'r harder aan toe gaat als op HQ zelf ;)
 
Rellen??? die paar vechtpartijtjes??
Een paar nog wel...
Heb maar 1 tikje uitgedeeld zien worden...

Was nog redelijk vrijblijvend ook...
ik heb paar rellen gezien op het feesten ik vind het zwaar bagger er is geen woorden voor. als men uit gaat naar feesten dan ga men ook feesten en net om te rellen
haal die link weg:yes:
hebben wij nix van gemerkt he janine

Nee, precies. Wij hebben het veel te veel naar ons zin gehad!! (k)
overdrijven is ook een vak
:z
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
trusten :flower:

op naar de volgende topics:

- weet iemand meer over rellen op Q-base

- wie heeft die vette rellen gezien op Masters
gewoon niet meer over lullen ,en niet staan toekijken maar helpen veel beter oplossing:d

help de security:yes:
security? ik begreep dat op HQ alleen een paar kleine nepduitsers gepakt werden.

Daar is toch niets mis mee!
 
Ik zeg altijd. Samen zijn we sterk. Net als die reclame. Zie je iets gebeuren? Onthoud de kenmerken van de dader. Zoek meer mensen op en zeg er samen wat van.

---------------------------
Herkent u deze persoon?
E-mail dan naar: houseanimal1980@hotmail.com. Of een partyflock berichtje...
house animal kanker toch op man
houseanimal zet je eigen foto er dan ook bij als je zo stoer de smeris wil uithangen:devil:
herkende ik hem maar. want die vent was gewoon in en in triest zal wel van hetzelfde soort zijn als jouw ouwehoeren,kutvolk.
:z
:z
:(:(
laatste aanpassing
 
ik op n gegeven moment naar de wc boven ,loop ik door de deur met me zonnebril op ,loopt er n gast langs me en die slaat gewoon met zijn vinger tegen mijn bril aan en dan nog met zo "n kut grijns op zn smoel ook nog ...ik d8 bij me eigen ik laat m lekker lopen want om in zo "n figuur tijd te steken vind ik zonde van me feest (maar toch achteraf had ik m wel ff op zijn mooie gegrijnsde smoel willen rossen ) !!!!



dus wie heeft er gewonnen ik ik ik ik ik en ik godverdomme .kuttekammers :D
 
Ik heb wel een paar relletjes gezien, wat een gigantische stakkers joh, niet te kort. Zeker last van een te klein pikkie dat ze zich zo moeten laten gelden op het gezelligste feest van het jaar.

Deze voor die hopen stront:

early rave je trekt wel makkelijk je conclusies he flapdrol :Z
eh Timmer, rotterdam 40-45 ???
laatste aanpassing
Wanneer is het bierflesjes gooien?
nieuwe actractie bij q-dance
we gaan het overal invoeren,gewoon een hele groep:D
Alleen maar gooien de hele avond
:yes:
 
eh Timmer, rotterdam 40-45 ???

Nee, een of andere nucleaire test, 1999.
:z
 
Niets beters te doen dan op alle kleine dingetjes te gaan letten ofzo? GA feeesten :jaja:
met flesjes:yes:
Nou ik ben ook op net ontsnapt aan een knokpartij daar die nacht in de gang bij de heren wc's zonder enige aanleiding moest ik opzouten van een gozer , met ze hey vriend ga jij even lekker daar staan en neem je vriendjes mee en snel een beetje

Klootzak !!! met andere worden je bent alleen op de wereld ) andere hebben geen recht op een leuke avond , Achter af ben ik blij dat iemand me weg haalde daar beter voor mij en helemaal beter voor hem !

voor mij was dit me slechtste feest tot nu toe
 
Ik vind het echt triest dat een groep trieste amsterdammers altijd een optreden van een aantal rotterdamse dj's (rob,paul,RTC) moet lopen verzieken.
Zoals op houseqlassics, een paar van die trieste lui die voetbal niet kunnen scheiden van feesten, rob en mc joe bekogelde met bier!! Erg trieste actie!!

In rotterdam gebeuren zulke dingen niet, daar worden amsterdamse dj's gewoon gerespecteerd, en beoordeeld om hun draaikunsten en maakt het niet uit war ze vandaan komen!

Maar ff hier neergezet want mn topic werd gesloten.
laatste aanpassing
waar kom je vandaan? kunnen we even afspreken
Als je zo anti-Rotterdam bent, ga je toch gewoon niet naar feesten waar Rotterdamse DJ's op het programma staan !

Ga je toch lekker thuis de herhalingen kijken van de wedstrijden die Ajax gewonnen heeft. (Lang leve die goeie ouwe tijden)
nee :no: je kan dan beter naar het feest gaan om te rellen:D
relfeesten:p
Misschien kunnen ze daar een apart feest voor organiseren: Q-rel
Die is er toch al:vaag:
whehehehehe:p

binnekort ook multirel:P
als we er elke week nou eentje uitkiezen:)