Partyflock
 
Forumonderwerp · 670917
 
Nou, ik wel, vind t altijd wel apart, maar die gezonde spanning heeft altijd wel iets!
zag laatst op tv een prograama over het gedrag van honden.. en daar zeiden ze dat honden gaan gapen wanneer ze zenuwachtig zijn... dus misschien geldt dat ook wel voor mensen heb het zelf ook wel..
heb ik ook soms... best raarrr... is ook alleen bij feesten, niet bij sollicitaties of tentamens of whatever...
 
jah joh op een feest gaap ik me de pest pleuris in :s maar dat komt door de P's
 
Alleen als ik weer een halve kilo bij me heb... Dan ben ik enigzins wel zenuwachtig.
Ik wacht al een half uur op me examens uitslag... Maar ben nog steeds niet gebeld..!!! Daar word je pas zenuwachtig van!!! :|
 
Geef me je telefoonnummer ff, dan bel ik wel :D
 
die kriebels van in de rij staan ken ik wel dan hor je ene vet nummer en wil je snel naar binnen maar oh god wat duurt t soms lang als je dan 10min in de rij staat :P
vorig jaar op defqon kon ik ook niet wachten tot we klaar waren met munten halen en naar de wc gaan :P
 
Ik heb dat niet altijd maar nu wel!
Kheb er veel zin in morgen....:D :-D
 
zenuwachtig zijn is een gevoel... gevoel is een emotie, en emoties ken je uitschakelen :yes:
ja echt altijd vlinders in m'n buik :)

ben nieuw hier , hoi!!!
 
howdie :d
Geen last van, nooit gehad eigenlijk.
ik ben altijd onrustig en de avond ervoor slaap ik soms slecht terwijl ik juist uitgerust wil gaan feesten :s
 
zenuwachtig is een groot woord maar de kriebels zijn er soms nog wel ja! vooral voor morgen, kan niet meer wachten :D
laatste aanpassing
 
Totaal niet!!!

In het begin dat ik naar feesten ging wel hoor, maar nu doet het me echt niets meer...
Waarschijnlijk is het te gewoon geworden!
 
als ik op weg naar het feest toe ben kan ik echt nie meer w88
Artiest Dummy
Krijg altijd raar gevoel in de maag terwijl ik helemaal niet nerveus of zoiets ben..

Maar gewoon bij elk feest weer :S

(maar lees dat meer mensen dat hebben, dacht altijd dat ik de enige was.. ook dat gapen enzo, heel herkenbaar)
niet meer.. me eerste paar feestjes wel
Onbewust wel

Ik kan ook nooit eten op zaterdag :vaag:
Krijg gewoon nix weg :S
PARTYKRIEBELS NOEM IK ZE ik heb er nu op dit moment last van ga vanaaf naar digital assault ben al naar veel feesten geweest maar het blijft terug komen maar ik vind het ook logish als je je favo muziek fucking hard kan horen met veel mensen die er ook van houden
Soms wel soms niet kriebels maar hoe vaker je gaat hoe minder't wordt

boeiend verder...
zo ik zit hier nu al met flink hartkloppingen voor morgen DEFQON 1 :bounce: maar als ik 1 stamp heb gezet dan is alles weer over en ga ik flink uit mn dak
 
Onbewust wel

Ik kan ook nooit eten op zaterdag
Krijg gewoon nix weg


Dat heb ik wel heel vaak!
En op zondag helemaal niet ;)
 
Dat heeft denk ik een andere oorzaak poes ;P
Ikke, AL-TIJD...als ik naar een grote ga...Nog steeds en zal ook wel blijven...
:no: niet meer

defQon wordt mijn 50ste feest :D:D:D
ik heb dat ik standaard ga kotsen voor de deur of in begin spanningen vet vaaaaaaaag en zwaar kut altijd dat kotsen zal vanmiddag op deffie ook wel gebeuren
Partykriebels horen erbij :D
Ligt er denk ik ook aan of je elke week naar feest gaat of 1x per maand ofso.
:yes: bijna ieder weekend :D
Dat heeft denk ik een andere oorzaak poes



Ghehehe O:) :P



By the way..
Ik krijg nu dus geen hap door me strotje heen :[
 
super zenuwachtig ....


zal mijn make-up het houden met die regen ????

zal mijn haar niet instorten met zo een wind
 
ja! heel apart ja, de hele dag een vage kriebel in mn buik en dan haaaaaaaaaa duurt het zo lang tot je eindelijk de deur uit kan...



maar dan kan van mij het feest ook echt beginnen :D
 
Zozo..best druk geweest hier! Valt me echt op dat een heleboel mensen het hebben, die lekkere gezonde spanning voor die lekkere avond of dag! Het geeft juist een extra kick eraan, iets wat ik niet zou willen missen! Al die opgeladen energie voor t feest staat op het punt uit te barsten, vind je t gek dat je dan de kriebels krijgt?? ;p
Artiest {SHOWLIST artist 1482, 62190}
vroeger had ik het wel maar nu absoluut niet meer.
 
:no::nee::no::nee:
 
morruge dansvalley

spannend hoor!!!
in het begin wel ja,
maar nu bijna nooit meer..
behalve voor dance valley morgen
heb wel een klein beetje kriebeltjes
Neej dat heb ik ook niet meer haha maar ik weet wat je bedoelt. 100x tjekken of je je kaartje wel hebt, geld etc :S:S
Nu gewoon relaxed :D
Echt nooit meer... het is bijna een sleur geworden.

Maar thuis zitten is ook niks... en andere muziekstijlen aandoen zoals funkparties is nogal... aanpassen :P
zenuwachtig????nope!!!!!!!!!!

Al1 maar heel veel zin om die voetjes t laten bewegen!
Hahahaha

Je bent cker niet de enige (en ik dus ook niet pfff opluchting)!!!!!

Mijn meissie zit me altijd uit te lachen zo van " man stel je niet aan, je gaat al 13 jaar naar feesten, dus het slaat nergens op"

Maar ik moet bekennen dat ik het voor bijna ieder groot fesest toch weer heb de door mij zogenoemde "gezonde houseparty-zenuwen"
Het gekke is, dat zo gauw ik binnen ben, dit geheel van me afvalt, en ik er niks meer van merk :/

kijk het is niet meer zo als vroeger, toen ik een snotterd van 14/15 was en 4 dagen voor ik naar de Energiehal of de Sporthallen ging, niet meer slapen kon, maar als ik in de auto zit naar een feessie toe, betrap ik mezelf nog regelmatig op zweethandjes, gapen en/of onderbuikgevoelens :yes:

Lekker toch!!!!
laatste aanpassing
 
Haha mooi beschreven poup!

Bij mis het soms ook wel wat minder, maar ik weet zeker dat als ik morgen in de bus zit dat ik toch weer die spanning voel, en ja, idd, als ik binnen ben, dan voel ik me gelijk weer thuis! :D
Dat is ook het toffe eraan, je hebt er tijdens het feest nooit last van!!!!

Have fun morgen kerel, en je weet het ;

Lang leve de "gezonde houseparty-zenuwen"
;p
 
Ik noem t niet zenuwachtig, maar ik heb meestal wel een apart gevoel in me buik voordat ik naar n feest ga. Goed gevoel! :D
Maar t nadeel: ik krijg geen hap door me keel voordat we erheen gaan.......
 
Nou, zo'n gevoel bedoelen we dus ook, de een noemt t zenuwachtig, de ander noemt t gezonde houseparty zenuwen...En idd, vaak zo op n zaterdagavond, weet ik dat ik n flink bord naar binnen moet stampen maar heb vaak minder trek! 8)
ik heb het met festivals helemaal erg,
kan dan helemaal niks eten
maar juist dan op zon hele dag is het zo slecht voor je
word morgen ochtend dus weer moeilijk hehe
Artiest Pie
yep altijd :yes:
 
Mja morgenochtens..:s ik moet gewoon vroeg uit mn bed, 7:30 ofzo om überhaupt trek te krijgen voor ik vertrek! En ja als ik op festivals ben, eet ik eigenlijk ook niks :$ En de laatste festivals/overdagfeestjes heb ik nog wel snoepvrij gedaan! Komt dus ook niet daardoor!
idd,ook als ik niet gebruik eet ik echt onwijs moeilijk.
gek eigenlijk,want thuis eet ik de hele dag door 8)