Partyflock
 
Forumonderwerp · 1128686
In de loop der jaren heb ik zo alles wel een beetje gezien eigenlijk qua drugs. maar toch eigenlijk alleen die echte junk drugs nooit gedaan eigenlijk. waarom zijn er toch van die mensen in de stad die hun leven verkankeren voor crack en heroine? dan zou dat toch wel heel kickuh moeten zijn, je hele leven geven voor die troep. en nu, ik ben benieuwd, kan ik echt niet een keer heroine of crack kunnen roken zonder ook op straat terecht te komen? wie heeft hier ervaring mee? hoe groot zijn de risico's? wat zijn de prijzen? en met politie en justitie, hoe riskant is het ? ik heb genoeg ervaring met de bekende party drugs, maar ben er wel een beetje klaar mee nu. benieuwd of hier op PF mensen zijn met ervaring.
Artiest DanM
Uitspraak van KRANKENSTYN op dinsdag 17 april 2012 om 23:35:
Moet toegeven dat ik pas een paar jaar terug leerde dat dit om de bloedvaten draaide en niet over neuzen/ademhaling ghehe. WTF besef nu pas dat het woord 'neus' erin zit. En het woord 'rave' staat er voor. Dat het woord rave-neus je aan snuiven doet denken is natuurlijk logisch :jaja: :roflmao:


:lol: true....:p :flower:
Uitspraak van actief op dinsdag 17 april 2012 om 15:49:
in duitsland (of was het zwitserland ) krijg je gratizz hero


hier heb je ook vrije verstrekking maar dan wel voor mensen die al een lange tijd hoekt (verslaaft) zijn en dan heb je ook nog de methadon verstrekking maar dat is nog een grotere troep dan hero zelf.
laatste aanpassing
Uitspraak van anegel op zondag 6 mei 2012 om 22:18:
hier heb je ook vrije verstrekking maar dan wel voor mensen die al een lange tijd hoekt (verslaaft) zijn en dan heb je ook nog de methadon verstrekking maar dat is nog een grotere troep dan hero zelf.


Is dat tegenover de appie in het centrum? Altijd als ik daar boodschappen doe lijkt het alsof ze weer een nieuw blik aan straatjunk's open hebben getrokken.
 
Doe het niet ;)
Als ik jou was zou ik nu voor de Methadon gaan, is net ff dat stapje verder hé.
Uitspraak van Hawaiiaan op maandag 7 mei 2012 om 02:29:
Is dat tegenover de appie in het centrum? Altijd als ik daar boodschappen doe lijkt het alsof ze weer een nieuw blik aan straatjunk's open hebben getrokken.


Als je Nijmegen bedoeld daar tegen over de zit het MFC dat is een dag en nacht opvang voor verslaafde. Mensen die daar wonen kunnen er eten slapen en gebruiken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2012 om 21:05:
ik ben één keer bij geweest dat een kennis van me het aangeboden kreeg en nog ging doen ook!! diezelfde avond, hij snuift een dikke lijn bruin, daarna werd die eerst geel, toen moest die de hele tijd overgeven, en daarna zat/lag die alleen maar in de stoel met ja voelt goed maar je hebt geen zin om te praten . not cool


Ja dat kan je kunt hero snuiven roken en spuiten maar de dope van nu is echt niet meer goed te snuiven er zit te veel troep door heen. vroeger had je chinese dope en die was zelfs ook wit en niet bruin en dat was heel goed om te snuiven maar die is al heel lang niet meer te krijgen. als je het gebruikt kun je het beste roken op de folie.
Ik doe het nu een tijdje en mij bevalt het goed maar ik raat het niet iedereen aan om het te gaan proberen want eerlijk is eerlijk het is een gevaarlijk goedje die hero.
mazzeellls
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2012 om 18:26:
De Stones ook, of the Stranglers.
Beide bands hebben tracks gemaakt over heroine maar niemand van de Stones is verslaafd eraan.


De stones zijn in bepaalde periodes allemaal aan de dope gegaan en wat denk je van de gitarist met zijn gezicht getekend door overmatig drug en drank gebruik nee onze KR is er echt niet vies van
 
Meeste dealers hebben de 1ste keer gratis actie :).

Vul zelf maar de rest in hahaha
Betere vraag zou zijn

Waarom zou je heroine willen gebruiken?
Mij maakte ze vroeger altijd wijs:

"Als je voor de eerste keer heroine gebruikt ben je direct verslaafd enz ..."

Gelukkig nooit gedaan in men leven, wss door het geen wa ze me wijs maakte " ? "

Ik heb wel echte hero junks gekent (vroeger) en dan had ik zoiets van 'afblijven, das ni goe'
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk :/
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 5 juni 2012 om 01:19:
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk


Gaat veelal hand in hand eh :). Alles opgeven voor de verslaving tot je niks meer hebt en op straat staat. Kan me gewoon echt niet voorstellen hoe dat in je hoofd moet werken, maar het feit dat zoveel mensen door de hero op straat leven zegt al genoeg. Verwacht niet dat zij bij de eerste keer hero de gedachte hadden dat ze op straat zouden gaan leven.
Lekker niet doen, en als je het wel doet en je kan het niet handelen, ik heb geen medelijden.
 
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 5 juni 2012 om 01:19:
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk

En toch kun je op een normale manier oud worden als heroïne verslaafde. Als je de verslaving maar kunt betalen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2012 om 16:00:
Als je de verslaving maar kunt betalen.


Wss wil je dan meer en meer, en ga je er onderuit aan een OD (denk ik zo)
Feit dat hero junks amper geld hebbe, bespaard hun van een OD ...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2012 om 16:00:
En toch kun je op een normale manier oud worden als heroïne verslaafde. Als je de verslaving maar kunt betalen.


En dat is het de drugs maken een gebruiker meestal niet kapot het is het leven er om heen.
Iemand met genoeg geld kan goede dope kopen en heeft geen gedoe met geld dus op straat zal hij niet komen
Uitspraak van anegel op dinsdag 12 juni 2012 om 16:44:
Iemand met genoeg geld kan goede dope kopen en heeft geen gedoe met geld dus op straat zal hij niet komen


Wat over blijft is dat hero het lichaam blijft slopen
Uitspraak van anegel op dinsdag 12 juni 2012 om 16:44:
En dat is het de drugs maken een gebruiker meestal niet kapot het is het leven er om heen.


Correct, de meeste heroineverslaafden gaan niet dood aan een overdodis, maar verwaarlozing. (Y)
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 12 juni 2012 om 16:57:
Wat over blijft is dat hero het lichaam blijft slopen


Dat valt wel mee, hero is niet heel erg slecht voor je. alleen ongelofelijk verslavend
Uitspraak van sander395 op dinsdag 12 juni 2012 om 19:10:
hero is niet heel erg slecht voor je


Ligt ook erg aan welke manier je gebruikt om te gebruiken. (Zodat je kan gebruiken terwijl je gebruikt, Innnjection (H))
laatste aanpassing
Uitspraak van anegel op vrijdag 4 mei 2012 om 22:21:
Ja als je de smaak te pakken hebt en het een paar keer gebruikt zonder ziek te worden bv overgeven enz enz ik het een lekkere drug


Nou in een woord Chapeau!
Maar hoe gaat het nu met je??erg nieuwsgierig ? Een kleine 2 maanden :)
ooow sorry ,,,,,,,,, Een kleine 2 maanden LATER :P
Uitspraak van Stephanie2010 op zaterdag 30 juni 2012 om 21:43:
Nou in een woord Chapeau!
Maar hoe gaat het nu met je??erg nieuwsgierig ? Een kleine 2 maanden


met mij gaat alles goed ik gebruik zo af en toe en dat bevalt me goed ik spuit het niet maar rook het een goede punt op de folie en hup roken.
Wel tof dat je het vraagt.
Ik haal regelmatig op de Vrijdag een paar gram en rook dan een dag of 2 met een paar vrienden muziekje er bij lekker rustig aan het bevalt mij beter dan speet en coca.
Dus nu een maand of 2 verder gaat alles goed hier.
Oke dan, ik hoop echt dat je niet verder gaat .
En dat je het bij de weekenden houd...
Alleen zeg ik wel dat je het beter eens per maand kan doen. is net zoals met een Jtje, ik rookte eerst eens per week 1 en nu elke dag 3 a 4!
Dus ja het is te lekker misschien, H dan omdat dat toch harddrugs is.
But its your life and have fun with it! Just be careful with it!
greetz
 
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 12 juni 2012 om 16:57:
Wat over blijft is dat hero het lichaam blijft slopen


Is een fabel, heroine is 1 van de minst toxische drugs die er is.

het gevaar van heroine schuilt 'm in het feit dat mensen hun persoonlijke verzorging ondergeschikt maken.
Iemand die over voldoende geld beschikt voor schone naalden, zuivere heroine en goed blijft eten, drinken en wassen kan heel oud worden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 15:27:
Is een fabel, heroine is 1 van de minst toxische drugs die er is.

het gevaar van heroine schuilt 'm in het feit dat mensen hun persoonlijke verzorging ondergeschikt maken.
Iemand die over voldoende geld beschikt voor schone naalden, zuivere heroine en goed blijft eten, drinken en wassen kan heel oud worden.


Ben ik helemaal met je eens maar wil je dat ? Al heb je het geld ervoor, de meeste mensen niet.
Toch zou ik me prettiger voelen als ik nuchter ben 85% van me leven, en zo nu en dan naar de fuck gaan.
Van hero ben je meteen zo afhankelijk, maar ieder zijn eigen keus natuurlijk. :)
 
Uitspraak van Stephanie2010 op maandag 2 juli 2012 om 15:51:
maar wil je dat ?


Ikke niet, ik kijk wel uit
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 18:12:
Ikke niet, ik kijk wel uit


Heel verstandig (Y)
 
Ik heb alles gebruikt ook heroine 3x O.D. dus op folie en snuiven vaak rookte ik dan ook 5 gram rocks erbij. Dat doe ik nu niet meer sinds januari. Toen ben ik ook van de metadon afgekickt. EEN RAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maargoed nu vreet ik elke dag weer 5 gram speed op ik zuip als een drigonder ik gebruik veel xtc en mdma crystal en blowen he.

En aan die speed ben ik al verslaafd vanaf me 13e..................... vaak psychotisch geweest bah bah dat wens ik me grootste vijand nog niet toe

Om over de oxa/dia/tema en alle andere medicijnen maar te zwijgen

Moet/wil over 3 weken weer afkicken

Ben al vaak opgenomen geweest, maar loop altijd weg,

Ik kon goed leren, heb ook wel diplomas gehaald, maar toen ik 19 was en bij HEINEKEN op de vrachtwagen reed, was ik ook altijd strak. Ik ben om een andere reden ontslagen, maar ze wisten het natuurlijk he........

Ben nog geen 30, maar heb totaal geen levenslust meer. Zou graag een lieve vriendin willen (het is niet erg als ze ook lekker is). Geen pepsletten meer (excusez les mots) Dat was geil maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden

dat ze meer voor de inhoud van de vriezer kwamen dan voor mij. Ja voor het neuken, maar van "liefde" is nooit sprake geweest.

Heb net nog een grote vloei bom gedropt en een gram door de koffie, nu ga ik lekker gezond koken

Oja nog 1 ding beste party people. Heroine en base zijn lekker, maar doe het ajb niet. En steek vooral geen spuit in je ader. Dat zou ik wel doen, maar die 'junk', ja dat is een kutwoord, bij wie ik altijd kocht had totaal geen

geweten/gevoelens of emoties meer. Tog zei hij: als je het doet, kom je er NOOIT MEER VANAF, die vent is nu 58 en spuit al vanaf ze 15e..............


Ik hoop dat het nu wel lukt, maar ik ben erg hardleers en na 15 jaar zeg ik nog steeds af en toe een pilletje of een gram speed moet kunnen, terwijl ik weet dat ik mezelf voor de gek hou.....


Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 17:47:
Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........


Tjonge, sterkte zeg. Probeer er vanaf te komen, maar je moet het echt zelf doen. Ben je al eens totaal weggegaan uit de omgeving waar je zit? Misschien dat dat wat helpt. Ik bedoel totaal naar de andere kant van het land waar je niemand kent?
[quote element=message id=47369651]Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........

Wat een verhaal man heftig hoor! Hoop dat het goed komt met je sterkte!
 
Je bent niet meteen verslaafd ook niet bij crack....
Afhankelijk van je eigen persoonlijkheid ook
 
aan technoasis:

bruin en metadon en wit ben ik al vanaf een hel was het die metadon en ik heb het niet eens zo heel lang geslijkt, wel vrij hoge dosis.

enfin, ik ben nu gewoon helemaal in de war als ik geen speed, drank en benzo's heb.

En die benzo's slik ik al heel lang ook, terwijl het toen niet eens nodig was. Maar zo'n psychiater van het GGZ kan je alles wijsmaken.

Nu heb ik er een van de verslavingszorg, nou die maak je niets wijs hoor.

Maar die tijd heb ik ook gehad, liegen bedriegen

Gelukkig heb ik nooit gestolen voor die troep.

Ook niet gedeald, wel geprobeerd maar binnen een week was die ons pep op, en heb niet 1 gram verkocht.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2012 om 18:06:
wel geprobeerd maar binnen een week was die ons pep op, en heb niet 1 gram verkocht.


Blijkt altijd dat oude gezegde weer naar boven te borrelen, 'don't get high on your own supply', met als eigen toevoeging 'and if you're already high, don't buy'.

Heb dit uit eigen ervaring, maar ook praktisch iedereen om me heen die dezelfde poging deed. Zelf dan met wat 'onschuldigere' dingen zoals wiet kweken of pillen, maar denk dat dit voor veel / alle dope op gaat.
grappig :D ik heb het gesprek weer op gang gezet hihi.
 
bedankt voor de reacties ik ben nu ook zo lep als een klapdeur. paar gram pep en een bommetje mdma cryst en die gaat zi inslaan en dan ge ik tog lekker. Er is zondag een feest in leeuwarden overdag van 13 tot 22 uur GRATIS en er loprn tog 10000 man rond. Daarom heb ik een gram gekocht want ik wil lekker kunnen dansen en als ik echt veel speed gebruikt heb wordt ik tog lramachtig en scheve bekken trekken. maar dat doe ik ook als ik niets gebruikt heb.....


Enfin, zijn er nog mensen uit drachten die heengaan zondag? Stuur me dan zon berichtje ofzo miscchien kunnen we met een hele groep heen en zo leer ik ook wat mensen kennen die niet altijd waus zijn maar gewoon gezellig een midaagie loos gaan. ik lul weer teveel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2012 om 00:26:
ik lul weer teveel


:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 17:47:
maar loop altijd weg,


Luister dan eens naar jezelf en val stil...je weet niet wat je overkomt :D Je lult jezelf helemaal plat mang :hug:
Uitspraak van Stephanie2010 op maandag 2 juli 2012 om 15:16:
citeer 2 juli 2012 15:16

Oke dan, ik hoop echt dat je niet verder gaat .


Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram en dan lekker roken heb het nog never door de week gedaan en ben dat ook niet van plan.
En als je alleen in het weekend gebruikt blijft het lekker en zo doe ik het al een tijd en gaat nog altijd heel goed.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 17:47:
want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........


sjeeeee.... wat een verhaal! :aai:

Toch maar eens het roer omgooien maar dan ook echt, nieuwe mensen leren kennen, ga hobby's zoeken die niet drugs gerelateerd zijn etc......

maar goed, ik weet ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan! Sterkte er mee (F)
 
Uitspraak van anegel op maandag 9 juli 2012 om 19:23:
Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram en dan lekker roken heb het nog never door de week gedaan en ben dat ook niet van plan.
En als je alleen in het weekend gebruikt blijft het lekker en zo doe ik het al een tijd en gaat nog altijd heel goed.


Vind ik eigenlijk al wel veel.. Als het daar maar bij blijft en je het niet gaat spuiten..
Uitspraak van anegel op maandag 9 juli 2012 om 19:23:
Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram


Ik weet niet precies wat een normale dosering is per persoon. Weet wel dat er tolerantie wordt opgebouwd en je dus automatisch meer nodig hebt, maar ik neem aan dat de eerste keer dat je gebruikte er niet zoveel gram doorheen ging? Je groeit dus langzamerhand de verslaving in door de tolerantie, wanneer je een tolerantie hebt opgebouwd weet je ook dat je afhankelijk begint te raken. Erg lastig bij hero denk ik ( geen ervaring).
Daarnaast lees ik dat de prijzen hier tussen de €30 / €45 op een gram liggen. Is +/- €240,- per weekend. Joekelen jullie er zo €1000,- doorheen in de maand.

Zet me toch aan het denken, als je dat alleen al omzet aan mensen die recreatief gebruiken ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 17:47:
Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........


He gast ik hoop dat je het gaat lukken deze keer en je er van af komt en blijft.....


ik heb zelf ook al heel lang een benzo probleem en dan voor al met de oxa 50mg vroeger slikte ik ropies weet niet of je die kent zijn nu uit de handel werd er zo gek als een deur van ik heb er al zo veel mee naar de klote geholpen om dat ik geen grens heb ik slik gelijk een strip weg.....
of nog wat extra er bij venagan of zo en de dag er op weet ik niet meer wat ik allemaal gedaan heb en dat heeft me heel veel jaren bajes opgeleverd en weet je nog heb ik moeite om er af te blijven.
Ik heb jaren geleden een keer een pil gehad in de vorm van een bruine tulp. De pil gaf een super heldere high :jaja: en duurde de hele avond. Nadeel was dat je de volgende dag helemaal naar de tering :nee: was en het zonlicht niet meer kon verdragen. Later bleek dat de pil een lage dosering heroïne had. De combo heroïne en XTC was briljant, maar die day after wil ik echt nooit meer meemaken! :nee:

Voor mij geen bruin dus....
laatste aanpassing