Partyflock
 
Forumonderwerp · 620337
 
De 1 zegt ja de ander zegt nee wat is het nou ?
 
tis VEEL te warm in de zon,als k strax naar lloret ga wil k nie alvast verbrand aankomen.mn pina en pils staan nu gewoon naast me,lekker gekoeld
 
Ik heb helaas dit jaar ook geen vakantie, ben alleen de laatste week van augustes vrij voor lowlands, en dan weer ergens in oktober:(
 
niesje heeft medelijden met mauzzie....
(K) op je voorhoofd,maar je moet maar zo denken;je wordt er ook weer voor beloond,toch???(K) voor mauzzie
 
Ow
je werkt toch zeker niet bij fujitsu he Mauz ;)
Kan ook niet weg, pas in oktober :/
 
Overheid he, en ik heb al veel vakantiedagen opgemaakt.
 
:/
Ik nog helemaal nix....
En dat kan dus niet tot oktober.
Bah!
 
Mag je nu wel of geen lonsdale aan ...????

om ff bij het onderwerp te blijven :S

:hm:
 
eej we waren net blij dat het daar niet meer over ging ;)
 
Eigenlijk wil ik het nog ff weten en om nu alles te gaan lezen :S

:P
 
Dan mail je toch ff lekker de organisatie. Die zullen het zeker wel weten.

En ik lag net een paar minuutjes in de zon, kreeg ik alweer een black-out ;P
rot op met lonsdale op 3 steps godsamme draag echte gabberkleren van vroeger gewoon aussie en een gabbershirt ofzo ga niet als houthakker ga feesten godsamme
:-)

Hahaha... wat kunnen mensen zich toch druk maken om niks ;-)
laatste aanpassing
 
lol @ rollie :D
 
haha zinnige aanvulling na deze hele discussie rollie
ga lekker buitenspelen...
had ik ff zin in hehehe
Tip: Ga als jezelf! :-)
 
2 rollie > ja, maar wij misschien niet ;)
LOL -> RoboB! :-)
uhm ...jah dus en?
3steps draagde een feijenoord ajax shirt op td 98 gloof ik als we nou als respect voor hem een lonsdale fubu shirt drage :P:P:Pideetje?
Nou... vind je het erg als we dat ff niet doen?
:-)
 
Flikker toch eens op met dat lonsdale.....
Wat is er met Lonsdale????
Lonsdale is nooit toegestaan in de fun en niet gewenst, dus DRAAG HET DAN OOK NIET DIE AVOND :@!
ik ga lekker in me cavello :bounce: (helaas is mijn aus kapot)
Ben een tijdje geleden nog in de fun geweest en overal zag ik Lonsdale... dus euh... volgens mij mag het toch wel... :-)
zal ik es kijken welke aus ik nog kan terugvinden dan?
 
Weet iemand of je op de zwarte markt nog (mooie)aussie's kan kopen??Of een ander adresje bij mij in de buurt(apeldoorn)Thx
jaa lastig. aussie tijdperk is over. je kan beter een keer op vakantie naar italie gaan. daar kan je ze nog vol op in de winkels kopen. Anders 2e hands zoeken op internet op:
www.ebay.nl
www.marktplaats.nl
 
en bensherman, ferdperry???????????­?????????
mag dat wel????????????
 
maus >>ja op zwarte markt ken je ze kope ja was dr laatst nog zag ze in die betaal hal enne in zn andere hal ,maar je moet wel goed zoeke zijn dr nog maar weinig hehe zag wel 5 kraampies met wat lonsdale hehe zal binnekort hele zwarte markt wel mee vol hange net zoals aussie tijdperk hehe
 
draag gewoon de kleren die 3 steps ahead t liefst ziet op parties, GABBERKLEDING!

dus ja, geen lonsdale, maar ausies, nikies, cavello's!

en volg a.u.b zijn aanwijzingen op: HAKKEUH!!!
pfffff wat een gezeik. laat iedreen lekker zelf weten wat die aan doet. ik kom dus wel in Lonsdale iets. enne dat het niet mag in de Fun is idd wat Rebirth ook onzin want op Mindcontroller om maar wat te zeggen liepen er ook genoeg mee rond. dit is mijn mening
 
ik ga niet in n aussie,ik ga als MEZELF,wat heet hoe k er op de pic uitzie(linkse)schatt­ig he?!
en nee ik heb een lonsdale trui en een hemdje
big deal

ik heb ook andere kleding , ik doe gewoon aan wat ik mooi vind en niet wat andere mensen niet mooi of rasistisch vinden
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
jipie wel of niet lonsdale .. oei wat ben ik benieuwd..:Z: dikke fucking schijt aan wat er gedragen word. als we allemaal maar voor de muziek en sfeer komen komt alles helemaal goed (Y)

Fock Fhashion !!
laatste aanpassing
ELK feest moet daar weer over geluld worden pffff



Als je een uniform wil dragen ga dan naar het leger.. :D
kali (y)
als er maar gestuitert :bounce: :bounce: :bounce: wort :D
pfff gaat nergens over dit, wanneer accepteren we gewoon dat nu Lonsdale, Fred Perry, Ben Sherman enz enz het Hardcore merk is. wat vroeger Australian en Cavelo was toen hoorde j toch ook geen mensen van dat het er niet uit zag??? of wat dan ook. trouwens ik vind wat "we" nu dragen veel netter staan. Tijden veranderen Hardcore muziek ook dus de kleding ook.
 
Ik draag wat ik lekker vindt zitten, maar australian zag er beter uit dan die hitlerjugend uniformpjes van nu.
mag je rood wit blauw aan???
 
ze doen alleen moeilijk (tenminste dat is t enigste wat ik ooit heb gezien in de fun) over van die poloos met rood wil blauw randje....verder heb ik nog nooit iemand weggestuurd zien worden omdat ze kisten of lonsdale aan hadden hoor
Kijk Mauzz door mensen zo als jij krijgt dus zn merk een slechte naam. wie zegt nou dat het Hitlerpakkies zijn??? Als j nou echt wil weten hoe het zit moet j maar eens op Terrorworld kijken daar staat een heel verhaal over hoe het ontstaan is Lonsdale Fred Perry enz enz.
 
Ik loop altijd in lonsdale als ik daar rond loop in de fun en met alles erop en eraan en wel paar x gezeik gehad maar mocht het gewoon aan houden
 
TerrorPlop aka TergDwerg 17 juli 2003 17:17
Kijk Mauzz door mensen zo als jij krijgt dus zn merk een slechte naam. wie zegt nou dat het Hitlerpakkies zijn??? Als j nou echt wil weten hoe het zit moet j maar eens op Terrorworld kijken daar staat een heel verhaal over hoe het ontstaan is Lonsdale Fred Perry enz enz.


Jij weet echt niet waar je over brabbelt, ga eens op zoek op het internet naar een plaatje van de hedendaagse Nazi uit duitsland.
En praat dan verder alsjeblieft...


*GEEN verschil te zien op Tattoo's na dan tussen gabber en duitse nazi*
laatste aanpassing
 
Het enige verschil is dat de hitlerjugend van toen meer haar had :p Nee beste terrorplop, ik heb zeer foute mensen gezien in die lonsbil uniformpjes, en ik ken de geschiedenis van lonsdale wel hoor!
 
Als j nou echt wil weten hoe het zit moet j maar eens op Terrorworld kijken daar staat een heel verhaal over hoe het ontstaan is Lonsdale Fred Perry enz enz.

Dan lees je dus hoe die merken door foute mensen wordt misbruikt. Mensen waar ik in ieder geval niet mee geassocieerd wil worden...
Jammer dit.. de 18902174926476230796 Lonsdale discussie.. Ik draag zelf af en toe Lonsdale, maar ga morgen in m`n australian.. en de reden daarvoor hoef ik toch niet te vertellen. Vroeger werd ik in m`n aus en met m`n kale kop wel eens onterecht voor nazi uitgemaakt. Waarom, omdat nazi`s ook in een australian liepen. Nu wordt je als drager van Losdale soms uitgemaakt voor een nazi, omdat nazi`s er ook in lopen. Maar loop je nu in je aus of cavello, ben je ineens geen nazi meer. Vreemd he.. Maar ik zal toch blijven lopen in de kleding die ik mooi vind.. en het interessert me nix waar die nazi`s in lopen..

Enne, op bass generation mocht ik gewoon naar binnen in de hemkade met m`n witte Lonsdale polo met rood-wit-blauwe kraagje
 
zorg wel dat die knoopjes helemaal dicht zitten(y)
van mij part trek je je tijgervelletje aan!!!! BOEIEUUHHHHH!!!
als het maar een top feesie wordt toch......