Partyflock
 
Forumonderwerp · 644458

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Afgelopen weekend draaide Tiësto op N.E.C Gatecrasher 🇬🇧. Dit verliep spijtig genoeg niet zoals geplad

De avond begon met een set van Gabriel & Dresden. Tot hiertoe verliep alles goed. Maar dan blijkt Tiësto vertraging te hebben. De rest van het verhaal lees je in deze quote :


En dan verscheen de No 1: Tiesto op het podium! Met een VANDIT T-shirt dan nog wel! Tiesto gaf de MC niet de kans voor zich te laten aankondigen een gooide een strakke technoploot op de tables, zijn derde nummer wwas traffic, na een minuutje in deze trackk begon de naald te springen en wat deed tiesto???? Plaatje afzetten, de geluidsman onder zijn voeten gaan geven hij nam de plaat legde ze uiteindelijkk op een andere draaitafel en begon van vooraf aan, zijn gezicht sprak boekkdelen, op dat moment had tiesto nog geen enkkele kkeer naar het publiek gekeken! De technicus vervangde vlug de naald, maar toen gebeurde er iets! Tiesto was zo kwaad dat hij gewoon de arm van de platenspeler kkapot trok! Daarna trok hij hij de stroponkkabel uit, rukkte de stereo kkabel kapot en wou hij de technics tegen de grond smijten!!!! Iemand nam hem de platenspeler uit zen handen en toen ging ie leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot doen! We wisten niet wat we zagen! Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!
:bah: op al die kortzichtige mongolen hier
en wie zich aangepsroken voelt reageer ff aub!!!
Zag hem vorige week dinsdag bij een shoarma/pizzeria in Breda,
hij zag er idd vrij geïrriteerd en bezopen en/of brak uit in elk geval,
majah... dat krijg je op 4:30 am tussen allerlei zatte Brabanders ;)
(y) lijp... Een normale reactie op Tiesto van iemand met een hardcore logo op z'n profiel :-)

2 I&C: 1 van z'n grootste fans ;-)
ach,het was te verwachten..al die reply's
Als iemand iets heeft bereikt,waar andere al jaren naar toe werken en het nog steeds niet voor mekaar hebben..krijg je dit soort dingen
Dit is typisch een voorbeeld van jaloezie

Ik gun het hem van harte..beste dj van de wereld..en dat ie een keer zn dag niet heeft..ach ik heb alles al onderbouwd in mn vorige reply
Ik snap niet dat al die tiesto fans ZO ONWIJS happen! :S

Kan jullie het nou schelen wat anderen van hem denken? :vaag:

Leg eens uit :9
Heb altijd al een oordeel over Tiesto gehad :bah:
mijn respect gaat meer uit naar zijn maatje
DJ MONTANA :respect:
Hij wordt hier op partyflock wel HEEL vaak afgekraakt door VOORNAMELIJK hardcore liefhebbers... En verschil in smaak is oke, maar daarom hoef je de ander nog niet af te kraken.

Ik zeg ook nooit: FUCK hardcore!!!!!!!!!!!!

Snappie?

Oh ja, en ik vind dat hij het gewoon niet verdiend heeft :-)
Ik denk niet dat een site die zo'n ongeloofelijk slecht gespeld stukje plaatst erg betrouwbaar kan zijn. Je zou op zijn minst verwachten dat de ergste spellingsfouten eruit gehaald zouden worden.... :D

verder allemaal fijne reacties hier :D is het tegewoordig verplicht om als hardcore liefhebber tiesto uit te schelden? Kom je anders niet binnen op die feesten als je niet minimaal 10 keer tiesto in het openbaar voor iets hebt uitgemaakt...
laatste aanpassing
Waarom ik hap...
Omdat ik het zat ben dat mensen hem zo zitten af te zeiken..tRiesto..kot­s dit kots dat
Ik hou helemaal niet van hardcore,maar ga niet in elk hardcore topic hardcore lopen afzeiken
en hoe bagger ik t wel vind,dat ik het geen muziek vind etc etc...
en het moet een keer duidelijk gemaakt worden..dat dit gewoon allemaal jaloezie is..
Hardcore liefhebbers hebben geen smaak, dat is algemeen bekend... 8)

zie het dus gewoon als een compliment! :D
Nou ja, geen smaak... Het is HUN smaak :-)

Maar de mijne niehiehiet!

En toch kraak ik niet af :-)
 
khoop datie het niej zow gaat doen de 19e:S
Jeuj ben geen gabber en kraak hem toch af :D
Good 4 him!! Hij mag ook best een x pissed worden!!

Z'n muziek is alles behalve mijn smaak maar hij draait normaal goed en hij heeft wel uitstraling naar z'n publiek toe en is gek op z'n fans (voor zover ik dat via TV enzo kan inschatten).. Hij doet een keer iets niet zoals 't van hem verwacht wordt/wat niet netjes is, DUS?! Het is ook maar een gewone jongen die hard werkt hoor! Al zou ik graag z'n baantje overnemen ;)
Hij is zeker blij met z'n fans.... Komt ons altijd gedag zeggen enzo.

En we mochten dus zelfs filmen op Tiesto in Concert!

:yes:
Kuddedierengedrag!!

9/10 lullen alleen maar zo dom over tiesto omdat hun medegabbers ook zo lullen.

En idd wel heeeel erg toevallig dat het zowat alleen maar de hardcoreliefhebbers zijn die hem de grond intrappen.
eindelijk een normale reply van iemand die niet van zn muziek houdt...

Ja verdine bell..over het algemeen wel
Alleen snap ik niet waarom ze zich er zo mee bezighouden
laatste aanpassing
Geloof dit verhaal niet echt hoor. Denk dat hij zich (vooral op zo'n groot feest) wel inhoudt mocht er iets gebeuren...
 
Geloof er geen ruk van...degene die dit verhaal schreef kan niet eens spellen dus ik ga deze belgische corky niet eens serieus nemen en ga af op wat ik tot nu toe van Tijs gehoord en gezien heb ...en dat is meesterlijk :respect:
Draait gewoon bagger muziek netzoals
die andere aapjes Armin v.Buuren
Ferry Corsten :bah: Ben geen gabber maar al moet ik kiezen tussen de muziek van Tiesto en hardcore
is voor mij de keus duidelijk HAKKUH !!!
Heb Tiesto ooit eens op een party gezien meteen als die meisjes met cowboy hoedjes naar voren en dan staan te huppen op die bagger muziek.
Mijn respect gaat uit naar DJ MONTANA :respect:
Mocht dit hele voorval wel hebben plaatsgevonden,maakt het mij geen mindere fan..
Ik snap dus ook niet wat ze ermee willen bereiken
Oh nee..ik snap het wel
Hem naar beneden werken..hem afkraken,maar ja dat gebeurd toch altijd met mensen die de top bereikt hebben...
 
kvind het persoonlijk ook wel heeeeeel lastig om zo'n belgische site 'zomaar' te geloven ;) en het echte bericht staat in een quote dus wie zegt dat die mensen nie zomaar wat lullen? :S
2 Fausto:

Montana is ook een supergozer, 1 van Tijs z'n beste vrienden trouwens...

En JIJ zegt dat het baggermuziek is, maar het is jouw SMAAK NIET!!!!! *zucht*
Draait gewoon bagger muziek netzoals
die andere aapjes Armin v.Buuren
Ferry Corsten Ben geen gabber maar al moet ik kiezen tussen de muziek van Tiesto en hardcore
is voor mij de keus duidelijk HAKKUH !!!
Heb Tiesto ooit eens op een party gezien meteen als die meisjes met cowboy hoedjes naar voren en dan staan te huppen op die bagger muziek.
Mijn respect gaat uit naar DJ MONTANA

heb je dat al eerder gezegd?ja toch?you've made your point
't is duidelijk dat je trance niks vind,en dat betekent ook dat je er zelf niet over kunt oordelen
laatste aanpassing
Maak jullie dan toch allemaal niet zo druk
hou niet van zijn muziek de tiesto fans happen weer vind het alleen maar sneu dat ie de hele zaak afbreekt denkt ie ook alleen maar dat ie dat kan maken omdat ie "de nr.1 dj" is.
Hij moet het toch zeker wel zelf betalen he ;)
of 't nu waar is of niet, boeien !! iedereen heeft indd wel eens een slechte dag. Veel gabbers die kotsen op tiesto doen dat alleen maar om ruig te doen volgens mij :S maar iedere z'n smaak he... ik kan een setje van de man iig wel waarderen
 
Tsja...

vind het op zich wel een brute actie..
waarschijnlijk heeft hij wel goede redenen,
ALS het zo is gegaan..

ook belgen hebben GHB...

Wel jammer dat als(het is gebeurt) je daar bent op een feest dat het zo moet, want ondanks misschien "omstandigheden" heb jij wel een kaartje betaalt en verwacht je wat..
las dan je set af ..

maar het blijft gissen...
 
Kortzichtigheid :S...

Dat is 't enige wat ik ervan kan zeggen!
Juist ja Kortzichtigheid en meer niet
stelletje schapen
Lijkt net alsof ze elkaar sms'en/mailen/bellen om dit topic op te zoeken en er een reactie te plaatsen

ach ja, tis ook moeilijk om in de verkeerde hoek te zitten toch??? :X
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
hoe bedoel je ster alures.
Artiest Darkage
Whahahahahahaha, heb hier platgelegen, zie mezelf al in die zaal staan, zie je Thijs naar die geluidsman rennen om em te beuken haha. Beveiliging erbij schitterend. Ik vind dat je hier de humor van in moet zien. Al ben ik geen Tiestoliefhebber, ik neem het ook met een korreltje zout, maar vind het wel een komisch verslagje :D. Had hier hetzelfde neergezet als het om 1 van mijn favo DJ's ging dus niet zeiken :).
1: Dit stukje is geschreven door een zwaar dyslectisch persoon, een kind van 4 of een volslagen idioot. (--> logisch verband is denkbaar)
2: Thijs is totaal geen heetgebakerd mannetje
3: Bron is twijfelachtig

Nee, gaat er bij mij niet in
Gelul dit! Ik weiger zelfs het tegendeel te bewijzen, lijkt me compleet overbodig!
 
ja,en toch is het grappig
welke randdebiel heeft dit geschreven %-)
Leer eens Nederlands, dude!!
 
Tja, ik wil 't eerst bevestigd horen door iemand die er geweest is... en niet van zo'n bron...
Of het nou waar is of niet..... maakt me niet uit. Als hij 13 dec. maar gewoon zijn ding doet in The Powerzone. Dan vind ik alles goed
laatste aanpassing
boeiuuuuh...pfff tiesto...zuigt
 
Kijk eens ff goed allemaal... alles wat hierboven besproken is wordt eens te meer bewezen door Claudiaatjuuh hierboven!!!

Well done meid! :D
zucht...weer zo eentje met haar middelvinger in de lucht voor camera...
Zucht...

zucht
 
Jaa... :D:D:D

[b][i][u]***CLAUDIAATJUUH FOR PRESIDENT***[/B][/I][/U]
je bent een stoere meid..en super origineel :D
cker ik ben altijd origineel daarom was ik ook als eerst ermee he
en 24 nog wel..
Super...
 
is dit echt gebeurd? zo ja dan is het wel heel erg vet!

haddik bij 8teraf ook eens moeten doen toen ik achter gare apparatuur moest draaien
Maar Lady Tracid, ik bewonder jouw originele foto ook hoor!!!
jammer...daar was t niet voor bedoeld