Partyflock
 
Forumonderwerp · 706204
 
wie was er gister bij HQ........?? heeft iemand die rel mee gemaakt was iets van de F site was niet normaal en wat vinden jullie er van...!!!

je gaat toch niet naar een feest om te rellen...???!!
Een vriend van me is geslagen, uit het niets! Heeft meteen een hechting in zn wang!
Ik haat die gasten!!! Echt me hele avond verziekt door hun!
laatste aanpassing
ik heb geen vechten gezien!!
ik vondt het een meesterlijk feessie!!
 
Ik heb ook nix van rellen gezien. Is misschien maar beter ook :D
Ik heb een (Y) avond gehad!
geen rel gezien, alleen maar gezellige mensen ontmoet :D
 
Altijd om nix he...
 
gelukkig heb ik daar niks van gemerkt!!!
ik vind dat toch zo zielig om op n feest te vechten .die patsers moeten altijd weer andere overtreffen maar ze hebben t niet door dat ze t voor de rest ook verpesten...


tip van mij :als je ruzie hebt. wacht diegene dan buiten op .als ie dan toevallig in de trein stapt, dan stap jij ook in en volg hem/haar naar huis .breek in
en vervolgens neuk je zijn /of haar moeder B)
 
zo los ik het ook altijd op
 
t werkt altijd 8)
Ik stond zelf waarschijnlijk op de verkeerde momenten op de verkeerde plekken.....
Heb zelf zeker zo'n 4 vechtpartijen en het ging er niet egt rustig aan toe. Verder moet je er maar nix van aan trekken en weer verder feesten anders is het ook zo zonde van je feest, maar dat soort mensen mogen idd lekker thuis blijven en dan gaan ze maar hun teddybeer verrot slaan ofzo........
Ik vind zelf ook dat er veel gevechten zijn geweest op HQ.
Zelf ook nog (voor mijn gevoel veel) problemen met mensen gehad.
 
ik op n gegeven moment naar de wc boven ,loop ik door de deur met me zonnebril op ,loopt er n gast langs me en die slaat gewoon met zijn vinger tegen mijn bril aan en dan nog met zo "n kut grijns op zn smoel ook nog ...ik d8 bij me eigen ik laat m lekker lopen want om in zo "n figuur tijd te steken vind ik zonde van me feest (maar toch achteraf had ik m wel ff op zijn mooie gegrijnsde smoel willen rossen ) :D !!!!



dus wie heeft er gewonnen :bier:
 
Ik heb gelukkig helemaal niets gezien, op de één of andere manier weet ik dat altijd te ontwijken :vaag:
Ik heb her en der wel wat bloedplasjes zien liggen maar dat hoort erbij ;)
laatste aanpassing
ik op n gegeven moment naar de wc boven ,loop ik door de deur met me zonnebril op ,loopt er n gast langs me en die slaat gewoon met zijn vinger tegen mijn bril aan


was t zonnig binnen b)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Hq had zijn ups en downs ==>> Onwijs naar mijn zin gehad op sommige plaatsen, maar toen ik twee vechtpartijen achter mekaar had gezien had ik toch wel 2 uur nodig om weer beetje de sfeer op te pakken :S

Alle mensen van de ouwe garde die aanwezig waren: Bedankt, want jullie hebben me er toch echt wel weer bovenop geholpen :D
 
Niks gezien en nergens last van gehad :)

Tegen alle verwachtingen in een leuk feestje geweest ook. Dus je hoort me niet klagen.
 
rellen..
nutteloos...
ga lekker afspreken langs de A9 ergens ofzo..
dan bel je van te voren de politie op dat 100 man (met een gezamelijk iq van 4) elkaar in mekaar gaan rossen, en dat ze dus niet hoeven te komen..
 
Een vriend van me is geslagen, uit het niets! Heeft meteen een hechting in zn wang!

Wel vreemd. Je wordt toch niet zomaar geslagen...
 
Voor de mensen die niet weten wie de persoon was die naar alle dj's flesjes zat te gooien. Hier is hij dan. De persoon die voor zoveel mensen het feest wilde verstoren door zijn acties:

Foto is niet toegestaan
laatste aanpassing door een beheerder
geen woorden voor zo iemand !!!


oja toch wel STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:x
laatste aanpassing
zet ff je eigen foto erbij als je ballen hebt:devil:
:d geweldige actie:D
dj rob een fles op je kop:d whehehehe
Oeeh stoer :S
zie de humor er is van in:D
Wie doet nou zoiets:respect: echt niemand doet het hem na:no:
:d
:/
 
Triest :yes:
f weer in da house
 
helaas zijn er nog TE veel mensen die vinden "dat het er bij hoort" en "dat je niet moet zeuren" en "als je er niet tegen kan, blijf je maar thuis" :(

zie ook:
Geen Rellen Meer Op Feesten Please!
succes:p
 
Stelletje dwazen man:yes:

Beetje bier naar Rob gooien en dan de security die er wat van zegt, de tering inslaan... Stoer man...

Of van die bletjes(schrijf ik het zo goed?) afpakken van mannetjes waarvan ze weten, dat die toch niks terug durven te doen:/

God God zeg, jullie zijn de mannen hoor:S
waar staat die security voor dan zijn gewoon mietjes:yes:
 
Ik vind dat je een mietje bent, als je bier naar een dj gaat staan gooien:yes:

Die staat er voor om jou te plezieren, vind je er geen donder aan, ga je toch lekker een andere zaal opzoeken:)
daar heb je een beetje gelijk in maar dj rob bah
 
dj rob bah


Alleen maar omdat ie uit rotjeknor komt;)
:yes:


en die security stelt geen moer voor ze lopen stoer in de ronste maar als er wat is doen ze niks
 
8) daar let ik eigenlijk nooit zo op...

en al gebeurt wat, mogen ze nog niks doen;)
niet bij ons nee dat loopt dan weer uit de hand en dat weten ze:p
 
ach is bij elk feest wel...
nieuwe volkssport security beuken:d
 
niet bij ons nee


Volgens mij mogen ze dat helemaal nergens doen hoor:no:

Vroeger was het nog zo, dat je echt wel een paar beuken kreeg van security, als je aan het vechten was...
dat is waar vooral in de fun heb er ook een keer een paar gehad , had ze wel verdiend :yes:

veel leuker tegenstand:P
 
Heb ooit 1 keer een beuk gehad, van een beer van een gast... In vroegere club x:S

En toen had ik niet eens wat gedaan:@

Wat een kaffer zeg:[
aanpakken die gast:yes:
 
Mag lijen dat ie od anabolen heb genomen:[
 
Altijd kut daaro, als iemand iets van een R'dam hardcorelabel aanheeft( Neophyte, RTC, etc.) of een kappa t-shirt aanheeft (sponsor F'noord), dan heeft men al mot!
Is gewoon belachelijk, zielige mensen, op een fesst doet dat er allemaal niet toe, zo wel dan wegblijven en spelen op je eigen veldje. LOOSERS.
trek het dan niet aan