Partyflock
 
Forumonderwerp · 630599
FULL FORCE !!!!!!

gary d.
activator
mondello
luna
clive king
isaac
technoboy
pavo
darkraver

1-11-03 - mecc - maastricht !!!!
weet niet meer precies waar, maar je moest een een mail sturen met de reden waarom je naar het feest wou. kreeg vanmiddag mailtje terug dat ik kaarten had gewonnen:) zouden overmorgen in de bus moeten liggen als het goed is
Timetable is veranderd op de site (in positieve zin imo)
Gary D: 21:00-22:15
Activator: 22:15-23:30
Pavo: 23:30-00:30
Mondello: 00:30-01:30
Dana: 01:30-03:00
Clive King: 03:00-04:00
Isaac: 04:00-05:00
Technoboy: 05:00-06:00
Darkraver: 06:00-07:00

Zonde, waarom moet dana nu anderhalf uur draaien, ze draait meestal wel goed maar had ik toch liever technoboy of mondello wat langer gehad....
hopelijk komt dana met een goeie set in dat geval. vond het op overload na een tijdje een beetje eentonig, maar we zien wel.
Damzn wat ben jij een mazzelaar met je vrijkaarten!!

Jah de timetable is inderdaad in goede zin bijgesteld ..
idd jammer dat technoboy niet langer draait hij draaide super op Vibrationz, maar dana vind ik zelf ook altijd goed draaien ook al vinden vele haar standaard

ach het wordt gewoon sjtampuh:P
 
ja het wordt zeker volll beukn zaterdag!!
ik ben lekker vroeg aanwezig!!

en hoelaat zijn jullie allemaal van plan daar te zijn?????????
Het wordt zkr beuke he Ik ben ook vroeg van de partij zkrs ben benieuwd met de drukte maar we gaan knallen
Op ebeatz.nl Kun je nog kaartjes winnen voor Full Force. Morgen worden de winnaars bekend gemaakt. :)

Je moet je alleen even aanmelden en een mail sturen naar win@ebeatz.nl (Y)
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
ik wil rond het begin van activator daar zijn rond half 11 ongeveer
ik moet nog ff overleggen, maar denk dat ik zo rond half 12/12 uur kom binnen stuiteren
 
het maakt me niet uit hoe druk het wordt :) dit wordt echt wel een stuiter feesie :bounce:
Ik denk dat ik dit feestje toch maar ff meepak :P word wel weer krap de rest van de maand met ook nog qlimax maar ja
Vanmiddag zullen rond 17:00 uur de winnaars bekend worden gemaakt op ebeatz.nl

Tot die tijd kun je nog meedoen om kans te maken op de kaartjes. :)
Artiest Mani
ik zal lekker op tijd binnen zijn denk ik... opwarmen bij gary d en daar de nodige biertjes naar binnen werken zodat we lekker opgewarmt kunnen beginnen aan activator :D!!
 
Heb ook een vrijkaartje!!
Thanx Sander (k)
 
dat vindt ik niet eerlijk linda!
 
alleen de meeting kan die niet beter op een andere plek gehouden worden!
iets duidelijker.
Ideale party voor mensen in het zuiden :) Heb volop zin in zaterdag stampuh met ze alle we maken er een gek feest van
Greetzz
'k zal de meeting toch hoogstwaarschijnlijk vergeten denk ik... doe ik meestal *bloos*


edit: mondello draait dan en die vind ik toch nie zo boeiend.. zal wel goedkomen.

suggesties voor andere meetingplek zijn welkom:)
laatste aanpassing
 
he clive king fan ik ken die dj niet zo goed draait echt hardstyle of meer hardhouse.en de mensen in het zuiden zijn toch ietsje meer early hardcore minded jammer dat hier niet nog een dj erbij was bv dj weirdo.
Mensen in het zuiden meer early hardcore minded??

Weirdo past ook niet echt bij de line-up. Denk dat Weirdo sowieso niet voor een dergelijk feestje zou komen draaien.
dat denk ik toch ook !! zou ik ook niet doen als ik hem was :P

En waar haal je dat early hardcore minded vandaan ??
Knien is ook van de partij zaterdag in 'Mestreech' :P

Hopelijk draait darkraver ongeveer zo een set als op sensation black wat ik toen heb moeten missen :S

Maar dat het een gezellig feestje wordt dat weet ik wel zeker :D;)
denk dat de ingang van de zaal toch het duidelijkst is, in de welkomshal zullen stands staan, en zijn de gangen met wc's, overload was de meeting ook daar, vrij duidelijk geregeld :yes:
omg:D
ik had dus 2 vrijkaarten gewonnen maar had aan meerdere wedstrijden meegedaan. kom ik net thuis, ligt er nog een envelop van 538 in de bus.
zit nu dus met 4 vrijkaarten:+
ik neem trouwens aan dat de ingang dezelfde is als bij overload?
laatste aanpassing
 
als je net als ik, heel weinig tijd hebt... er zijn nog kaarten aan de deur verkrijgbaar. Gelukkig..
kaartverkoop gaat zeer goed, echter uitverkocht zal het nie gaan..

kan jullie wel stiekem mededelen dat we tot half 8 mogen doorgaan :D

ofwel we gaan zekers hakkuh op het einde :bounce: :bounce:
Hey Mani heb je goede connecties dan dat je weet dat de kaartverkoop goed ga. Das mooi werk he :). Het hoef ook weer niet helemaal uitverkocht te zijn. Maar dit feest moet gewoon slagen en dat gaat zeker ook lukken daar gaan wij voor zorgen met ze allen
Greetz Partypeople
Hoor net van een vriend dat de kaartverkoop nie echt geweldig ging :S

Hoop maar dat jij gelijk hebt Mani :D

Nou tot morgen dan maar :bounce:
allemaal gezwets :D roddels, geruchten en zo'n shit.. we zien t daar wel en dan kunnen we daarna gezellig kijken wij r gelijk had :P
achja en als het echt te rustig is gaat iedereen maar wat dichter bij elkaar staan, lijkt het wat drukker:p
Ik vraag me af waar jullie die info vandaan halen. Iedereen heeft in één keer vrienden die op de hoogte zijn van de kaartstand. Gister stond in de krant dat er al meer dan de helf van de kaarten verkocht was dus dat er al meer dan 3500 kaarten de deur uit waren. Als er zaterdag 4000 man loopt vind ik het precies goed.
Ik vind het wel jammer dat er erg weinig posters van het feest zijn opgehangen ze hadden dit feest veel beter moeten promoten en dan krijg je ook nog zo een stuk anti-reclame in de krant:S:S

We gaan het gewoon Geslaagd Makuh !!:P:P
Maar to ignition--> volgende keer beter promoten!!!!!
2 Dimo: Heb het van de man die promotie regelt voor dit feest en die zal wel weten hoe de kaartverkoop loopt denk ik :)



2 RoXeRz: er is nogal heel veel promotie gedaan voor dit feest. echter je mag niet zomaar overal posters ophangen en borden plaatsen...

ze hebben een hele hoop posters eraf moeten halen, maar er is ontzettend veel geflyerd voor dit feest! Maar voor een eerste editie van een feest kan je niet verwachten dat het uiverkocht gaat. zekers niet als het ook nog eens van een nieuw soort organisatie is in een deel van nederland die niet zo hardstyle minded is over het algemeen!!
En wat denk je dan van al die reclame op 538, en MTV.
ik heb nog geen reclames gezien... maar ik kijk ook nie zoveel tv eigenlijk...

ik weet wel dat er morgen gefilmd word door tmf.. die is er nog bijgekomen als partner en er zal iets worden uitgezonden op 538 de komende weken.
in de krant stond dinsdag meen ik een stuk dat er toen de helft van de kaarten verkocht waren. 3500 dus zoiets. Neem daarbij dat de laatste week de kaartverkoop normaal gesproken sterk aantrekt en je komt wel op 5000 uit denk/hoop ik.

Precies goed dus. Niet te druk niet te leeg
Waar deze organisatie nu gewoon mee te kampen heeft is puur het feit dat er in het verleden een paar stumperds zijn geweest die gedacht hebben van: Wij zetten ook wel FF een feestje in het Mecc neer!!!

Hierdoor zijn er genoeg mensen die redeneren van: Ohw alweer een feest in het Mecc! Zal wel niet veel worden!
Hoe dom kun je zijn!!!

Willen we ooit dat fabeltje doorbreken dat er in het zuiden niet gefeest kan worden dan moeten we dat nu waar gaan maken!

Ik weet althans zeker dat als ooit een organisatie als ID&T, B2S, Q-dance e.d. het hier probeert om iets spectaculairs neer te zetten dat ook de randstad-figuren net als wij, zuiderlingen, eens beginnen met reizen!

Ik ben morgen van de partij en ik denk dat het best gezellig gaat worden! En anders maken we het wel gezellig met alle mensen die daar zijn!

Trouwens houd me morgen maar aan, maak pics voor superfeesten :P
mooi gezegt Zoon daar heb je gelijk in :)
zal eens een extra oogje in het zeil houden op zoon+camera:p
ga nu met 4 man erheen ipv 2(waar vrijkaarten al niet goed voor zijn;))
worden er geen fotos door PF gemaakt?
 
Zoon heeft gelijk, geef andere organisaties ook de kans. Niet alles over 1 kam scheren. Er is nog deurverkoop morgen... (in de krant stond van niet). Ik heb de organisatie gemailed en antwoord gekregen. Dus ik koop morgen bij de deur een kaartje en ga het feest beoordelen zonder alle vooroordelen die er nu over bestaan. Ik heb er wel een goed gevoel over.. Moet goed komen... zie jullie morgen!!!
nog 8.5 uurtjes WOEI!!! :bounce:
Jawel mensen, nog enkele uurtjes en dan is het feest :P YES!! eindelijk ontspanning. Mag ook wel, maandag beginnen de tentames :(

Vanavond :bounce:
ow verrek ja we hebben tentamens, toch maareens beginnen met leren :(

of toch maar morgen? :s
Artiest {SHOWLIST artist 105129, 53774, 47315, 17147}
straks :bounce: :D
ja bijna :bounce: :bounce:


IK HEB D'R ZIN IN VANAVOND!!!!!!!
ff de hele tijd naar mtv gaan kijken, heb nog altijd die reclame niet gezien:vaag:
in ieder geval vet zin in vanavond:bounce:
 
en toch wordt het extreem gezellig...met 3500 man en ook met 7000 wordt het gewoon VET! Die reclame kun je trouwens ook gewoon bekijken op de site van full force...
 
Woeiiiii nog ff en dan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: