Partyflock
 
Forumonderwerp · 683544
ben niet geweest maar open hem alvast wil weten hoe het was :vaag:
 
Artiest Sirius
Nou hier even een verslagje van mij!

Uiteindelijk gingnen wij om 14.30 weg uit Bergen op Zoom om richting Strike One te gaan.
Ik had vantevoren mijn bedenkingen al, omdat de kaartverkoop tegen was gevallen en veel kaarten gratis waren weggegeven!
Uiteindelijk kwamen wij zonder problemen aan in Rotterdam bij de Kuip!
We hadden speciale parkeertickets zodat we naast de kuip konden parkeren!
Om 15.30 kwamen wij ongeveer binnenlopen! Ik moet zeggen dat het niet echt druk was en de sfeer zat er eigenlijk ook nog niet echt in...
Daarna even rondgelopen, het zag er wel vet uit!
UDC heeft het slim aangepakt om gebruik te maken van de decors, effecten etc. van de show van marco borsato die komende week begint!
Aankleding van erg vet!
Daarna wat muntjes gaan halen en toen zijn wij maar naar voren gelopen!
Gelukkig kwam de stemming er bij Michel de Hey er al aardig in te zitten en met af en toe het zonnetje en bier in je hand was het zeer gezellig!
Leuke effecten bij de aankondiging van een dj, heel de kuip was op een gegeven één en al omgeven in de dwarrelende glitterpapiertjes! Leuk gedaan
Ook de vlammenwerpers! En dat vuurwerk! Damn die knallen!

Na Michel de Hey kwam Fausto!.
Hij moest maar een half uurtje draaien en dat was jammer, want het begin was niet veel aan! Laatste gedeelte van zijn korte set, was lekker!

Toen kwam Armin van Buuren! Ik kan niks anders zeggen dan top! Hij draaide een zeer lekkere set met soms wat klassiekers (rmx ervan). De sfeer zat er helemaal in, iedereen deed lekker mee!
Hij was voor mij de man van de avond!

Hierna gingen we ff eten! Ik moet zeggen dat het goed verzorgd was. Veel keus en je hoefde niet lang te wachten! Goed geregeld!

Na het eten gingen we de kuip weer in voor Marco V. draaide ook een zeer lekkere set!
Lekker volume en zeer helder geluid! Beter dan ik had verwacht!
Na Marco V kwam secret cinema! Weinig van gezien, want we gingen weer ff wat eten.. Het klonk wel lekker.

We wilden graag voor het begin van de set van Sven VÄth weer terugzijn in kuip, want de aankondigingen van de dj's was echt vet gedaan!
Het begon al wat de schemeren en de lichtshow kwam terecht tot zijn recht! Zeer mooi, zeker een een festival overdag! Petje af
Dit was de eerste keer dat ik Sven Väth op een feest heb gehoord! En het klonk zeer lekker! Geen moeilijk, harde techno maar gewoon lekker (moeilijk te verwoorden)!
Heel de kuip ging weer los en met de effecten erbij, was er een waardige afsluiter van Strike One.
Natuurlijk moest er een mafketel 50 min. voor tijd ofzo in een lichtmast klimmen!
Gelukkig was security er snel bij en waren er geen verdere gevolgen!

Strike one heeft mij absoluut verbaasd! Ik had het onderschat, want het was echt supergezellig en het was voor mij een topdag!
Perfecte feest voor het begin van de zomer

En voor UDC.. een diepe buiging, want ondanks de tegenvallende kaatverkoop hebben ze een mooi feest neergezet wat absoluut eeb vervolg moet krijgen!

Sfeer: 8 (in het begin rustig, maar na een tijd was het toppie! Voorin i.i.g.) Ook geen vechtpartijen etc. gezien! Beters dus :)
Muziek: 8 (aangezien het niet echt mijn stijl was, geen 10 )
Volume: 9 (zeer lekker volume, maar een 10 niet)
Show: 10 (supershow! mooie effecten etc.)
Bar: 10 (goede snelle bediening en er was niks op)
Wc's: 4 Ik blijf mij altijd verzetten tegen het betalen ervan! Zeker als het gewoon zo'n apparaat is, wat bij een evenement in de stad wordt gezet! Geen langewachtrijen, dat was het enige positieve over de wc
laatste aanpassing
Kzou er geen 45 euro voor willen neerleggen..

Vond Armin wel goed
Marco V ook wel
Secret Cinema held van de dag...en dat is niet verrassend
En Sven Vath ook wel leuk,alleen niet als afsluiter....was na een half uurtje bij de man weg gegaan...bleef ie nog doorgaan met die vage electro/techno die hij draaide ?
Vannacht al ergens gepost:

Strike One was een vreemd feestje met net ff teveel techno... toppers van de avond Marco V (goh, verrassend) en Armin (en ik hou niet van Armin, sayz 'nough). Secret Cinema was ideaal als je in slaap wou vallen in mijn ogen, Fausto heeft alleen maar techno en techtrance lopen draaien, had wat stevigers verwacht... Michel de Hey was wel ok, niet helemaal mijn ding maar wel leuke plaatjes voorbij horen komen.

Decor Strike One was erg matig. Oh ja UDC, vuurwerk overdag werkt niet echt. Vond het erg kaal aangekleed.

Jammer dat er weinig mensen waren, had het een stuk toffer kunnen zijn. Geluid was wat matigjes op sommige momenten, ze liepen er flink mee te kutten. Achteraan in de zaal was het beter als vooraan ook al sayz 'nough.
Decor Strike One was erg matig. Oh ja UDC, vuurwerk overdag werkt niet echt. Vond het erg kaal aangekleed.

Jammer dat er weinig mensen waren, had het een stuk toffer kunnen zijn. Geluid was wat matigjes op sommige momenten, ze liepen er flink mee te kutten. Achteraan in de zaal was het beter als vooraan ook al sayz 'nough.

grappig, volgens mij ben jij op een heel ander feest geweest dan ik! ;)
Ik vond het juist superdruk op een gegeven moment (wat ik niet verwacht had), het geluid vond ik juist gigantisch voor een stadion, waar ik ook stond en ik vond dat ze flink uitgekleed hadden met de decors en alles er omheen. Het was alleen jammer dat het overdag niet goed tot z'n recht kwam.
staan er al ergens foto's online??
Kijk... opmerkingen over een slecht aangeklede kuip...onzin... het feest was echt OK.Het moet alleen s'nachts zijn. In deze tijd dit neer durven te zetten Petje af.Tuurlijk waren er wat vechtpartijtjes maar daar werd snel op ingegrepen.Er was redelijk veel volk. DJ's ok (behalve cinema). Dat betalen bij de WC snap ik ook niet. Ik denk dat er nieuw dance event is geboren... en ik kom weer...
laatste aanpassing
 
Toch grappig dat iedereen al weet dat het een kutfeest wordt, en uiteindelijk een leuk feest is geweest (wat ik hier lees dan)

Dat publiek...


Tja Rotterdammers zijn ook niet echt partypeople.... staan vaak een beetje stil en rond te kijken i.p.v. lam zuipen en rondbanjeren :P
JA... van te voren... die negatieve meningen... Strike One heeft doorgezet en gewonnen !!!!!
Het was TOP !!! Ik stond te kijken om een uurtje of 7 en was onder de indruk...
JA... van te voren... die negatieve meningen... Strike One heeft doorgezet en gewonnen !!!!!
vind ik ook. En op elk feest is wel wat aan te merken tegenwoordig. Ik vond het gewoon goed en zkrs zeer gedurft! :respect: voor UDC!
Ik heb een SUPER dag gehad !!! Ik dacht zelf van te voren al "daar moet ik heen'". Ik ga een nieuwe regel instellen. Het feest waar mensen van te voren negatief over doen op PF... DAAR MOET JE HEEN ;)
grappig, volgens mij ben jij op een heel ander feest geweest dan ik!
Ik vond het juist superdruk op een gegeven moment (wat ik niet verwacht had), het geluid vond ik juist gigantisch voor een stadion, waar ik ook stond en ik vond dat ze flink uitgekleed hadden met de decors en alles er omheen. Het was alleen jammer dat het overdag niet goed tot z'n recht kwam.]


:) mooi he, verschillende ervaringen. Geluid viel mij voor het eerst op toen ik overging van Michel de Hey naar Fausto. Bij Michel de Hey stond ik nog achteraan maar we besloten naar voren te lopen. Achteraan was het geluid echt goed!!

Maar vooraan viel me opeens op dat ik tijdens de intro van Fausto rustig zonder te schreeuwen met mijn maatje kon praten. Geluid was gewoon echt zacht. Dacht van nah, maybe alleen de intro... maar ook het begin van zijn set was zacht! Er werden ook wat dingen aangepast, werd wat gepraat on stage, geluid ging ook wel even wat harder maar het niveau van achterin de zaal vond ik dat niet gehaald werd. Zonde.

Trouwens extreem irritant dat de DJ booth zo laag stond. Ik kijk altijd ook graag naar een DJ, was blij met m'n 1.86m want anders was het echt niets geworden...

Tsja decors vond ik gewoon saai... merendeel was puur licht, maar dat komt niet tot z'n recht overdag. Net zoals vuurwerk. De kanten naast het podium waren wel leuk, maar niet origineel. Voor de rest was er toch nihil decor op die Taurons na.

Wat ik wel ideaal vond was het eten! Had nml niet zoveel gegeten :$ maar tot 2x toe binnen 3 minuten mijn eten, ik ben anders gewend! Was erg positief!

Ik ben misschien wel wat kritischer als normaal. Stel me even voor dat ik hier geld voor betaald had (qua kaarten), dan had ik het echt een waardeloos feest gevonden.

En ik blijf erbij dat er geen sfeer was :S
k vond het een goed feessie. En juist Sven Vath was echt weer te erg voor woorden. En wat hij draaide is juist zijn stijl. Tja of je daar van houd maak mij niet uit. IK WELLLLLLLL:)

K had ook gratis kaartjes. Maar mischien als ik er smiddags ook was geweest had ik er best nog voor willen betalen. En gratis wc's waren er bye the way ook. Best raar idd. voor die evenementen wc's moest je betalen en voor de wc's in de kuip zelf was het gratis. hmmmmmmm whahahaha.
had hier ook zeker geen 45Euro voor neergelegd.
en er werd iets teveel techno gedraaid :Z

maar toch relax dagje gehad!
Snap alleen niet waarom ze met de promotie steeds met zo een onzin aankwamen over die spin terwijl ik op het feest zelf geen spin gezien heb
Spin of niet...
Van wie is de muziek die je erbij hoorde????
Dat wil ik graag weten:yes:

(k)
vond het echt een heel goed feestje :D! niks gemerkt van een slechte sfeer oid, wat ik trouwens wel verwacht had door de gratis kaarten.. maar we stonden de hele avond rechts voorin en was helemaal goed (y):D! muziek top, i (L) michel ;)..!

alleen jean zeg... is het nou echt nodig om te gaan scratchen in born slippy :S :'(? mooie moment verneukt :S ;)..

aankleding was mooi, alleen zonde dat het overdag allemaal niet echt overkomt.. maargoed dit feest had net zo goed snachts kunnen zijn als de vergunningen wel waren afgegeven, dan was het effect wel wat groter geweest.. nu alleen het laatste uurtje toen het donkerder werd..

maar erg vet feestje :D!

en ehm planethugo, heb je die koepel bedenkt met vuilniszakken niet gezien, twee waren het er in het midden.. ;)
Spin of niet...
Van wie is de muziek die je erbij hoorde????
Dat wil ik graag weten


Fausto
 
Ik heb me de gehele dag goed vermaakt hoor!!:bounce:
Was gelukkig nog lekker weer (geen regen!)

Leuke mensen ookwel, die allemaal over mijn bolletje wou aaien ;-)

In iedergeval ik heb het zeker naar mijn zin gehad (Y)
Te gek...
Thnx

Je weet misschien ook nog de titel???:D:D:D

(k)
simpel vraagje: Wie is er nog meer verbrand? Ik heb gewoon hele rooie armen en een rooie kop!! Zonnetje heeft zijn werk toch gedaan!Hahahahaha!!!!!!!!!!
dit las ik op het report van id-t.com:

[..] Maar goed, die spin was het centrale thema van het feest, en laat dat enorme decorstuk nu net van een vrachtwagen gedonderd zijn. Geen grapje. Het ding bleek niet meer te repareren, waardoor het podium uiteindelijk een nogal kale indruk maakte, en het thema van het feest maar moeilijk terug te halen was.


erg sneu voor de organisatie, had al zo een idee dat er iets mee gebeurd moest zijn want je gaat zoiets toch niet promoten en er dan helemaal nix van laten zien
Moet toegeven dat ik het niet zo op UDC heb met uitzondering van DV dan natuurlijk. Maar ze hebben me deze keer aangenaam verrast. Ik kwam binnen tijdens Johan Gielen.. Kwam het veld op prachtige break... zonnetje.. was echt impressed.
Toen werd de hele kuip met zilversnippers gevuld. Liepen wel wat vreemde gasten rond (voetbal gasten) die er op uit waren de sfeer te drukken maar dat lukte niet echt. Armin SUPER. SVEN deed het helemaal. Stond ervan te kijken hoe vol het nog was. Ik sprak nog een baasje van strike one/ udc (lekker ding trouwens ;) en die was geloof ik ook wel heel happy..
Conclusie; voor mij is er weer een nieuw feest bij !!

ps: die spin heb ik wel gemist maar ik dacht het ook al. kan toch niet zulke vette commercials en dan geen spin in de kuip.
 
simpel vraagje: Wie is er nog meer verbrand? Ik heb gewoon hele rooie armen en een rooie kop!! Zonnetje heeft zijn werk toch gedaan!Hahahahaha!!!!!!!!!!


Heb ook me hele hoofd verbrand en nek en armen, zon heeft idd goed zijn werk gedaan :D
Vodafone Strike One Site

Voor degene van wie een MMS foto gemaakt is (leuke feature trouwens) :9
laatste aanpassing
 
rolanda 6 juni 2004 10:27
Maar veel keigezellige partyvriendjes leren kennen.
Op DEFQON zien we elkaar weer


Ckers wijffie, over 2 weekies weer flink :bounce: Kheb er onwijze zin in!!!
 
Ja geinig die MMS-fotootjes hè! Ze bleven alleen wel lang op het scherm staan :S

Wij vonden Strike One iig best gezellig. Leuke locatie ook de Kuip, wel een beetje verbrand 's middags maar dat geeft niet, alleen werd het 's avonds wel errug koud (zonder jas). Misschien toch maar een dak erop?

Het was wel vrij rustig, maar ook wel 'ns lekker dat je gewoon kon gaan en staan waar je wil.

DJ's waren prima! Flink geknald op Jean, Johan Gielen en Michel de Heij.

De wc's waren wel drama. 50 cent betalen voor zo'n stinkhok zonder wc papier waarna je niet eens je handen kon wassen of in de spiegel kon kijken.

We gingen rond 18.30 uur weg. Gelukkig geen relletjes gezien. Zo triest altijd. Daar kom je toch niet voor?!
Heyy lieve party people-tjes...Ik heb een geweldig dagje gehad, ondanks dat ik binnen een uur flink door mijn enkel ben gegaan ((y) EHBO), heb ik heerlijk gedanst, gekletst, geflirt en genoten van de muziek, de sfeer, de aankleding, de glitters die glinsterden in de zon (supermooi), de harde vuurwerkknallen, en alle lieve lachende mensen om me heen (geen vechtpartijtjes gezien). Thx 2 UDC, Rotterdam/de Kuip, en iedereen die ik vergeten ben ;-)
laatste aanpassing
 
In één woord GEWELDIG!!
Ik had er niet veel van verwacht, en daarom viel het écht alles mee!! UDC heeft z'n best gedaan om het goed aan te kleden...vlammenwerpers, glinsterstormen, vuurwerk, écht cool!! En zélfs de wc's waren goed geregeld!!!
Ik kan mijn MMS foto niet vinden. Misschien maar beter, aangezien er weer als reactie op m'n shirtje een zinnetje onder geplaats was... :$ :/
Was echt n topfeest, heb bijna non stop gedanst vooral toen Armin van Buuren ginge draaien kwam ik er helemaal in dus volgende keer voor mij weer Strike One!! En de sfeer beviel me goed, veel bekenden gezien, Rotterdam Rulessss!
kijk je wel bij de goede tijd?? Uurtje eerder als op t kaartje staat bv... Haha, en ja die tekst...wel grappig dat de "fotografen" er zelf wat hebben bijverzonnen soms :-)
Ik vond t een leuk feestje.

Alleen de sfeer...veel hebben t er al over.
Als je de sfeer top vond vraag ik me dus af wat je onder sfeer verstaat...

Als ik de hele dag vooraan heb gestaan en maar heel weinig mensen los heb zien gaan vind ik dat echt triest. Sfeer betekent geen gezellige mensen voor mij..die waren er misschien best..maar uit-je-dak-ganers op de muziek. Dat vond ik echt heel erg tegenvallen. Heel veel stilstaande mensen die een btje aan t ouwehoeren waren tijdens hele sets. Shame on you! Ga dan ergens achteraan staan...

De 2 toppunten waren nog wel:
- gozer naast me tijdens Armin. Die was m vast ergens op straat tegen gekomen ofzo dagje daarvoor. Armin herkende m, die gozer zwaaien. Voor de rest van de set stilstaan..en elke keer als Armin even keek gaan springen en zwaaien :s Sukkeltje!!
- nog zoiets: links vooraan bij Marco V. Ik sta daar de hele set te springen, komen er halverwege een zooitje aanlopen met allemaal Marco V shirts aan. Gaan daar ook gewoon lekker staan hangen en ouwehoeren met elkaar....

Nouja qua sfeer vond ik het dus niet zo, maar de aankleding mocht er best zijn, ondankt berichten van andere PF'ers. Hoe moet je t dan doen overdag? Volgend jaar toch maar 's nachts, maar zo was t ook zeer goed te doen :P

+ Armin van Buuren :respect:
+ Marco V :respect:
+ eten/drinken
+ aankleding
+ wc's (gratis)
+ geluid

+/- overdag

- opbouw qua muziek
- sfeer
nou ik vond de sfeer prima, moet je toch zelf maken.. volop staan springen, en jah mensen die veel praten hou je altijd, daar ga ik me dus echt niet druk om maken, iedereen viert het feest op zijn of haar eigen manier.. wie zegt dat waneer je ff stilstaat het niet naar je zin kan hebben..

Als je zulke maatstaven gaat hanteren begrijp je het zelf niet.. Respect lijkt me hier het juiste woord..

Party op je eigen manier en heb schijt aan de rest..

Feestje was prima.. respect ook voor UDC.. ik zag het somber in, maar ze hebben me verrast.. TOP..!! :D
Haha ik ben ook verbrand! M'n neus!!
Verder heb ik niks te zeuren! Het was een top feestje wat mij betreft..
Het volk was misschien niet erg swingend, maar we hebben toch heel wat leuke mensen ontmoet en dat vind ik ook een "goede" sfeer. Het hoefde van mij ook niet drukker te zijn. Muziek, aankleding en organisatie was (y)

Wat wel jammer was, was dat ik een volle rugzak en winterjas moest meezeulen..kluisjes of garderobe had leuk geweest..
Hahahaha....ik heb best veel verbrande koppies gezien...en dat terwijl de zon volgens mij niet eens zoveel aanwezig was....maar als ie er was...wow!!!
 
Jean draaide op zich wel fijne platen. Maar hij moet er met z'n poten vana fblijven als ze er eenmaal opliggen.
Gielen viel wat tegen. Had het gevoel dat hij onwijs aan het zoeken was naar wat ie nou moest draaien om de boel wat los te krijgen.
Michel de Hey was niks op aan te merken. (y) gewoon.
Fausto, tsja iemand noemde het "kermismuziek" en daar had ie eigelijk wel heel erg gelijk in. (OK Recreate blijft een vet nummer)
Armin vond ik niet zo. Op tranced zijn er gewoon te veel momenten dat je stil staat.
Marco V was gewoon weer top.
Secret Cinema heeft me heel erg blij verrast.
Sven Väth had me op innercity wat teleurgesteld maar op Strike One vond ik hem toch wel (y). Weet niet of het de aangewezen DJ is om een feest af te sluiten. Hele vage platen waar je van houdt of niet. Toch wel erg gaaf dat ie op het eind zo uit ze dak ging en nog ff wat (onverstaanbare) dingen de microfoon in riep.

En zwaar :respect: voor de mannen van het Vuurwerk. Was echt helemaal af!

WC's waren ruk, locatie (y), het weer viel hardstikke mee de toegang gratis dus al met al een perfecte zaterdag gehad!
laatste aanpassing
Er waren ook WCs achter de tribunes.. heel netjes en voor nix..!! :D

de standaard kuip toiletten zijn dat..

Je moet het maar ff weten ;)
...ff weten ja...had me zoon wel ff kunnen zeggen :-)
Maar ik had als UDC member ook gratis wc...maar helaas waren de meesten errug goor...zorgen dat je broek niet op de vloer hing en zo... ;)
 
Bij binnenkomst Fausto --> lekker!
Armin --> wanneer komt die eens op gang zeg... Nie mijn stijl...
Marco V. --> was goed bezig
Secret Cinema --> Jump Jump! :respect:
Sven Vath --> :respect: Heerlijke afsluiter!

Vuurwerk (Y)
Aankleding (Y)
WC's blijven ruk!
Weer --> was blij dat het zonnetje nog even doorkwam!
't Was zeker een knap feesie! Alles was goed geregeld, maar ik denk wel dat veel mensen een gaderode of kluisjes misten.
Verder vond ik dat de dj's mooi in-de-lijn-van hun voorganger verder draaiden, waardoor het een goed samenhangend geheel werd (y)
Op de aankleding heb ik ook niks aan te merken, die 'spin' miste ik bijvoorbeeld niet. Wat mij betreft was de sfeer ook (y)
Ik ben niet geweest, maar ik had gehoord dat er flink wat rellen zou komen maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Ik werk voor een cateringbedrijf, die ook de catering voor Strik One deed en ik had wel van een paar collega´s gehoord dat er een flinke vechtpartij was geweest. Dat 10 gasten op 1 kerel los gegaan zijn en dat die wel met een gebroken onderarm en een verbouwd hoofd afgevoerd moest worden.

Maarja kan gebeuren hè.
 
Was weer TOP gewoon de locatie geluid mensen alles gewoon (Y)

enne Rotterdammers geen partypeople?!?!?!? :S

ik weet niet waar jij leeft.................

heb gezellig staan lullen met n hoop mensen zelfs uit schotland :O hahahaha was GOED!!!
ik vind dat UDC er echt van wilde maken en daar ook goed in was geslaagd......Sven Vath was echt de man van de avond!!
 
was echt een kick feessie.. zker die techno sound van sven vath!
(y) Stouteschoentjes@Schiedam
 
Was zeker topfeestje qua opzet en muziek.....Johan Gielen :respect: Fausto :respect: Armin van Buuren :respect: en Secret Cinema :respect:
Jammer dat de sfeer minder was en de security het wel allemaal best vond.....zag een vechtpartij, security werd verderop wakker geschud en liepen er op een slakkengang naartoe.....maar met spullen afpakken die legaal zijn in Nederland zijn ze supersnel en keihard.....dat was echt een dompertje.......maar ja, al met al zou ik volgend jaar weer gaan....(y)
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
ik had vrijkaarten , ben niet geweest had er tog niet zo veel zin in