Partyflock
 
Forumonderwerp · 680288
Betreft: evenement: Dancetour 2004, zondag 30 mei 2004 om 13:00
Lang geleden dat ik zo naar de klote ben gegaan.. .Voor mij nooit meer wiet... Wat een K#$%@# zooi zeg.... Maar toch was het goed.. ondanks de regen...
Vond t prima gaan...

De regen was kut, maar wat doe je eraan? Ook een beetje irritant dat mensen daarover gaan zeiken.:) Dat is gewoon het risico van een open lucht feest, zeker in Mei...

Volgens mij kon je op het geluid ook niks aan merken want dat was gewoon goed. Er werd goed gedraaid en de sfeer was ook wel goed dacht ik.

Ik heb me alleen maandag nog nooit zo verrot gevoeld! Iedereen zuipen op de after en dan gaat om 07:30 de wekker weer en kan je om 0900 alles op gaan ruimen... Pff, dat was me het dagje wel!
 
als het er op aan komt dan..........

Wat wil je daar nu mee zeggen michaelch, zeker dat je heel stoer bent, stoere jongen..
Bent er vast heel trots op dat je geen lieverdje bent.
 
Heb erg veel schik gehad, ondanks het minder fijne weer. (Dat was de dag ervoor op F.Y.M.F. gelukkig een stuk beterrr!!).
Geloof ook wel dat er meer mensen van buitenaf waren dan mensen uit Breda en omstreken. Die zullen allemaal gewacht hebben tot het weer beter werd terwijl in het noorden en oosten van het land bijna de hele dag droog is geweest.
Goeie set van Rank1 en Cosmic Gate naar mijn mening!! Wanneer is de volgende?!
 
2 michaelch & Tuinman: anders gaan jullie lekker samen in de zandbak spelen, stelletje lampekappen!

Ik heb me super vermaakt ondanks de regen en niet echt mijn muziek... Vond t geluid prima (vooral in t midden en aan de linker bar!!!!! Redelijk zat en verregend wezen eten en doorgegaan naar Las Palmas (Paul Hazendonk en Marco Carola). Carola wat een held.......super.

Hopelijk volgende keer weer een dance tour!
Lipdil niet zo klagen man zo hard werkte je niet;)
Jij blijkbaar ook niet als je daar op hebt zitten letten;)

Die hekken waren ook opeens een paar kilo zwaarder:s
 
Was een top feessie. Van half 3 tot 9 uur in de regen staan dansen. Paar druppels kunnen de pret niet drukken. DE INGANG WEL !!! Tering lang wachten, kleine ingang en strenge controle. Ach ja, het was het wel waard.....
 
Hoop dat ze een volgende keer binnen op het feest beter controleren op snotpieken die helemaal zwaar van de kaart rondlopen, en die gelijk buiten gooien.
wat is er mis met van de kaart zijn op een feest; zolang je er anderen maar niet mee lastig valt
laatste aanpassing
 
daar is niets mis mee, maar als 14 ( en misschien wel jonger ) jaar oud bent, ziet het er niet uit om hele van de kaart rond te lopen.
wat een volwasse mens doet moet hij zelf weten, maar dit was te gek voor woorden.
laatste aanpassing
ja dat viel me dus ook op, veel wazige mensen maar ook kinderen die hard gingen. echt niet normaal,maar verder was het n topfeesie . ik heb geen regen gevoeld zo had ik t naar me zin. volgende keer cker weer