Partyflock
 
Forumonderwerp · 684723
 
Ik heb niet gestemd omdat ik tegen 1 Europa ben
Waarom...?
We kunnen er alleen maar op achteruit gaan!
Wij hebben het goed voor mekaar hoor!
Abortus, euthenasie, homohuwelijken het kan hier allemaal
In het buitenland is dit allemaal uit den boze!

En hoe zit het met jullie??
laatste aanpassing
danoontje.. heb toch nog een brandende vraag..

en :jaja: je hebt RECHT om er op te antwoorden :D

als jij niet gaat stemmen, en het kan je niets schelen.. wat maakt het jou dan uit WAAROM anderen NIET hebben gestemd?
Ik moet zeggen dat ik, net als danoontje, ook wel benieuwd ben waarom anderen niet gestemd hebben... Ik vind het wel een interessante topic :yes:


Trouwens, het gaat wel goed hoor met het stemmen volgens nu.nl. --->
RIJSWIJK - De opkomst bij de verkiezingen voor het Europees parlement was donderdagochtend tot elf uur 9 procent. Dat is 2 procent meer dan bij de vorige verkiezingen, in 1999. Dit blijkt een representatieve telling van onderzoeksbureau Interview/NSS in twintig stembureaus.
hansel, je moet niet bij die groep willen horen.. jij bent een 'lid' van de groep die wel zou stemmen maar er zat niets bij voor je..

heel ander verhaal dus..

een stuk slimmer komt dat over.. OP MIJ

:jaja:
Niet lullig bedoeld, maar ik beschouw mezelf als individu ;)

Ik vraag me gewoon af of er meer mensen zo over denken als ik.

een stuk slimmer komt dat over.. OP MIJ
Dank je wel! :D
en toch ben je als individu in een land, lid van een groep..
Tuurlijk, ik behoor ook tot de groep die we mensen noemen ;p

En ik behoor ook tot mijn vriendengroep en zo nog wat groepen meer, maar je snapt mijn punt wel denk ik....
laatste aanpassing
Ik heb niet gestemd omdat ik tegen 1 Europa ben


:vaag:
Er zijn ook partijen die tegen 1 europa zijn, dan stem je daar toch op :s Typies iemand die zich er niet in heeft verdiept.
Nu gaat je stem naar de grootste partij, waarschijnlijk CDA ....
Nu gaat je stem naar de grootste partij, waarschijnlijk CDA ....
Daar gaat haar stem niet heen. Dat is de partij (ervan uitgaande dat het CDA de grootste wordt) die het meest profijt heeft van het niet stemmen van een persoon ;)
Ik ga vanavond na me werk :)
Abortus, euthanasie, drugsbeleid en dat soort dingen hebben ze alleen een adviserende functie aldus het informatieve programma gisteren..


Nu nog wel ja, maar als je bijv. CDA stemt dan wordt dat in de toekomst allemaal door een Europese regering voor heel europe geregeld!
Het merendeel van de Nederlands wetgeving wordt al afgestemt op de (aankomende) europse wetgeving, dus voor degene die denken het loopt zo'n vaart niet.... Wel dus ;)
 
geen zin in en k zat in t ziekenhuis met me gebroken hand :@
 
danoontje.. heb toch nog een brandende vraag..

en je hebt RECHT om er op te antwoorden

als jij niet gaat stemmen, en het kan je niets schelen.. wat maakt het jou dan uit WAAROM anderen NIET hebben gestemd?


Waarom dat me boeid??
Gewoon vind ik interessant om te weten
Wat anderen nou motiveert om NIET te gaan
 
ik heb ook niet gestemd !
ze doen toch wel waar ze zelf zin in hebben dus :/
ik ben het gewoon echt vergeten!!! ik hoor net mn ouders erover praten! ach die fucking politiek van nederland is gewoon een lachertje!! whahaha... :D
het waren europese verkiezingen ;)
 
Ik heb wel gestemd, vind ik belangrijk. Met al die lage opkomsten wordt 't straks nog eens afgeschaft! Kunnen we helemaal geen invloed meer uitoefenen (Niet dat 't nu veel is, maar 't is beter dan niks..)
laatste aanpassing
:bloos: ach al die politiek is gewoon hetzelfde gezeik!
Alsof we Europees invloed hebben ...
Ik had GVD gewoon meer dan een uur vertraging met de trein :( Stond er 1 voor mij in de brand op station Culemborg.

Sorry ik heb dus tegen al mijn goede voornemens in niet kunnen stemmen. :(
 
Geen zin in gewoon..
Ik heb wel gestemd. Ik heb liever geen sinterklaas in Brussel straks. :no:
Ik ben het eigenljk een beetje vergeten...
neej..
geen tijd meer voor gehad
en eerlijk gezegd heb ik me er ook niet echt in verdiept dus dan zou het toch een zinloze stem geweest zijn
jullie hebben tenminste nog de keuze of je wel of iet wil stemmen ik moet komende zondag gvd verplicht gaan stemmen(belgie)

en politiek interesseert me ook geen hol maar je moet gaan stemmen pffffffff

ik stem altijd op een belachelijk klein partijke waar je nooit wat van hoort maar dan heb je wel gestemd want in elke (grote) partij is er geen enkele partij waar ik me kan in terugvinden(in hun standpunten)en al helemaal het vl bl ni want die zijn tegen gabbers en techofreaken :/

en als ik dom overkom dan is dat maar zo zal mij een worst wezen
Tuurlijk heb ik wel gestemd. Gelul dat je geen tijd hebt om langs t stemkantoor te gaan want je werkt echt geen 12 uur achter elkaar en daarnaast mag je iemand machtigen. Ook je stemkaart kwijt zijn is geen excuus want ze maken ter plekke een nieuwe als je je paspoort bij je hebt.
Danoontje Powerrrrrrrrrr!!! 10 juni 2004 14:01
Ik heb niet gestemd omdat ik tegen 1 Europa ben
Waarom...?
We kunnen er alleen maar op achteruit gaan!
Wij hebben het goed voor mekaar hoor!
Abortus, euthenasie, homohuwelijken het kan hier allemaal
In het buitenland is dit allemaal uit den boze!


das dom dan! had dan Blanco gestemd! Heb ik ook gedaan! k ben t met niemand eens, maar laat zo wel mijn stem horen!
Door m niet te laten horen, worden de stemmen van anderen in percentage hoger :d
je werkt echt geen 12 uur achter elkaar

Niet dat het op mij van toepassing is, maar ik wil toch even zeggen dat er mensen zijn die dat wel doen. Ik werk op een gemiddelde werkdag 13uur. Hier en daar wel een pauzetje, maar niet lang genoeg om te gaan stemmen. En waarom ik niet gestemt heb staat hier ergens boven ;)
2 Hansel: en als je verder leest:

en daarnaast mag je iemand machtigen.
2 medicman als je verder leeest:
En waarom ik niet gestemt heb staat hier ergens boven ;)
 
danoontje ben je nou echt zo stom of snap je nou echt niet dat er ook partijen zijn die tegen 1 europa zijn :S.
als je blance stemt das je goei keuze maar ook niet echt verstandig lijkt me want dan gaat je stem alsnog naar de partij met de meeste stemmen en dat kan dan bv een partij zijn die je juist niet moet ...
Ik heb de programma's gelezen en daar zag ik niet 1 bepaalde partij tussen zitten die mij voldoende aansprak. Daarnaast heb ik simpelweg geen tijd vandaag om naar de stembus te lopen. Ik had graag gezien dat ik ook op buitenlandse partijen mocht stemmen......

1 europa toch??

Je eerste post...

later zegt iemand:

Dus voor iedereen die niet weet op wie die moet stemmen stem dan blanco.

Daar ben ik het mee eens


Waarom heb je dan niet op een dergelijke partij gestemd?

Kan aan mij liggen hoor, maar ik snap hem niet ;)
Please explain :D
En wil je tegenstemmen stem dan sp


en daar antwoord jij op:
als je blance stemt das je goei keuze maar ook niet echt verstandig lijkt me want dan gaat je stem alsnog naar de partij met de meeste stemmen


dat denken heel veel mensen jah, maar dat is dus niet zo! Zal ook niet echt logisch zijn!
denken?kan je aantonen waaraan je dan ziet dat dat niet zo is?
2 medicman:
Volgens mij staat alles wat je weten wilt in eerdere posts... Ik heb geen zin om in de herhaling moeten te gaan vallen ;)
*snik*

Niet lullig bedoeld hoor, wilde gewoon de gedachte er achter weten, misschien heb je er wel een zeer goede rede voor die ik nu nog niet zie. Er is zolang gevocht voor democratie, nu heb je het recht om invloed uit te oefenen (hoe klein dan ook) en dan pak je de kans niet.

Ben het overigens wel met je eens dat het geen verplichting moet worden.
laatste aanpassing
 
danoontje ben je nou echt zo stom of snap je nou echt niet dat er ook partijen zijn die tegen 1 europa zijn


Moet eerlijk toegeven dat ik dat niet wist
En ik wist ook niet dat je blanco kon stemmen
Dat stemmen boeid me geen fuck, tenzij het echt over NL zelf gaat, daat heeft meer concequenties voor mij
Daarom heb ik me er niet meer in verdiept
Heb het trouwens wel eens geprobeerd, maar ik snap echt geen reet van wat die mensen allemaal willen!

Misschien zouden ze iets duidelijk moeten zijn voor de jeugd
(Ja ik weet dat ik nu een hoop commentaar ga krijgen dat ik gewoon dom ben)
 
Geeft niet hoor An, ik hou toch nog wel van je :P:D
Fuck Them All{wazi's } 11 juni 2004 00:02
denken?kan je aantonen waaraan je dan ziet dat dat niet zo is?


kan dat niet aantonen nee! (nu wel lees maar volgende reply) :D zal niet weten waarik dat zo ff op kan zoeken, maar hoe kom JIJ dr dan bij dat de blanco stemmen naar de grootste partij gaan?

Das gewoon niet logisch! Ik stem Blanco, omdat ik niet weet waarop ik anders moet stemmen! Beetje onzinnig om dat die stem aan de grootste partij te geven!
laatste aanpassing
kep toch ff wat research gedaan:

http://eurodusnie.mir.dnsalias.net/eurodusnie/servlet/OpenMir?do=search&search_boolean=or&search_sort=score&search_content=blanco

oa las ik dit:

Veel kiezers weten niet op welke partij zij moeten stemmen. Blanco stemmen kan voor hen een oplossing zijn. Velen aarzelen om dit te doen, omdat de mythe bestaat dat dit goed is voor de grotere partijen. Dit is niet waar.


e voila :)
ik ben het vergeten :bloos:
 
ben nog geen 18:)
 
We kunnen er alleen maar op achteruit gaan!
Wij hebben het goed voor mekaar hoor!
Abortus, euthenasie, homohuwelijken het kan hier allemaal
In het buitenland is dit allemaal uit den boze!


haha dit is een geintje zeker?

tenminste.. ik hoop het wel voor je :S
 
Me stembiljet kwijt geraakt!!!!!!!!