Partyflock
 
Forumonderwerp · 627673
Je weet het vast nog wel:D
Je eerste zoen(k)
Hoe was die?
Met wie was die?

Die van mij was in iedergeval vies:(
Die jongen heeft er 5 maanden op moeten wachten. Ik durfde niet, maar dat kwam ook omdat ik nog heel jong was.
Namelijk 12 jaar.

Maar nu na heel lang geoefend met andere jongens, vind ik t eigenlijk errug lekker(k):p

En hoe was jullie ervaring?:D
laatste aanpassing
ik was 14, op een feestje van een meisje die een klas hoger dan mij zat..allemaal oudere jongens..whaha zoende met een jongen die ik helemaal niet mocht!!maar vond het later toch wel heel stoer om aan mn vriendinnetjes te vertellen dat ik voor het eerst had gezoent..;)
 
was 13 of zo

was op stratumseind achterop fiets van het meisje en het was lekker..was wel heel zenuwachtig :bloos:
laatste aanpassing
Ik was 11 en et was op vakantie.. Beetje vreemd maar wel lekker :)
als je maar lol hebt en lekker is :P
 
Ik was bij mijn 1e zoen..ehmm..10 of net 10:|
ik weet er verder nie veel mea van..hij was met een klasgnoot..
kweet alleen nog dat ut gek en raar was:|
mja..
(K)
laatste aanpassing
 
Mn eerste zoen was met een vakantie vriendje hihi was wel zenuwachtig maar t was zekah wel lekkah hihihi, was 11 jaar toen da gebeurde

(K)
laatste aanpassing
ik was 13 en t was in de fietsenstalling van school! kvond t toen maar raar! maar nu vind ik t wel fijn :)
 
hahaha ik was 13 jaar.. en het was op een schoolfeest.. zeer leuke ervaring.. Die jongen zit nu nog bij mij in de klas.. te gek...!!! ;)
 
Mijn eerste echte tongzoen, was met een oud buurmeisje, een heel mooi halfbloedje. Krijg nog steeds kriebels als ik haar toevallig weer een keertje tegenkom.
Plaats delict achter in het park, want stel je voor dat onze ouders het zouden zien. Vond het wel meteen lekker. Oja was 10 zij 11.
Lastige was dat ze op de Middelbare school opeens bij me in de klas zat.

Wou dat ik weer 10 was en het over mocht doen:p
laatste aanpassing door een beheerder
Was 10 volgens mij bezopen en ik weet alleen dat het met carnaval was :s
 
Fons en ik hebben elkaar voor het eerst gezoend op de kermis van klazinaveen. Het was op een mooie zomeravond, ongeveer 6 jaar geleden. Op de achtergrond klonk de gezellige muziek van de botsauto's, dj bobo als ik me niet vergis. Fons zijn ketting bleef in mijn suikerspin haken en zo hadden we een gespreksonderwerp.

Fons is erg gevoelig en zo zoende hij ook. Misschien een beetje overmatig speekselverbruik, maar dat zie je niet als je verliefd bent :lief:
Mijn eerste zoen was rond mn 13e a 14e met n onwijs lelijke gast :D was in t zwembad ...hij zoende echt lang! Maar was zekers te doen! Hij had een tongpiercing, toen had bijna niemand dr nog een..dus iedereen vragen hoe is dat nou..haha wist k veel..kon t nie vergelijken :D
was denk 11 ,stond met Randy :p in een steegjuh:/ en toen ging die voor me staan en toen op me teentjuhs en deed ik dom me benen uitelkaar zodat ie er tussen kon staan...
toen gaf ie me een natte zoen en drukte die met ze tong tegen me lippen en toen ging ze tong in me mond en het was ranzig :kots: nat :kwijl: word er nog misselijk van :frusty: volgende dag maakte hij het uit :cry:hihi


gelukkig heb ik me later toch over laten halen door wat andere mannetjuhs en vrouwtjuhs :D en vind ik het nu wel sappig :9
 
Ik was 14 of 15 ofzo, met mijn danspartner. Was ook gelijk me vriendje. Eerste zoen vond ik niets aan, maar oefening baart kunst :D
 
Ik was 12 jaar. het was op n verjaardagsfeest van n vriendin. Ik durfde eigenlijk niet goed en toen toch maar gedaan. En ik vond het wel zooo smerig!! Hij kwijlde gewoon. gatverdamme! Wanun afknapper!
Maar gelukkig vind ik het nu ontzettend lekker!! :9
Ik was 11 of 12 en ik zoende m'n eerste vriendinnetje op de rommelzolder ofzo bij haar thuis

Het was wel wat hoor...:)
laatste aanpassing
 
ow mijne was echt heel ranzig ik was in m'n hele gezicht nat bahbahabah!!!! daarna is het gelukkig wel goed gekomen:D
 
haha.. op een klassenavond in groep 7 met verstoppertje in de schuur waar alle fietsen en dingen stonden.. was wel grappig :)
ik wacht nog steeds op me eerste zoen na 21 jaar :|

owja ik heb wel een paar vriendinnetjes gehad :)
 
met stephan .. ik was 15 ... en uuhmmm moet eerlijk zeggen dat ik niet snapte wat hij met zijn tong kwam doen :D:D:D:D ... tegenwoordig weet ik er wel mee om te gaan :D:D:D maar toen niet .. :D:D:D schrok me dood :D:D:D
VageJetje je had toch niet van die kotsneigingen he?? :)
Mijn 1e kus was echt geweldig maar sindsdien is het nooit meer goedgekomen.
 
hmmmm was HEERLIJK met en zwaar populaire jongen en al die kutwijven met die arrogante koppen keken jaloers toe :DEVIL:
 
:s hoe moet ik nou weten met wie dat was.De eerste keer sex oke maar zoen :skom op zeg
 
8 september 2003 00:58
VageJetje je had toch niet van die kotsneigingen he??


nee dat niet ... ;) maar ik schrok wel .. ging het maar ff vragen aan een vriendin van mij ;)

tsja ... er was eens een onschuldig meisje ;)
Mijn eerste kus was met een meisje..Ik was toen bijna 14.
Ik was 13 en wil er dus egt niet aan terug denken..
Grootste nerd!!
Mah jah nu heb ik wat beters!! ;)
Mijn eerste zoen was op m'n 15e met een best wel mooi meisje, ze had wel drie weken moeten wachten want ik durfde niet, eigenlijk vond ik het niet zo lekker want 't was net of ik een asbak uitlikte+ in't begin. En we kwijlden allebei ontzettend veel.
 
Uuuh tjah ging best goed!!
 
De eerste...? De laatste, die was veeeel beter...
 
Nou t was echt drama die gozer kon er nix van man!! nu weet ik wel beter hehehehe
 
ik weet et niet meer :s
 
Hahah die weet k nog wel! was 16 (hoezo btje laat :-$) met gerwin, was vet lekker! :-D
Kan ik me echt niet meer herinneren, maar de eerste keer dat ik met mijn laatste vriendin zoende was echt geweldig. Ze kon ZOOOOO lekker zoenen. Had ik niet verwacht. Heb ik toch 2,5 jaar van kunnen genieten!!
 
ik was volgens mij 12 jaar... en het was met me lekkere italiaanse vakantievriendje.. ik vond het gelijk al heerlijk hahaha
 
hahaha me laatste vriendje..nou pff was ook wel lekker all1 als ie dronken was douwde ie zn tong zowat 8er in me strot :-|
Uhm........groep 8 met diane :)
 
Ik was 13 en was op tenerife! ging op zich wel goed
 
iehggg het leek wel of ik zou stikken in zijn tong!!!

teering wat ging dat ding snel zeg!!!
 
Nou, dat vergeet ik nooit meer!!!!
Het was een vriend van mjn broer en ik vond hem gelijk al een super lekker ding, gelijk verliefd.
De eerste zoen was dan ook met hem. In de sporthal met T-spoon hahaha
Voor het eerst gezoend en me hele tong (ja TONG) moest er van tintellen. Dat speciale moment vergeet ik nooit meer. (ik was 15)
 
11 jaar
de beste van iedereen
anoniem
 
14 jaar zo zat als een debiel opstap een keer...
Dat was met mijn ongeveer 8? jaar oudere ski-leraar :S Ikke 14 en hij 22? Maar ik vond hem echt leuk! Hij nam mij mee naar zijn kamer waar zijn broer/vriend een trio had, met 2 voor mij toen nogal oud lijkende vrouwen :bah: Hij ging nml. effe douchen :S Zat ik daar.. die vrouwen mij op mijn gemak stellen. Achteraf erg vage situatie, maar ik vergeet het beeld nooit meer ;) Het zoenen zelf was wel ok, erg spannend allemaal.
Haha, die van mij was op de boot van Engeland naar Nederland in de ballenbak.. Erg leuk! Beetje jammer dat t een duitser was en dat ik m dus niet kon verstaan! Mja.. Was toen ook twaalf ofzo.. :D
(k)
 
mijn eerste keer was met een jongen van 14 ofzo..en ik was 12...was echt zenuwachtig... haha had al 2 mnd hoi verkering met hem:d
 
Goor..nat...en net een wasmachinuuuh

Met 12 vind je er gewoon niets aan haha maar je moet t gedaan hebbe :P:P:P:P

Maar als k nu kijk hoe die vent er uit zie..euhmmmm had k me maar meer moeite gegeven hihi :D:D:D

(K) Tam
Ik was 16,5....yeps laat..durfde nooit...

Kan me niet eens meer herinneren hoe die zoen was...
dus erg interessant moet het niet geweest zijn ;)
 
was op vakantie ik was 12 en die jongen 15 was me vakantie vriendje en hij kwam ergens uit utrecht en heete dennis.was wel heel spannend en ik was heel zenuwachtig:P
op mijn 13e met bob uit enschede op vakantie! Twas een beetje jammer, want hij beet op mijn lip... toen had hij ook gezegd tegen iemand: Tessa zoent zo kort! ja vind je het gek! AUWWWW :frusty: