Partyflock
 
Forumonderwerp · 627673
Je weet het vast nog wel:D
Je eerste zoen(k)
Hoe was die?
Met wie was die?

Die van mij was in iedergeval vies:(
Die jongen heeft er 5 maanden op moeten wachten. Ik durfde niet, maar dat kwam ook omdat ik nog heel jong was.
Namelijk 12 jaar.

Maar nu na heel lang geoefend met andere jongens, vind ik t eigenlijk errug lekker(k):p

En hoe was jullie ervaring?:D
laatste aanpassing
 
2 fckn_sees -->Het meisje waar ik voor het eerst mee heb gezoent..is inmiddels overleden
Zelfmoord gepleegt... <--

damm....von t een mooi verhaaltje, alleen t einde :-s

2 the topic.... eeeeh ik zou t nie meer weten. Ben al heel de n8 aan t denken, maar eeeeh *leeg*
sorry :-s
me eerste zoen was met me eerste vriendje (en ook eerste ex :P), Michiel.
Ik was 14, t was op de hoek van mn huis en die zoen was echt geweldig lollig !:P (Midden in de zoen begon ik keihard te lachen, ik weet alleen niet meer waaarom :$)
 
Ik was 10 zat in groep 8 :) En zoende toen met mijn vriendje en ja ik vond het ook vreselijk vies!
 
ik was 15, was voor t eerst uit op een schaatsfeest in leiden..
was die week daarvoor vrij hard gevallen tijdens een schaatswedstrijd en mn gezicht lag helemaal open..
toch was de jongen op wie ik al heel lang gek was niet vies van me..
haha, dat was echt raar..
t was een schaatser dus.. en de dag erna had ik een zere nek van t zoenen omdat hijh vrij lang was en ik heb twee dagen niet kunnen eten omdat ik zwaar verliefd was..
:)
 
uhm op mn 11e met ene michael
twas op vakantie en heb hem dus nooit meer gezien
twas wel um beetje vreemd maar wel lekker :P
 
Artiest NitraM
in groep 7 met mn toenmalige wijfie, en t duurde ook wel paar dagen voordat ik t doorhad ;)
 
Ik was 13. En ik had al een tijdje met mijn vriendje, maar durfde eerst niet, haha.
wackiejacky 2 september 2003 02:37
En eerlijk gezegd zoen ik nog steeds veel liever met vrouwen!


Nou, dank je, en ik had nog wel zo me best gedaan :(
Weet niet precies hoe oud ik was, maar weet wel dat het lekker was!
Just love kissing (K)
laatste aanpassing
En me eerste zoen was fucking lekker :D Alleen was der wel erg laat mee
Ik was 12 en had al een half jaar verkering ofzo :D

We vonden het nogal eng en hebben het dus met een dropveter gedaan (dus naar elkaar toe-eten en dan zoenen). Vond het wel superspannend maar niet bijzonder lekker, overal speeksel :S

Gelukkig is dat later allemaal goed gekomen en vind ik zoenen nu wél erg lekker :D
Artiest Maus
mn eerste keer moet nog komen.. :$
 
Met mijn zus :bloos:

We wilde beide eerst oefenen alvorens aan het echte werk te beginnen.
En??? Was het wat??? :K
 
(Y) Ze zoent geweldig, zelfs seks is (Y) met haar.
Ik wil ook een zus :/
 
Ik neem haas zijn zus ook altijd! Lekker ding, minder lekker dan zijn moeder maar cokee! (y)
 
Ik was een jaar of 13.

Toen gingen ze vragen of die lekker kon zoenen.%)
Dat kun je toch niet weten als je het nergens mee kan vergelijken.

Kan nu zeggen dat het een redelijke kus was.

Vind zoenen heerlijk :kusje:
 
Op een jaartje of elf, in groep acht, ergen in een spooky forest! Sloeg helemaal nergens op, haha!
een jaar of 12..
Vond het zo smerig..
Maar ja, nu is zoenen wel erg lekker..
Maar toen echt niet:P
Die van mij was wel ok hoor, ik was 13, met ene Miranda die ik die dag in 't zwembad had ontmoet (12, lang, blond, flinke cup) :P
Na die dag nooit meer gezien trouwens :P
 
ik was 7 ofzo... in t bos haha :P

vond t echt vaag, die dag erna zeiden dat meisje en ik tegen elkaar "Zo dat was wel glad he"

hahahahah! LOL!
 
ik was 10 geloof ik
had de grootste lol achteraf!
haha was ergens bij een vriendin van mij op de zolderkamer, tja daar zaten die jongen en ik dan .. nou ja huppa zoenen maar!
vond het eerst maar niks!
 
Ik was 23, wat een ellende zeg!!

Wat stonk dat wijf uit d'r bek zeg, :bah: een verotte heilbot is er niks bij!!

Maar eindelijk heb ik de juiste te pakken...:yes:

Zalig gewoon.
laatste aanpassing
 
uhm kwas 17....vakantie, voor 1 avond....was niet veel...hij dwong me om mee te gaan naar hun huisje...gelukkig niet gedaan (met hulp)
Mijn eerste zoen was met Albert-jan was 14, fietste samen met een vriendinnetje savonds door de stad zaten we met een groepje jongens te ouwehoeren, maar we gingen steeds wegfietsen je kent het wel ;)
En toen later toen we ze weer tegen kwamen gingen we praten enzo en toen van het een kwam het ander :)
 
euhm k was 18 jaar met een meiske uit Eindhoven...
in de Carte Blanche (discotheek)...waren men ouders nie zo blij mee want dat zijn jehovah's...lekker hooooorrr
 
ieieie :kots: was ehh 12 of 13..
en die gast was me een wasmachine.. heb toen heel sneaky me kin aan zn schouder afgeveegt door m te knuffelen

blehhhhhh

ma nu.. jummie!
Kwas 12.....eerste zoen was mwaaa best lekker :bounce: (met het over buurmeisje):P
Het was vorige week (toen had ik nog blond haar) en het was met Madonna.. :bloos:



Nee, ff serieus.

Ik was 14 (ja, laat he? ;) ) en het was met een jongen uit mijn klas. Hij kon er niks van! :D
BLEH!!! :kots:
Maar het was wel een lieverd hoor, kwam hem 2 maanden geleden nog tegen voor het eerst sinds 6 jaar ofzo,
ff gezellig gebabbeld, en als ik toch bi besloot te worden, moest ik hem maar bellen.. :P
Het grappigste was dat hij me bij het afscheid probeerde te zoenen! :D

Eerste kus met een meisje was op mijn 16e.. En die was GEWELDIG!!! :k :k :k

ZO lekker....
Ik was 12 whehehe en die gozer kon de echt niks van ...:bah:
 
k was 10 , vond er toen geen ruk aan, komt misschien ook omdat ze op me tong beet :/
Ik was 13, vond er niet veel aan hij was ook echt geen knappe jongen ofzo..
 
Ik was 13 ofzo en de eerste zoen vond ik niet geweldig maar de tweede ging al beter :D
 
ik was 13 was met een jongen van 17, was in een discotheek, niet echt geweldig maarjah joh:D
 
Ik was 11 ofzo:)
Ik vertelde tegen mijn vriendin dat ik een jonge heel leuk vond!!
En toen zij zij in het engels tegen hem dat ik wel eens met hem wou kussen!
Dus toen vroeg hij of ik zin had om mee te gaan naar een speeltuintje en dat deed ik en toen begon hij me te kussen en beviel me goed:D
Vond het echt niet vies ofzo!!:P
En heb een week gegiechelt omdat ik eindelijk mijn eerste tongzoen had gehad:P
 
Ik was 12 ofzo, en hij was al 15. Het was op de kermis in zon 'vlinder'-ding...
Kvon het maar ranzig! bah... had me er heel veel van voorgesteld, zat er al een tijdje aan te komen en toen het eenmaal zover was... viel zwaar tegen ;) Nja goed, weet nu wel beter in ieder geval :)
Ik was 12 en ging zwemmen met mijn eerste vriendinnetje, in het douchehokje drukte ze ineens haar tong in mijn mond, ik schrok me dood :vaag: had nog nooit een tongzoen gehad...
 
14 jaar, in een dronken bui met de vriendin van m'n beste vriend (ja weet het, fouter kan niet) en de zoen was (n)
 
mijn eerste kus was leuk
we waren op een feestje ik was 12 en een jongen uit mijn klas was er ook nou lagen we daar op de grond waarom :S weet ik ook niet meer maar ja van het een het ander en hij kon ook goed kussen :D
MMM ik was 11 en net als velen was het niet zo geslaagd...het was ook haar 1e volgens mij dus dat ging nergens over...
was wel schattug .. was 12 .. waren in zo'n bungelowpark met herfstakantie ofsow .. kwamen me broer en ik daar n jongen en zn zus tegen .. gingen we mee om .. einde van vakantie stiekem gekust .. whehe .. ach .. vond t wel komisch.. 8)
laatste aanpassing
 
ik was 11.. en we stonden midden in walibi flevoland was dat toen nog.. op een plein en ik liep al de hele dag met een jongen want we waren met een groep en begeleiding daar naartoe geweest en toen opeens waar iedereen bij stond.. :$:$ ik schaamde me kapot !!
 
whaha, das echt te erg dus ga het ook niet zeggen:P
Ik was net 13,ging toen net na de middelbare school, en kreeg daar mn eerste vriendje, die me toen midden in mn vriendegroepje in de pauze zoende...
Maar het viel me niet tegen...
 
mijn eerste zoen..

ik was 12 en het was een regelrechte ramp..:D
twas me eerste "vriendje" die woonde in de straat achter mij.. mijn broer ging toen met zijn zus.. en hun hadden allang gezoend... wilden wij ook.. eerste les... adem nooit door je mond....:S wahahahahaha tis daarna wel goed gekomen hoor..!
 
Het was echt VRE-SE-LIJK...
Hij was een stuk ouder dus dan verwacht je wel wat anders.
Maar hij kwijlde echt m'n hele gezicht onder!! Ik dacht echt van dit noooooooit meer......
 
Whaha net 12 ofzo, vond het echt leuk! T was niet eens een ramp, geen gekwijl enzo... Gewoon blijven oefenen;):P
ik was 12, en het was in de vakantie van groep 8 naar de brugklas.
ik weet de naam niet meer precies maar het was iets met vanilia ofzow:S, maar de kus was wel goed;)
laatste aanpassing