Partyflock
 
Forumonderwerp · 630599
FULL FORCE !!!!!!

gary d.
activator
mondello
luna
clive king
isaac
technoboy
pavo
darkraver

1-11-03 - mecc - maastricht !!!!
Wij gaan feestuh:P;) (en nu nog dat stuiter icoon)
ja wat wil je met het aantal dergelijke feesten wat er hier wordt gehouden. geeft wel reden tot een beetje uitbundige vreugde;)
Doe jij ff normaal zeg :P

Cya tonight Erik
 
clive king draait vanavond eerst in Tropicana, Rotterdam op Hard Plastic :)
We zullen zien :P
 
krijg nu net een sms van iemand die daar al is...
full force wordt omschreven als goor en amateuristisch.... ze zijn nu nog lampen aan het ophangen, niet mooi aangekleed en er zijn maar 1000 kaartjes verkocht van de 7000

ikke blij dat ik thuis zit!!
Er zijn toch wel kaarten aan de deur te koop, hoop ik?
Ik zou eigenlijk op de gastenlijst staan, maar ik lees net op de site dat er opeens geen guestlist at the door is! :|
zijn maar 1000 kaartjes verkocht van de 7000

:| dat is wel heel erg.

ik ook blij dat ik thuis zit
goor, amateuristisch en maar 1000 kaartjes? klinkt erg ongeloofwaardig maar goed. mocht het zo zijn ben ik blij dat ik vrijkaarten heb:)
zijn via de radio veel weg gegeven heb ik vernomen
 
Vrijkaarten als in 'gastenplaatsen' of heb je kaartjes toegestuurd gekregen?
Is het niet veel daarbinnen?
Hmzz, ik vertrek over 1 uurtje. Hopelijk dan wat drukker ;)

Maarja eigenlijk boeie, als er maar vette muziek gedraaid wordt@!!!
 
die vent wordt hier in t topic wat gehyped

ik vind hem persoonlijk supergoed!
 
hoorde net dat het al wat beter was!
Ik kreeg net via msn (via sms naar msn) te horen dat het best vet binnen was :D

Gaat wat geven dalijk :P :D :) ;) :bounce: :bounty:
 
hallo ijsklontje, het begint om 21.00 uur... is niet echt een eerlijke beoordeling. Hoorde net per sms dat het wel vet is, en dat het in het begin niet druk was, maarja, gaat om de uurtjes daarna. En ja, ook veel roddels en verhalen over de kaartverkoop. Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik ga het zo maar eens met eigen ogen bekijken!
laatste aanpassing
 
Ik hoor het gedreun met vlagen tot hier dus dat is op zich niet verkeerd hehe :D
Wat een mega vet feestje!!!
Zit hier nu :vaag: achter m'n pc.

Darkraver was echt een goede afsluiter :bounce:
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Was echt huge!!! daniele mondello :worship: technoboy en darkraver :bounce:, pavo ook goeie knalset :)
laatste aanpassing
 
ook dana had een leuke set vond ik :)

volgens mij hadden dana en darkraver weer de grootste pret met elkaar want terwijl darkraver ah draaien op t eind kwam dana nog even langs bij hem!

was leuk feestje!!! tututuutu
 
heb toch heel wat gemist hoorde ik al!
werd de hele nacht telefonisch op de hoogte gehouden....

1 ding weet ik wel, ik blijf nooit meer een weekend thuis!! :)
Was idd zeer vetjes gister!!
Muziek klonk goed, goeie sfeer, lekker veel foto camera's. Alleen de aankleding kon beter! Voor de rest een feest wat volgend jaar (of nog eerder) mag terug komen :)
aankleding vond ik ook het enige wat wat minder was. wat meer verlichting aan de zijkant van de zaal mocht ook wel:)
de set van dana vond ik helemaal niet verkeerd eigenlijk. vooral het laatste nummer was echt vet stampen:bounce:
mondello kende ik nog niet, maar die vond ik ook goed. helaas technoboy en darkraver moeten missen:'( vrienden hadden er weinig zin meer in na 4 uur:/
maar goed al met al een leuk feestje(Y)
laatste aanpassing