Partyflock
 
Forumonderwerp · 680288
Betreft: evenement: Dancetour 2004, zondag 30 mei 2004 om 13:00
Keb er nog nooit controle gezien eigenlijk. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest, misschien zondag nog een x. Progressive vind ik tegenwoordig toch niet echt meer toppertie....
 
Aah meneer wilde gij misschien even blazen altublieft..
 
Artiest Sirius
Ik heb op de site van de krant BN De stem gelezen dat er idd afspraken zijn gemaakt met betrekking tot het geluid. Het geluid mag aan de voorgevel van het dichtsbijzende woonhuis niet meer zijn dan 90 decibel. Naar mijn weten zit het dichtsbijzijnde woonhuis op 200 meter afstand. Dat wordt dus blazen!
De gemeente heeft dus dit keer niet zo schijterig gedaan wat betreft het geluid. Kan nog bestwel goed aflopen dat feestje!

Een post van iemand in eenzelfde topic.. :)
En als ik even het chasséveld uit mijn geheugen haal.. kan ik dit wel kloppen!
Podium zal wel tegen het bowlingcentrum aanliggen.. dus geluid gaat richting gemeentehuis.. wat ik dus denk en dan zij de huizen wel redelijk ver weg!
laatste aanpassing
 
Ben idd benieuwd met het geluid... maar het is gratis, hopelijk goed weer en prima line-up, dus ik ben wel aanwezig!
laatste aanpassing
 
ik ben ook van de partij.
 
Dancetouw in Dordrecht vorige keer stond het geluid echt vol open, echt heeeel lekker hard.
En de huizen staan hier ver vandaan dus dat wordt knallen!!!

zin an :yes:
 
Ze zijn al aardig aan het opbouwen..
podium van 50x10 meter ???

Morgen lekker weer wat wil je nog meer ?
nah... 10 bij 10 ofzo dacht ik net te zien

wel vette subwoofers / bananenboxen gezien :bounce:
Volgens mij liggen de eerste huizen toch echt recht tegenover t chasseveld aan de andere kant van de singel... Kan aan mij liggen hoor. Ik geloof pas dat het geluid goed is als ik t voel.. want base moe je nie horuh.... :yes:
 
Ziet er leuk uit:)

I'll be there 8)
 
Volgens mij komen er iets meer dan 10.000 :yes:
Parkeren wordt echt een ramp, kijken of de bus rijdt...
Gaat echt wel goed komen... :yes:
als het maar droog blijft
Het weer wordt dus echt super kut vandaag, hier in denhaag is het al zwaar kut. En ik heb even op de radarbeelden gekeken en in Breda begint het over een uurtje ook gewoon te regenen, kweet niet of het nu nog wel zo leuk is om te gaan.

Is het een grasveld of zijn het stenen?
in dordt is het bewolkt nu, maar in brabant schijnt de zon ;-)

we zien het straks wel...
Maar nogmaals mijn vraag, is het een grasveld of gewoon beton?

Als het een grasveld is kleed ik me daar ook naar namelijk.
 
Hmm tis zeker niet overdekt??
Ik neem een zak mee :D , dan mag je wel bij mij komen staan ;)
damn, waar is de zon!?
Ik ga ook :D

Als jullie iemand zien met FELroze shirt, oogschaduw en oorbellen ben ik het :D
En ik geloof dat het op steen is (namelijk een pakeer plaats) maar neem mij het niet kwalijk als ik het fout heb 8)
Nee het zijn gewoon stenen en voor zover ik gezien heb niks overdekt..

Gisteravond in de tuin gebbqed, gingen ze een uurtje proefdraaien, in het begin hoorde ik vrij weinig maar op het laatst was het geluid echt wel hard!! Beterzz ( woon 500m ervandaan )

Jammergenoeg is het hier wel erg bewolkt, maja we maken er met zn allen een leuk fessie van!!
Waar is het nou precies op die grote parkeer plaats bij het chasse theater??? of is het daar achter meer richting de koepel?
Als het op steen is dan gewoon voor de linnen broek :D ( droogt ook lekker snel weer op )

See you all there!

Met regen blijven alleen de mensen die er zin in hebben over dus dat moet de sfeer ten goede komen :D
 
Laten we hopen dat het gewoon droog blijft!! Met zo'n line up kan het toch ook niet mis gaan :9

C Y'all there! :D
misschien kom ik vanmiddag ook nog ff langs wippen...
Nou ik zie geen zon, maar hoor al wel muziek
 
Damn woon er een kilometer vandaan en ik hoor d e muziek..En die zon komt zo..Beetje te laatbesteld sorry..
Cu all there over een uurtje ofzo..

En ik ga naar Lizz op zoek !! :yes:
 
Mmmm dus het weer is wel redelijk goed in Breda..
geen regen ofzo?! :)
Hier verder int zuiden regent het een beetje.. :(
 
nope geen regen hier hoor, ook nie echt zon maar beetje van dat kwakkerl weer :vaag: of hoe zeg je dat ?? :)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Is er een timetable bekend?
Ik zit te twijfelen of ik nog ff ga kijken daaro... als "pre-party"...
 
nope geen regen hier hoor, ook nie echt zon maar beetje van dat kwakkerl weer of hoe zeg je dat ??

-------------

Dan ga ik denk wel een kijkje nemen :)
 
Ja, da's echt om te lachen (not!)
 
daar begint t dus ook..
Echt regenen of druppelen gewoon.. :)
Is het trouwens druk!?
Dan is die regen wel heel erg plaatselijk!

In Breda Noord regent het (nu) niet in ieder geval! :)
 
Hier wel omgeving Baronielaan
 
Hier in het zuiden.. is het al sinds 11.30 licht aan het regenen! :(
Tot zo mensen,

in ieder geval als cosmic gate te keer gaat.....

http://groups.msn.com/scapedokter
 
Ik woon in het centrum, kanthaagdijk, maar hier regent het nie hoor..alleen hebben de mensen wel last van mijn muziek gna gna
 
Nu hier in berrege is goed aant doorregenen :(
Damn.. met de minuut minder kans dat ik ga..
Gvd.. maat van mij wil niet mee met dit weer..!