Partyflock
 
Forumonderwerp · 1124207
Rockstar heeft vandaag de langverwachte Grand Theft Auto V aangekondigd. Veel is er nog niet bekend, want wanneer je naar hun website gaat zie je alleen het logo van de game met daaronder de melding dat er een trailer zal verschijnen op 2 november van dit jaar.

Over precies zeven dagen weten we wat de nieuwe GTA5 voor ons in petto heeft. Nog even geduld dus.



Bron: http://games.fok.nl/nieuws/470020/1/1/50/grand-theft-auto-v-aangekondigd.html
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 6 november 2014 om 14:52:
hoe gaat het coveren eruit zien? zie je niets van terug in het filmpje.


heb m zelf kapot gespeeld op de ps3 maar ook weer ge pre-orderd voor ps4. :p laat wel weten hoe het is, ben er wel benieuwd naar
 
Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
die first person view is tot stand gekomen omdat er een glitch in GTA5 zat waardoor je in first person view keek toch?
Speel hem op de Xbox One, echt zoveel meer verschil dan met de vorige consoles, en het First Person view is wennen, maar leuk met rijden en vliegen. Ik krijg soms echt de neiging om te willen kijken.
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 26 november 2014 om 21:28:
Speel hem op de Xbox One, echt zoveel meer verschil dan met de vorige consoles, en het First Person view is wennen, maar leuk met rijden en vliegen. Ik krijg soms echt de neiging om te willen kijken.


vind t irritant met rijden :p je ziet geen flikker. merk zelf niet zo heel veel verschil met de vorige consoles, weet niet wat jou t meest opvalt?
Eerst maar een nieuwe PC en een 4k scherm...
nu zo met de heist maar weer heropend O:)
Uurtje downloaden nog :D
 
Toch vind ik het jammer dat je nog niet in game kan schijten
 
GTA V (PC) sinds de release in huis, wel nog niet heel lang kunnen spelen (10 uurtjes totaal nu) maar ben opnieuw verkocht aan de game.
Grafisch zie je op sommige momenten wel dat het een ietwat verouderde game is, maar de veel hogere framerate maakt alles dubbel en dik goed! :D

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 april 2015 om 23:20:
Toch vind ik het jammer dat je nog niet in game kan schijten


Zal wel een mod voor komen binnen niet al te lange tijd... :lol:
Uitspraak van actief op woensdag 22 april 2015 om 12:32:
GTA V (PC) sinds de release in huis, wel nog niet heel lang kunnen spelen (10 uurtjes totaal nu) maar ben opnieuw verkocht aan de game.


Vorige week vrij gehad, teller staat nu op 92 uur hier. :x
 
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op woensdag 22 april 2015 om 17:09:
Vorige week vrij gehad, teller staat nu op 92 uur hier.


Sow dan! ..hoeveel uur heb je dan in de voorgaande versies gestoken, of die soms amper gespeeld? :P
Uitspraak van actief op woensdag 22 april 2015 om 17:36:
Sow dan! ..hoeveel uur heb je dan in de voorgaande versies gestoken, of die soms amper gespeeld? :P


GTA 3, Vice City en San Andreas heb ik destijds ook denk ik ver over de 1000 uur ingestoken, 4 heb ik eigenlijk niet heel veel gespeeld :P