Partyflock
 
Forumonderwerp · 620337
 
De 1 zegt ja de ander zegt nee wat is het nou ?
 
Maar er zit wel wat in wat Sabbie zegt. Het is nooit goed wat je draagt.
 
idd sabbie spreekt

maar ik veeg me kont af met mensen die zeiken
 
idd... Daar POEPUUUUUH we op! :9
 
inderdaad....op lonsbil:9
 
k poep op iedereen die om n andere reden naar n feest komt dan om te feesten :P

dus ook op mensen die zeikuh

en je moet zelf weten wat je aanhebt... want: JE KOMT TOCH OM TE FEESTEN!? kbedoel da kan ook in jutezak desnoods :9
Precies Lonsdalemeissie! ;-)
Case closed!!!
 
Ja, als Hitler naar een feest komt om te feesten, laat hem dan lekker in z'n waarde. :S

Mensen hebben ook altijd wat te zeiken :S
 
Artiest Sentinel
Anders gaan we die discussie nog een keer voeren, is namelijk nog niet gedaan :gaap:
lonsdalemeissie> was jij niet die .... die een tijdje terug een forum-pic had waar je met je rechterhand in de lucht zat? Of heb je een tweelingzusje?
 
Ah..Vandaar die dubbel s:P Maar als dit zo is,lonsbil he!!Zwaar triest dan en een iq van een speenvarken.
blaat :gaap: ,weer z'n eindeloze discussie, kijk je ken lonsdale op 2 manieren dragen je ken een lonsdale polo'tje of truitje aantrekken,en voorderest spijkerbroek (niet opgerold) en maxxies ,of je ken je wannabeeskinlook..., kisten of rangers,bretels,hout­hakkershirt broek tot knieen opgerold,van die vage speldjes en kettinkjes ...en dan op een feest ook nog met je rechter hand in de lucht gooit tja dat vind ik persoonlijk fout...,en dat werkt provercerend tegen over ander mensen,en nu is lonsdale in veel ogen fout,tja logisch....., ik snap ook niet dat kisten lekker hakkuh op een feest,maja heb dat ook nog nooit uitgeprobeerd:P en zal het ook niet doen,kisten vind ik meer voor het leger,of bergbeklimmers of mensen met zwakke enkels.

kijk dat je zo denkt is niet erg,maar dat je het op een feest uit,dat is verkeerd een feest is een feest en geen politiek iets,net zoals dat stomme voetbal gedoe :S slaat allemaal nergens op dat doe je maar lekker thuis of in het stadion

ach en nu is het lonsdale ,wat is het over 5 jaar ??? dan zal er mischien ook wel weer iets zijn wat verkeerd is of nog verkeerder je raad het nooit >
laatste aanpassing
Ik heb trek gekregen in bier en sos.
laatste aanpassing
 
Ja
Nog 2 dagen wachten dus... :)
hehehe ja kan niet wachten gewoon!

Vinden de mensen het erg als ik in mijn roze tutuutje kom, met een strak hempje wat zo uit Saturday night fever komt, en een dik groene carnavals muts?

Of stoot ik dan iemand tegen het zere been?
 
Gay Parade is op een andere dag hoor ;)
 
gut gut die rechterhand-discussie heb ik al n x met een admin gevoerd dat was niet wat het leek dus heb geen zin om dat weer uit te leggen

ennuh meissie met enkel s staat wel beetje vaag denk k!? is geen nederlands he meisie :S

hou toch es n x op over dat gezeik wat mensen aanhebben, kom feesten en verder smoelen dicht! gezeik ook altijd !
Pinda>Je moest eens weten wat een vrouwen je daarmee aantrekt tegenwoordig!

"ooh wat orgineel! waar heb je dat vandaan!?"
 
inderdaad, Je komt om te feesten!

En mensen die komen feesten en hun statement uitdragen op een feest moeten klappen vangen.

Dat vind ik er nou van..
 
idd.... want politiek, voetbal of wat voor statements horen niet thuis op feesten!

dan richten ze maar lekker een partij op of gaan ze in de arena zitten.

mja.... zelfs als je tegenwoordig alleen al komt om te feesten en NIE EENS IN LONSDALE LOOPT wordt je al afgezeken... (en nog wel t meest door mensen die nie eens op tt feest geweest zijn... :S)

jammer hoor..... errug jammer... :'(
 
Dus idd, Wazi's vangen nou eenmaal klappen hier.
:-)
 
Lonsbilmeissie>Wat snap je niet aan deze smiley:P Je hoeft mij me nederlands niet te leren hoor,ik heb me school wel afgemaakt.
ik was dus echt dik de goeiste in nederlands.
 
jij suggereert toch iets over dubbel s in mijn naam?! daar ga k dan gewoon even tegenin want das dus nie zo.. :P

en nu ga ik me hier nie meer mee bemoeien want het is zinloze discussie nr 1018492358
ga weer lekker verder werken en zaterdag ga ik lekker feestuh! net als ieder ander!

vinden jullie het goed als ik mijn bert en ernie truitje aandoe zaterdag?? :9
da ken nie lonsdale meissie! je weet toch dat bert ook altijd fout is! je vraagt er nu wel om hoor..

En dan heb je ook nog ss in je profielnaam, en dubbel ll en zelfs 4 r'ren!!!

Gewaagd....;-)
 
shit vergeten jah... hmz...

owjee en mijn rode haar kan dan natuurlijk ook niet meer, dat is om ellende vragen..

whehehe als jullie n vuilniszak voorbij ziet stuiteren dan is het ikkuh :D ;)
heheheheh
ach we gaan gewoon lekker los zaterdag!
 
cker wel :D

heb dr zin an! tot zaterdag allemaal, gaat ut dak dr af! :D
Pindakaassie 24 juli 2003 10:06
inderdaad, Je komt om te feesten!

En mensen die komen feesten en hun statement uitdragen op een feest moeten klappen vangen.

Dat vind ik er nou van..


dus ook m.b.t. voetbal...........
 
Precies, ook m.b.t. voetbal. Kakkerlakken moeten ook klappen vangen :)
 
2 Lonsdalemeissie: ik weet niet of je 't beseft maareh lonsdale maakt iemand NOG lelijker dan die gene al is..
Ik word dat hele gezeik echt spuugzat, wat boeit het nou voor welke club je bent, je komt toch om te feesten?
 
Ric 24 juli 2003 17:26
Precies, ook m.b.t. voetbal. Kakkerlakken moeten ook klappen vangen


whehe ;)
persoonlijk zie ik daar het nut niet van in %)
 
Ik persoonlijk wel.
leg maar uit dan
 
maar ff vraagje he hoe zien jullie het verschil tussen een Wazi en iemand in lonsdale die gewoon komt om te feesten en zeker geen Wazi is of klappen jullie anti kakkerlakken gewoon maar iedereen voor zijn smoel die jullie niet aanstaat.. net zoals op defqon dus???? waar ik me vreselijk heb lopen ergeren aan mensen die andere mensen hun jas gaan uittrekken en helemaal kapot gaan scheuren omdat er toevallig rotterdam op staat !!!

sjees ik ken mensen uit het hele land uit amsterdam uit rotterdam uit arnhem uit maastricht uit groningen en ik ken allemaal goed met ze opschieten en het zal mij echt niet boeien waar iemand vandaan komt maar ja goed zo ben ik dan weer je hebt ook mensen die alleen maar komen om te rellen op feesten en er zal heus wel weer zo'n groep zijn die dat gaan doen... als ze mij maar met rust laten :D
 
Jullie? Tegen wie praat je nu? Want de betreffende personen van Defqon zitten niet op Pf.

En vaak zijn mensen niet zo onschuldig als dat ze er uit zien.
Pindakaasie>>>>
Ik persoonlijk wel.


ik ben ook een kakkerlak,krijg ik nu klappen van je als je me ziet op een feest:S zal lekker worden dan

slaat nergens op man,dat doe je maar in het stadion ( liever helemaal niet :) ) dat gerel is gewoon een gebrek aan omgangsvormen en sociaal zijn.

maja als jullie het zo leuk vinden om kakkerlakken in elkaar te meppen....dan zal dat wel:S

maja jij ziet het persoonlijk ,,,moet ik me nu aangevallen voelen pindakaaas

een feest is om te feesten en met elkaar een gezellige avond ervan te maken :D...en niet te kijken voor welke club iemand is, en als die club jou niet bevalt om dan ze kop in elkaar te rammen.. :o,dit gaat werkelijk helemaal nergens over:S

party minded people only:D
laatste aanpassing
 
Klopt, gaat helemaal nergens over...
Trouwens, kakkerlakken vinden het ook leuk om joden in elkaar te beuken.
ik ben een Kakkerlak.. en ik vind het Niet leuk om joden in elkaar te meppen

maja wie ben ik
 
Oké, ik mag niet generaliseren. De meeste kakkerlakken vinden het leuk :)
je zegt het verkeerd ,bij feyenoord zit een groepie en bij ajax zit een groepie van dat ongeregelt.

het zijn altijd maar kleine groepjes die het verzieken voor de rest

je moet niet ale kakkerlakken over 1 kam scheren,net zo min als bij ajax
 
Is dat net zoiets als: niet iedereen die lonsdale draagt is een wazi? Oftewel, je moet niet iedereen die lonsdale draagt over één kam scheren.

Hoe kan ik de "goede" dan van de "slechte" onderscheiden?
 
Ik ga trouwens pitten. Lees het morgen allemaal wel. Mazzeltof!
nee we waren even off topic met dat feyenoord ajax ,en zit nou geen voorbeeld te geven over lonsdale :)...en je ken ze niet onderscheiden door ze in elkaar te rammen ofwel....precies ..,nee

het was meer een reaktie op wat pindakaasie zei "persoonlijk wel"

:D maargoed whatever ,truste man :D mzzls
laatste aanpassing
 
2 MDMAeye DOTF-FAN : en jij dacht dat jij volle zalen trok?!

hmpf....

whahahaha
Al dat voetbalgezeur..

1 ding is zeker...

morgen HR en utrecht heeft de beker!
 
Phoolie>

Wie ben jij om uitleg aan te geven?
:z :z :Z
 
Heee kaassie nog anus gebuffelt de laatste tijd??
 
Nee ik probeer te minderen.


;)

En jij