Partyflock
 
Forumonderwerp · 644458

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Afgelopen weekend draaide Tiësto op N.E.C Gatecrasher 🇬🇧. Dit verliep spijtig genoeg niet zoals geplad

De avond begon met een set van Gabriel & Dresden. Tot hiertoe verliep alles goed. Maar dan blijkt Tiësto vertraging te hebben. De rest van het verhaal lees je in deze quote :


En dan verscheen de No 1: Tiesto op het podium! Met een VANDIT T-shirt dan nog wel! Tiesto gaf de MC niet de kans voor zich te laten aankondigen een gooide een strakke technoploot op de tables, zijn derde nummer wwas traffic, na een minuutje in deze trackk begon de naald te springen en wat deed tiesto???? Plaatje afzetten, de geluidsman onder zijn voeten gaan geven hij nam de plaat legde ze uiteindelijkk op een andere draaitafel en begon van vooraf aan, zijn gezicht sprak boekkdelen, op dat moment had tiesto nog geen enkkele kkeer naar het publiek gekeken! De technicus vervangde vlug de naald, maar toen gebeurde er iets! Tiesto was zo kwaad dat hij gewoon de arm van de platenspeler kkapot trok! Daarna trok hij hij de stroponkkabel uit, rukkte de stereo kkabel kapot en wou hij de technics tegen de grond smijten!!!! Iemand nam hem de platenspeler uit zen handen en toen ging ie leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot doen! We wisten niet wat we zagen! Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
whahah :p eindelijk :devil:
 
Tuurlijk... Terrortinus die naar Tiesto is geweest... :yes:
Hij gedraagt zich eindelijk als een echte ster(y):D
Ach en dan nog. Je weet lang niet wat er aan vooraf is gegaan.
Kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar doet vanwege n kapotte naald en n vertraginkje.

Maar goed (ver)oordelen zijn we allemaal zo goed in hier.

Alsof jij altijd goeie zin hebt!
Wat een spellings- en grammatica fouten... :c
hahahahahahaahahahah­ahhahahahahahahahaah­ahhahahahahahahahaha­hahahahaahahahahahah­ahhaha
ik heb t altijd al gedacht....

wat een frusti kerel zeg!!!
je bent net iets eerder dan ik met posten dan ik. Maar ik moest op die #$@*@zoekfunctie wachten.
Waar heb jij et vandaan, ook www.thedeejays.be ??
 
(Y) Makkelijk geld verdienen toch!?
Ik wist wel dat het een driftkikkertje was!! :p
Ps nie zeiken over de spellingsfouten want volgens mij is het gecopy-pasted
Dan nog... :c
 
humor he :p
 
klopt is copy past,dus dont blame me :p
Waar heb je deze flater vandaan dan?
wat is de bron?
 
:gaap:
 
tiz gewoon een dikke sukkel!
Vergeet niet mensen dat die jongens onder grote stress werken. Lekker uitslapen is er niet bij bijvoorbeeld!
En dan hebben ze nog niet eens een eigen officiele vakbond die hun tere belangen behartigt.

DJ zijn is zo makkelijk nog niet!
 
hahaha lekker dan!!!! miss gaat ie nu hardcore draaien hahahahahaha
 
idd bron???
 
bron: www.thedeejays.be
 
Raar verhaal...

En dan nog even voor alle HC fanaten.

Mijn pa heeft een club gehad waar elke week HC werd gedraait, geloof mij maar, veel van die HC dj's zijn nog veel erger...

Chris
http://www.thedeejays.be/thedeejays.php?section=nieuwsfull&nieuwsid=110

om precies te zijn
Hij maakt zijn naam weer eens waar
DJ Triesto :bah:
 
BRON
laatste aanpassing
 
Jezus welke mongool heeft die tekst geschreven, wat een spelfouten.

Verder zal het wel meevallen maar iedereen kraakt hem natuurlijk graag af.
 
thnx donnie pablo (y)

to mars>>>>>>>belgische site :p
laatste aanpassing
 
dit verhaal verneem ik wederom met een korreltje zout :s
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Ik zal het donderdag even vragen aan hem :lief:
 
Zal me nix verbazen als het waar is.
Triesto is gewoon een eikel.. bewijst maar weer eens wat voor een vent het is.

En ja.. van de spellingsfouten..:s Belgen --> wat wil ja :vaag:
Tijs is een schat :yes:
 
Oeh na 3 jaar draaien aan de top heeft ie tog eindelijk es menselijke trekjes vertoond :S
dit is dus weer zo een verhaal om die man eens naar beneden te krijgen
Ach dit kunnen we alleen maar als positief zien,aangezien dit weer eens zo een jaloezie stunt is om zo een verhaal bekend te maken(mocht ie waar zijn,want zelfs ik heb mn twijfels)

En ik hoor graag de andere versie van t verhaal,van zijn kant dus,want mocht dit het geval zijn,dat ie zich echt zo gedragen heeft,dan moest er echt een hoop voorafgegaan zijn

Hoe je draait of keert,hij is en blijft een geweldige dj..
 
Ben k het 100% mee eens idd.
Ik weet alleen dat de apparatuur heel erg slecht was en dat viel op bij veel (vaste Tiesto) bezoekers, omdat bij Gatecrasher alles altijd prima geregeld is!

Ik probeer het donderdag even te vragen aan hem :-)
 
TRIESTO :kots:

het is en blijft een wancker :[ :devil:
 
Wausah 2 december 2003 16:44
Zal me nix verbazen als het waar is.
Triesto is gewoon een eikel.. bewijst maar weer eens wat voor een vent het is.

En ja.. van de spellingsfouten.. Belgen --> wat wil ja


Je kent hem persoonlijk zeker of niet Wausah?! Vandaar dat je zo ongelooflijk objectief kunt oordelen over iemands karakter!! (Y) :S

Enne wat betreft die belgen... de Belgen zijn over 't algemeen beter in 't Nederlands taalgebruik, grammaticaal en woordenschat, dan wijzelf...

Dus je bent goed bezig met zo'n reply! :D
Boeien als het echt zo is gegaan :gaap:

Tis ook maar een mens... :)

Juist wel leuk, zo'n rel! :9 :K


Merel, ik vind nog steeds dat zijn muziek zuigt hoor, dat je het ff weet ;)
Ach en dan nog. Je weet lang niet wat er aan vooraf is gegaan.
Kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar doet vanwege n kapotte naald en n vertraginkje.

Maar goed (ver)oordelen zijn we allemaal zo goed in hier.

Alsof jij altijd goeie zin hebt!


helemaal met eens:yes: net of iedereen hier een ijspegel blijft als de dingen fout gaan en dus niet gaat zoals je het wil hebben. hij doet het een keer en hij is opeens triesto wel een voorbarige opmerking hier van de meesten als het een andere dj was geweest dat was diegene vast cool geweest omdat hij/zij dat deed.
en niemand weet wat er vantevoren is gebeurd, misschien wel iets in privésfeer.
 
bron

www.volkskrant.nl/art34.html
Ieder z'n smaak, Kim (y)

;-)
1 negatief bericht over tiesto en iedereen heeft alweer een oordeel over m klaar......beetje jammer
 
whaa hahaa
helemaal met eens net of iedereen hier een ijspegel blijft als de dingen fout gaan en dus niet gaat zoals je het wil hebben. hij doet het een keer en hij is opeens triesto wel een voorbarige opmerking hier van de meesten als het een andere dj was geweest dat was diegene vast cool geweest omdat hij/zij dat deed.
en niemand weet wat er vantevoren is gebeurd, misschien wel iets in privésfeer

Dat bedoelde ik dus met mijn reply :)
laatste aanpassing
 
ach...iedereen heb ze dag soms niet :) ook tiesto. Pech gehad volgende x beter maar in principe kan ie best wel beetje goed draaien hoor dus ik denk dat t allemaal wel zal meevallen :jaja:
Een dikke pluim voor alle negatieve reacties! Gaaf man! :S

:kots: