Partyflock
 
Forumonderwerp · 670917
 
Nou, ik wel, vind t altijd wel apart, maar die gezonde spanning heeft altijd wel iets!
 
Een lekker gevoel, eigenlijk de hele week ervoor al. Je leeft echt naar de dag toe.
 
ja heb ik nou ook altijd..
spannend als je er heen gaat.. en dan is het altijd zo snel voor bij (voordat jet het weet)
En natuurlijk door de zenuwen na de wc haha
en daarom is de sfeer vaak ook wel goed op een feest want heel veel mensen leven er naar toe dus als het dan eenmaal zover is dan maak je er ook een feest van!! :D
vriend van moet altijd schijten als we naar een feest gaan..
Echt vette race kak zegt hie
als ik ga omkleden en ff de muziek aanzet dan krijg ik wel ff apart gevoel in de buik...
en dan weer als ik er bijna ben:)
 
10 jaar geleden wel,ja
hangt er vanaf wat voor feest
had het voor het laatst bij sens. black :vaag:
 
hangt af van de line-up en wat voor een feest het is anders niet hoor
 
Zenuwachtig niet...maar een bepaalde spanning is er vaak wel jah!
Toch altijd wel benieuwd wat de avond gaat brengen :-D
geen last van :no: ben wel altijd super druk en bruis van de energie omdat ik er superveel zin in heb :yes:
Helaas heb ik dat de laatste 3 jaar niet meer.. Maar ja dat geeft ook niet. Ik heb nog wel zin om te feesten.
Uur voordat we gaan wel spannend, moet dan vaak ff nog schijten, want onderweg of daar op zon ranzige Dixie is niej echt jofel!
bijna altijd als ik naar een feesie ga :9
laatste aanpassing
Wordt altijd super hyperactief. loop druk door de kamer heen te springen.

en natuurlijk vlak voor het weggaan altijd ff een letter draaien natuurlijk.
 
ik wel..! ik kan er niks aan doen maar ik heb er dan zoveel zin in!!!
Mjah niet echt spanning gewoon super veel zin, vooral nu ik weer op school zit. Vanaf de maandag leef je weer helemaal naar een feest toe... en in de vakantie had ik pas het gevoel dat ik naar een feest ging als ik onderweg was. Das het enigste mooie van op school zitten :p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Soms, als ik echt lang ergens naar uikijk dan komen die partykriebels wel eens opzetten, maar heb het niet meer zoveel als in het begin :/
 
ik had het in t begin echt heel erg. Daarna ging ik elk weekend vrijdag en zaterdag feeste,dus toen had ik t niej meer. Maar nu ik weer af en toe ga ken ik niej meer slapen de nacht ervoor en das echt moeilijk irritant, dat gedraai in je nest en dan de hele dag bezig zijn met je haar of kleding uitzoeken met vriendinnen...t gevoel van vroeger toen je klein was en bijna jarig ofsow
Ik ben meestal wel zenuwachtig, over hoe et eruit zal zien en hoe het geluid is....
maja ,dat heeft iedereen denk ik wel....
 
Ik ken er ook wel zo zenuwachtig voor zijn weet nie precies waarvoor... Maar had het laatst met Decibel ook goe te pakke MEGA buikpijn en koppijn van de spanninge...! :)
 
ben nie zo gauw zenuwachtig eigenlijk, heb eerder gewoon heel veel zin, dan zenuwachtig..
 
Inderdaad, maar het zijn wel gezonde spanningen
 
Bij mij valt het aaltijd wel mee.
Mijn vriendin daar in tegen gaat voor de eerste keer zaterdag die stikt nu al van de spanning.
ik ga nu al langer als 10 jaar naar feesten,en heb het nog steeds,vooral als ik er bijna ben,maar ja hoort er bij he.
 
Precies! Het is wat anders wel als je naar n kleiner feestje gaat in n discotheek ofzo, maar n echte grotere party, das wat anders! :D
laatste aanpassing
het went wel vind ik
 
Lang niet meer gehad maar zaterdag met decibel :|
Al vanaf 's morgen toen ik wakker werd heel zenuwachtig en hieper :/
Maar het was ook een geweldig feest dus had een goed voorgevoel;)
 
ben alijd zo zenuwachtig dak dr van moet schijten:p
heb ik vooral last van als we onderweg zijn naar een feest, kan dan bijna niet meer wachten tot we er zijn!!
Ja altijd wel n beetje zenuwachtig,maar t is n vaag gevoel wat je dan hebt maar I like it!:D
vroeger wel, nu niet meer... omdat je het waarschijnlijk wel allemaal kent..
Heb altijd last van pre-party hypers :D Kan gwoon zelfs van tevoren al niet meer eten :S
vet dom eigenlijk :frusty: maar ik heb het ook! :D
Terwijl je zou denken dat het na een aantal feestjes wel weg gaat , maar nee :no:
Had er voor decibel dus ontzettend last van!!!
Kriebels idd!!!

Jammer dat het zo tegenviel :(
 
toen ik begon met feesten had ik het cker wel! dat gevoel onder in je maag de hele reis heen :D geweldig! :D maar nu heb ik daar helemaal geen last meer van :( t is meer n gewoonte geworden,maar dat drukt de pret cker niet! :D :bounce:
in t begin HEEL erg Zo erg zelfs dat ik r misselijk en duizelig van werd maar ben nu al naar zoveel feesten geweest dat ik t niet meer speciaal vind ik geniet alleen nog altijd van de muziek :respect: Of t nou Hardstyle Hardcore of Earlyrave is maakt me niks uit zolang r maar lekker gedraaid word en de sfeer goed is ben ik tevreden :jaja:
 
Hmm heb ik ook, das heel erg kut. Heb het alleen niet bij Metal concerten of festivals overdag...

Maar als ik savonds naar een feest ga :S
En dan gebruik ik nog niet eens, dus zenuwen dat ik de shit niet meej naar binnen krijg is het dus ook niet...
ja zeker, en das lekker
 
vroeger zekers wel...bijvoorbeeld mijn eerste innercity in 1999..:yes: kon echt niet slapen, had zelf kleren gemaakt en ik kon niet wachten om te gaan...het is echt een super gevoel..
Nu heb ik het niet meer, alleen bij feesten als dancevalley etc...geweldig gewoon!!!
haha ziek...maar herken het helemaal! :D
Vooral als je al een maandje niet meer geweest bent ofzo! Soms word de spanning echt te groot, zoals ik bijv. bij In Qontrol had! Dan zie je die vette commercials en gruwelijke line-up, dan kun je echt niet meer wachten! Voel me dan echt lichtelijk rot, en dat gevoel gaat pas weg als ik mn jas opgehangen heb, muntjes gekocht heb, en dan eindelijk de eerste nip van mijn welverdiende :bier:tje neem!

:D
whaha ja had ik ook bij hardbass, was het 1e feest waar ik heen ging! wist eg niet wat ik ervan moest verwachten!maar kvonnet vet!:D
ja, dat had ik ongeveer 10 jaar geleden. Maar het is nu zo'n gewoonte....
Het blijft leuk, maar tis niet bijzonder meer
 
Voel me dan echt lichtelijk rot, en dat gevoel gaat pas weg als ik mn jas opgehangen heb, muntjes gekocht heb, en dan eindelijk de eerste nip van mijn welverdiende tje neem!


Dat klinkt heel bekend, alles valt van je af als je eenmaal écht binnen bent, waarom??!! geen idee, maargoed, als je eenmaal binnen bent en n lekker :bier:tje te pakken hebt, dan is alleen maar feestgevoel ervoor in de plaats gekomen! :D
geen last van :no: ben wel altijd super druk en bruis van de energie omdat ik er superveel zin in heb:yes:


Jep:yes:
 
Eigenlijk zou er eens wetenschappeluk onderzoekn naar gedaan moeten worden....Iedereen heeft het gewoon echt maf. Zouden er minder inkopen in de supermarkt gedaan worden omstreeks partyday?

Ik weet wel dak meestal 1,5 uur tot 2 uur uittrek om fatsoenlijk dat bord leeg te kunnen etuh, erg eigenlijk...

mzl (k)
 
ja, dat had ik ongeveer 10 jaar geleden. Maar het is nu zo'n gewoonte....
Het blijft leuk, maar tis niet bijzonder meer


Sluit ik me bij aan..
2 Bass-O-Holic:
Zit jij ook zo te stressen in de rij bij een feest?! En de reis ernaartoe is dan ook een hel! Echt zo'n kutgevoel in je onderbuik zoals ik dat ook als klein kind had op pakjesavond! ;p
Maar dit heb ik voornamelijk bij feesten die echt vernieuwend of groot zijn (ja of als ik dus al dik een maand niet ben wezen feesten ofzo)... Of die gewoon gehyped worden, ben daar best gevoelig voor!:yes:
Ik heb het GVD nu al voor Tiesto in concert en dat duurt nog 2 maanden!! ken nou al niet
wachten
laatste aanpassing
mm alleen de eerste xen was ik wel zenuwachtig en al maandne aan het uitkijken naar n party..nu nooit meer zenuwachtig! wel zin natuurlijk
Ik was zenumwachtig toen ik wist dat ik te jong was ;)

Maar nu altijd zin :D
Kratje bier en wiet lost dat probleem op :)