Partyflock
 
Forumonderwerp · 683544
ben niet geweest maar open hem alvast wil weten hoe het was :vaag:
Ik heb vandaag nog na zitten genieten van dit topfeest en Rotterdam en Feesten blijft voor mij echt wel n Perfecte Combinatie, heb geen enkel probleem met iemand gehad en alleen maar los staan gaan en lekkere vage praatjes gehad...
Die schermen voorin waren ook wel lachen, kan iemand zich nog iets herinneren van die CNN beelden, dat ging over het einde van de wereld of zoiets, was aardig wazig...
Super feestje, heb het prima naar me zin gehad!! Vraag me niet wie wat waar hoelaat gedraaid heeft want dat gaat altijd een beetje langs me heen....Muziek was goed en daarmee klaar haha!
Dat er nog maar veel van dit soort feestjes in Rotterdam mogen volgen!!
Ik heb t ook super naar mn zin gehad! Het weertje was lekker, soms net iets te koud. Maar de muziek was lekker. Ik heb gelukkig geen vechtpartijen gezien. Stond ook goed vooraan, daar waren alleen maar feestende mensen!
Ja was wel gezellie en beter dan ik had verwacht :yes:
Geluid was ook goed en mooi weertje :)
Veel leuker dan verwacht!

Nou moet ik zeggen dat ik een gratis kaartje had en maar een uurtje ben geweest, maar was wel een leuk uurtje :D
Michel de Hey, Fausto en Armin van Buuren en dat allemaal van kwart over 4 tot kwart over 5 ongeveer, moest helaas werken erna, anders was ik zeker langer gebleven :)
Ik heb het prima naar mn zin gehad. de dj's vond ik lekker draaien. Sven was toch wel de held vond ik.
Mn kop goed verbrand :D maar dat hoort erbij. Lekker zonnetje, biertje, goede muziek kortom goed te doen!
Op www..flugel.com staan ook nog foto's.
Op www..vodafone.nl ook, en dat zijn er echt veel!
Ben ook tot het einde gebleven. 10 uur lang in de Kuip los gaan super.
Aan het einde zelfs nog op de middenstip gestaan hahahaha. mensen begonnen die platen weg te trekken en wilde allemaal op de middenstip staan. zo'n kans laat je natuurlijk niet voorbij gaan!
En zoals bekend, het geluid in de Kuip is gewoon het beste!
Thnx UDC
op Strike One Site hebben ze nu ook foto's geplaatst...en niet zo weinig ook!
...en hele gave ook !!! (y)
Zeker gave foto's, kwam weer helemaal in de goeie sfeer toen ik de foto's van dit feest in Rotterdam bekeek dus alle mensen die zeggen dat Rotterdam en feesten niet samen gaat lach ik bij deze uit>>>Hahaha
 
helemaal GOUD!!!!
GeraRDAM.. ik lag hard met je mee.. WHOEHAAAA..!!
ik vond het ook en vet feest en erg leuke foto's op vodafone.. je kunt ze zelfst per kaart versturen! alleen wel ff zoeken...
de foto;s op inflydo en partyshots duren zo lang...da gaat zo traag niet leuk meer... ;-(
laatste aanpassing
 
Locatie was top :p
Maar feest zelf vond ik persoonlijk helemaal niets...
Muziek :/
Weer niet gezien Leda :o

Ik vond het wel te doen hoor :)
was een super feestje!! de sfeer zat er nog niet helemaal in in het begin maar later op de dag kwam dat helemaal goed!! het was echt superrrrr....
zie foto!!!!